Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2005, 14:54
Olijf
Olijf is offline
Citaat:
Qwuartz schreef op 06-06-2005 @ 12:58 :

God, die moeder, die stem, dat hoofd, WAAH! Echt, niet uit te houden. En die pa met zijn moralistische houding komt me ook de strot uit. Net als Kevin, die heeft een saaie verhaallijn.
Het is ook echt iedere aflevering hetzelfde. Dat die ouders ook struggles hebben en elkaar daar dan mee helpen en een goed gesprek houden! Die afleveringen lijken zo op elkaar.
Advertentie
Oud 06-06-2005, 16:17
Verwijderd
ja en daarom vind ik ook niet echt dat er een einde is, omdat er toch nooit iets gebeurt
Oud 06-06-2005, 17:01
Delicate
Avatar van Delicate
Delicate is offline
Citaat:
Olijf schreef op 06-06-2005 @ 15:54 :
Het is ook echt iedere aflevering hetzelfde. Dat die ouders ook struggles hebben en elkaar daar dan mee helpen en een goed gesprek houden! Die afleveringen lijken zo op elkaar.
Ik weet het. Soms vind ik dat echt iets té. In het begin hebben die ouders ruzie om een hele belangrijke gezinskwestie, en aan het eind -zoals het goede ouders betaamd- word het bij gelegt, het goede voorbeeld gegeven, stevig over gepraat en nog even een knipoog naar seks gegeven.

Toch blijf ik het kijken. Maar dat doe ik alleen maar om het hele Joan-Adam-Grace gebeuren. En omdat ik het mooi gefilmd vind (oké, dat is raar )
Oud 07-06-2005, 10:16
Olijf
Olijf is offline
Citaat:
Qwuartz schreef op 06-06-2005 @ 18:01 :

