Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2010, 12:09
Verwijderd
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Ik was echt vet ver en toen was ik dood
Advertentie
Oud 04-07-2010, 12:10
Verwijderd
Citaat:
nee ze heeft een stal met heren, vrouwen en boeren, en die selecteert ze dan in hun eigen hokken.
Oud 04-07-2010, 12:12
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
nee ze heeft een stal met heren, vrouwen en boeren, en die selecteert ze dan in hun eigen hokken.
Ik dacht al waarom gaat ze nu kaarten
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-07-2010, 12:14
Verwijderd
Vienna Blut Waltz <3
Die gebruiken ze toch ook in eehhhhh Assepoester?
Oud 04-07-2010, 12:14
Verwijderd
Beetje terughoudender met de roloog, Macrador. Die mag alleen in het uiterste geval gebruikt worden.
Oud 04-07-2010, 12:15
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ja

.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 04-07-2010, 12:16
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Beetje terughoudender met de roloog, Macrador. Die mag alleen in het uiterste geval gebruikt worden.
waarom zijn nederlanders er zo hard tegen
Hier is het gewoon van ja deeuh, sarcasme, tsss
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-07-2010, 12:16
Verwijderd
Citaat:
nee ze heeft een stal met heren, vrouwen en boeren, en die selecteert ze dan in hun eigen hokken.
Oud 04-07-2010, 12:16
Verwijderd
Citaat:
waarom zijn nederlanders er zo hard tegen
Hier is het gewoon van ja deeuh, sarcasme, tsss
Het is meer iets van dit forum, die roloog gebruik je alleen als je helemaal niet goed van iets/iemand wordt. Op veel andere (Nederlandse) fora wordt er veel kwistiger mee gestrooid.
Oud 04-07-2010, 12:17
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Het is meer iets van dit forum, die roloog gebruik je alleen als je helemaal niet goed van iets/iemand wordt.
Maar het is mijn favoriete emoticon
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-07-2010, 12:17
Verwijderd
Ik moet gaan inpakken voor den vakantie, maar ik heb zo hard geen zin. Tevens ben ik zenuwachtig, terwijl er op zich niet zoveel is om zenuwachtig voor te zijn.
Oud 04-07-2010, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Ik moet gaan inpakken voor den vakantie, maar ik heb zo hard geen zin. Tevens ben ik zenuwachtig, terwijl er op zich niet zoveel is om zenuwachtig voor te zijn.
Waar ging je ook alweer naar toe? Le scandinavie? En wanneer?

Shostakovich - Jazz Suite Waltz 2 (8)
Oud 04-07-2010, 12:18
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ach, dat hebben zoveel mensen Para.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 04-07-2010, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Maar het is mijn favoriete emoticon
Dan maak je een onzintopic aan die je helemaal volspamt met rologen!
Oud 04-07-2010, 12:21
Verwijderd
Zo, ik heb een neohuis in Shenkuu
Oud 04-07-2010, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Waar ging je ook alweer naar toe? Le scandinavie? En wanneer?
Ja, Noorwegen en misschien een stukje Zweden als we daar zin in krijgen Over een weekje, ongeveer. (Meelezende dieven: er valt niks te halen in mijn huis, dus kom er maar niet inbreken, maar als je 't toch doet zou ik het waarderen als je als wederdienst de teringzooi in mijn woonkamer opruimt, de afwas doet, de kapotte lampen vervangt en de geiser repareert.)

Citaat:
Ach, dat hebben zoveel mensen Para.
Dat weet ik, maar dat maakt het natuurlijk niet minder irritant.
Oud 04-07-2010, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet wat mensen leuk vinden aan de tour
Omdat er zo veel verschillende belangen meespelen, waardoor concurrenten opeens bondgenoten kunnen worden, en bondgenoten concurrenten. Daarnaast is er lekker veel drama achter de schermen.

Plus veel valpartijen.
Oud 04-07-2010, 12:27
Verwijderd
Inpakken is echt maximaal 30 minuten werk
Oud 04-07-2010, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Ja, Noorwegen en misschien een stukje Zweden als we daar zin in krijgen Over een weekje, ongeveer. (Meelezende dieven: er valt niks te halen in mijn huis, dus kom er maar niet inbreken, maar als je 't toch doet zou ik het waarderen als je als wederdienst de teringzooi in mijn woonkamer opruimt, de afwas doet, de kapotte lampen vervangt en de geiser repareert.)

Dat weet ik, maar dat maakt het natuurlijk niet minder irritant.
Dan heb je nog bijna een week om in te pakken
Oud 04-07-2010, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Omdat er zo veel verschillende belangen meespelen, waardoor concurrenten opeens bondgenoten kunnen worden, en bondgenoten concurrenten. Daarnaast is er lekker veel drama achter de schermen.

