Oud 13-11-2008, 14:08
Verwijderd
ja, belasting gaat in schalen toch?
Advertentie
Oud 13-11-2008, 15:22
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik verdien niet genoeg om in een hoge schaal te komen, dus dat kan het niet zijn naar mijn idee.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 17-11-2008, 15:03
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb er achteraan gebeld. Het blijkt dat m'n contract bij hen te laat was binnen gekomen, waardoor ze verplicht waren mij in de hoogste schaal in te schalen. Maar dat is maar voor één maand.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 18-11-2008, 18:16
fractal-illusio
fractal-illusio is offline
Citaat:
Ik heb er achteraan gebeld. Het blijkt dat m'n contract bij hen te laat was binnen gekomen, waardoor ze verplicht waren mij in de hoogste schaal in te schalen. Maar dat is maar voor één maand.
Krijg je over een half jaar weer wat extra's terug
er voor het gemak van uitgaande dat je aangifte doet
Oud 18-11-2008, 19:35
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Krijg je over een half jaar weer wat extra's terug
er voor het gemak van uitgaande dat je aangifte doet
Ik weet wel zeker dat ik aangifte doe, ik krijg ruim 1000 euro van ze
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 19-11-2008, 17:16
fractal-illusio
fractal-illusio is offline
Citaat:
Ik weet wel zeker dat ik aangifte doe, ik krijg ruim 1000 euro van ze
Af en toe is die belastingdienst nog helemaal zo gek niet
Oud 26-11-2008, 20:32
PNT
PNT is offline
Ik vroeg me af of het voor mij, als student zonder inkomen, nut heeft om belastingaangifte/teruggaaf formulier te doen?
Oud 26-11-2008, 22:06
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Ik vroeg me af of het voor mij, als student zonder inkomen, nut heeft om belastingaangifte/teruggaaf formulier te doen?
Je hebt vorig jaar niet gewerkt en je hebt geen eigen huis etc?

Dan heeft het weinig nut. Je moet eerst belasting betalen voordat je het uberhaupt terug krijgt
Oud 27-11-2008, 13:37
PNT
PNT is offline
Citaat:
Je hebt vorig jaar niet gewerkt en je hebt geen eigen huis etc?

Dan heeft het weinig nut. Je moet eerst belasting betalen voordat je het uberhaupt terug krijgt
Was het proberen waard
Oud 01-12-2008, 16:01
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Citaat:
Was het proberen waard
Natuurlijk niet. Ik snap niet waar het idee bij mensen vandaan komt dat de Belastingdienst tegenwoordig voor Sinterklaas speelt, maar dan met een grote schat aan geld in plaats van cadeautjes.

Als je van de Belastingdienst geld terugkrijgt, is dat omdat je dit via je loon al eens hebt af moeten dragen. Je gaat van, zeg: werk: -€250,- Belastingaangifte: +€250,- en je staat weer quitte. Je verdient er zelfs niks aan.

Meer van de Belastingdienst ontvangen dan dat je feitelijk belasting betaald hebt, is ook niet mogelijk. Alleen de TBU-regeling is een uitzondering, maar de kans lijkt me nihil dat je daar recht op hebt. En anders hoor je dat vanzelf.
Oud 01-12-2008, 16:37
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Natuurlijk niet. Ik snap niet waar het idee bij mensen vandaan komt dat de Belastingdienst tegenwoordig voor Sinterklaas speelt, maar dan met een grote schat aan geld in plaats van cadeautjes.

Als je van de Belastingdienst geld terugkrijgt, is dat omdat je dit via je loon al eens hebt af moeten dragen. Je gaat van, zeg: werk: -€250,- Belastingaangifte: +€250,- en je staat weer quitte. Je verdient er zelfs niks aan.

