Oud 27-05-2006, 18:30
Verwijderd
Veel scholen roosteren de surveillanten juist bij hun eigen vak in, omdat dat gewoon handig is voor zo'n rooster. Anders moet je gaan schuiven en wordt het onoverzichtelijk.

Volgens mij mag het dus gewoon wél hoor, zie ook niet in waarom het niet mag. Hij mag alleen niets zeggen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-05-2006, 10:18
manda?
manda? is offline
volgens mij mag het wel inderdaad, bij mij wel.. mijn leraar nl heeft een tweede correctrice (als het een woord is ) een keer duidelijk gemaakt dat hij van haar een punthoofd kreeg, toen ze puntenaftrek wilde geven voor het ontbreken van puntjes op de i ! ik schrijf met blokletters, maar heb er voor de zekerheid toch maar puntjes boven gezen deze keer
__________________
at the end of the day we're all the same
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 16:29
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
wat een onzin . dan zou mij ook heel wat puntenaftrek opleveren
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 16:41
xsamx_just_me8
xsamx_just_me8 is offline
volgens mij worden lang niet alle examens door 2 mensen na gekeken, de 2e corrector neemt misschien wat steekproeven, maar volgens mij was het zo dat hij niet alles nog eens door ging kijken..
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 17:15
Mus
Mus is offline
Citaat:
xsamx_just_me8 schreef op 28-05-2006 @ 16:41 :
volgens mij worden lang niet alle examens door 2 mensen na gekeken, de 2e corrector neemt misschien wat steekproeven, maar volgens mij was het zo dat hij niet alles nog eens door ging kijken..
inderdaad, dus je kunt geluk en pech hebben.
__________________
Logic brings you from A to B Imagine brings you everywhere (gejat van Einstein)
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 17:27
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
xsamx_just_me8 schreef op 28-05-2006 @ 16:41 :
volgens mij worden lang niet alle examens door 2 mensen na gekeken, de 2e corrector neemt misschien wat steekproeven, maar volgens mij was het zo dat hij niet alles nog eens door ging kijken..
ligt eraan je hebt er:

* die per sé alles na willen kijken
* die steekproeven nemen
* die gewoon niks doen en weer alles terugsturen met handtekening eronder
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 28-05-2006, 17:58
xliselottex
Avatar van xliselottex
xliselottex is offline
Wat betreft dat geluk en pech hebben: ik denk dat je er wel vanuit kunt gaan dat dat soort steekproeven een goed beeld geven hoor.. En als uit zo'n steekproef blijkt dat de eerste corrector hele rare dingen heeft gedaan, blijft het heus niet bij een steekproef hoor.. Althans niet bij leraren die hun vak serieus nemen.

Bij ons zijn ook altijd de vakdocenten in de examenruimte aanwezig, al was het maar omdat ze zelf het examen willen maken

En ik denk ook dat leraren eindexamens inderdaad veel sneller nakijken dan proefwerken door de tweede fase heen, want a) ze moeten het voor een bepaalde datum af hebben, en b) het is een zekere maat voor hun eigen prestaties, en daar zijn ze natuurlijk wel benieuwd naar..
__________________
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 17:07
Land_of_spirits
Avatar van Land_of_spirits
Land_of_spirits is offline
Citaat:
Vikash schreef op 26-05-2006 @ 15:47 :
Over dat meisje, je vakdocent mag niet eens in de examenzaal zijn als je zijn vak aan het maken bent.
lijkt me sterk, ik had net engels, en er waren 2 engelsleraressen (o a MIJN lerares) aanwezig
__________________
majori cedo || Lieti-agent van de Orde der Metaal en Gerstennat
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 17:56
vlader
vlader is offline
Vlad:Wat heb ik meester ?

Meester:Ik zie je volgend jaar!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 18:27
__
Avatar van __
__ is offline
mijn lerares duits fietste vanmiddag langs, stopte, keek me heel eng en doordringend aan en zei toen op een heel erg verbaasde toon: "weet je dat jij je examen UITZONDERLIJK GOED hebt gemaakt!?" maar goed, uitzonderlijk goed is geen 9.8 ofzo, uitzonderlijk goed is gewoon beduidend beter dan normaal, maar dat zegt nog niet alles. maar ik vond het toch wel even leuk dat ze dat even liet weten !
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Uefa cup 2006/2007
Stom Konijn
286 20-05-2007 14:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56.