Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2004, 15:38
Verwijderd
Sinds een tijdje schijn je bij de fotoboek instellingen niet meer te kunnen instellen dat je een email wilt ontvangen bij een nieuwe fotoboekreactie, maar enkel een PM.

Nu is het zo dat ik dan wel die PM ontvang, maar niet zoals bij 'gewone' PM's een pop-up of email verschijnt ter waarschuwing.

Graag verduidelijking hierover. Hoe komt dit, en is er misschien nog het plan om dit te veranderen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2004, 15:51
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Het PM systeem in de Vbb software is aardig ingewikkeld. Ik ben er niet helemaal 100% zeker van dat datgene waarmee ik denk dat dit veranderd kan worden juist is. Daarom heb ik besloten daar maar niet mee te rommelen, het risico dat er iets fout gaat is te groot.

Ik vermoed dat over niet ál te lange tijd de nieuwe (grote) update van de forumsoftware eraan komt; misschien kan ik het dan wel fixen.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 16:58
MieX
Avatar van MieX
MieX is offline
zoek eens op M&M, die vraag heb ik ook een keer gesteld
__________________
LAAT ME NOU EENS RUSTIG UITBELEDIGEN!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2004, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef op 07-10-2004 @ 16:51 :
Het PM systeem in de Vbb software is aardig ingewikkeld. Ik ben er niet helemaal 100% zeker van dat datgene waarmee ik denk dat dit veranderd kan worden juist is. Daarom heb ik besloten daar maar niet mee te rommelen, het risico dat er iets fout gaat is te groot.

Ik vermoed dat over niet ál te lange tijd de nieuwe (grote) update van de forumsoftware eraan komt; misschien kan ik het dan wel fixen.
Ah oke

Maar hoe zit het met de email-berichtgeving bij een fotoboekreactie?

Nouja, ik wacht dan maar af.


Citaat:
MieX schreef:
zoek eens op M&M, die vraag heb ik ook een keer gesteld
Ik heb gezocht, maar niks gevonden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28.