Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2005, 17:36
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 04-01-2005 @ 14:52 :
Er was gisteren iemand met een uvlampje in de trein, die controleerde de ov's op echtheid.
En dan heb je altijd mensen die weer niet meewerken door hun ov niet te geven.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2005, 17:37
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
M@rco schreef op 04-01-2005 @ 18:30 :
Nee, dat mag je niet, dat is nou juist het hele eieren eten.
http://forum.scholieren.com/showthre...8#post15070888

Ik snap het niet meer

Misschien kan Jan Peter opheldering bieden
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 17:38
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Het gaat ook niet om de ID-kaart die lastig is mee te nemen, maar om het paspoort. Die past niet in de portemonnee. En een ID-kaart kopen als je al een paspoort hebt vind ik eerlijk gezegd een beetje onzin en zonde van het geld.

Ik vind het ook lastig om een paspoort mee te nemen, dat past gewoon niet, gaat snel stuk, enz. Gelukkig heb ik dan ook een rijbewijs, die altijd in m'n portemonnee zit.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 18:24
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Tsja Ekki, maar een ID kost hier iets van €30,- en is bovendien 5 jaar geldig. Die boete is €50,-. Een paspoort meenemen is inderdaad niet handig, maar je gaat er volgens mij ook niet dood aan om er een ID bij te kopen als je persé je paspoort niet mee wilt nemen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 18:26
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
Citaat:
Cornel schreef op 04-01-2005 @ 17:59 :
Kan dan ook niet begrijpen dat veel jongeren moeite hebben met de aanschaf van een ID kaart (formaat bankpas) Kost bij ons 35 € en is 5 jaar geldig, bovendien heeft iedereen tussen de 12 en 18 jaar een oproep van de gemeente gekregen om zo'n kaart aan te vragen. Dus het smoesje van vergeten of ik wist het niet, kan er bij mij niet in.
Ik heb helemaal geen oproep gehad. Ik vond trouwens de hele voorlichting slecht
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 18:36
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
rubenrtv schreef op 04-01-2005 @ 19:26 :
Ik heb helemaal geen oproep gehad. Ik vond trouwens de hele voorlichting slecht
Of jij de voorlichting over die ID kaart nou slecht vind of niet, je hebt er toch kennis van kunnen nemen.

Dus geen smoesjes meer.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 19:05
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Bloem schreef op 04-01-2005 @ 19:24 :
Tsja Ekki, maar een ID kost hier iets van €30,- en is bovendien 5 jaar geldig. Die boete is €50,-. Een paspoort meenemen is inderdaad niet handig, maar je gaat er volgens mij ook niet dood aan om er een ID bij te kopen als je persé je paspoort niet mee wilt nemen.
Ze heeft een rijbewijs en gelukkig is dat ook geldig id-bewijs Als i kme rijbewijs niet had gehaald had ik nu dat probleem gehad jah :-S
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 19:39
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 04-01-2005 @ 14:31 :
Okay dat is dan nieuw, dus een goede oplossing voor degene zonder rijbewijs die wel buiten europa komen
nieuw?

Ik heb echt al jaren een paspoort+idkaart
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 21:38
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 04-01-2005 @ 20:39 :
nieuw?

Ik heb echt al jaren een paspoort+idkaart
Dan was dat per gemeente verschillend. De gemeente Nijmegen wilde ooit mijn paspoort terug toen ik mijn ID kaart aanvroeg.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 21:43
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-01-2005 @ 22:38 :
Dan was dat per gemeente verschillend. De gemeente Nijmegen wilde ooit mijn paspoort terug toen ik mijn ID kaart aanvroeg.
Dat lijkt me heel sterk. Ik kan me niet voorstellen dat een gemeente kan bepalen of jij wel of niet een paspoort en id-kaart naast elkaar mag hebben. Ik denk dat zoiets door de landelijke overheid geregeld wordt. Overigens weet ik niet beter dan dat je paspoort en IDkaart naast elkaar mag hebben..
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 21:50
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 04-01-2005 @ 22:43 :
Dat lijkt me heel sterk. Ik kan me niet voorstellen dat een gemeente kan bepalen of jij wel of niet een paspoort en id-kaart naast elkaar mag hebben. Ik denk dat zoiets door de landelijke overheid geregeld wordt. Overigens weet ik niet beter dan dat je paspoort en IDkaart naast elkaar mag hebben..
Ik lul echt niet hoor...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 22:43
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-01-2005 @ 18:37 :
http://forum.scholieren.com/showthre...8#post15070888

