Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2005 / HAVO
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2005, 12:40
admete
admete is offline
in de examenkrant stond dat je een formulekaart voor wiskunde mee moet nemen en de waarschijnlijkheidsformule ofzo en milimeterpapier.
hoe kom je aan die formulekaart en en waarschijnlijkheidsformule en wat is milimeterpapier precies waarom moet je dat zelf menemen en wat moet je ermee doen?
Advertentie
Oud 18-04-2005, 13:20
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Formulekaart is een kaart waar formules op staan die je mag gebruiken. Vergelijkbaar met Binas, alleen is dit een A4-tje.

Wat de rest is weet ik ook niet precies.
__________________
Oud 18-04-2005, 14:46
black pear!
Avatar van black pear!
black pear! is offline
Volgens mij hoefd dat millimeter papier niet, want als het goed is krijg je papier van school. Maar volgens mij heb je geen milimeter papier nodig want dat was vorig jaar ook niet.
__________________
so... are you gay or straight
Oud 22-04-2005, 19:47
sdekivit
sdekivit is offline
als het goed is krijg je van de school millimeterpapier en normaalwaarschijnlijkheidspapier (hierop wordt een klokvormige normale verdeling een rechte).

formulekaart = wisforta
Oud 22-04-2005, 19:59
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
sdekivit schreef op 22-04-2005 @ 20:47 :

formulekaart = wisforta
Nou dat is denk ik per school anders, dat heet bij ons niet zo.
Ook op de Havo niet voor zo ver ik weet.
Zal wel met de methode te maken hebben die je hebt.
__________________
Keep on rockin'
Oud 22-04-2005, 21:19
sdekivit
sdekivit is offline
wisforta is het boekje met formules dat door het cevo is goedgekeurd om te gebruiken bij het eindexamen en is voor havo en vwo. Volgens mij is dit de enige formulekaart die voor het wiskunde-examen is toegestaan

formulekaarten die geleverd worden bij een wiskundemethode zijn NIET toegestaan.
Oud 23-04-2005, 22:44
Codaz
Codaz is offline
Ik kreeg bij het SE een stantje omdat ik een eigen formulekaart van de uitgeverij mee had genomen, ik wist niet dat je er een van school kreeg. Zij alles navragen, uiteindelijk nix aan de hand, maargoed wat een gezeur...
Oud 24-04-2005, 10:18
sdekivit
sdekivit is offline
op schoolexamen mag het wel maar op het cse niet.
Oud 25-04-2005, 18:03
Wijze lama
Avatar van Wijze lama
Wijze lama is offline
Citaat:
sdekivit schreef op 22-04-2005 @ 22:19 :
wisforta is het boekje met formules dat door het cevo is goedgekeurd om te gebruiken bij het eindexamen en is voor havo en vwo. Volgens mij is dit de enige formulekaart die voor het wiskunde-examen is toegestaan

formulekaarten die geleverd worden bij een wiskundemethode zijn NIET toegestaan.
Het is idd alleen wisforta die gebruikt mag worden op het examen wiskunde en daar heb je waarschijnlijk ook wel genoeg aan. In ieder geval staan alle differencieerfuncties erin en daar heb ik veel aan, haha
Oud 26-04-2005, 13:25
Duplo - Dos
Avatar van Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
wisforta?

volgens mij heb je daarin ook verschillende dingen, want op mij kaart staat nergens wisforta
__________________
Zeeuwse meziek: sitterdags luuster ik meziek, sondags draai ik meziek en smeandags meld ik meziek. || Aôles op z'n tied, zei Prediker
Oud 26-04-2005, 15:23
Wijze lama
Avatar van Wijze lama
Wijze lama is offline
Citaat:
Mr-S schreef op 26-04-2005 @ 14:25 :
wisforta?

volgens mij heb je daarin ook verschillende dingen, want op mij kaart staat nergens wisforta
ook goed
Oud 26-04-2005, 19:04
sdekivit
sdekivit is offline
Citaat:
Mr-S schreef op 26-04-2005 @ 14:25 :
wisforta?

volgens mij heb je daarin ook verschillende dingen, want op mij kaart staat nergens wisforta
dan mag je die kaart niet gebruiken
Oud 26-04-2005, 19:16
Wijze lama
Avatar van Wijze lama
Wijze lama is offline
Citaat:
sdekivit schreef op 26-04-2005 @ 20:04 :
dan mag je die kaart niet gebruiken
Zo is het
Oud 27-04-2005, 12:40
Duplo - Dos
Avatar van Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
Citaat:
sdekivit schreef op 26-04-2005 @ 20:04 :
dan mag je die kaart niet gebruiken
toch wel, t ligt er maar aan welke methode je hebt gebruikt bij wiskunde. er zit weinig verschil, alleen wat andere letters
__________________
Zeeuwse meziek: sitterdags luuster ik meziek, sondags draai ik meziek en smeandags meld ik meziek. || Aôles op z'n tied, zei Prediker
Oud 27-04-2005, 17:36
sdekivit
sdekivit is offline
nope --> alleen wisforta is toegestaan. Op formulekaarten van een wiskundemethoden zal onderaan ergens staan: deze formulekaart mag niet worden gebruikt op het landelijk eindexamen (dat staat zelfs op de kaart van getal en ruimte)
Oud 27-04-2005, 17:53
Duplo - Dos
Avatar van Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
huh, bij mij iniedergeval niet. op examenbundel.nl staat dat de kaart moet voldoen aan de eisen van het CEVO, maar er staat ook dat die van wisforta zowieso goed is, dus dan zullen er toch meer zijn
__________________
Zeeuwse meziek: sitterdags luuster ik meziek, sondags draai ik meziek en smeandags meld ik meziek. || Aôles op z'n tied, zei Prediker
Oud 28-04-2005, 12:42
Soapsie
Avatar van Soapsie
Soapsie is offline
Wij hebben ook wisforta, maar van milimeter papier en waarschijnlijkheidsforumule's heb ik nog nooit gehoord
__________________
Schrijven is georganiseerde spontaniteit!
Oud 28-04-2005, 13:51
Verwijderd
Citaat:
sdekivit schreef op 22-04-2005 @ 20:47 :
als het goed is krijg je van de school millimeterpapier en normaalwaarschijnlijkheidspapier (hierop wordt een klokvormige normale verdeling een rechte).