Meer van de Belastingdienst ontvangen dan dat je feitelijk belasting betaald hebt, is ook niet mogelijk. Alleen de TBU-regeling is een uitzondering, maar de kans lijkt me nihil dat je daar recht op hebt. En anders hoor je dat vanzelf.
Jawel, ik heb 6% aan (heffings?)rente ontvangen omdat ik voor 1 april aangifte had gedaan maar zij zelf verzuimden om mij netjes voor 1 juli te betalen
Oud 01-12-2008, 16:53
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Citaat:
Jawel, ik heb 6% aan (heffings?)rente ontvangen omdat ik voor 1 april aangifte had gedaan maar zij zelf verzuimden om mij netjes voor 1 juli te betalen
Maar dat is feitelijk geen belastinggeld.

Wel een leuke bijkomstigheid, though. Tenzij je het geld keihard nodig had.
Oud 10-12-2008, 20:09
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een brief gekregen van de belastingdienst geadresseerd aan iemand op mijn adres die ik niet ken en waarvan ik zeker weet dat die hier niet ingeschreven staat, wat moet ik daarmee doen? Retour afzender schiet niet op denk ik want er staat geen retouradres op de envelop.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 10-12-2008, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een brief gekregen van de belastingdienst geadresseerd aan iemand op mijn adres die ik niet ken en waarvan ik zeker weet dat die hier niet ingeschreven staat, wat moet ik daarmee doen? Retour afzender schiet niet op denk ik want er staat geen retouradres op de envelop.
Je kruist het gewoon door en stuurt het retour.
Gaat als volgt:

[adresgedoe doorkruist]
Retour Afzender;
Geadresseerde onbekend bij bewoner(s) pand.

En je gooit 'm in de brievenbus. Brieven van de BelastingDienst vinden hun weg wel terug, al was het maar naar de CA in Apeldoorn.
Oud 10-12-2008, 21:37
MJM
MJM is offline
Citaat:
Maar dat is feitelijk geen belastinggeld.

Wel een leuke bijkomstigheid, though. Tenzij je het geld keihard nodig had.
Zeker, vooral als je in de zomer van 2008 je belastingaangiftes voor 2003-2007 invult en hele leuke bedragen 'extra' terugkrijgt
Oud 10-12-2008, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Je kruist het gewoon door en stuurt het retour.
Gaat als volgt:

[adresgedoe doorkruist]
Retour Afzender;
Geadresseerde onbekend bij bewoner(s) pand.

En je gooit 'm in de brievenbus. Brieven van de BelastingDienst vinden hun weg wel terug, al was het maar naar de CA in Apeldoorn.
ja, zodat ze ze uit kunnen pakken en opnieuw op kunnen sturen
erg leuk dat retour afzender maar t komt meestal niet over
Oud 10-12-2008, 22:24
Verwijderd
Citaat:
ja, zodat ze ze uit kunnen pakken en opnieuw op kunnen sturen
erg leuk dat retour afzender maar t komt meestal niet over
Met Retour Afzender wordt juist vaak wel wat gedaan, zo lang er ook een reden op staat (Geadresseerde onbekend / Geadresseerde verhuisd; Adres onbekend / etc).
Oud 12-12-2008, 12:02
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Citaat:
Zeker, vooral als je in de zomer van 2008 je belastingaangiftes voor 2003-2007 invult en hele leuke bedragen 'extra' terugkrijgt
Vijf jaar achter elkaar invullen kan inderdaad een leuk bedrag opleveren.

Ik heb gister een brief van de BD gehad of ik alsnog aangifte over 2007 wil doen, want ik zou wel eens €200,- kunnen krijgen.

Ik vul jaarlijks meer dan 100 aangiften in, maar ik ben te verdomd m'n eigen in te vullen.
Oud 12-12-2008, 12:53
Verwijderd
Die brief heb ik ook gekregen. Ik heb alleen geen jaaropgave van 2007, dus dat is een beetje jammer
Oud 12-12-2008, 12:57
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Citaat:
Die brief heb ik ook gekregen. Ik heb alleen geen jaaropgave van 2007, dus dat is een beetje jammer
Waarom niet? Alsnog opvragen?

