Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2004, 21:10
seeker of ligt
Avatar van seeker of ligt
seeker of ligt is offline
Ik vroeg me af, of de naam die je hebt gekregen ook verder impact op je leven heeft.. bedoel stel nou dat je een andere naam had gekregen wat was er dan anders geweest... of denk je dat je naam totaal geen invloed hier op heeft

En wat is de betekenis van jouw Echte naam..?
heb je het idee dat de betekenis van deze naam ook echt bij je past??


rare vragen misschien... Maar zie maar ..

ciau...
__________________
Dit is het eind! ik weet het rijmt!!! NIET!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2004, 21:28
Sky Jewel
Avatar van Sky Jewel
Sky Jewel is offline
Ik weet niet wat mijn naam (Herman) betekent, maar ik denk niet dat het invloed heeft. Als ik nou werkelijk een rare naam had gehad was 't erger.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 21:54
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik heet Alexander, en dat betekent iets als beschermer of verdediger geloof ik.

Volgens mij heeft het geen invloed gehad op m'n leven.
Behalve dat ik verdediger ben bij voetbal en dat m'n nicknae is afgeleid van m'n naam.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 22:03
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Mijn naam betekent strijdbare overwinnaar maar dat heeft verder weinig met mijzelf te doen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 22:17
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Woorden zijn slechts verwijzingen naar iets en zonder hetgeen waarnaar ze verwijzen bestaan ze niet.

Mijn naam is mijn naam en de persoon waar het voor staat is belangrijker en ik denk niet dat het noemenswaardige invloed heeft gehad op wie ik ben.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2004, 23:49
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Neen.
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 11:37
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Haha. Mijn naam betekent lelie en dat is de bloem des onschulds....

Ben inderdaad niet zo snel geneigd de wet te gaan overtreden, maar met onschuldig zijn bedoelen ze wel meer - en ik vrees dat dat niet helemaal klopt. Ben geen heilige ofzo.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 11:56
Verwijderd
Weet iemand wat Noortje betekent? Nori betekent licht maar zo heet ik niet
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 11:59
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Bluebelle schreef op 03-01-2004 @ 12:56:
Weet iemand wat Noortje betekent? Nori betekent licht maar zo heet ik niet
Is de naam niet afkomstig van Nora?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 12:02
Medea
Avatar van Medea
Medea is offline
Citaat:
Bluebelle schreef op 03-01-2004 @ 12:56:
Weet iemand wat Noortje betekent? Nori betekent licht maar zo heet ik niet
Het komt of van Eleonora (> Ellinor = God is mijn licht) of van Honora (achtbare, bewonderenswaardige)

Mijn naam...

Anne: genadige
Laure: de gelauwerde

Ik ben dus veel geprezen, maar genadig .
Klopt eigenlijk wel...
__________________
... een beetje liefde alstublieft...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 12:43
seeker of ligt
Avatar van seeker of ligt
seeker of ligt is offline
haha al leuke reactie's tot zo ver...
vraag ik me wel echt iets af..
Soms kiezen mensen heel doelbewust een naam voor iemand omdat ze sterk het gevoel hebben dat het zo moet ofzo.. of hoort.. dus niet dat ze zomaar een naam kiezen omdat het mooi is maar omdat ze ook echt het gevoel hebben dat die naam nou juist bij die gene hoort..
Zou een naam dan niet een beetje invloed kunnen hebben op je leevenstyl of wat dan ook? en in hoe verre gaat dit dan volgens jouw.?

P.S de meeste van jullie weten wel wat hun namen betekenen toch?
__________________
Dit is het eind! ik weet het rijmt!!! NIET!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 12:53
extinction
Avatar van extinction
extinction is offline
Ik ben vernoemd naar een vrouw die de kop van Holofernes afhakte omdat Holofernes door Nebukadnessar gestuurd was om alle goden van de aarde uit te roeien zodat iedereen Nebukadnessar zou aanbidden. Holofernes was een lul.

