Oud 08-09-2003, 18:50
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 07-09-2003 @ 21:18:
@Ekki of andere Cati-ers

Als je aan het werk bent (want het werd mij niet duidelijk uit de site), vul je dan al typend dingen in die tegen je beantwoord worden, of moet je meerkeuze vragen stellen? Heb je misschien wat duidelijkere info over wat je nu exact doet nadat je de info van de mensen hebt gekregen?

Print je het dan uit? Gaat et op een schijfje?
Misschien kan jij, MissBi@tch hier al antwoord op geven?
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2003, 22:08
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
voornamelijk meerkeuze zoals ze daar lieten zien... soms nog wat toevoegen maar das nie bij elk onderzoek begreep ik...
het is eigenlijk hetzelfde als CAPI @ home (dat doe ik zelf ook...dan krijg je via mail te horen dat je een enquete vna hun binnen hebt en krijg je een bon of bv airmiles voor de moeite om t in te vullen) zulke vragenlijsten zijn het gewoon alleen moet je er mensen over bellen...
het lijkt me nog steeds erg leuk (praktijk moet nog blijken )
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 22:10
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 08-09-2003 @ 19:50:
Misschien kan jij, MissBi@tch hier al antwoord op geven?
ow en je hoeft t niet uit te printen... je staat in verbinding met de TNS NIPO computer dus de gegevens worden automatisch doorgezonden naar hun...
je hebt gewoon 15min pauze..en als je naar de wc moet of drinken halen bv dan zet je m ook gewoon een paar min op de pauze stand zetten...
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 22:11
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Roxy schreef op 08-09-2003 @ 19:40:
nee ik was er niet bij, ik wacht nog op een telefoontje terug....
ow balen... cursus is wel saai trouwens maar ja das maar 1 dagje.. en tis natuurlijk afhankelijk van t gezelschap.. hier vond ik maar 3 toffe mensen bij zitten van de 20
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 14:33
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
HaY There!Me again!! schreef op 08-09-2003 @ 18:11:
Ik had ook nog ff een vraagje...kan je bij nipo helemaal niet op zaterdag werken?
Af en toe op zaterdag, maar niet zo heel vaak. Soms een periode heel vaak op zaterdag, soms bijna niet.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 14:46
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 07-09-2003 @ 21:18:
@Ekki of andere Cati-ers

Als je aan het werk bent (want het werd mij niet duidelijk uit de site), vul je dan al typend dingen in die tegen je beantwoord worden, of moet je meerkeuze vragen stellen? Heb je misschien wat duidelijkere info over wat je nu exact doet nadat je de info van de mensen hebt gekregen?

Print je het dan uit? Gaat et op een schijfje?
Het werkt zo (sorry als MissBi@tch het al uitgelegd heeft):
je zit achter je eigen pc en maakt verbinding (via internet) met de Grote Computer (zo heet ie niet, hoor ) van TNS Nipo. Dan krijg je alle gegevens voor dat vraaggesprek naar je computer gestuurd via internet. Als dat gebeurd is, kun je de vragenlijst starten. Ondertussen word je door TNS Nipo gebeld (dat is meestal zo, soms moet je ook zelf mensen bellen) en staat de telefoonlijn open naar het Nipo.
Je hebt nu dus zowel een telefoonverbinding als een internetverbinding met TNS Nipo.

Dan moet je op start klikken van de vragenlijst en wordt er iemand voor je gebeld door het Nipo. Als het Nipo iemand aan de lijn heeft (dat gaat uiteraard allemaal via de computer), dan krijg jij diegene op je lijn gesmeten en begint het gesprek en start de vragenlijst. Dan krijg je allerlei vragen op je scherm die je moet stellen en direct invullen. Vaak hoef je alleen maar wat cijfertjes in te tikken om de vraag te beantwoorden, maar soms moet je een heel antwoord tikken van een paar zinnen lang. Dat is wel wat lastiger, maar moet gewoon onder het bellen gebeuren.

Dan ben je uiteindelijk klaar met de vragenlijst en worden de gegevens via internet naar het Nipo gestuurd. Nipo belt ondertussen de volgende voor je...