Ik snap het niet meer

Misschien kan Jan Peter opheldering bieden
Hmm... het mag dus niet willekeurig gebeuren, maar als dat dan toch gebeurt en je weigert, krijg je een boete. Right
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 23:57
sebastiaan1987
sebastiaan1987 is offline
Citaat:
RedWarrior schreef op 04-01-2005 @ 03:39 :
Er is nu de id-plicht, maar als je je id nou principieel niet wil dragen, wat dan? Kunnen politie om niks erom vragen?
jawel kunnen ze wel. ze kunnen er elk moment van de dag om vragen...
en als je m niet bij je hebt krijg je een boete..

maar je kan natuurlijk voordat je jou id laat zien eerst om de id van de betreffende agent vragen en ook om het bewijs dat hij echt een agent is..
heb je natuurlijk niet veel aan maar ze zijn wel verplicht het je te laten zien
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 00:00
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Nou stoer hoor, om dan even eerst het ID van die agent te vragen. Echt lekker tegendraads.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 00:06
sebastiaan1987
sebastiaan1987 is offline
Citaat:
Bloem schreef op 05-01-2005 @ 01:00 :
Nou stoer hoor, om dan even eerst het ID van die agent te vragen. Echt lekker tegendraads.
pff..lekker bijdehand weer..
nou k zal ff serieus reageren dan

als je zo 'tegendraads' bent om principeel je id niet mee te nemen dan kan je ook wel zo 'tegendraads' zijn om oom agent ook zn id te vragen
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 00:06
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 04-01-2005 @ 18:14 :
Ik heb al bijna vijf jaar een OV-studentenkaart en mij is zelfs nog nooit gevraagd om hem uit het (toch echt moeilijk zichtbare) pasjesgedeelte van mijn portefeuille te halen
Het schijnt nieuw te zijn, ofzo.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 00:21
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Bloem schreef op 05-01-2005 @ 01:00 :
Nou stoer hoor, om dan even eerst het ID van die agent te vragen. Echt lekker tegendraads.
Idd, daar schiet je echt geen zak mee op.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 00:31
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
id=gay

ik poep op verplicht id

als iets voor iedereen verplicht is, dan moet het voor iedereen(gratis) beschikbaar zijn....

veel bejaarden hebben geen paspoort meer omdat ze toch niet op reis gaan, en ook geen rijbewijs, omdat ze niet meer mogen rijden...
worden zij ook beboet?

en als het zomer is en ik loop in me zwmbroek zonder broekzak rond ben ik dan strafbaar? of moet ik dan voortaan met zo n uberhippe-homofiele-LV heuptasje met id bewijs rondzeulen...

stomme bloedpoepers
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 08:58
Verwijderd
Citaat:
bamiPoep schreef op 05-01-2005 @ 01:31 :
id=gay

ik poep op verplicht id

als iets voor iedereen verplicht is, dan moet het voor iedereen(gratis) beschikbaar zijn....

veel bejaarden hebben geen paspoort meer omdat ze toch niet op reis gaan, en ook geen rijbewijs, omdat ze niet meer mogen rijden...
worden zij ook beboet?

en als het zomer is en ik loop in me zwmbroek zonder broekzak rond ben ik dan strafbaar? of moet ik dan voortaan met zo n uberhippe-homofiele-LV heuptasje met id bewijs rondzeulen...

stomme bloedpoepers
Tuurlijk het kabinet wil zo veel mogelijk geld in het beursje en er zo min mogelijk uit, zodat ze hun eigen inkomens kunnen verhogen
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 09:25
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik vind deze plicht overigens wel zeer irritant want er zijn zat momenten in de zomer dat ik geen zakken heb en verder ook geen spullen bij me dien te hebben. Dan moet ik dus een tas speciaal voor mn ID meenemen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 05-01-2005 @ 01:06 :
Het schijnt nieuw te zijn, ofzo.
Bah. Alsof terroristen met een OV reizen. En studenten worden al zo uitgeknepen, die moeten gewoon het recht hebben met een valse OV te reizen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 10:00
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 05-01-2005 @ 10:36 :
Bah. Alsof terroristen met een OV reizen. En studenten worden al zo uitgeknepen, die moeten gewoon het recht hebben met een valse OV te reizen.
Waarom? Studenten hebben toch een echt OV?