Ik kwam op een site waar Nebukadnessar vervangen werd door McDonalds/Coca Cola, en Holofernes door Bush.
Best cool eigenlijk. Het is dus mijn taak Bush te onthoofden met zijn eigen zwaard

Ik heb geen idee of naam iets zegt over leefstijl.
__________________
Teacher seeks pupil. Must have an earnest desire to save the world. Apply in person.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 13:00
Dr Nilz
Avatar van Dr Nilz
Dr Nilz is offline
zeg maar dat ik niels h. heet
dat stamt af van nils holgersson
want:

- nils holgersson is betoverd door een kaboutertje, en is daardoor erg klein. Hij is betoverd omdat hij erg vervelend was tegen dieren etc, en nu is hij gedwongen samen te werken met de dieren, en op de rug van een gans leert hij veel over de natuur en de cultuur van de dieren. Nils Holgersson groeit ook nooit op, staat voor eeuwige jeugd.

- niels h. is ook erg klein, misschien wel omdat hij gemeen was tegen diertjes etc. Ook ik leer over de natuur etc, net als nils holgersson.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 13:04
seeker of ligt
Avatar van seeker of ligt
seeker of ligt is offline
Citaat:
extinction schreef op 03-01-2004 @ 13:53:
Ik ben vernoemd naar een vrouw die de kop van Holofernes afhakte omdat Holofernes door Nebukadnessar gestuurd was om alle goden van de aarde uit te roeien zodat iedereen Nebukadnessar zou aanbidden. Holofernes was een lul.

Ik kwam op een site waar Nebukadnessar vervangen werd door McDonalds/Coca Cola, en Holofernes door Bush.
Best cool eigenlijk. Het is dus mijn taak Bush te onthoofden met zijn eigen zwaard
Tjah toch iemand moet dat doen he..!
heel goed je hebt je doel in leven al gevonden!!!
__________________
Dit is het eind! ik weet het rijmt!!! NIET!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 13:12
extinction
Avatar van extinction
extinction is offline
Citaat:
seeker of ligt schreef op 03-01-2004 @ 14:04:
Tjah toch iemand moet dat doen he..!
heel goed je hebt je doel in leven al gevonden!!!
Ik had mn doel al gevonden
'Bush onthoofden met zijn eigen zwaard' moet je natuurlijk strikt figuurlijk nemen. Het is een analogie.
__________________
Teacher seeks pupil. Must have an earnest desire to save the world. Apply in person.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 14:30
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 02-01-2004 @ 23:03:
Mijn naam betekent strijdbare overwinnaar maar dat heeft verder weinig met mijzelf te doen.

En wat is je naam dan?
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 14:55
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
je was er allang toen je je naam kreeg, dus. ik heb wel vaak dat ik iemand zie, en als ik zijn/haar naam hoor, dan past die naam bij hem/haar.
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 16:00
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Mijn echte naam betekent 'meisje' , dat heeft niet veel invloed op mijn levenstijl nee
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-01-2004, 16:53
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
mijn naam betekent 'ster'... niet echt invloed gehad op mijn lifestyle misschien komt het nog
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 17:45
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Astrid - Schone Godin
wij hebben thuis zo'n boekie liggen met allerlei namen voor je aankomende kind oid, staat ook af en toe de betekenis erachter

ik denk wel dat het in kleine mate invloed heeft op je leven.
__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 18:08
bumblebee
Avatar van bumblebee
bumblebee is offline
Citaat:
Dark Psycho schreef op 03-01-2004 @ 07:45:
Astrid - Schone Godin
wij hebben thuis zo'n boekie liggen met allerlei namen voor je aankomende kind oid, staat ook af en toe de betekenis erachter

Kan jij me dan vertellen wat Lotte betekent?
__________________
Lievelieve Valentijn, mag ik jouw tjikkie zijn? :p LOL
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 18:10
Dr Nilz
Avatar van Dr Nilz
Dr Nilz is offline
Citaat:
bumblebee schreef op 03-01-2004 @ 19:08:
Kan jij me dan vertellen wat Lotte betekent?
http://members.chello.nl/~p.valkenburg/
Lotte: Kerel, man, vrije man
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 18:17
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
hmm....bestaat niet in boekjes enzo meestal....ook niet op van die sleutehangers met namen dus ik weet niet wat het betekent....

Laatst gewijzigd op 23-01-2008 om 15:17.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2004, 23:08
Ischenbaert
Avatar van Ischenbaert
Ischenbaert is offline
over de post van Machiavelli:
Citaat:
p-chez schreef op 03-01-2004 @ 15:30:
En wat is je naam dan?
Ik neem aan: Victor
Met citaat reageren
Oud 04-01-2004, 19:09
bumblebee
Avatar van bumblebee
bumblebee is offline
Citaat:
nilsholgersson schreef op 03-01-2004 @ 08:10:
http://members.chello.nl/~p.valkenburg/
Lotte: Kerel, man, vrije man
Bah Why me?
__________________
Lievelieve Valentijn, mag ik jouw tjikkie zijn? :p LOL
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2004, 19:53
Maeglin
Avatar van Maeglin
Maeglin is offline
Maeglin - scherpe blik (volgens Tolkien dan...t komt uit de Silmarillion..)

