Oud 09-05-2006, 12:50
Pimplicious
Pimplicious is offline
Het lijkt alsof iedereen die vergeet
24 mei in de ochtend is het zo ver

Ben bang dat het heel moeilijk gaat worden en dat ik wellicht in tijdnood ga komen
Mja ik mag gelukkig een 4.3 halen dat moet wel te doen zijn denk ik

Mja vanaaf ff een oude examen ofzo maken, kijken wat eruit komt

Laatst gewijzigd op 09-05-2006 om 12:52.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-05-2006, 13:16
reminiscent
reminiscent is offline
Ik wil het verdringen. Duits is niet mijn sterkste vak, minimaal een 4.4 halen. Verder heb ik nog geen onvoldoendes behaald voor Duits, dus ik wil het positief inzien. Die invulteksten vind ik lastig.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 19:39
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Ik ben voor ieder vak bereid oefenexamens te maken, maar van Duits word ik zo chagerijnig. Stom vak! Mag ook iets van een 4 halen ofzo, maarja dat staat weer zo slordig. Maar de komende paar dagen ga ik het nog 'vergeten'.
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 19:42
Verwijderd
Ik word van Duits ook chagerijnig, niet omdat ik het niet kan, maar het is gewoon saaaaaaaaaaai. Ik sta een 7,9 ofzo, mag ik een *denkt* 3,1? halen. Dat moet wel lukken.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 20:58
Crystall Girl
Avatar van Crystall Girl
Crystall Girl is offline
Die examens zijn ook zo enorm saai om te oefenen .
Gelukkig sta ik een 8,2, maar om dat nu omlaag te gaan halen...
__________________
Justice, in a society, is when each level of a hierarchy works within his place and is content with it. Plato, the Republic
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 00:36
5803
5803 is offline
Duits gaat me sowieso wel lukken. Niet heel moeilijk, en valt niets aan te leren dus ik zie het wel.
__________________
in the sky with diamonds.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 01:47
Pimplicious
Pimplicious is offline
2003 2e tijdvak
Ik zou een 5.6 hebben nja gaat iig de goede kant op mondjesmaat
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 23:07
Potdikkie
Avatar van Potdikkie
Potdikkie is offline
Alleen van Duits weet ik zeker dat ik slaag, makkie had een 9.6 en een 9 voor mn schrijftoets, en een 8.5 voor spreken alleen een 5.1 voor luisteren.. maar ja. Komt wel goed denk ik
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 23:08
Verwijderd
Ik sta een 7,5 en ik had een 8,0 voor 2005-I.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 23:55
Verwijderd
Ik sta een 8 voor Duits dus dat is wel relaxed. Kan nu alleen niks meer oefenen eigenlijk, we hebben al zoveel oude examens gedaan in de klas
Met citaat reageren
Oud 13-05-2006, 23:59
Verwijderd
Uhm ja, wij ook - maar dat komt meer door de tekstenfetish van m'n leraar. We hebben zoveel teksten gedaan dat de andere vakdisciplines er flink bij ingeschoten zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2006, 11:32
Verwijderd
Tekstenfetish

Onze leraar ook, die wil alles voorlezen. Maar goed, ik heb voor teksten nog nooit een onvoldoende gehaald, dus dat komt wel goed, lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2006, 20:34
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Ik sta een 5.6! dus ben niet goed in duits, maar ik vind het ook helemaal niet leuk om te oefenen zo saai. Ik heb vorig jaar havo examen gedaan en toen had ik veelste weining tijd, dus ik ben best bang
__________________
■▲■▲■▲
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 19:22
lautie
Avatar van lautie
lautie is offline
Volgens mij doet er niemand nog iets voor Duits
Mooi, ik ook niet!
__________________
I'm not to be trusted, I'm human
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 19:25
Verwijderd
Neuj, ik ga nu echt niet meer oefenen. Ik vertrouw op mn talenknobbelskillz.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 19:29
Verwijderd
Ich auch.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 21:02
RuPcHgIrL
RuPcHgIrL is offline
Ben begonnen met 2004-I maar na vraag 10 helemaal genoeg van...pff zie het morgenochtend wel, moet wel goed komen denk ik.
__________________
Life is what you make it :)
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 21:04
Verwijderd
Citaat:
reminiscent schreef op 09-05-2006 @ 13:16 :
Ik wil het verdringen. Duits is niet mijn sterkste vak, minimaal een 4,2 halen.
Ik heb een hekel aan Duits lezen en ben er niet goed in.