Zo duidelijk genoeg?
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 15:47
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik wou dus net installeren en testen.. vul netjes CHTEST in en mijn enqueteurs nummer.. wat doet t programma nu? hij denkt ff na en dan sluit ie heel dat venster. hoort dit zo en mis ik iets? of is ie dan zeker niet goed geinstalleerd???

baal wel want wil op zn minst dat ie is geinstalleerd zodat ik eens een keer kan beginnen!!!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 16:23
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
ekki schreef op 09-09-2003 @ 15:46:
Zo duidelijk genoeg?

Jup!
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2003, 16:40
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 09-09-2003 @ 16:47:
ik wou dus net installeren en testen.. vul netjes CHTEST in en mijn enqueteurs nummer.. wat doet t programma nu? hij denkt ff na en dan sluit ie heel dat venster. hoort dit zo en mis ik iets? of is ie dan zeker niet goed geinstalleerd???

baal wel want wil op zn minst dat ie is geinstalleerd zodat ik eens een keer kan beginnen!!!
is mis.

eventueel deďnstalleren en opnieuw installeren.

je zou een vragenlijst moeten zien namelijk als ie het zou doen.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 07:51
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
hij doet het sinds gisteravond
ik denk dat ze me nog niet in het systeem hadden gezet want ik kon ook nog niet inloggen op de site..
is wel vervelend moet nu rekening houden met mn schoonvader want die heeft zijn eigen bedrijf en die is dus vaak aan t bellen achter zijn pc.. als hij constant thuis is kan ik me niet inplannen
toennet belde ik m snel om te vragen of ik evt nu kon werken hij zei ok..maar ze zaten al vol nu heb ik me voor vr ochtend ingepland dus duimen dat mn schoonvader dat niet thuis is
hoop dat ie n beetje makkelijk is en mij de komende maand een beetje de kans geeft 2-3 keer te werken want heb t geld echt keihard nodig! savonds zit er alleen voorlopig niet in want het is de pc van mijn vriend zijn broertje en die werkt overdag dus savonds wil die achter zijn pc
wat een toestand zeg!! heb er wel zin in trouwens
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 09:33
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
jeetje wat een ellende,
had vanmorgen eigenlijk mijn eerste werkafspraak.. kiestoon kwam gewoon via de headset... maar iemand aan de lijn krijgen ho maar.. 4 keer gebeld.. blijkt dat dan de stekker van het toestel van nipo toch verkeerd zit (of t volume stond af maar dat weet ik niet want ik weet niet of er een volume knop op zit)
dus moet ik maandagmrg mn vriend ff opnieuw aan laten sluiten en dan effe bellen (voordat de middagshift begint) om te kijken of het wel werkt.. damnz wat een ellende zeg!
echt sonde van mn werkuren
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 17:07
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
jammer, zeg!
bij mij ging het wel in één keer goed. stom, hoor.

succes d'r verder mee. enneh... 20 september=zaterdag werken...
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 12-09-2003, 18:28
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
jah ik had de mail gehad, moet alleen eerst ff sowieso kijken hoe t vandeweek gaat (zal wel goedkomen mijn vriend zei dat ie t waarschijnljk zo opgelost had met een kabeltje)
en dan ff kijken of de ouders van mijn vriend die dag thuis zijn want wil ze niet tot last zijn en zeker niet in het weekend..
doordeweeks zijn ze vaker weg
dus ik kijk wel ff maar als ik me gewoon op tijd inplan kan sochtends nog makkelijk want ik belde donderdag meteen voor volgende week en mocht t nog helemaal zelf inplanne
dus gewoon meteen donderdagochtend bellen.

kun je je nu trouwens al inplannen voor die zaterdag???
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 17:12
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
zo mn eerste shift zit erop..
heb n onderzoek gedaan over zelfklevers interessant NOT maar jah ging wel goed volgens mij. had n stuk of 6 geslaagde onderzoeken (waar iets naartoe gestuurd mocht worden) verder wou t grootste gedeelte van de bedrijven wel meewerken omdat het maar 3min duurde denk ik..
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 17:21
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 15-09-2003 @ 18:12:
zo mn eerste shift zit erop..
heb n onderzoek gedaan over zelfklevers interessant NOT maar jah ging wel goed volgens mij. had n stuk of 6 geslaagde onderzoeken (waar iets naartoe gestuurd mocht worden) verder wou t grootste gedeelte van de bedrijven wel meewerken omdat het maar 3min duurde denk ik..
Heb dezelfde gedaan vanmorgen, ging over postzegels. Dit is nog een vrij OK onderzoek, dan weet je het vast .