Misschien dat het me wel een beetje beinvloed heeft...ik heb de Silmarillion dan wel niet gelezen, maar wel in de ban van de ring (en ik heb um gelezen vooor de hype rond de film!)
verder denk ik niet dat ik heel anders zou zijn..(natuurlijk, zeker weten doen we nooit...)

kusje

(ik denk trouwens dat je niet naar een betekenis van een naam kan kijken in de zin van of het ook ook bij je past, je ziet dan toch vooral dingen waarvan je denk dat het ermee te maken heeft...)
Met citaat reageren
Oud 05-01-2004, 05:25
Snakeboy
Avatar van Snakeboy
Snakeboy is offline
Mijn naam, Sander,
komt af van Alexander..
En dat betekent "de beschermer der mannen",
Ik ben op zich (en al zeg ik het zelf) wel zo ingesteld.
Ik wil ten eerste niet opvallen, niet de beste zijn, niet de slechtste zijn.
Als jongens van mijn leeftijd in de trouble zitten help ik hun graag, en ben nogal gul, maar dat is veranderd sinds iemand nogal misbruik van me maakte, ik heb 'm is goed teruggepakt en nu kijk ik wel uit met wat ik doe.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 15:48
Verwijderd
ik heet marte en ik denk niet dat dat enige invloed heeft op mijn leven, levenstijl. het heeft wel invloed: mensen noemen me nml marte en niet piet ofzo mja dat is niet echt zo'n invloed waardoor je hele leven veranderd ofzo
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 16:32
VoRaZ
Avatar van VoRaZ
VoRaZ is offline
Op die site staat die eerder werd gepost staat dit:
Erik - De enige macht, hij die alleen heerst, heerser van de wet

Misschien moet ik toch maar de politiek in gaan Maar ik denk niet dat mijn naam verder veel invloed op m'n naam heeft hoor. Ik denk wel dat je naam bij je past, omdat je ouders em voor je kiezen en zij grotendeels je karakter dmv hun opvoeding bepalen. Aan de andere kant zal iemand die ook Erik heet wel niet veel meer op me lijken dan iemand met een andere naam.

(Voraz heb ik uit het boek Battlefield Earth van Ron L. Hubbard)
__________________
"Waarheid zit anders vol paradoxen."
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 18:41
extinction
Avatar van extinction
extinction is offline
gelooft hier niemand in Kabalariaanse filosofie?
__________________
Teacher seeks pupil. Must have an earnest desire to save the world. Apply in person.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 19:13
VoRaZ
Avatar van VoRaZ
VoRaZ is offline
Citaat:
extinction schreef op 06-01-2004 @ 19:41:
gelooft hier niemand in Kabalariaanse filosofie?

Nooit van gehoord

(is dat nou niet wat ze noemen contradictio in terminis?)
__________________
"Waarheid zit anders vol paradoxen."
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 19:21
synclinorium
Avatar van synclinorium
synclinorium is offline
Irene= Vrede

Mijn ouders wisten wel van te voren dat Irene vrede betekende maar vonden het waarschijnlijk ook een mooie naam.

En ik ben natuurlijk heel vredelievend past wel bij mij
__________________
Alleen citrusfruit heeft het morele recht om tegen persvrijheid te zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 19:23
extinction
Avatar van extinction
extinction is offline
Citaat:
VoRaZ schreef op 06-01-2004 @ 20:13:

Nooit van gehoord

(is dat nou niet wat ze noemen contradictio in terminis?)
contradictio in terminis? waarom?

Kabalarian:

Citaat:
The Kabalarian Philosophy provides a unique understanding of balanced names, which contribute to the constructive and natural expression of the inner potential. We use the term "Mathematical Principle" rather than numerology due its broader application. This study teaches a complete universal principle of life, encompassing the physical laws of well being and the mental laws of balance and harmony, as well as spiritual laws which explain our purpose in life and the necessary steps to achieve our birthright, namely merging with the highest source of mental awareness, Universal Consiousness.