Ik heb ook (na Nederlands) helemaal geen zin meer om te oefenen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-05-2006, 21:05
RuPcHgIrL
RuPcHgIrL is offline
Citaat:
Sylph schreef op 13-05-2006 @ 23:59 :
Uhm ja, wij ook - maar dat komt meer door de tekstenfetish van m'n leraar. We hebben zoveel teksten gedaan dat de andere vakdisciplines er flink bij ingeschoten zijn.
Wij hebben juist nooit iets eraan gedaan...maar vaag blijf ik het vinden, af en toe vraag ik me echt af of we wel die zes jaar nodig hadden. Ik bedoel, voor geschiedenis heb ik het hele jaar géén nuttige les gehad, niks van opgestoken (en dat overdrijf ik niet, of de leraar was er niet, of de klas niet, of allebei wel maar dan was het zovan, lees maar of doe maar iets..okay...) en dus zelfstandig gemaakt de laatste drie weken....en dat heeft dus de hele klas gedaan. Hebben jullie dat ook niet, dat je bij sommige vakken 1 jaar bovenbouw ook wel goed genoeg had gevonden?
__________________
Life is what you make it :)
Met citaat reageren
Oud 23-05-2006, 22:29
Cethlion
Avatar van Cethlion
Cethlion is offline
Na Nederlands en Aardrijkskunde was ik redelijk chagrijnig, maar ik heb net van 2005 - II 9 van de 14 teksten gemaakt en heb al een 4.6. Voor een 5.5 moet ik een 3.8 halen. Dat komt dus wel goed.

Nu ga ik er helemaal mee ophouden, want ik heb het even helemaal gehad met tekstverklaren.


En voor mij was het juist wel nodig om vooral naar die lessen Duits en Frans en te gaan, omdat ik na al die jaren voor die laatste twee vakken nog steeds nauwelijks kon tekstverklaren en omdat wiskunde al helemaal een ramp is. Maar voor sommige vakken lijkt het inderdaad redelijk nutteloos, bij geschiedenis heb ik ook het gevoel dat ik het wel bijna zelfstandig had kunnen doen. Bij ons werd een paragraaf of twee dan zelfstandig gelezen en werd het besproken. Dat wordt na een tijdje redelijk.. langweilig.
__________________
Ford, you're turning into a penguin. Stop it.

Laatst gewijzigd op 23-05-2006 om 22:33.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 11:27
reno
reno is offline
Klaar! Eerste examen niet in tijdnood.
Was te doen toch? Iig makkelijker dan Frans...
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 11:49
Verwijderd
Nou, ik denk dat ik frans makkelijker vond... Maar we zullen zien, straks ff kijken hoe veel punten ik heb gehaald. Er waren best een paar vragen die ik echt niet wist. Maarja, moest een 3 halen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 11:49
Jimte
Avatar van Jimte
Jimte is offline
ik kwam juist wel in tijdnood, veel vaktermen enzo, vond ik wel irritant, en de teksten waren alles behalve leuk ofzo. ik hoop op een 5,4 maar ik zie het somber in
__________________
Everybody should be nice, and illuminate the planet
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 11:50
Shyra
Avatar van Shyra
Shyra is offline
Ik vond 'm ook best goed te doen. Alleen die reisleidertekst was wat minder.