Het is onzin dat studenten het recht moeten hebben om met een nep OV te reizen. In vergelijking met andere landen hebben studenten het hier enorm goed. Studiefinanciering en een OV... daar hebben studenten in andere landen misschien nog nooit van gehoord.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 10:32
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-01-2005 @ 22:50 :
Ik lul echt niet hoor...
Mag ik een identiteitskaart en een paspoort tegelijk hebben? En als ik dan ook nog bijgeschreven sta in de paspoorten van mijn ouder(s) of voogd? Wat dan?
Je mag beide documenten tegelijk hebben . Wel moet de bijschrijving in het paspoort van je ouders of voogd eerst vervallen voordat je een paspoort krijgt. Neem contact op met je gemeente hoe je dit moet regelen.

bron: http://www.nederlandveilig.nl/defaul...htm&parent=235
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 10:46
Verwijderd
ID en paspoort naast elkaar mag echt al vreselijk lang, dat verschilt ook niet per gemeente ofzo. Maar, wanneer je een nieuw paspoort gaat halen én je ID is verlopen, dan moet je ze allebei inleveren. Je kan geen nieuw paspoort of ID halen wanneer je een verlopen paspoort of ID in je bezit hebt, die moet je inleveren.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 12:37
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
Citaat:
Cornel schreef op 04-01-2005 @ 19:36 :
Of jij de voorlichting over die ID kaart nou slecht vind of niet, je hebt er toch kennis van kunnen nemen.

Dus geen smoesjes meer.
wat nou smoesjes, ik heb toch een id-kaart aangevraagd. Ik zeg alleen dar de voorlichting heel slecht was. Geen brief thuis, geen radio/tv-spotjes
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 12:45
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 05-01-2005 @ 11:46 :
ID en paspoort naast elkaar mag echt al vreselijk lang, dat verschilt ook niet per gemeente ofzo. Maar, wanneer je een nieuw paspoort gaat halen én je ID is verlopen, dan moet je ze allebei inleveren. Je kan geen nieuw paspoort of ID halen wanneer je een verlopen paspoort of ID in je bezit hebt, die moet je inleveren.
5 jaar terug mocht ik het iig niet. We wilden toen voor mij een ID bestellen, maar dan mocht ik er geen paspoort naast. En aangezien er een reis naar Tsjechië op de planning stond (kon je toen niet heen met ID) moest ik toch een paspoort aanvragen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 14:40
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 05-01-2005 @ 11:32 :
Mag ik een identiteitskaart en een paspoort tegelijk hebben? En als ik dan ook nog bijgeschreven sta in de paspoorten van mijn ouder(s) of voogd? Wat dan?
Je mag beide documenten tegelijk hebben . Wel moet de bijschrijving in het paspoort van je ouders of voogd eerst vervallen voordat je een paspoort krijgt. Neem contact op met je gemeente hoe je dit moet regelen.

bron: http://www.nederlandveilig.nl/defaul...htm&parent=235
Nogmaals, enige tijd geleden hebben ze tegen mij gezegd dat het of het een of het ander was. Dus ik denk dat het weldegelijk iets nieuws is. Misschien mocht het vorig jaar ook al, dat weet ik niet.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 14:51
Verwijderd
Hmm, gek, misschien verschilt het dan toch per gemeente... Mijn vriend heeft al zeker 10 jaar én een ID-kaart én een paspoort.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 14:52
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 05-01-2005 @ 15:51 :
Hmm, gek, misschien verschilt het dan toch per gemeente... Mijn vriend heeft al zeker 10 jaar én een ID-kaart én een paspoort.
Dat zou kunnen. Maar nu is het in ieder geval landelijk vastgesteld.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 05-01-2005 @ 15:52 :
Dat zou kunnen. Maar nu is het in ieder geval landelijk vastgesteld.
En dat is best fijn
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 14:57
sebastiaan1987
sebastiaan1987 is offline
je kan toch wel met id naar frankrijk of heb je daar een paspoort voor nodig?