Toch blijf ik het kijken. Maar dat doe ik alleen maar om het hele Joan-Adam-Grace gebeuren. En omdat ik het mooi gefilmd vind (oké, dat is raar )
Dat laatste heb ik ook wel een beetje. Maar ik lach me ook kapot van dat wijf!
Oud 07-06-2005, 11:35
Verwijderd
Wat is er gebeurd, kheb tweede helft gemist kmoest ANT kijken.
Oud 07-06-2005, 11:58
Verwijderd
hebben jullie ook dat je het zo gaaf vind die huizen in amerika. ik weet niet vind die straten gewoon mooi, als je het vergelijkt met de rijtjes huizen hier.
Oud 07-06-2005, 13:16
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
soulflytribe schreef op 07-06-2005 @ 12:58 :
hebben jullie ook dat je het zo gaaf vind die huizen in amerika. ik weet niet vind die straten gewoon mooi, als je het vergelijkt met de rijtjes huizen hier.
ja alleen jammer dat die huizen in amerika zielige houten huisjes zijn zonder stevige ondergrond waardoor ze bij elke orkaan plat op de grond liggen.
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 07-06-2005, 13:23
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
soulflytribe schreef op 07-06-2005 @ 12:58 :
hebben jullie ook dat je het zo gaaf vind die huizen in amerika. ik weet niet vind die straten gewoon mooi, als je het vergelijkt met de rijtjes huizen hier.
Inderdaad, maar nog leuker vind ik die huisjes in New York met zo'n hekje ervoor .
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 07-06-2005, 13:24
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 07-06-2005 @ 14:23 :
Inderdaad, maar nog leuker vind ik die huisjes in New York met zo'n hekje ervoor .
jaaa echt altijd vrijstaande huizen
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 07-06-2005, 14:01
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
soulflytribe schreef op 07-06-2005 @ 12:58 :
hebben jullie ook dat je het zo gaaf vind die huizen in amerika. ik weet niet vind die straten gewoon mooi, als je het vergelijkt met de rijtjes huizen hier.
Helemaal niet. Ik ben meerdere keren naar de VS op vakantie geweest en echt, vind die straten dood saai. Alleen maar gras om die huizen, nooit echt leuke tuinen. Beetje dezelfde houten huizen. Ik vind hier de nieuwbouwwijken nog walgelijker, maar als ik dan weer hier dooe bepaalde straatjes loop vind ik het echt geweldig.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 07-06-2005, 14:18
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Sasz schreef op 07-06-2005 @ 14:24 :
jaaa echt altijd vrijstaande huizen
Die zijn niet vrijstaand hoor .
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 07-06-2005, 16:23
Verwijderd
ik wil er graag een keer heen. kijken of het echt zo is als je in de film ziet. en ik weet niet het trekt me gewoon meer aan omdaar te wonen. ja ik weet het ok niet ben een beetje raar
Oud 07-06-2005, 16:35
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
soulflytribe schreef op 07-06-2005 @ 17:23 :
ik wil er graag een keer heen. kijken of het echt zo is als je in de film ziet. en ik weet niet het trekt me gewoon meer aan omdaar te wonen. ja ik weet het ok niet ben een beetje raar
Ik zou echt nog voor geen miljoen in de VS willen wonen. Maargoed.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 07-06-2005, 17:59
Olijf
Olijf is offline
Veel ruimte in die straten inderdaad. De huizen zijn ook vrij groot en erg leuk met die veranda's maar ze zien er zo krakkemikkig uit met al dat hout, alsof ze zo worden omgeblazen!
Oud 07-06-2005, 19:06
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
Olijf schreef op 07-06-2005 @ 18:59 :
Veel ruimte in die straten inderdaad. De huizen zijn ook vrij groot en erg leuk met die veranda's maar ze zien er zo krakkemikkig uit met al dat hout, alsof ze zo worden omgeblazen!
dat is toch ook zo? Er is een zo'n programma op veronica volgens mij en dan geven ze hele huizen een make over, nou ik heb dat een keer gezien en toen sloopten ze gewoon heel die bungalow om er daarna een twee verdieping huis neer te zetten. In 5 dagen. Dat zegt wel wat over de kwaliteit van de huizen in Amerika.
Ik zou er best eens op vakantie willen gaan, maar om er nou echt te gaan wonen nou nee.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 07-06-2005, 19:53
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
tja das ook wel weer zo jah, nee geef mij dan maar een Nederlands, stevig huis!
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 07-06-2005, 20:48
Olijf
Olijf is offline
Citaat:
L_angel schreef op 07-06-2005 @ 20:06 :
dat is toch ook zo? Er is een zo'n programma op veronica volgens mij en dan geven ze hele huizen een make over, nou ik heb dat een keer gezien en toen sloopten ze gewoon heel die bungalow om er daarna een twee verdieping huis neer te zetten. In 5 dagen. Dat zegt wel wat over de kwaliteit van de huizen in Amerika.
Ik zou er best eens op vakantie willen gaan, maar om er nou echt te gaan wonen nou nee.
Ja, raar is dat! Ik snap niet waarom ze niet gewoon goede stenen huizen bouwen, dat lijkt me ten eerste veel warmer maar ook praktischer aangezien er in sommige gebieden nog weleens tornado's voorkomen. Maar op zich als zo'n houten huis dan omver wordt geblazen kunnen ze het snel en goedkoop weer opbouwen dus misschien dat ze daarom zo zijn. Maar ja een stevig stenen huis scheelt het steeds opnieuw moeten opbouwen..
Oud 07-06-2005, 20:58
Stephan1234
Stephan1234 is offline
Volgens de Avro tvgids hebben we nog 2 afleveringen zelfs
de 1 op 12 juni van het ziekenhuis en de laatste is waarschijnlijk op 19 juni
__________________
ga naar xfire.com voor te kijken hoelang je bijvoorbeeld Counterstrike speelt
Oud 07-06-2005, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Stephan1234 schreef op 07-06-2005 @ 21:58 :
Volgens de Avro tvgids hebben we nog 2 afleveringen zelfs
de 1 op 12 juni van het ziekenhuis en de laatste is waarschijnlijk op 19 juni
Ziekenhuis?
Oud 08-06-2005, 10:02
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
die van 12 juni (dus komende zondag) is de laatste epi van het 1e seizoen.
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 08-06-2005, 21:54
the tourist
the tourist is offline
Ik ben blij dat het bijna afgelopen is, want ik vind het niet leuk meer. Niet dat het ooit wel echt leuk was.
Oud 09-06-2005, 18:46
Stephan1234
Stephan1234 is offline
ja er gebeurt iets waar het ziekenhuis te maken mee heeft, voor de trailer kijk op RTL4.nl
__________________
ga naar xfire.com voor te kijken hoelang je bijvoorbeeld Counterstrike speelt
Oud 09-06-2005, 19:08
Olijf
Olijf is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 08-06-2005 @ 22:54 :
Ik ben blij dat het bijna afgelopen is, want ik vind het niet leuk meer. Niet dat het ooit wel echt leuk was.
Je hoeft het op zich niet te kijken...
Oud 10-06-2005, 18:02
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Olijf schreef op 09-06-2005 @ 20:08 :
Je hoeft het op zich niet te kijken...
Nee, ik weet het, maar ik ben bang dat ik een leuke aflevering mis Ik wil dit seizoen gewoon nog afkijken.
Oud 10-06-2005, 19:09
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
Olijf schreef op 07-06-2005 @ 21:48 :
Ja, raar is dat! Ik snap niet waarom ze niet gewoon goede stenen huizen bouwen, dat lijkt me ten eerste veel warmer maar ook praktischer aangezien er in sommige gebieden nog weleens tornado's voorkomen. Maar op zich als zo'n houten huis dan omver wordt geblazen kunnen ze het snel en goedkoop weer opbouwen dus misschien dat ze daarom zo zijn. Maar ja een stevig stenen huis scheelt het steeds opnieuw moeten opbouwen..
ja of die orkanen zijn daar zo erg dat zelfs stenen huizen omver worden geblazen?