Ik had ook 'maar' iets van 13 geslaagde gesprekken ofzo. Stom, want ik heb de hele tijd best wel doorgebeld. Maarja, soms heb ik er maar eentje ofzo (en ohja: soms zit het gewoon tegen, soms mee, ik heb een keer bijna 30 geslaagde gesprekken gehad).

En inplannen voor de zaterdag kan al, ja.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 17:40
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
jah moet nog ff kijken of t zaterdag uitkomt en of er nog plek is.. zit erover te denken mrg ff te bellen en me in te plannen aangezien t maar 2,5 uur min is... zou t n probleem zijn mocht ik nog afbellen zaterdag??

ps word je daar ook op beoordeeld op de geslaagde gesprekken? of is het niet altijd zo dat je moet vragen of je er iets opgestuurd mag worden?? want als je nl veel mense hebt die die postzegels nie gebruiken kun je al geen geslaagd gesprek meer hebbe kijken ze daar ook naar of niet??
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 18:12
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
ze zijn er niet blij mee als je die dag nog af gaat zeggen. kan trouwens niet eens, want er zijn geen mensen in het callcenter.

nee, je moet niet altijd vragen of er iets opgestuurd moet worden. maar dat komt toch vanzelf goed als je door de vragenlijst gaat? als je gewoon aanvinkt dat ze nooit van die plakzegels gebruiken, dan kom je toch ook niet in het schermpje dat er nog een vervolggesprek moet komen? probleem opgelost dan, of niet? of snap je niet wat ik bedoel?

maar ze kijken inderdaad naar die gesprekken, mensen die nog een vervolggesprek willen. en daar word jij niet op beoordeeld, je kan het gewoon treffen of niet treffen. als je verder maar goed bent zeg maar.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 19:08
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Misschien moeten jullie maar een keertje msn adressen uitwisselen
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 23:12
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
ekki schreef op 15-09-2003 @ 19:12:
ze zijn er niet blij mee als je die dag nog af gaat zeggen. kan trouwens niet eens, want er zijn geen mensen in het callcenter.

nee, je moet niet altijd vragen of er iets opgestuurd moet worden. maar dat komt toch vanzelf goed als je door de vragenlijst gaat? als je gewoon aanvinkt dat ze nooit van die plakzegels gebruiken, dan kom je toch ook niet in het schermpje dat er nog een vervolggesprek moet komen? probleem opgelost dan, of niet? of snap je niet wat ik bedoel?

maar ze kijken inderdaad naar die gesprekken, mensen die nog een vervolggesprek willen. en daar word jij niet op beoordeeld, je kan het gewoon treffen of niet treffen. als je verder maar goed bent zeg maar.
ach zo.. ik wou t gewoon ff weten..
ik kijk eerst de rest vd week wel hoe t gaat met bellen want als ik de hele week dit onderzoek moet doen dan heb ik daar zaterdag sowieso geen zin meer in
maar van de andere kant je moet min 2,5 uur ipv 3uur dus scheelt weer n half uurtje.. ik denk dat ik morgen ff bel om te vragen of er nog plek is...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 23:26
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
het onderzoek loopt tot 19 september, dat is vrijdag.
dus zaterdag krijg je sowieso een ander onderzoek (of het moet uitlopen).
let dus ook op dat je geen afspraken na die datum maakt.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 23:36
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
dat heb ik nog niet gedaan maar ik zal er idd op letten (had ik nog nie gedaan maar goed )
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 12:22
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ff een vraagje op zaterdag werken moet je wegschrijven onder code 6... krijg je voor de zaterdag meer betaald?? en zo ja hoeveel???
thankx
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 12:24
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
ja, je krijgt meer. iets van 8 euro zoveel.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 12:29
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ok mooi zo... heb jij niet gewerkt?? of ben je nog ana t werk?? ik wel nl heb nu ff pauze ga zo lang mogelijk door maar vind het onderzoek nie echt geweldig..
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 16:43
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 15-09-2003 @ 20:08:
Misschien moeten jullie maar een keertje msn adressen uitwisselen