ff iets heel anders sorry maar vraag me ineens af
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 14:59
Verwijderd
Citaat:
sebastiaan1987 schreef op 05-01-2005 @ 15:57 :
je kan toch wel met id naar frankrijk of heb je daar een paspoort voor nodig?

ff iets heel anders sorry maar vraag me ineens af
Binnen de EU is alleen een ID-kaart voldoende, buiten de EU heb je een paspoort nodig.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 15:02
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 05-01-2005 @ 15:59 :
Binnen de EU is alleen een ID-kaart voldoende, buiten de EU heb je een paspoort nodig.
Op de achterkant van je ID-kaart staat in welke landen hij geldig is.
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 15:47
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 05-01-2005 @ 15:52 :
En dat is best fijn
Voor mij maakt het niet uit, ik heb geen paspoort nodig de komende tijd. Maar okee, voor anderen is dit best handig
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 16:05
Verwijderd
als jij een boete van 50 euro wil riskeren, mijn probleem niet.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 17:21
Verwijderd
Citaat:
rubenrtv schreef op 05-01-2005 @ 13:37 :
wat nou smoesjes, ik heb toch een id-kaart aangevraagd. Ik zeg alleen dar de voorlichting heel slecht was. Geen brief thuis, geen radio/tv-spotjes
Heb je die met de Cock en hondje Jack niet gezien dan?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 05-01-2005 @ 18:21 :
Heb je die met de Cock en hondje Jack niet gezien dan?
Oeh, wat een vreselijke reclame Mja, ze hadden op z'n minst een fatsoenlijk spotje kunnen maken met een telefoonnummer en internetadres waar je een foldertje aan zou kunnen vragen oid. (Die Cock/Jack reclame heb ik nooit afgekeken, vreselijk...) En dan natuurlijk iedereen zonder ID-kaart of paspoort een brief sturen. (Dat laatste hebben ze als het goed is wel gedaan.)
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 21:44
sebastiaan1987
sebastiaan1987 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 05-01-2005 @ 15:59 :
Binnen de EU is alleen een ID-kaart voldoende, buiten de EU heb je een paspoort nodig.
oke thnks
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 21:48
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 05-01-2005 @ 18:21 :
Heb je die met de Cock en hondje Jack niet gezien dan?
iig niet de boodschap ervan onthouden
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 22:55
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 05-01-2005 @ 11:46 :
ID en paspoort naast elkaar mag echt al vreselijk lang, dat verschilt ook niet per gemeente ofzo.
Ik heb ze ook allebei, al jaren. Als ik binnen de EU blijf, heb ik toch liever een IDkaart op zak dan zo'n paspoort. Jammer genoeg heb ik tot juni nog zo'n ID van groter formaat, dus daar moet ik het nog maar even mee doen. Deze heb ik trouwens altijd in mijn portemonee of soms los in één van mijn zakken.


Uit principe geen ID op zak hebben, vind ik wel raar. Ik bedoel, waarom zou jij als enige dat ding niet meenemen? Als ze jou controleren (ik weet niet of dat willekeurig gebeurt trouwens) en je kunt niks laten zien, dan moet er wel €50,- worden betaald.

Laatst gewijzigd op 05-01-2005 om 22:58.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 00:57
Sithan
Sithan is offline
En mensen maar klagen over het feit dat de politie veel te veel tijd steekt in bureauwerk, zoals het natrekken van gegevens van verdachten die geen legitimatie bij zich hebben en weet ik wat...

Nu verzinnen ze daar de verplichte ID op, en is het weer klagen dat dat weer geld kost en dat men het weer kwijt raakt...

