Oud 12-09-2005, 17:49
Verwijderd
hallo!
ik zou heel graag een paar maanden in noorwegen in een hotel willen werken maar dan al vanaf december ongeveer.. hebben mensen ervaring met werken in hotels in noorwegen uberhaupt en zoja weet je dan of er ook buitenlanders worden aangenomen gedurende het winterseizoen?
in de zomer zou het wel kunnen maarja dat wil ik niet (dan kan k niet)
Duss..
als iemand iets nuttigs hierover te melden heeft en mij uit de brand kan helpen zou dat erg fijn zijn!

groetjes!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-09-2005, 19:38
MB
Avatar van MB
MB is offline
Volgens mij is werken in scandinavische landen best wel relaxed, de afstand tussen baas en personeel schijtn heel klein te zijn
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 18:37
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Moet je even naar de site van Travel Active gaan. Ik weet alleen het adres niet uit mijn hoofd.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 20:25
Verwijderd
hiha door hen kwam ik ook op t idee! alleen zij zeggen dat t alleen in de zomermaanden kan in de winter kan je alleen op n boerderij werken..
dat is niet echt mijn ding
Met citaat reageren
Oud 14-09-2005, 21:31
Goede Fee
Avatar van Goede Fee
Goede Fee is offline
Ik zou gewoon eens mailen! En je vraag voorleggen bij Travel Active, misschien hebben ze toch wel iemand nodig in de winter?
Niet geschoten is altijd mis.

Ik denk er ook over om in een Noors hotel of op een camping te gaan werken alleen dan in de zomervakantie, ook via Travel Active. Lijkt me echt super tof.
__________________
<3
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 13:11
Naru
Avatar van Naru
Naru is offline
Citaat:
Jonijntje schreef op 12-09-2005 @ 17:49 :
hallo!
ik zou heel graag een paar maanden in noorwegen in een hotel willen werken maar dan al vanaf december ongeveer.. hebben mensen ervaring met werken in hotels in noorwegen uberhaupt en zoja weet je dan of er ook buitenlanders worden aangenomen gedurende het winterseizoen?
in de zomer zou het wel kunnen maarja dat wil ik niet (dan kan k niet)
Duss..
als iemand iets nuttigs hierover te melden heeft en mij uit de brand kan helpen zou dat erg fijn zijn!

groetjes!
wat wil je doen dan? kamermeisje?

want als je iets anders wil doen moet je de taal wel vloeiend kunnen spreken meestal.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51.