oh ik wordt trouwens woensdag gebelt voor sollicitatie telefoongesprek ofzoiets
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 19:38
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ow beter
ben benieuwd wanneer de volgende cursus is er zijn namelijk meer mensen die zich hebbe opgegeven die ik ken...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 22:15
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 21-09-2003 @ 20:38:
ow beter
ben benieuwd wanneer de volgende cursus is er zijn namelijk meer mensen die zich hebbe opgegeven die ik ken...
Ik ga 6 oktober op cursus dat was de enige dag waar nog plek vrij was ofzoiets zei ze..
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 11:08
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ow maar das ook al best snel.. is al over 2wk dus... kun je nog snel beginnen
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 16:21
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 22-09-2003 @ 12:08:
ow maar das ook al best snel.. is al over 2wk dus... kun je nog snel beginnen
jep niet dat dat voor mij een gigantische prioriteit was, moet sowieso nog even kijken aangezien ik nog een ander baantje heb wat ik niet kwijt wil en dan zou bij het nipo zoveel ingehouden worden door de belasting dat ik maar 4.5 euro over zou houden per uur, moet nog even over bellen naar belasting maar anders denk ik niet dat ik het doe..
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 16:44
pillbox tales
Avatar van pillbox tales
pillbox tales is offline
het zal vast wel in het topic staan, maar ik heb niet ales door gelezen.

ik woon zelf in amserdam en bij het nipo werken lijkt me wel wat.

maar ik heb thuis geen vaste telefoonverbinding, dus dan zou het op t hoofdkantoor moeten.

nu vraag k me af waar dat precies zit in a'dam en wat ik zou verdienen als 17 jarige (bijna 18) en of er ook een mogelijkheid is om 2 avondjes per week te werken en dan niet in het weekend.

meer info is natuurlijk ook altijd welkom
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 18:03
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
pillbox tales schreef op 22-09-2003 @ 17:44:
het zal vast wel in het topic staan, maar ik heb niet ales door gelezen.

ik woon zelf in amserdam en bij het nipo werken lijkt me wel wat.

maar ik heb thuis geen vaste telefoonverbinding, dus dan zou het op t hoofdkantoor moeten.

nu vraag k me af waar dat precies zit in a'dam en wat ik zou verdienen als 17 jarige (bijna 18) en of er ook een mogelijkheid is om 2 avondjes per week te werken en dan niet in het weekend.

meer info is natuurlijk ook altijd welkom
kijk ff op http://cati.nipo.nl volgens mij moet je namelijk 18 jaar zijn maar dat weet ik niet zeker..

en van de belasting moet ik ook ff navragen want ik heb straks werk bij een bejaardentehuis dit is een oproepcontract maar verdient ook heel erg goed.. weet niet wat t gunstigste is qua loonheffing inhouden (tis ook maar een oproepcontract en heb de komende 2mnd wel genoeg werk daar maar kan goed zijn dat het na die 2mnd ophoudt)

hoe weet jij dat je dat bedrag maar overhoud?? kun je dat ergens nakijken op internet ofzo???
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 18:08
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
pillbox tales schreef op 22-09-2003 @ 17:44:
het zal vast wel in het topic staan, maar ik heb niet ales door gelezen.

ik woon zelf in amserdam en bij het nipo werken lijkt me wel wat.

maar ik heb thuis geen vaste telefoonverbinding, dus dan zou het op t hoofdkantoor moeten.

nu vraag k me af waar dat precies zit in a'dam en wat ik zou verdienen als 17 jarige (bijna 18) en of er ook een mogelijkheid is om 2 avondjes per week te werken en dan niet in het weekend.

meer info is natuurlijk ook altijd welkom
je moet 18 jaar zijn, in het weekend wordt er over het algemeen niet gewerkt en je kunt 2 avonden per week werken.

waar het zit weet ik niet uit m'n hoofd, in ieder geval niet zo heel heel ver van het station.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 18:40
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
straatnaam weet ik zo ook niet meer maar het dakterras heeft in elk geval mooi uitzicht
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 14:39
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Ik ben aangenomen mag 6 oktober komen.