Ik heb de jaaropgaven wel en wat de Belastingdienst op de achterkant aan inkomensgegevens van me heeft klopt ook, dus ik ga maandag (ben zometeen toch voor het weekend weg) er maar eens achteraan.
Veel meer zal het ook niet worden, want ik heb geen ziektekosten gehad op de €23,- apotheek na, maar daarmee haal ik de drempel never nooit niet. Dus ik denk dat ze wel goed in de buurt komen.
Oud 12-12-2008, 13:07
Verwijderd
Die kon je online inzien, maar dat systeem houdt niet van me, dus ik kon niet inloggen en daardoor dus ook niet de jaaropgave bekijken. Ik dacht sowieso dat het niks zou zijn wat ik terug zou krijgen, dus geen moeite gedaan verder. Blijkt nu dus dat ik €640,- terug zou krijgen als ik aangifte zou doen... Toch maar eens moeite gaan doen dan
Oud 13-12-2008, 18:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Klopt het dat je nu nog niet je zorgtoeslag voor 2009 kan wijzigen?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-12-2008, 00:47
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Citaat:
Die kon je online inzien, maar dat systeem houdt niet van me, dus ik kon niet inloggen en daardoor dus ook niet de jaaropgave bekijken. Ik dacht sowieso dat het niks zou zijn wat ik terug zou krijgen, dus geen moeite gedaan verder. Blijkt nu dus dat ik €640,- terug zou krijgen als ik aangifte zou doen... Toch maar eens moeite gaan doen dan
Wat is dat voor systeem dan?? Ik leer alleen maar dat je jaaropgaven in huis moet hebben en 5 jaar moet bewaren en dat je ze maar één keer verstrekt krijgt. Wat overigens ook wel weer losloopt trouwens.
Voor dat geld zou ik zeker moeite doen! Maar hier kondigden ze ook €175,- aan.
Oud 16-12-2008, 00:58
Verwijderd
Citaat:
Wat is dat voor systeem dan?? Ik leer alleen maar dat je jaaropgaven in huis moet hebben en 5 jaar moet bewaren en dat je ze maar één keer verstrekt krijgt. Wat overigens ook wel weer losloopt trouwens.
Voor dat geld zou ik zeker moeite doen! Maar hier kondigden ze ook €175,- aan.
Online CRM van Startpeople. Wat een extreem slecht ontworpen en werkend systeem trouwens, maar goed, daar zou dus alles moeten staan.
Oud 17-12-2008, 22:19
fractal-illusio
fractal-illusio is offline
Kun je de kosten voor het met eigen vervoer naar het werk reizen ook opgeven á la 19 cent de kilometer?
Oud 17-12-2008, 23:37
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Zei iemand nou laatst dat je nooit meer geld terug krijgt dan je betaald hebt?
Ik kreeg vandaag een brief van de belastingdienst dat ik 101 euro ontvang voor buitengewone uitgaven.
Altijd leuk, als ze zulke acties op eigen initiatief ondernemen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 18-12-2008, 11:27
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Citaat:
Zei iemand nou laatst dat je nooit meer geld terug krijgt dan je betaald hebt?
Ik kreeg vandaag een brief van de belastingdienst dat ik 101 euro ontvang voor buitengewone uitgaven.
Altijd leuk, als ze zulke acties op eigen initiatief ondernemen
TBU-regeling lijkt me? Teruggave Bijzondere Uitgaven? Ik ben het inderdaad die zegt dat je niet meer terug kunt krijgen dan dat je aan belasting hebt betaald, dat is ook gewoon echt waar, zo werkt de praktijk. Alleen TBU is een uitzondering daarop.
Oud 18-12-2008, 11:28
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Citaat:
Kun je de kosten voor het met eigen vervoer naar het werk reizen ook opgeven á la 19 cent de kilometer?
Nee, niet bij mijn weten. Auto van de zaak moet je in veel gevallen wel opgeven.
Oud 18-12-2008, 15:57
fractal-illusio
fractal-illusio is offline
Citaat:
Nee, niet bij mijn weten. Auto van de zaak moet je in veel gevallen wel opgeven.
Heh dat is nou heel erg jammer
Oud 19-12-2008, 00:57
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ja TBU. Ik zou werkelijk waar niet weten wat daar bij mij onder kan vallen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 19-12-2008, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Ja TBU. Ik zou werkelijk waar niet weten wat daar bij mij onder kan vallen
Ik heb het ook gehad, iets van € 115,-. Kan me niet voorstellen waarvan, maar prima zo. Ik gok iets voor de pil ofzo, die wordt bij mij ook niet als anticonceptie voorgeschreven..
Want verder doe ik niets bijzonders
Oud 19-12-2008, 13:20
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Citaat:
Ja TBU. Ik zou werkelijk waar niet weten wat daar bij mij onder kan vallen
Ik moet ook toegeven dat het vaak is bedoeld voor ouderen en chronisch zieken.
Heb je afgelopen jaar (dus 2007) niet een flink hoge uitgavenpost gehad onder je ziektekosten en bijvoorbeeld relatief weinig verdiend? Als student haal je relatief makkelijk de drempel, want die wordt naar je inkomen door het programma vastgesteld.
Als jij een bril hebt aangeschaft en/of tijdelijk andere hulpmiddelen (bril valt onder hulpmiddel, jaja ) nodig hebt gehad, dan zal de BD ongetwijfeld gelijk hebben. Anders: geen idee.