Plus veel valpartijen.
Het is een soort GTST voor mannen?
Oud 04-07-2010, 12:28
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Dan maak je een onzintopic aan die je helemaal volspamt met rologen!
pfff onzin is me toch iets te raar, maar misschien een idee
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-07-2010, 12:28
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Inpakken is echt maximaal 30 minuten werk
bij jou echt maar zo weinig?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-07-2010, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Het is meer iets van dit forum, die roloog gebruik je alleen als je helemaal niet goed van iets/iemand wordt. Op veel andere (Nederlandse) fora wordt er veel kwistiger mee gestrooid.
Mijn adagium is altijd: als je de rolleye-smiley nodig hebt om duidelijk te maken dat je het sarcastisch bedoelde doe je het gewoon héél erg verkeerd en moet je er van af zien.
Oud 04-07-2010, 12:30
Verwijderd
Ik vind de roloog meer een middel om je minachting te tonen dan sarcasme, eigenlijk.
Oud 04-07-2010, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Het is een soort GTST voor mannen?
Juist. Maar dat geldt voor alle sporten, hoor.
Oud 04-07-2010, 12:32
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik vind de roloog meer een middel om je minachting te tonen dan sarcasme, eigenlijk.
dan stop ik er maar mee
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-07-2010, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Juist. Maar dat geldt voor alle sporten, hoor.
Vooral pro-wrestling. Daar zitten echt van die soapverhaallijnen in.
Oud 04-07-2010, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de roloog meer een middel om je minachting te tonen dan sarcasme, eigenlijk.
Neuh ik niet. Minachtend sneren kan prima zonder roloog en ik eigenlijk vind ik een stukje tekst waarin iemand gesloopt wordt zónder smileys whatsoever een stuk beter overkomen.
Oud 04-07-2010, 12:33
Verwijderd
Pro-Wrestling <3
Oud 04-07-2010, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Vooral pro-wrestling. Daar zitten echt van die soapverhaallijnen in.
Ja ok, maar showworstelen is meer voor (volwassen) kinderen dan voor mannen.
Oud 04-07-2010, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Neuh ik niet. Minachtend sneren kan prima zonder roloog en ik eigenlijk vind ik een stukje tekst waarin iemand gesloopt wordt zónder smileys whatsoever een stuk beter overkomen.
Alles kan, maar als je te lui bent of iemand niet de moeite waard is om een afbrandbetoog te geven, dan voldoet een enkele roloog prima
Oud 04-07-2010, 12:34
Verwijderd
Maar waarom zou je iemand een afbrandbetoog willen geven? Ik kan me echt geen topics herinneren waarin dat nodig was ofzo.
Oud 04-07-2010, 12:34
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Neuh ik niet. Minachtend sneren kan prima zonder roloog en ik eigenlijk vind ik een stukje tekst waarin iemand gesloopt wordt zónder smileys whatsoever een stuk beter overkomen.
jaah daarom verlicht de roloog het toch
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-07-2010, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Inpakken is echt maximaal 30 minuten werk
Niet voor warhoofden die geen keuzes kunnen maken.

Citaat:
Dan heb je nog bijna een week om in te pakken
Ja, dat zou je denken, maar ik moet de was bij m'n ouders doen want ik heb hier geen wasmachine. En dat kan alleen vandaag, dus moet ik vandaag al beslissen welke kleding ik allemaal mee wil.
Oud 04-07-2010, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Niet voor warhoofden die geen keuzes kunnen maken vrouwen.
Oud 04-07-2010, 12:39
Verwijderd
Mijn moeder is de absolute pro van inpakken.
Oud 04-07-2010, 12:39
Verwijderd
verzin maar eens een leuk onderwerp voor mijn scripties lieve mensmeneren en mensmevrouwen!
Oud 04-07-2010, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Alles kan, maar als je te lui bent of iemand niet de moeite waard is om een afbrandbetoog te geven, dan voldoet een enkele roloog prima
Oh, nee, dan negeer ik ze gewoon. Want ik vind dat áls je zoiets gaat doen moet je ook all in gaan en er even voor gaan zitten, figuurlijk gezien

Citaat:
jaah daarom verlicht de roloog het toch
En dat is dus niet de bedoeling..?
Oud 04-07-2010, 12:40
Verwijderd
Citaat:
verzin maar eens een leuk onderwerp voor mijn scripties lieve mensmeneren en mensmevrouwen!
Konijntjes!
Oud 04-07-2010, 12:40
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ik word altijd behoorlijk zenuwachtig van het inpakken. Stel dat ik iets belangrijks vergeet! :vrouw:
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 04-07-2010, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Konijntjes!
helaas!
Oud 04-07-2010, 12:41
Verwijderd
Wat vooroordeelbevestigend toch allemaal
Oud 04-07-2010, 12:41
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Stofzuigen met dit weer is niet handig.. ik drijf echt van het zweet.. maar het is nu wel schoon
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 04-07-2010, 12:41
Verwijderd
Citaat:
helaas!
Oud 04-07-2010, 12:41
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:

En dat is dus niet de bedoeling..?
Voor mij wel jullie vinden dat het erg is, ik vond van hey dat laat het iets minder hard zien dat ik gewoon wil zeggen godverkut neeeeeuh hoor
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-07-2010, 12:41
Verwijderd
Lekker een dag niks doen is zo lekker
Oud 04-07-2010, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Voor mij wel jullie vinden dat het erg is, ik vond van hey dat laat het iets minder hard zien dat ik gewoon wil zeggen godverkut neeeeeuh hoor
Maar jij bent nieuw, dus jij bent nog niet op de hoogte van de forumetiquette. En die schrijft nou eenmaal voor dat de rolleyes serious business is.
Oud 04-07-2010, 12:42
Verwijderd
Ik ben best goed in inpakken, geloof ik. Ik donder gewoon alles wat ik zie en waarvan ik denk 'hee, dat kan van pas komen' in een tas. Waardoor ik vaak allerlei soorten haarelastiekjes, scheidsrechterfluitjes, opschrijfboekjes, kleurpotloden en stemvorken mee heb, maar geen broeken.
Oud 04-07-2010, 12:43
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Ik vergeet bijna stelselmatig een handdoek . Gelukkig valt het verder mee.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 04-07-2010, 12:43
Verwijderd
Dit is een forum met veel ongeschreven regeltjes, Macrador. Op onzin is dat trouwens nog veel sterker.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53.