Maar om toch even ontopic te blijven :
Ik hou van die verhaallijn tussen Adam en Joan <3
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 10-06-2005, 20:09
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ben echt benieuwd naar Zondag, de reclame belooft wat .
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 10-06-2005, 20:39
Verwijderd
Ik doe elke keer zo mn best om niet het voorstukje voor de volgende aflevering te zien, komt het op de reclame...
En toen was ik natuurlijk net te laat met wegzappen..
Spoiler
Oud 11-06-2005, 12:08
Olijf
Olijf is offline
Citaat:
L_angel schreef op 10-06-2005 @ 20:09 :
ja of die orkanen zijn daar zo erg dat zelfs stenen huizen omver worden geblazen?

Maar om toch even ontopic te blijven :
Ik hou van die verhaallijn tussen Adam en Joan <3
Zou heel goed kunnen natuurlijk.
En ik vind het Adam-Joan gebeuren ook het leukst.
Ik ben nu ook wel benieuwd hoe het gaat uitpakken tussen die broer van haar en Grace!
Oud 11-06-2005, 13:08
innogen
Avatar van innogen
innogen is offline
Citaat:
Olijf schreef op 11-06-2005 @ 13:08 :
Zou heel goed kunnen natuurlijk.
En ik vind het Adam-Joan gebeuren ook het leukst.
Ik ben nu ook wel benieuwd hoe het gaat uitpakken tussen die broer van haar en Grace!
oja! dat was ik al helemaal weer vergeten
Was wel lief, toen hij zo plotseling opeens die steen gaf, maar volgens mij wist zij ook niet echt wat ze er mee aan moest lol.
__________________
good luck exploring the infinite abyss
Oud 11-06-2005, 13:52
Olijf
Olijf is offline
Citaat:
L_angel schreef op 11-06-2005 @ 14:08 :
oja! dat was ik al helemaal weer vergeten
Was wel lief, toen hij zo plotseling opeens die steen gaf, maar volgens mij wist zij ook niet echt wat ze er mee aan moest lol.
Ik vind die twee ook helemaal niet bij elkaar passen. Maar misschien maakt dat de boel juist interessant!
Oud 12-06-2005, 21:58
Lily16
Avatar van Lily16
Lily16 is offline
volgende week dus gewoon weer een Joan of Arcadia

seizoen2 word er dus aangeplakt?
__________________
there’s no beauty in bleeding mascara
Oud 12-06-2005, 22:00
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
WTF! een voorstukje voor volgende week. Dat moet ik zien. Wat raar, kan niet kloppen.

Ik vond het een zeer bijzondere aflevering, maar wat onbevredigent. Leek alsof het niet af was (en dat blijkt ook zo te zijn dus) Maar erg verwarrent ook. Wat was God in godsnaam aan het doen...
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 12-06-2005, 22:02
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Beetje vaag..