Ekki, wil je jouw achternaam nog ff pm'en?
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 16:28
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 24-09-2003 @ 15:39:
Ik ben aangenomen mag 6 oktober komen.

Ekki, wil je jouw achternaam nog ff pm'en?
hey, top!
achternaam komt eraan!

ik ben benieuwd wat je er van vindt!
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 17:03
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
hehe.. nu hebben jullie allebei je achternaam gepmd!

Nouja ik neem die van degene waar ik et et eerst van hoorde, een aantal maanden geleden was er nml ook al een nipo topic, en volgens mij was dat ekki..
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 19:42
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 24-09-2003 @ 18:03:
hehe.. nu hebben jullie allebei je achternaam gepmd!

Nouja ik neem die van degene waar ik et et eerst van hoorde, een aantal maanden geleden was er nml ook al een nipo topic, en volgens mij was dat ekki..
fair enough
ben ekki trouwens zelf ook dankbaar dat ze t over nipo heeft gehad want kvind het te relaxed werk
maar omdat je in t algemeen had gevraagd om info dacht ik ik geef me achternaam ook ff want ik had ook gereageerd
enne wie niet waagt wie niet wint he!

hoop voor je dat de cursus niet te saai word want die vond ik echt te langdradig.. maar wat wel relaxed was is dat je meteen contant reiskostenvergoeding kreeg
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 22:25
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 24-09-2003 @ 20:42:
fair enough
ben ekki trouwens zelf ook dankbaar dat ze t over nipo heeft gehad want kvind het te relaxed werk
maar omdat je in t algemeen had gevraagd om info dacht ik ik geef me achternaam ook ff want ik had ook gereageerd
enne wie niet waagt wie niet wint he!

hoop voor je dat de cursus niet te saai word want die vond ik echt te langdradig.. maar wat wel relaxed was is dat je meteen contant reiskostenvergoeding kreeg
Geldt dat ook als je met de auto komt?
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 22:50
Verwijderd
Volgens mij hebben ze al iets van 5x gebeld. Staat steeds een nummer uit Amsterdam op mijn nummermelder.... maar steeds ben ik er niet.... zal het morgen eens aan mijn ouders vragen (vandaag was mijn vader thuis die moet het weten dan)
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 07:45
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 24-09-2003 @ 23:25:
Geldt dat ook als je met de auto komt?
jah want zelfs de mensen met een ov kregen t geld van een treinkaartje trug!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 13:16
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Alex schreef op 24-09-2003 @ 23:50:
Volgens mij hebben ze al iets van 5x gebeld. Staat steeds een nummer uit Amsterdam op mijn nummermelder.... maar steeds ben ik er niet.... zal het morgen eens aan mijn ouders vragen (vandaag was mijn vader thuis die moet het weten dan)
020-5225xxx