formulekaart = wisforta
klopt, dat papier en zo krijg je van school (hoop ik toch wel ) en weet bijna zeker.

mijn formule kaart is zo ongeveer een boekje en onze leraar zij dat wij die wel mochten gebruiken bij de examens dus... ik zal wel navragen maar goed...
Ads door Google
Oud 08-05-2005, 21:38
Arox
Avatar van Arox
Arox is offline
Citaat:
sdekivit schreef op 27-04-2005 @ 18:36 :
nope --> alleen wisforta is toegestaan. Op formulekaarten van een wiskundemethoden zal onderaan ergens staan: deze formulekaart mag niet worden gebruikt op het landelijk eindexamen (dat staat zelfs op de kaart van getal en ruimte)
En toch hebben we de formulekaart van getal en ruimte gebruikt op het examen vorig jaar.

Nog nooit van wisforta gehoord.
__________________
Topickiller
Oud 09-05-2005, 11:07
Kleine Tulp
Avatar van Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
ons is verteld dat je die formulekaart krijgt tijdens het examen, omdat je zelf geen papieren mee mag nemen.
__________________
ik was dus roos de doos.
Oud 10-05-2005, 20:25
pietje x
pietje x is offline
Citaat:
sdekivit schreef op 22-04-2005 @ 22:19 :
wisforta is het boekje met formules dat door het cevo is goedgekeurd om te gebruiken bij het eindexamen en is voor havo en vwo. Volgens mij is dit de enige formulekaart die voor het wiskunde-examen is toegestaan

formulekaarten die geleverd worden bij een wiskundemethode zijn NIET toegestaan.

die kaarten zijn echt WEL toegestaan, want op bijna elke officiele eindexamen site staat dat je ze mag gebruiken

En op schoolexamens mag je ze ook gebruiken, maar ja of je ze nodig hebt is een ander verhaal, ik zet toch alles in mijn goede vriend de grafische rekenmachine
__________________
in je neus peuteren tijdens een sollicitatie gesprek laat zien dat je een kleurrijk persoon bent
Oud 11-05-2005, 17:43
sdekivit
sdekivit is offline
je mag ze alleen op SE's gebruiken, niet op het CSE. Ik heb de formulekaart van netwerk/moderne wisku8nde hier voor me liggen:

'Bij centale examens mag deze kaart niet worden gebruikt'

helaas .....
Oud 11-05-2005, 17:57
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Wij moeten onze formulekaart zelf meenemen.

http://examen.kennisnet.nl/havo/rooster
Bewijs.
__________________
Oud 11-05-2005, 18:17
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
formule kaart mag volgens alle officiele sites en onze directeur gebruikt worden (a)

bij ons is dat zo'n paars boekje, dubbelgevouwen A4 formaat met 8 pagina's. Lang leve alle formules daarin
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 11-05-2005, 19:33
Verwijderd
Citaat:
marrel schreef op 11-05-2005 @ 19:17 :
formule kaart mag volgens alle officiele sites en onze directeur gebruikt worden (a)

bij ons is dat zo'n paars boekje, dubbelgevouwen A4 formaat met 8 pagina's. Lang leve alle formules daarin
ja dat bedoel ik dus en volgens mij mag je die gewoon bij je examen houden. waarom hebben we hem anders gekregen
Advertentie
Oud 12-05-2005, 10:26
Verwijderd
wat is een waarschijnlijkheidsfurmuleding? wat staat daar op?
Oud 12-05-2005, 17:42
sdekivit
sdekivit is offline
je bedoelt normaal waarschijnlijkheidspapier ? daarop zet je de rechter bovengrenzen en de cumulatievepercentages tegen elkaar en bij een normale verdeling krijg je dan op dit papier een rechte
Oud 16-05-2005, 17:35
daantje_vdm
daantje_vdm is offline
waarschijnlijkheidspapier...is dat alleen voor b1,2 ofzo? ik heb b1, en nog noit van dit papier gehoord
Oud 17-05-2005, 09:52
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
daantje_vdm schreef op 16-05-2005 @ 18:35 :
waarschijnlijkheidspapier...is dat alleen voor b1,2 ofzo? ik heb b1, en nog noit van dit papier gehoord
Ik heb er ook nog nooit van gehoord en ik b1,2 dus het zal wel iets van wiskunde A1,2 zijn.
__________________
ofzoiets
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Profielkeuze wiskunde A
Droppiex
5 17-06-2013 21:13
Studeren Van wiskunde A naar wiskunde B?
xSanne_S
8 31-01-2012 16:13
Studeren WISKUNDE A of WISKUNDE B?
EmilyDing
12 30-06-2009 09:16
Algemene schoolzaken Help wiskunde belgie
NickyPWS
1 08-12-2008 18:27
Studeren Wiskunde D?
liwei
28 11-12-2007 15:19
Algemene schoolzaken Voor het 2e jaar waarschijnlijk geen wiskunde meer na 1 feb.
Verwijderd
14 27-11-2003 15:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:39.