The practical benefits of a balanced name have been verified through many years of experience.

As the human species, we are the physical vehicle for mind, which is the channel through which Reason evolves to regain the state of Universal Consciousness and express the fulfilment of spiritual potential.

If you think the Kabalarian Philosophy is just numerology, you miss the full import of what the Kabalarian Philosophy offers you; the knowledge of how to live a full and complete life, using an understanding of mind and life to attain balance, harmony, and wisdom. Name is a power, and it is extremely important to understand the far-reaching effect a name and birth date have before proceeding with any changes
www.kabalarians.com


ik geloof er overigens niet in.
__________________
Teacher seeks pupil. Must have an earnest desire to save the world. Apply in person.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2004, 19:40
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
p-chez schreef op 03-01-2004 @ 15:30:
En wat is je naam dan?
Mark Vincent
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 20:41
Verwijderd

Laatst gewijzigd op 07-01-2004 om 20:51.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2004, 21:37
michieldewit
Avatar van michieldewit
michieldewit is offline
Mijn naam (Michiel) zou in het Hebreeuws "Wie is als God?" betekenen. Michael is een van de aartsengelen...

Of mijn naam mijn wezen heeft beïnvloed zou ik niet durven zeggen. Denk wel dat ik me anders had gevoeld als ik bijvoorbeeld Daniël geheten had (ook een optie van mijn ouders, destijds). Heb ook een tijd gehad dat ik liever anders had geheten, maar nu ben ik heel blij met m'n naam. Hij staat nu echt voor wie ik ben.

Mijn achternaam en tweede naam zijn een heel ander verhaal. Met mijn achternaam heb ik helemaal niets. Dat ding is voor mij puur administratief, ik hecht er totaal geen waarde aan. Wat mij betreft verdwijnt die naam zo snel mogelijk in de prullenbak. Mijn tweede naam (Corneliszoon) ligt ook raar. Eigenlijk een vreemde naam. Maar sinds ik me realiseer dat ik hem mooi kan gebruiken in plaats van mijn achternaam voel ik me er een stuk gelukkiger mee...
__________________
Nee dank u, het gaat zo wel | www.michieldewit.nl
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-01-2004, 20:12
Breath
Breath is offline
ik heet Ferdy, het schijnt moedige beschermer te betekenen, kan ik me enigzins wel in vinden, omdat ik meestal in discussies altijd heel moedig alleen een standpunt verdedig
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 20:59
Pyriet
Avatar van Pyriet
Pyriet is offline
Tamar.
Hebreeuwse naam, betekent palm- of dadelboom.
Staat symbool voor schoonheid.

Tja.. lifestyle..
Denk van niet.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 14:34
Verwijderd
Marnix is eigenlijk helemaal geen voornaam, maar een familienaam, en heeft geen invloed op mijn levensstijl, goddank, anders was ik nu een saaie vent geweest
Met citaat reageren
Oud 11-01-2004, 10:33
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Het heeft als enige impact dat veel mensen me voor allochtoon aanzien, omdat ik donker haar en een Marrokaanse naam heb.

En ik had liever een andere naam gehad.
Maar ik heb nog 2 doopnamen, misschien dat ik mn naam ooit laat veranderen in 1 van die 2.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 11:19
Meartje
Avatar van Meartje
Meartje is offline
hello!!
benne we weer!!
mijn naam Maartje betekent: kleine krijgster, heerseres meesteres...
de eerste betekenis kan wel kloppen..ben een strijdster voor God..alleen dan heeel klein vergeleken met de andere
__________________
Bidden... laat het afwachten maar aan anderen over [mother Theresa]
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 11:27
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
jesusfreak schreef op 15-01-2004 @ 12:19:
hello!!
benne we weer!!
mijn naam Maartje betekent: kleine krijgster, heerseres meesteres...
de eerste betekenis kan wel kloppen..ben een strijdster voor God..alleen dan heeel klein vergeleken met de andere
andere ? welke andere?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 11:37
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Mijn naam is Joyce en betekend het volgende..

The name of Joyce has created a congenial nature with the desire to associate in friendship and understanding both socially and in the business world. Peaceful and settled conditions appeal to you and you are naturally desirous of having the security of a home, where your life could follow a definite pattern, and where you would not have to make major decisions. You find it difficult to take a definite stand, partly because you lack confidence, and also because you dislike any issues which create dissension between people. Procrastination is a weakness of your nature, causing an inability always to complete your plans or to concentrate for long.


