Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2013, 21:06
Verwijderd
Ik zocht een collega op LinkedIn. Ze heet Masja en toen ik haar blonde krullenkop met daaronder sproeten zag was ik wel vier seconden in de war. Mas(j)(h)a's horen donker en Russich!
Advertentie
Oud 04-02-2013, 21:07
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Hier, heb je alvast iets
Mooi
Oud 04-02-2013, 21:07
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
product-placement agogo!

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-02-2013, 21:08
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Yes het is ook niet anders dan het was sinds september, maar normaal plan ik max. drie weken vooruit met werkroosters en dan lijkt het niet zo ehm, vol.
hehe; och, werken is prima bezigheidstherapie
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-02-2013, 21:08
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
het is tot 21 april 3 dagen

Ik heb eigenlijk altijd elke dag wel iets, maar ivm vakanties hebben we het werkrooster maar vast tot 21 april gemaakt, 4 dagen werken + 2 a 3 dagen college = 0 dagen vrije tijd En dat is normaal ook zo, maar het is nogal CONFRONTEREND om te zien dat je 2,5 maand vol zit, de tering
Oh oke, ik dacht sociale dingen.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 04-02-2013, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Mooi
Ik ben echt helemaal verliefd op de cd <3

Citaat:
hehe; och, werken is prima bezigheidstherapie
Ja hoor, vind ik ook

Citaat:
Oh oke, ik dacht sociale dingen.
Daar heb ik toch helemaal geen tijd voor

Grapje natuurlijk, genoeg gaatjes voor bier en vrienden en fijnheid
Oud 04-02-2013, 21:10
Verwijderd
Ik voel me wel echt een planpro nu
Oud 04-02-2013, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Grapje natuurlijk
geintje natuurlijk!

/3fm
Oud 04-02-2013, 21:27
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ste, jij was toch into klassiekige muziek? Dan moet je In A Time Lapse van Ludovico Einaudi eens opzoeken. Klassiek maar wel modernig en om te huilen zo mooi
Ik heb hem ook opgezocht, want ik luister graag naar pianomuziek. Fijn spul, ja <3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-02-2013, 21:30
Verwijderd
Goed bedtijd, trusten forum!
Oud 04-02-2013, 21:30
Verwijderd
Oh en gaaf Miek
Oud 04-02-2013, 21:31
Verwijderd
Ik val echt om van pure ellende maar ik moet nog allemaal dingen regelen
Oud 04-02-2013, 21:32
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben moe en trillerig en jankerig, maar ik wil nog niet slapen Tijd voor een kop thee.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-02-2013, 21:33
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Lichtpuntje: ik ben een hele fijne manga aan het lezen <3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-02-2013, 21:36
Verwijderd
Morgen moet ik om 8:45 in Groningen zijn. Ik moet dus uiterlijk 6:45 in de auto zitten. Tenzij ik ga voor de optie waarbij ik morgen ook nog buitenlucht en beweging krijg, dan moet ik 6:25 in de auto zitten.

Hm, misschien moet ik maar eens naar bed. Maar ik moet wel nog douchen. Dat kan ik dan toch maar beter nu doen, denk ik, want morgenochtend is het heel vroeg en heb ik geen controle over hoe lang ik onder de douche sta.
Oud 04-02-2013, 21:37
Verwijderd
waarom beginnen we 45 minuten eerder dan normaal en zijn we vervolgens 30 minuten eerder dan normaal klaar en hebben we bovendien een raar kwartier pauze een uur nadat we lunchpauze hebben gehad ik vind dat niet handig.
Oud 04-02-2013, 21:46
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
paranoide naamzoek.