Maar eerst nakijken voordat ik mag juichen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 11:52
Verwijderd
Wat vonden jullie van dat interview waar je de vragen op de juiste plaats moest zetten? Normaal gesproken vind ik dat supermakkelijk, maar nu wist ik er maar 2 zeker ofzo..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-05-2006, 11:56
JohnnyF.
Avatar van JohnnyF.
JohnnyF. is offline
Dat interview vond ik ook best moeilijk, en die rot tekst 10. Maar verder was ie prima te doen en een stuk makkelijker dan Frans.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 11:57
Jimte
Avatar van Jimte
Jimte is offline
ja een paar waren er twijfel achtig, maar niet de moeilijkste opgave ofzo. Die reis tekst was idd irritant
__________________
Everybody should be nice, and illuminate the planet
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:03
Mus
Mus is offline
Citaat:
JohnnyF. schreef op 24-05-2006 @ 11:56 :
Dat interview vond ik ook best moeilijk, en die rot tekst 10. Maar verder was ie prima te doen en een stuk makkelijker dan Frans.
je kwam zeker niet in tijdnood, maar 't was wél moeilijker dan Frans. dat 'einsetz'stukje vond ik echt lastig (dat stukje dat je in het verhaal moest zetten) en zo waren er nog een paar vage vragen.
__________________
Logic brings you from A to B Imagine brings you everywhere (gejat van Einstein)
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Mus schreef op 24-05-2006 @ 12:03 :
je kwam zeker niet in tijdnood, maar 't was wél moeilijker dan Frans. dat 'einsetz'stukje vond ik echt lastig (dat stukje dat je in het verhaal moest zetten) en zo waren er nog een paar vage vragen.
Daar had ik 'jedoch' bij. Die tekst bedoel je toch? Die over babbelen tijdens het werk.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:06
Shyra
Avatar van Shyra
Shyra is offline
Ja, daar was jedoch volgens mij correct.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:10
Verwijderd
Ik vond het goed te doen.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:14
JohnnyF.
Avatar van JohnnyF.
JohnnyF. is offline
De antwoorden staan er
"Je cijfer ligt waarschijnlijk tussen 6.8 en 8.8."
Weet iemand wat de normen van de afgelopen jaren waren?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:18
Verwijderd
Wauw, ik kom zelf op 41 van de 49 punten uit.
En ik heb nog streng gerekend ook.

Yeah.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:22
Lindekh
Lindekh is offline
Normeringen van de afgelopen jaren
Gemiddeld kwam de norm de afgelopen 10 examens op 0.5 uit. De hoogste normering voor dit vak was 0.9 en de laagste normering was 0.0. Dit betekent echter niet dat de norm dit jaar ook op, of in de buurt van 0.5 of tussen de 0.0 en 0.9 komt te liggen.


Ik vond het een leuk examen Alleen die reisleider was stom inderdaad. Ik ga maar eens even nakijken.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:22
create
Avatar van create
create is offline
Cijfer tussen 7,9 en 9,4. Met een normering van 0,1 heb ik een 8 op mijn eindlijst, moet lukken.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:22
Verwijderd
Ik heb tussen de 7 en de 9 Jeeeeeej! Heel misschien nog iets hoger, maar dat iig!

En de norm was vorig jaar 0,0
en dat jaar ervoor geloof ik 0,4 , voor degene die dat vroeg
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-05-2006, 12:25
zow
Avatar van zow
zow is offline
gdvr gdvr gdvr wat moet ik hier nou mee, heb tussen de 5 en de 7 en ik moet minstens een 6,1 hebben anders ben ik sowieso al gezakt weet je hoe erg ik hiervan in de stress schiet
__________________
...lalalalaalalaaalalaaaaala...hoezo normaal? =)
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:27
Verwijderd
Bij vraag 7 staat er in het antwoordmodel: plotseling/impulsief je huis verkopen. Ik heb: impulsief een huis kopen. Want er staat toch niet: verkaufen, maar kauft ein Haus?

Bij vraag 42 staat er in het antwoordmodel: de volstrekt eenzijdige/wereldvreemde kijk op de wereld. Ik heb: zij begrepen de werken eigenlijk gewoon helemaal niet. Ik dacht dat namelijk dat ze omdat ze de boeken niet begrepen, meteen dachten dat het een gevaar zou zijn en het dus verboden. Zou mijn antwoord goed zijn?

En als laatst: bij vraag 43 staat er in het antwoordmodel: plaatsing van een boek op de index trok juist veel lezers aan. Ik heb: Die boeken van de Index worden nu als aanbeveling gebruikt. Zou dat goed worden gerekend?


Verder heb ik het wel redelijk gedaan, streng gerekend 31 punten en dat is dan een cijfer tussen de 5,7 en de 7,7 (ik heb een 6,2 nodig voor een 7 gemiddeld dus ik hoop dat een paar dingen die ik fout heb gerekend, mijn leraar wel goed rekent en ik hoop natuurlijk dat de norm niet 0,0 wordt ).
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:27
Verwijderd
Tussen de 7,2 en 9,1. Ik vond het wel meevallen, wel véél lange teksten en open vragen :/
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:31
reminiscent
reminiscent is offline
waar vind je de antwoorden? eindexamen.nu doet het nog niet?