Dat is als het goed is van het Nipo.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 15:25
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
en tis voortaan elke zaterdag werken de komende tijd staat op de site
vind het wel relaxed op zaterdag vorige week heb ik 4u en 20min op zaterdag gewerkt en tijd ging keisnel...
alleen vind bedrijfsonderzoeken wel fijner om te doen dan consumentenonderzoek.. (zaterdag moest ik consumenten )
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 16:34
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
zaterdag is altijd consumenten. 's avonds ook.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 16:48
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
ekki schreef op 25-09-2003 @ 17:34:
zaterdag is altijd consumenten. 's avonds ook.
dat dacht ik al jah... maar gelukkig heb ik deze week alleen nog maar bedrijfsonderzoeken gehad
en die ene avond werken dat ik heb gedaan was helemaal niks.. toen kreeg ik constant te horen: ben aan t eten..moet zo koken...ben tv aan t kijken...heb bezoek bla bla bla...
zaterdag vond ik toch wel fijner dan die ene avond...
(kan ook toeval zijn maar dat idee heb ik)
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 09:17
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 22-09-2003 @ 19:03:
hoe weet jij dat je dat bedrag maar overhoud?? kun je dat ergens nakijken op internet ofzo???
die mevrouw van dat sollicitatiegesprek zei dat dat ze dan meteen zoveel inhouden, kun je waarschijnlijk wel terugvragen enzo maar daar heb ik niks aan ik heb hoge maandelijkse kosten en moet dat geld meteen hebben anders.. mjah voor 4.5 werk ik liever wat meer uurtjes bij mn huidige baantje... denk ik, ik heb nog niet besloten ofdat ik ga en anders zie ik daar iig AJMouse
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 11:01
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Roxy schreef op 30-09-2003 @ 10:17:
die mevrouw van dat sollicitatiegesprek zei dat dat ze dan meteen zoveel inhouden, kun je waarschijnlijk wel terugvragen enzo maar daar heb ik niks aan ik heb hoge maandelijkse kosten en moet dat geld meteen hebben anders.. mjah voor 4.5 werk ik liever wat meer uurtjes bij mn huidige baantje... denk ik, ik heb nog niet besloten ofdat ik ga en anders zie ik daar iig AJMouse
ik heb t nu zo geregeld dat nipo wel loonheffing inhoudt (daar moet ik elke week werken dus) en mijn oproepcontract bij t verzorgingstehuis heb ik nu omgeruild naar geen loonheffing inhouden omdat ik deze maand wel veel werk daar maar dat is misschien maar 1-2 maanden en nipo is elke week....
dus wat ik bij nipo verdien blijft t zelfde en dat andere zie ik vanzelf wel of t de moeite is..anders ga ik daar gewoon nie zoveel diensten overnemen hoor als t bv maar 4,5 euro is wat ik overhoudt!!!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 16:52
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 30-09-2003 @ 12:01:
ik heb t nu zo geregeld dat nipo wel loonheffing inhoudt (daar moet ik elke week werken dus) en mijn oproepcontract bij t verzorgingstehuis heb ik nu omgeruild naar geen loonheffing inhouden omdat ik deze maand wel veel werk daar maar dat is misschien maar 1-2 maanden en nipo is elke week....
dus wat ik bij nipo verdien blijft t zelfde en dat andere zie ik vanzelf wel of t de moeite is..anders ga ik daar gewoon nie zoveel diensten overnemen hoor als t bv maar 4,5 euro is wat ik overhoudt!!!
maar 6 nipo uurtjes is voor mij ook niet genoeg voor mijn kosten en als ik de loonheffing bij mijn tweede baantje laat inhouden houd ik daar maar 3 euro p/u over ofzo.. tis weinig maar kan daar veel uren maken.. naja moet er nog even over nadenken tis iig vervelend.. kdenk eigenlijk niet dat ik het doe..
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 18:18
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
tja 3 euro is idd niet veel nej.. ik ga in elk geval eind van deze maand afwachten..mocht het zo zijn dat ik ook maar 3-4 euro over houd bij dat verzorgingstehuis zorg ik in elk geval dat ik er geen weken bij heb zitten dat ik 3 keer moet werken bij hun want dan vind ik het sonde....
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 18:36
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Roxy schreef op 30-09-2003 @ 17:52:
maar 6 nipo uurtjes is voor mij ook niet genoeg voor mijn kosten en als ik de loonheffing bij mijn tweede baantje laat inhouden houd ik daar maar 3 euro p/u over ofzo.. tis weinig maar kan daar veel uren maken.. naja moet er nog even over nadenken tis iig vervelend.. kdenk eigenlijk niet dat ik het doe..
je kunt ook meer dan 6 uur werken per week bij nipo.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 30-09-2003, 20:41
Exhale_02
Exhale_02 is offline
Als er genoeg is kan je gewoon een volle werkweek er werken hoor.... maar dat is dus echt sterk afhankelijk van de hoeveelheid werk die er is.
Dit geldt in ieder geval voor mensen in t callcenter zelf, ik weet niet hoe dat zit voor die mensen thuis...

Maarjah callcanter is toch gezelliger
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Waarom meeste banen 18 jaar en ouder?
XzeoN
13 14-04-2007 22:25
Werk, Geld & Recht Wat voor werk doe jij?
suusch
51 31-07-2004 05:24
Werk, Geld & Recht sollicitatiebrief
Daantje_0705
14 08-09-2003 13:14
Werk, Geld & Recht Een cv maken.
Verwijderd
19 28-07-2003 17:08
Werk, Geld & Recht Cv
Trimm Trabb
10 18-06-2003 21:36
Werk, Geld & Recht Callcenters in Amsterdam
Cola_Light
5 03-06-2003 22:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21.