'Every wacky American Horror Story: Asylum plot in 60 seconds'

Spoiler
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-02-2013, 21:46
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Thee <3 Kruik <3 Lekker koekje <3

Oeh, ik heb een heel mooi potje waar bockworsten in hebben gezeten. Het is een hoog model, en er zit een mooi, donkerblauw dekseltje op. Dat wordt het potje voor mijn proefproject.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-02-2013, 21:47
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Miekje*, je gaat er toch geen potje van maken?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-02-2013, 21:52
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Miekje*, je gaat er toch geen potje van maken?
Nou, ik weet niet, hoor! Dit is het idee voor het proefpotje:



Alleen dan zonder die gekke plastic paddenstoel.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 04-02-2013, 23:11
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Over de tablet discussie: mijn broeder heeft een ding dat tablet en kleine laptop in één is. Je kunt het toetsenbord eraan klikken en dan heb je een laptop(tablet is scherm en je hebt een gewoon toetsenbord), als je 'm eraf klikt heb je een tablet. Maar hij heeft ook een gewone laptop en ik weet niet of ie dat tabletding ook ipv zijn laptop zou kopen..
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 04-02-2013, 23:12
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ditte:
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 04-02-2013, 23:31
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ja, daar zijn al wat varianten van; maar dat staat allemaal nog redelijk in de kinderschoenen helaas.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 05-02-2013, 01:38
Verwijderd
22:00 bedtijd, 22:30 lichten uit, 4 uur later nog klaarwakker :') Nu ga ik maar een stukje lezen.
Oud 05-02-2013, 01:46
Verwijderd
Citaat:
paranoide naamzoek.

'Every wacky American Horror Story: Asylum plot in 60 seconds'

Spoiler
Omg.
Oud 05-02-2013, 07:32
Verwijderd
Oud 05-02-2013, 07:57
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Noedel dacht eerst dat de mini's echt eetbaar waren, is dit daar een referentie naar?
:') nee, ik wist niet eens dat hij dat dacht
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 05-02-2013, 07:57
Verwijderd
Citaat:
De mini's of die winkel?
Uhm... laat ik maar zeggen: de mini's
Oud 05-02-2013, 08:07
Verwijderd
Citaat:
Uhm... laat ik maar zeggen: de mini's
Nou ja ^^ als je een levensecht winkel(tje) had willen hebben, had ik dat ook nog gesnapt, gezien ons enthousiasme op deze leeftijd voor keukenmini's
Oud 05-02-2013, 08:07
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Stefenootje, is het dat ding waar de kippenbout tegenaan leunt, onder de cupcake?
[afbeelding]


Dan gok ik op pompoen.
het lijkt heel erg op een kakivrucht!
Oud 05-02-2013, 08:12
Verwijderd
Citaat:
Nou ja ^^ als je een levensecht winkel(tje) had willen hebben, had ik dat ook nog gesnapt, gezien ons enthousiasme op deze leeftijd voor keukenmini's
Oke, in dat geval: jaaaa ik wil zo'n winkeltje
Oud 05-02-2013, 08:16
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Classificatie en analyseren van talen. Hersendingen en stoornissen vind ik ook gaaf, maar minder gaaf, denk ik.
Leuk hoor En weet je al waar? (sorry, ik hou saai de laatste tijd niet echt bij dus misschien heb je 't al honderd keer gezegd)
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 05-02-2013, 08:25
Verwijderd
Citaat:
Oke, in dat geval: jaaaa ik wil zo'n winkeltje
Oud 05-02-2013, 08:46
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
http://www.nu.nl/gezondheid/3120116/...ht-sperma.html

Zou de headline hier niet gewoon moeten zijn "Weinig bewegen slecht voor sperma"?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 05-02-2013, 08:48
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik gok van wel, ja.