Wat ik me wel afvraag; was het een brief van: 'hoi, daar heb je recht op, we storten het op je rekening'? Want die manier ken ik niet. Ik ken alleen de manier waarop de BD vermoedt dat je nog recht hebt op TBU en jou dan een formulier toesturen met het geraamde bedrag. Op dat formulier moet je dan je feitelijke bijzondere ziektekosten opgeven.
Oud 19-12-2008, 13:22
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Ohnee, ik ken het wel. Als je aangifte 2007 hebt gedaan, krijg je alleen het geld teruggestort dat je dus aan belastingen hebt betaald over 2007 (daar is die regel weer!). Maar als je dus meer uitgaveposten hebt gehad onder je ziektekosten, komt de BD er later soms zelf mee dat je er nog recht op hebt.
Voor veel mensen niet te begrijpen waarom dat niet in één keer wordt verhandeld, goeie.
Oud 19-12-2008, 15:07
Verwijderd
Citaat:

Wat ik me wel afvraag; was het een brief van: 'hoi, daar heb je recht op, we storten het op je rekening'? Want die manier ken ik niet. Ik ken alleen de manier waarop de BD vermoedt dat je nog recht hebt op TBU en jou dan een formulier toesturen met het geraamde bedrag. Op dat formulier moet je dan je feitelijke bijzondere ziektekosten opgeven.

Bij mij was het idd een brief van 'hee hallo, hier heb je nog € 115,-, veel plezier er mee'.
Heb het vorig jaar ook gekregen, maar toen heb ik idd een bril gekocht (2006, dus 2007 teruggekregen), maar afgelopen jaar niet.
Oud 19-12-2008, 18:23
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ja het was een leuke brief
En misschien wel de pil ja. Een bril heb ik niet en andere bijzondere ziektekosten ook niet.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 20-12-2008, 12:06
fractal-illusio
fractal-illusio is offline
Voor zover ik weet is de TBU bedoeld als je wel ziektekosten heb en dus aftrekposten, maar die door je lage inkomen niet volledig kan benutten.
En aangezien 2006 en 2007 zo heerlijk geregeld was dat je ook je zorgverzekering etc op kon geven als aftrekpost, zullen daarom ineens wel meer mensen een TBU krijgen.
Oud 21-12-2008, 17:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn vriend krijgt ook elk jaar iets van 300 euro als tegemoetkoming bijzondere uitgaven omdat hij per maand 30 euro uitgeeft aan z'n lenzen. Ik ben notabene chronisch ziek en krijg het niet
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 01-01-2009, 17:09
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Ik krijg opeens ook TBU

