Oud 25-04-2012, 15:52
Troy McClure
Avatar van Troy McClure
Troy McClure is offline
Niet denigrerend bedoelt, maar ik wordt een beetje moedeloos van het idee dat je HBO nodig hebt voor dit soort werk. Alle respect voor mensen die op een callcenter werken maar dit lijkt mij toch echt niet nodig. Ze hebben nota bene een opleidingstraject van 6 weken, ze geven wat mij betreft daarmee aan dat je niet een een opleiding nodig hebt hiervoor. Informatie vertrekken kan iedereen toch? (Mits je mondeling vaardig bent en klantvriendelijk.)

---

Functieomschrijving

Voor ABN AMRO te Zwolle zijn wij voor het Advies en Service centrum op zoek naar een telefonisch klantadviseur. Je kan zowel fulltime als parttime aan de slag. Het opleidingstraject van 6 weken is echter wel fulltime. De opleiding zal starten 6 juni.

Functieinhoud:
In deze functie wordt je gebeld door particuliere klanten van ABN AMRO met verschillende vragen over betalen, sparen, lenen en internetbankieren. Je beantwoordt deze vragen, lost eventuele problemen op en verstrekt informatie en offertes. Daarnaast ga je in op verkoopsignalen en bied je de klant actief producten aan waar hij/ zij behoefte aan heeft. Aan het eind van het gesprek zorg je voor de administratieve afhandeling in het computersysteem van ABN AMRO. De functie is een combinatie van inbound en outbound.

Wat vragen wij?:
- Commercieel vaardig
- Computervaardig
- Klantvriendelijk
- Goed tegen veranderingen kunnen
- Minimaal een jaar beschikbaar
- Afgerond HBO-diploma

Wat bieden wij?:
- Uitstekend salaris
- Goede doorgroeimogelijkheden
- Gedegen opleidingstraject
- Kans op vaste aanstelling ABN AMRO

Heb je interesse? Reageer dan nu via ons site en stuur je cv + uitgebreide motivatiebrief mee!
__________________
Hi I'm actor Troy McClure. You might remember me from such nature films as "Earwigs: Ewwww" and "Man vs. Nature: The Road to Victory".
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2012, 03:58
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Het ene callcenterwerk is het andere niet. Voor sommige banen moet je nu eenmaal een bepaald niveau kunnen aantonen. Dat je werk uit veel bellen en klantcontact bestaat wil niet zeggen dat de werkzaamheden eenvoudig zijn. Dat lees je ook terug in de vacature, het is zeker iets anders dan telefonische verkoop of eerstelijns klantenservice bij een internetprovider.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 26-04-2012, 09:26
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Er zit best verschil tussen outbound mensen bellen om ze te strikken voor een tijfschriftabonnement of een goed doel, of bezig zijn met financiële producten. Bij ABN gaat het om bankzaken en -producten, waar ook grotere bedragen en risico's mee gemoeid zijn.
Als jij in zes weken het aabod van ABN moet kennen, offertes moet kunnen opstellen en direct moet kunnen anticiperen op vragen van je klant, dan snap ik dat ze daarvoor iets meer van je verwachten dan mondelinge vaardigheden en klantvriendelijkheid.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11.