En volgende week dus gewoon door.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 12-06-2005, 22:07
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Als ik het hele kleine stukje op joanofarcadia.com lees lijkt het alsof het idd seizoen 2 is. Vaag.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 12-06-2005, 22:11
Verwijderd
Citaat:
Lily16 schreef op 12-06-2005 @ 22:58 :
volgende week dus gewoon weer een Joan of Arcadia

seizoen2 word er dus aangeplakt?
Jaa ik hoop het. Niet dat ze één aflevering uitzenden en dan alsnog stoppen, zucht.


Maar omg wat een aflevering, de beste van allemaal! Ik vond Joan zo zielig.
Oud 12-06-2005, 22:22
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 12-06-2005 @ 23:11 :
Jaa ik hoop het. Niet dat ze één aflevering uitzenden en dan alsnog stoppen, zucht.
Ik heb helemaal geen zin in nu al 2, dan loopt het door als ik op vakantie ben en dat is echt vervelend Liever gewoon verder in september ofzo.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 12-06-2005, 22:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ieke schreef op 12-06-2005 @ 23:22 :
Ik heb helemaal geen zin in nu al 2, dan loopt het door als ik op vakantie ben en dat is echt vervelend Liever gewoon verder in september ofzo.
Alles stopt al in de zomer. Ik ben blij dat er tenminste één serie is die niet aan de zomerstop doet.

En dit was echt de beste aflevering ooit van Joan of Arcadia. Eindelijk een keer niet dat voorspelbare gedoe. Ik heb me de hele aflevering zitten afvragen hoe het verder zou gaan.
Ik ben echt benieuwd naar volgende week.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 12-06-2005, 23:24
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
Balance schreef op 12-06-2005 @ 23:50 :
Alles stopt al in de zomer. Ik ben blij dat er tenminste één serie is die niet aan de zomerstop doet.

En dit was echt de beste aflevering ooit van Joan of Arcadia. Eindelijk een keer niet dat voorspelbare gedoe. Ik heb me de hele aflevering zitten afvragen hoe het verder zou gaan.
Ik ben echt benieuwd naar volgende week.
Dat is waar.. Er waren best wat afleveringen (vooral die met die cheerleader) die gewoon te voorspelbaar waren..

Het voorstukje leek ook meer op een soort aankondiging, voor het nieuwe seizoen.. Wat mij betreft mag het gewoon door gaan!
Oud 13-06-2005, 08:03
Solid
Avatar van Solid
Solid is offline
ohh helemaal gemist