A. Ik kan bijna generaliseren als ik zeg: alle vrouwen hebben een tas...nou daar kan dan keurig een paspoort in.

B. De meeste mannen hebben een kontzak met een portomonnee, kan mooi in die andere je paspoort...je portomonee vergeet je ook bijna nooit, dus waarom je paspoort wel als ie in de tegenovergestelde zak zit.

Denk trouwens eens aan slachtoffers bij ongelukken, iedereen heeft zn ID bij zich, en vervolgens kunnen veel sneller mensen worden geidentificeerd en is de familie vervolgens ook sneller op de hoogte....
Ik zie geen nadelen.

Om uit principe geen ID bij je te hebben, is als rotte vis op een huifkar. Het slaat nergens op.
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 02:45
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-01-2005 @ 12:44 :
Hey, da's nieuw. Sorry dan...
Nee hoor, ik heb tijden zowel een ID-kaart als een paspoort gehad.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 10:03
Verwijderd
Citaat:
rubenrtv schreef op 05-01-2005 @ 22:48 :
iig niet de boodschap ervan onthouden
Ik moest zelf ook even nadenken inderdaad, erg sterk was hij niet.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 10:28
sebastiaan1987
sebastiaan1987 is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 06-01-2005 @ 11:03 :
Ik moest zelf ook even nadenken inderdaad, erg sterk was hij niet.
jawel...van dat ie door dat raam naarbinne klom...vonk wel grappig..
ofdattie zn hond achternaliep en ergens kwam ofzo...die laatste weet ik ook niet helemaal meer...maar door die spotjes hoorde ik dat het id verplicht werd
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 10:44
Verwijderd
Citaat:
sebastiaan1987 schreef op 06-01-2005 @ 11:28 :
jawel...van dat ie door dat raam naarbinne klom...vonk wel grappig..
ofdattie zn hond achternaliep en ergens kwam ofzo...die laatste weet ik ook niet helemaal meer...maar door die spotjes hoorde ik dat het id verplicht werd
midden in een toneelstuk, hij d8 dat iemand werd vermoord. Dat je de politie dan moest bellen
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 11:18
Verwijderd
COnclusie:

ik moet dus maar een ID-kaart gaan aanvragen.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 11:46
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Lilith schreef op 06-01-2005 @ 12:18 :
COnclusie:

ik moet dus maar een ID-kaart gaan aanvragen.
DSat had je al moeten doen als je die(of paspoort) nog niet had. Het kan je nu 50 euro kosten
__________________
Filmweken!!Hamsterweken!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 12:57
Verwijderd
Stel een agent vraagt om je paspoort. Ik vraag vervolgens de reden en hij zegt: Gewoon controle of iedereen zich aan de legitimatieplicht houdt. Is dit dan een geldige reden? En als dit niet zo is, mag ik dan weigeren en door fietsen, of kan hij me dan oppakken?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 13:00
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 06-01-2005 @ 13:57 :
Stel een agent vraagt om je paspoort. Ik vraag vervolgens de reden en hij zegt: Gewoon controle of iedereen zich aan de legitimatieplicht houdt. Is dit dan een geldige reden? En als dit niet zo is, mag ik dan weigeren en door fietsen, of kan hij me dan oppakken?
Volgens mij is het dus wettelijk zo geregeld dat dat geen geldige reden is. Misschien pakt hij je wel op, maar volgens mij staat hij dan niet in z'n recht.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 06-01-2005 @ 14:00 :
Volgens mij is het dus wettelijk zo geregeld dat dat geen geldige reden is. Misschien pakt hij je wel op, maar volgens mij staat hij dan niet in z'n recht.
En dan? schade vergoeding?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Vragen over politie in een moskee
Gatara
76 23-06-2009 00:23
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap onafhankelijkheid Kosovo een feit
Verwijderd
403 11-05-2009 21:59
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 'Utrecht subsidieert nieuwe apartheid'
Gatara
66 29-04-2009 16:21
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Geen privatisering staatsbedrijf meer
ijscoman
68 17-12-2007 19:10
Werk, Geld & Recht Vader ontduikt onderhoudsplicht.
Hellracer_89
110 18-12-2005 18:48
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap heb jij al een identiteitsbewijs ?
kitesurfertje
153 20-01-2005 20:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39.