[edit]Ik heb wel eens de theorie gelezen over je achternaam... Achternamen die met A t/m L beginnen, zouden meer succes hebben dan mensen wiens achternaam van M t/m Z begint... [/edit]
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 20:52
R-J-N
Avatar van R-J-N
R-J-N is offline
Adriaan Leonard

Adriaan (ook Adrianus, Janus): deze naam betekent 'inwoner van, afkomstig uit Adria', een plaats in de buurt van Venetië. Aan deze plaatsnaam ontleent ook de Adriatische Zee haar naam. Of dofwart, donker.

Leonard: Het eerste lid van deze Germaanse naam is vermoedelijk aangepast aan het woord leeuw Ook is het mogelijk dat het oorspr. een Germ. stam lewa-, liwi- is met de betekenis 'genadig'. De naam ging dus betekenen: 'sterk als een leeuw'. Of dapper als een leeuw, sterk door genade of dappere onder het volk.

Wel, ik ben niet afkomstig uit Adria of dofzwart/donker en ben ook niet uitzonderlijk dapper/sterk. Maar heet gewoon zo (doopnamen), omdat m'n opa's zo heetten...

verder heeft het geen zodanige invloed op m'n leven uitgezonderd dan dat iedereen altijd vraagt waarom ik die 2 namen heb (gedoopt, officieel katholiek, maar geloof niet )
__________________
4ward ever, backwards never, prepare 4 whatever & always stay clever, in any endeavor intelligence is better & be on guard 4 false prophets in leather
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 20:54
Verwijderd
Heerser over het leger

Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 23:36
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Mijn naam is afgeleid van Maria en Marijke etc....en t kan ook nog afgeleid zijn van iets Fries haha....afhankelijk van waar het nu van is afgeleid betekent het bitterheid, iets met zee, en kracht geloof ik.

tja bitterheid Ben nie echt een vrolijk iemand nee
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 23:37
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 15-01-2004 @ 12:37:


[edit]Ik heb wel eens de theorie gelezen over je achternaam... Achternamen die met A t/m L beginnen, zouden meer succes hebben dan mensen wiens achternaam van M t/m Z begint... [/edit]
Kut
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 23:41
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Over kut gesproken trouwens: mijn moeder was eerst van plan me 'Yoni/ Joni' te noemen...maar dat vond mijn vader toch niet zo'n goed idee (t betekent namelijk 'kut' ) Hehe thankgod...alhoewel ik geen slechte naam vind, t klinkt wel leuk.


Mijn huidige naam heeft tot dusver een impact op mijn leven dat het voor buitenlanders niet uit te spreken is (zelfs niet voor Nederlanders want die verstaan me altijd verkeerd blijkbaar en noemen me dan ook altijd verkeerd....er is namelijk ook een populaire naam die heel erg op mijn naam lijkt en mijn naam is niet zo heel bekend).

Wisten jullie trouwens dat alle letters een getalwaarde hebben en dat die getalwaarde ook weer iets betekent....je kan een hele persoonlijkheidsanalyse maken op basis van je naam (je echte naam van bij je geboorte) en je geboortedatum door die dingen op te tellen....krijg je je persoonlijkheidsgetal, je levenslesgetal, je zielsgetal etc.
Daar geloof ik opzich wel in, dat je naam in die zin dan ook wel niet voor niets je naam is...

Laatst gewijzigd op 15-01-2004 om 23:47.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 23:43
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
extinction schreef op 03-01-2004 @ 13:53:
Ik ben vernoemd naar een vrouw die de kop van Holofernes afhakte omdat Holofernes door Nebukadnessar gestuurd was om alle goden van de aarde uit te roeien zodat iedereen Nebukadnessar zou aanbidden. Holofernes was een lul.

Ik kwam op een site waar Nebukadnessar vervangen werd door McDonalds/Coca Cola, en Holofernes door Bush.
Best cool eigenlijk. Het is dus mijn taak Bush te onthoofden met zijn eigen zwaard

Ik heb geen idee of naam iets zegt over leefstijl.
Nebukadnessar? Komt dat niet in de matrix voor?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Tulpje6 schreef op 16-01-2004 @ 00:43:
Nebukadnessar? Komt dat niet in de matrix voor?
Ja. Dat schip is daarnaar vernoemd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21.