Goedemorgen, iedereen!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 05-02-2013, 09:29
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Goedemorgen. Ik wil terug mijn bed in
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 05-02-2013, 11:13
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Al 60 aanmeldingen voor de quizavond in het museum
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-02-2013, 11:37
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hola mensen, ik heb nog steeds geen internet thuis, want de nieuwe laptop kabel is nog steeds niet geleverd en zonder laptop kan ik ook m'n telefoon niet opladen, dus daarop kan ik ook niet interwebzen.
Ben nu bezig met een nieuw ritme opbouwen. Dag 2 van de studie en dag 2 vroeg opstaan. Het gaat tot nu toe ok, maar ik vraag me echt af waar ik de tijd en energie vandaan moet halen om al m'n studiewerk te doen, want oh my fucksy ik moet veel doen voor elke les en ik heb 7 lessen in de week. En dan nog eens 2 dagen erbij werken tot 11 uur 's avonds. Aiiiiiiiiieeeeee!

Over 45 minuten heb ik een vak wat ik 3 jaar geleden al eigenlijk niet hoefde te volgen, maar omdat ik het voor de gezelligheid toch wou doen en 5 minuten van een interviewtje heb gemist moet ik 't steeds overdoen. En vorig jaar kon ik 't niet volgen, want 't was vol.
Ze gaan m'n Engelse uitspraak en vocabulaire testen. lolz.

Gisteren had ik een vertaalvak en ik moest me echt inhouden om de rest van de groep niet te facepalmen, want het was echt beschamend van hoeveel (Nederlandse en Engelse) woorden ze nog nooit hadden gehoord. En dan weer die belachelijk slechte, zwaar aangedikte Amerikaanse accenten... Aaargh, mijn oren!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-02-2013, 11:43
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Als ik dierenambulanceprogramma's kijk weet ik ineens weer waarom ik vroeger dierenarts wilde worden. Het is allemaal zo zielig nou ben ik ook een beetje labiel door tijd van de maand
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-02-2013, 12:34
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
:') nee, ik wist niet eens dat hij dat dacht
Ja, ik dacht eerst dat je die pindakaaspotjes echt open kon maken en dat er een miniportie inzat. Wist ik veel dat die dingen ook echt ieniemienie-klein zijn in werkelijkheid
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 05-02-2013, 12:40
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
wat ben je toch ook een schatje *wangknijp*
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 05-02-2013, 12:41
Verwijderd
Ja Noedel. *in wangetje knijp*
Oud 05-02-2013, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Als ik dierenambulanceprogramma's kijk weet ik ineens weer waarom ik vroeger dierenarts wilde worden. Het is allemaal zo zielig nou ben ik ook een beetje labiel door tijd van de maand
Ik ben altijd labiel voor/door dat soort dingen ^^
Maar een tijd van de maand heb ik gelukkig al bijna 10 jaar niet meer <3

Citaat:
Ja, ik dacht eerst dat je die pindakaaspotjes echt open kon maken en dat er een miniportie inzat. Wist ik veel dat die dingen ook echt ieniemienie-klein zijn in werkelijkheid
Dan zou het echt wel te cute zijn, dan ging ik zelf bij die winkel staan om te bedelen of ik iemand zijn mini's mocht hebben zoals sommige kinderen dat doen voor voetbalplaatjes

De pakjes spinazie bevatten wel een plastic ding zodat ze wat zwaarder en stevig zijn en niet als een leeg smartiedoosje geplet kunnen worden.
Oud 05-02-2013, 13:09
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Hagel en sneeuw tegelijkertijd
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-02-2013, 13:12
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Snagel?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-02-2013, 13:15
Verwijderd
Heeuw!
Oud 05-02-2013, 13:17
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Huh, m'n moeder post iets vaags over de Man Bijt Hond van vanavond op facebook. Maar ze zegt er niet bij wat er dan is. Mss komt ze op TV of zo.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-02-2013, 13:20
Verwijderd
Hier was ook afwisselend hagel en sneeuw. En nu schijnt de zon. Door het weer van vorige week was ik al helemaal in de bijnalente!mood zin om zomerjurkjes en slippertjes en bikini's te kopen enzo
Oud 05-02-2013, 13:20
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah, nu is het weer zonnig
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 05-02-2013, 13:21
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Vreetbui alert!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57.