Laatst gewijzigd op 24-05-2006 om 12:34.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:32
create
Avatar van create
create is offline
Ik heb bij 42 ongeveer hetzelfde antwoord en ik denk dat 43 wel goed gerekend wordt.

Alleen snap ik vraag 45 niet zo goed.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:33
zow
Avatar van zow
zow is offline
Citaat:
Nubis schreef op 24-05-2006 @ 12:27 :
Bij vraag 42 staat er in het antwoordmodel: de volstrekt eenzijdige/wereldvreemde kijk op de wereld. Ik heb: zij begrepen de werken eigenlijk gewoon helemaal niet. Ik dacht dat namelijk dat ze omdat ze de boeken niet begrepen, meteen dachten dat het een gevaar zou zijn en het dus verboden. Zou mijn antwoord goed zijn?

En als laatst: bij vraag 43 staat er in het antwoordmodel: plaatsing van een boek op de index trok juist veel lezers aan. Ik heb: Die boeken van de Index worden nu als aanbeveling gebruikt. Zou dat goed worden gerekend?
mja dat heb ik precies zo! ik heb ze voor mezelf maar fout gerekend, maar stilletjes hoop ik op een aardige 2e corrector
maarja, dat weet je natuurlijk nooit...
__________________
...lalalalaalalaaalalaaaaala...hoezo normaal? =)
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:34
zow
Avatar van zow
zow is offline
Citaat:
reminiscent schreef op 24-05-2006 @ 12:31 :
waar vind je de antwoorden? eindexamen.nu doet het nog niet?
www.examen.nl
__________________
...lalalalaalalaaalalaaaaala...hoezo normaal? =)
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:34
Verwijderd
Citaat:
reminiscent schreef op 24-05-2006 @ 12:31 :
waar vind je de antwoorden? eindexamen.nu doet het nog niet?
examen.nl
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:36
Verwijderd
Bij vraag 45 moest je zeggen of er een boek was die alleen over de biologische aspecten van het mensenleven gingen.
Was dus het laatste boek.
(Alleen ik had nog 5 minuten en ik dacht ik ga snel m'n antwoorden eerst overschrijven terwijl ik vraag 45 nog moest maken. Dus toen heb ik die niet meer opgeschreven: antwoorden mee naar huis willen nemen gaat voor het examen afmaken haha, echt dom want ik wist 'm wel, hij was juist makkelijk.)


Oja, en vraag 2 is 'hond/honden' maar ik heb 'huisdieren'. Is dat goed denken jullie?
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:42
Arual
Avatar van Arual
Arual is offline
Ik heb 39 punten Tussen de 7.2 en de 9.2. Moet de norm maar afwachten, misschien haal ik die 7.8..
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:44
Shyra
Avatar van Shyra
Shyra is offline
Tussen de 7 en de 9. Jammer, ik had wel íets hoger verwacht eigenlijk. De eerste 10 heb ik bijna allemaal fout, daarna heb ik ongeveer alles goed.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:48
Verwijderd
44 punten, 'je cijfer ligt waarschijnlijk tussen 8.2 en 9.5'.

Redelijk streng gerekend.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:51
melkpakje
Avatar van melkpakje
melkpakje is offline
ik heb ook huisdieren ipv van honden. Het moet natuurlijk ook honden zijn, maar hoop wel dat het goed gerekend word.
Ik vond veel vragen trouwens zo makkelijk dat i k juist heel moeilijk ging denken en ze daardoor fout had
__________________
that's right Ima get medieval on your ass
Met citaat reageren
Oud 24-05-2006, 12:51
Juuls
Juuls is offline
tussen de 6,4 en 8,4

ben er tevreden mee
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Het algemene bijlestopic
Tink*
83 17-06-2017 14:25
VMBO Normeringen VMBO GL/TL 1e Tijdvak 2005
Global
5 16-06-2005 12:28
Algemene schoolzaken ik ervaar het studiehuis juist als beter en goede uitvinding, zijn er meer??
redroosje
45 06-05-2003 11:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00.