zou iemand asjeblieft in 2 zinnen kunnen samenvatten hoe het eindigde? ik weet dat ze te horen krijgt dat ze de ziekte van lyme heeft en dat ze gaat twijfelen, maar ik ben benieuwd hoe het einde was!;o
__________________
Drop it!
Oud 13-06-2005, 08:08
mysecret
Avatar van mysecret
mysecret is offline
ze dacht dat ze alles verzonnen had door de ziekte.. maar de laatste scene eindigd dat joan en haar ouders slapen en dat (de lekkere!) god langskomt en zn handen over het hoofd van joan haald.. mijn conclusie is dus dat god wel echt is en dat ze het niet verzonnen heeft (hoe kan je anders god zien terwijl ze slaapt)
maar wat wel heel raar was, was die oma.. eerst was ze dood en later niet meer.. ook een soort god ofzo?
__________________
Im looking to the sky to save me..looking for a sign of life..Looking for something to help me burn out bright.
Oud 13-06-2005, 08:25
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
Citaat:
mysecret schreef op 13-06-2005 @ 09:08 :
ze dacht dat ze alles verzonnen had door de ziekte.. maar de laatste scene eindigd dat joan en haar ouders slapen en dat (de lekkere!) god langskomt en zn handen over het hoofd van joan haald.. mijn conclusie is dus dat god wel echt is en dat ze het niet verzonnen heeft (hoe kan je anders god zien terwijl ze slaapt)
maar wat wel heel raar was, was die oma.. eerst was ze dood en later niet meer.. ook een soort god ofzo?
ja ik weet het ook niet, echt een hele vage epi, met die pa en die ma met dr voorgevoel.... hmm
grace en luke zoenend op t einde! haha
ben benieuwd of het volgende week nou doorgaat...
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 13-06-2005, 08:30
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Balance schreef op 12-06-2005 @ 23:50 :
Alles stopt al in de zomer. Ik ben blij dat er tenminste één serie is die niet aan de zomerstop doet.
Dat het volgende week weer komt betekent niet dat er geen zomerstop komt he.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 13-06-2005, 08:44
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
mysecret schreef op 13-06-2005 @ 09:08 :
ze dacht dat ze alles verzonnen had door de ziekte.. maar de laatste scene eindigd dat joan en haar ouders slapen en dat (de lekkere!) god langskomt en zn handen over het hoofd van joan haald.. mijn conclusie is dus dat god wel echt is en dat ze het niet verzonnen heeft (hoe kan je anders god zien terwijl ze slaapt)
aan de andere kant, toen de 'goden' zeg maar haar kamer uitliepen zagen die ouders hun niet, dus is het waarschijnlijk toch alleen haar verbeelding.
Oud 13-06-2005, 08:45
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 13-06-2005 @ 09:44 :
aan de andere kant, toen de 'goden' zeg maar haar kamer uitliepen zagen die ouders hun niet, dus is het waarschijnlijk toch alleen haar verbeelding.
Maar het is god, die kan toch alles.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 13-06-2005, 08:46
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ik word trouwens een beetje kriegel van die adam, doe mij die cute-boy god maar <3
Oud 13-06-2005, 09:17
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
mysecret schreef op 13-06-2005 @ 09:08 :
maar wat wel heel raar was, was die oma.. eerst was ze dood en later niet meer.. ook een soort god ofzo?
Of een soort geestverscheining? Heerlijk, er zijn wat vragen.
Ik vraag me trouwens wel af wat Goed zijn bedoelingen waren met dat soort dingen. Dat hij in die droom van die moeder zit etc.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 13-06-2005, 10:04
Sasz
Avatar van Sasz
Sasz is offline
mssn aantonen dat joan toch niet gek is...

maar iedereen zag wel steeds een persoon als God met joan praatte. Want grace vroeg in de 1e epi wie die jongen (de lekkere god dus) was waarmee ze stond te praten.

die oma was gewoon een geest, die moest zorgen dat haar zoon geloofd werd, daarna kon ze pas oversteken naar de geestenwereld (charmed....)
__________________
droom niet je leven, maar leef je dromen
Oud 13-06-2005, 10:34
mysecret
Avatar van mysecret
mysecret is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 13-06-2005 @ 09:44 :
aan de andere kant, toen de 'goden' zeg maar haar kamer uitliepen zagen die ouders hun niet, dus is het waarschijnlijk toch alleen haar verbeelding.
dat was inderdaad haar verbeelding maar dat was alleen om ONS op een 'dwaalspoor' te zetten zodat we er aan het eind achterkwamen dat het 'gelukkig' toch wel echt was! die tweeling meisjes waren trouwens eng..
__________________
Im looking to the sky to save me..looking for a sign of life..Looking for something to help me burn out bright.
Oud 13-06-2005, 11:32
Lost_Girl
Lost_Girl is offline
Maar wat was er nou met die leraar waarmee Joan samen deed met dat racen met die eieren, en die tweeling was ook nogal creepy
Oud 13-06-2005, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Sasz schreef op 13-06-2005 @ 11:04 :
maar iedereen zag wel steeds een persoon als God met joan praatte. Want grace vroeg in de 1e epi wie die jongen (de lekkere god dus) was waarmee ze stond te praten.
ik wilde dat net gaan posten
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio The Sisterhood of the Traveling Pants
Verwijderd
29 09-09-2008 15:39
Films, TV & Radio The Nine
Verwijderd
48 26-05-2007 08:53
Films, TV & Radio Liedje Joan of Arcadia
DP17
4 20-08-2005 19:16
Films, TV & Radio The sisterhood of the traveling pants
Verwijderd
14 13-07-2005 12:53
Films, TV & Radio America's Next Top Model! Nieuw!
Verwijderd
500 08-07-2005 11:51
Films, TV & Radio Joan of Arcadia
JackieZ
500 20-03-2005 22:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20.