Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2004, 21:36
Quincy
Quincy is offline
Als je in een forum kijkt dan zie je wel door wie het topic begonnen is maar zonder datum en tijd, anders dan degene die er het laatst gepost heeft.

Dit is handig omdat je dan de ouwe koeien er gemakkelijk tussen uit kan halen.

greetz QUINCY
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2004, 20:41
Enlightenment
Avatar van Enlightenment
Enlightenment is offline
Brengt weer extra serverload met zich mee, misschien. "Oude koeien" worden meestal ook gesloten.
__________________
Per undas adversas (tegen de stroom in)
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 05:03
Ghost
Avatar van Ghost
Ghost is offline
Of sorteer je topics op de datum van creatie ipv datum van laatste post; dan bestaat het 'ge-up' niet meer..
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 11:10
Quincy
Quincy is offline
Citaat:
Ghost schreef op 22-08-2004 @ 06:03 :
Of sorteer je topics op de datum van creatie ipv datum van laatste post; dan bestaat het 'ge-up' niet meer..
ja das ook wel een goeie, dan krijg je echt een serieus forum
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 11:19
dutch gamer
Avatar van dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
Ghost schreef op 22-08-2004 @ 06:03 :
Of sorteer je topics op de datum van creatie ipv datum van laatste post; dan bestaat het 'ge-up' niet meer..
Lijkt me niet zon goed idee. Stel er worden 20 topics gemaakt (op een willekeurig deelforum). Er zijn 19 topics waar niet meer in gereageerd wordt na bijvoorbeeld 20 posts en in dat andere topic blijven mensen posten. Dan zal dat ene topic van de eerste pagina verdwijnen na een tijdje, terwijl de discussie nog niet klaar is (of het probleem nog niet opgelost is). Dit lijkt me zeer onhandig en irritant.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 11:48
Verwijderd
Citaat:
dutch gamer schreef op 22-08-2004 @ 12:19 :
Lijkt me niet zon goed idee. Stel er worden 20 topics gemaakt (op een willekeurig deelforum). Er zijn 19 topics waar niet meer in gereageerd wordt na bijvoorbeeld 20 posts en in dat andere topic blijven mensen posten. Dan zal dat ene topic van de eerste pagina verdwijnen na een tijdje, terwijl de discussie nog niet klaar is (of het probleem nog niet opgelost is). Dit lijkt me zeer onhandig en irritant.
idd, hier sluit ik me geheel bij aan. Dit betekend dat na verloop van tijd, topics van enkele maanden oud nog bovenaanstaan terwijl er niet gereageerd wordt. Als je het omdraait betekend dit dat topics waar nog veel animo voor is helemaal op pagina 5 staan ofzo.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 12:16
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Volgens mij kun je aan de lastposts best wel makkelijk zien of een topic recent is aangemaakt en nog actief is. Natuurlijk kun je een topic uppen van een jaar oud, maar als ik me niet vergis zijn dit sporadische aangelegenheden. Ik vind het ook een beetje lui, als je een topic bekijkt doe je dat toch om de inhoud van de titel, niet om de creatiedatum?

Laatst gewijzigd op 22-08-2004 om 12:19.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 07:58
Verwijderd
Citaat:
Ghost schreef op 22-08-2004 @ 06:03 :
Of sorteer je topics op de datum van creatie ipv datum van laatste post; dan bestaat het 'ge-up' niet meer..
Tegen, want door dat ge-up zie ik vaak waar een discussie bezig is, wat op Letteren ed. handig is. Ik vind dat het zo mag blijven
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 20:29
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Als we nu gewoon eens niets zouden veranderen? Is dat wat?
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 00:13
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 23-08-2004 @ 21:29 :
Als we nu gewoon eens niets zouden veranderen? Is dat wat?
Lijkt me een puik plan
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 20:21
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ghost schreef op 22-08-2004 @ 06:03 :
Of sorteer je topics op de datum van creatie ipv datum van laatste post; dan bestaat het 'ge-up' niet meer..
Nee, dat doen we niet. Ik ken fora waar dat gebeurt en het is gewoon superirritant omdat je al die pagina's door moet om te kijken of er nog een reactie is. Bijvoorbeeld op sport, de voetbalverzameltopics (T&F bijvoorbeeld) die je de hele tijd zou moeten opzoeken. Maar ook interessante discussies op N&A die op een gegeven moment gewoon verloren gaan en ook alleen nog maar voortgezet worden door de mensen die er al eerder op reageerden.

Niets veranderen dus.

Dat veranderen van jullie hangt me de keel uit, ik vermaak me zo wel...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 21:27
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 23-08-2004 @ 21:29 :
Als we nu gewoon eens niets zouden veranderen? Is dat wat?
Het beste idee tot nu toe
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 21:32
Ghost
Avatar van Ghost
Ghost is offline
Niet voor iedereen; het handigst is wanneer je zelf kunt kiezen of de topics gesorteerd staan op begindata of datum van laatste post.. dan kan je het lekker helemaal zelf uitzoeken waar je kwaad om wordt; om de upjes of om de leuke topics die op pagina 34 staan..

maar euhm, laat het maar zo
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 10:13
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Waarom beginnen jullie niet gewoon een eigen forum?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 27-08-2004 @ 11:13 :
Waarom beginnen jullie niet gewoon een eigen forum?
.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Voorstellen voor bezuinigingen uitgelekt
T_ID
59 04-03-2009 12:55
Beleidszaken Forum.studenten.com?
Verwijderd
176 21-01-2009 13:35
Liefde & Relatie De beste vriendin... [Erg lang]
Mirrored
51 30-06-2003 16:20
Films, TV & Radio Buffy/Angel Meeting topic
Qimm
342 13-04-2003 23:26
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Dit is een column die ik voor mijn site heb geschreven.
makaken
2 26-02-2002 18:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53.