Oud 20-03-2008, 19:26
K.
K. is offline
Hallo,

Ik loop nu ongeveer een jaar folders voor Netwerkvsp. Ik ben nog maar 14 en mag dus eigenlijk niks anders doen. Mijn basisvergoeding is 3,59 en per 20 kilo krijg ik 63 cent meer. Het is nooit lager geweest dan 20 kilo dus ik verdien altijd 4,22 euro. Ik moet 172 huizen bezorgen en doe er bijna 2 uur over. Is NetwerkVSP het beste bedrijf qua folders lopen, of is Interlanden (of een ander bedrijf) beter (bijv. met een standaard vergoeding, want in de zomer verdien ik bijna altijd 4,22 terwijl ik bijna even lang over doe). Alvast bedankt! Mochten jullie ook folders lopen, zouden jullie dan neer willen zetten hoeveel je verdient, hoeveel huizen je hebt en hoelang je er over doet, want zo krijg ik misschien een indruk over de verschillen tussen NetwerkVSP, Interlanden en andere bedrijven. Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2008, 13:33
thijlklerkx
thijlklerkx is offline
Hoi K,

Ik zelf loop ook folders voor de NetwerkVSP en ben meestal iets minder dan 2 uur bezig. Mijn basisvergoeding is echter ongeveer 10 euro! (ik weet het niet precies)
Ik loop zelf in Amsterdam en heb 400 adressen. Als ik jou was zou ik eens bellen met Netwerkvsp want als het goed is houden ze er rekening mee dat je huizen erg ver uit elkaar liggen (tenminste, als je 2 uur doet over 170 huizen neem ik aan dat het vrijstaande huizen ofzo zijn?).

Ik ben trouwens 13.
Volgensmij mag je als je 14 bent trouwens nog wel wat meer dingen doen zoals helpen in een hotel of restaurant (niet in de bediening en geen zwaar werk) of vakkenvullen (wat volgensmij nauwelijks beter verdient...).

Maarja, eerst zou ik je bezorgcoordinator (of hoe dat dan ook heet) eens bellen want dit lijkt me geen goed bedrag voor 2 uur werk!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht folderwijk
lanastar
4 11-07-2013 12:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13.