En ik heb niks aangevraagd
Oud 01-01-2009, 17:41
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Mijn vriend krijgt ook elk jaar iets van 300 euro als tegemoetkoming bijzondere uitgaven omdat hij per maand 30 euro uitgeeft aan z'n lenzen. Ik ben notabene chronisch ziek en krijg het niet
Ik neem aan dat jouw medicijnen gewoon binnen de zorgverzekering vallen en dat je daardoor geen bijzondere uitgaven hebt?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 02-01-2009, 22:44
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Citaat:
Mijn vriend krijgt ook elk jaar iets van 300 euro als tegemoetkoming bijzondere uitgaven omdat hij per maand 30 euro uitgeeft aan z'n lenzen. Ik ben notabene chronisch ziek en krijg het niet
Hee dit hoor ik voor het eerst! Ik heb dit jaar ook redelijk wat geld uitgegeven aan de pil en lenzen ed en mijn jaarinkomen valt ook nog onder de belastingvrije voet. Kan ik dan ook nog iets terugkrijgen?
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Oud 03-01-2009, 13:12
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb het gister aan mijn oom gevraagd die heel veel van belasting weet.

Als jij bijvoorbeeld 50 euro zelfzorgmedicijnen als uitgave hebt gehad, dan kun je die opgeven op je jaaropgave (er zit wel een max. bedrag op). Die 50 euro gaat dan van je toetsingsinkomen af. Als jij 8000 euro hebt verdiend, hoor jij (8000-6190)*0.33 = 597,30 belasting te betalen.
Door die zelfzorgmedicijnen wordt je toetsingsinkomen 7950 euro. Dit betekent dat je (7950-6190)*0.33=580,80 euro.
Dat betekent dat je een voordeel hebt van 16.50 wat je extra terug krijgt bij je jaaropgave.

Maar als je inkomen onder de 6190 euro ligt (of op het randje) heb je dit voordeel niet. Want wel of geen kosten; je krijgt hetzelfde terug omdat je binnen de belastingvrije voet valt. En om dát te compenseren krijg je TBU.

En TBU hoef je niet aan te vragen, want dat heb je indirect al gedaan via je jaaropgave.


Als ik het goed begreep
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-01-2009, 15:04
fractal-illusio
fractal-illusio is offline
Citaat:
Als ik het goed begreep
Volgens mij klopt ie zo best wel hoor

Heerlijk....31-12 m'n zorgtoeslag ontvangen....Hatsaaa 553 euro in 1 keer. Weet ik toch weer waar ik maandenlang die zelfdiscipline vandaan heb gehaald om 'm niet eerder aan te vragen.
Oud 04-01-2009, 23:45
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Citaat:
En TBU hoef je niet aan te vragen, want dat heb je indirect al gedaan via je jaaropgave.


Als ik het goed begreep


Ik heb mijn kosten nooit in belastingaangifte gezet omdat ik dat geld toch niet terug zou krijgen.
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Oud 05-01-2009, 22:01
Verwijderd
Jongens ik moet dus me zorgtoeslag voor 2009 berekenen, ik ben van werkgever veranderd dus veranderen er ook wat dingen..
Nu moet ik me toetsinkomen berekenen maar nu weet ik niet hoe ik dit bereken...
Mijn netto maandsalaris is nooit hetzelfde omdat ik verschillende diensten draait.
Mijn brutosalaris is vastgelegd in me contract, moet ik dit nu gebruiken als standaard maandinkomen??
Ik heb een 4 wekenloon kortom 13 periodes.

Wat moet ik nog meer in deze berekening meenemen om tot een definitief jaarsalaris uit te komen..

ik heb ook iets gehoord van 8% vakantiegeld, maar dit is een volledig grijs gebied voor mij.

op www.toeslagen.nl is ook niet alles duidelijk.

wie kan mij een handje helpen?
Oud 06-01-2009, 11:41
ganralph
ganralph is offline
(heb je de rekenhulp al geprobeerd? http://www.toeslagen.nl/particulier/....html#P19_1545 )

heb je al een loonstrook van deze werkgever? zo ja: http://www.toeslagen.nl/particulier/....html#P72_6168
deze is denk ik het makkelijkst als je dingen niet begrijpt...

als je loon per maand kan veranderen, probeer dan een gemiddelde te vinden wat het per maand is.

