Oud 16-06-2017, 16:09
Seda CP
Seda CP is offline
Voor een project in Delft zijn wij op zoek naar een stagiair (niveau 2) Monteur Werktuigkundige Installaties. Het project is een gedeelte nieuwbouw en een gedeelte renovatie van een sportcomplex.Op het project werk je samen met de uitvoerder en 2 collega monteurs aan de montage van de werktuigkundige installaties. Daarnaast is er een team van onderaannemers aan het werk die Croonwolter&dros aanstuurt.

We zijn op zoek naar een stagiair die beschikt over een goed ruimtelijk inzicht. Hij/zij heeft een collegiale en een klantvriendelijke houding. Tijdens zijn/haar werk heeft hij te maken met collega’s, werknemers van andere bedrijven die in dezelfde omgeving werken, opdrachtgevers en klanten.

Gave meeloop - afstudeerstage met baan mogelijkheden na je opleiding,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2020, 16:49
SimonDezel
Avatar van SimonDezel
SimonDezel is offline
Als je opzoek bent naar een stage kun je wellicht gewoon aannemersbedrijven opzoeken op het internet en direct bij hen solliciteren door middel van een email. Zo heb ik tijdens mijn studietijd ook een stage gevonden, ik studeerde economie en ik ben toen bij een lokale bank terecht gekomen. Ik huur zelf altijd het volgende aannemersbedrijf in voor mijn huis in Amsterdam: https://www.marcbohle.nl/gevelrenovatie-amsterdam/. Uitstekende aannemer en ze leveren altijd goed werk. In ieder geval succes met je opleiding en ik hoop dat je een leuke stage kunt vinden!

Laatst gewijzigd op 14-12-2020 om 09:52.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2020, 22:18
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
nee
Met citaat reageren
Oud 06-12-2020, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Is het aanbod nog steeds relevant ?
Wat meneer Euler hierboven zegt. Google waar ze zitten en stuur een open sollicitatie/verzoek om stage te mogen lopen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12.