vergeet niet dat dit een schatting is, en de toeslag voorlopig (!) schat dus je inkomen liever iets te hoog, dan krijg je in 2010/2011 nog wat nagestort (met rente); anders moet je nabetalen.
aanvragen kan - geloof ik! - ook met terugwerkende kracht, dus je kunt ook nog wachten op je eerste (of tweede voor een beter overzicht) loonstrook. (mits je financieel dan niet in de problemen komt)
__________________
Change the planet, or go home.
Oud 07-01-2009, 01:23
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Ik heb het gister aan mijn oom gevraagd die heel veel van belasting weet.

Als jij bijvoorbeeld 50 euro zelfzorgmedicijnen als uitgave hebt gehad, dan kun je die opgeven op je jaaropgave (er zit wel een max. bedrag op). Die 50 euro gaat dan van je toetsingsinkomen af. Als jij 8000 euro hebt verdiend, hoor jij (8000-6190)*0.33 = 597,30 belasting te betalen.
Door die zelfzorgmedicijnen wordt je toetsingsinkomen 7950 euro. Dit betekent dat je (7950-6190)*0.33=580,80 euro.
Dat betekent dat je een voordeel hebt van 16.50 wat je extra terug krijgt bij je jaaropgave.

Maar als je inkomen onder de 6190 euro ligt (of op het randje) heb je dit voordeel niet. Want wel of geen kosten; je krijgt hetzelfde terug omdat je binnen de belastingvrije voet valt. En om dát te compenseren krijg je TBU.

En TBU hoef je niet aan te vragen, want dat heb je indirect al gedaan via je jaaropgave.


Als ik het goed begreep
Ik kreeg TBU over 2008 geloof ik, maar die jaaropgaven zijn nog niet eens binnen
Oud 07-01-2009, 13:49
Verwijderd
De rekenhulp heb ik zeker geprobeerd maar deze is erg onduidelijk.
Ik verdien geen zelfde loon omdat ik wisselende diensten draait.
Ik heb een 4 weken loon, dus ik moet toch uitgaan van een 13de maand?
De belastingdienst is erg onduidelijk in die dingen.

Misschien moet ik me werkgever maar vragen..
Oud 07-01-2009, 14:00
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Dat staat er ook, Duikerin!

"Vermenigvuldig het loon voor loonheffing met:
- 12, als u uw loon of uitkering maandelijks krijgt uitbetaald
- 13, als u uw loon of uitkering elke 4 weken krijgt uitbetaald"

Dus inderdaad, keer 13.
Ik zelf heb ook te maken met wisselende diensten en daardoor sterk uiteenlopende bedragen. Ik neem gewoon het bedrag wat ik verdien als ik zeer veel werk die maand. Beter zo dan dat ik achteraf moet terug betalen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 07-01-2009, 14:05
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Volgens mij klopt ie zo best wel hoor

Heerlijk....31-12 m'n zorgtoeslag ontvangen....Hatsaaa 553 euro in 1 keer. Weet ik toch weer waar ik maandenlang die zelfdiscipline vandaan heb gehaald om 'm niet eerder aan te vragen.
Hoe werkt dit? Als je je zorgtoeslag 1x per jaar laat uitbetalen, kijken ze dan pas in december naar wat je inkomen is geweest?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 07-01-2009, 14:10
Verwijderd
Is het niet zo dat ik me bruto maandsalaris x 13 periodes moet doen? en dat is het?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht anti-kraak vraagjes
gijsss
44 08-10-2008 18:29
Werk, Geld & Recht Wat jij?
bibibruin
1 20-09-2008 20:43
Werk, Geld & Recht [Centraal] Belasting topic 2007
dwight88
500 11-08-2008 19:39
Werk, Geld & Recht Loonheffing en belasting bij albert heijn
robbieh
1 08-07-2008 11:10
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Zijn die Belgen gek geworden??
sjaakiesjoffel
60 19-06-2007 23:34
Software & Hardware [Centraal] Geheugen
Enlightenment
32 04-08-2005 01:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42.