Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2003, 20:43
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Exhale_02 schreef op 30-09-2003 @ 21:41:
Als er genoeg is kan je gewoon een volle werkweek er werken hoor.... maar dat is dus echt sterk afhankelijk van de hoeveelheid werk die er is.
Dit geldt in ieder geval voor mensen in t callcenter zelf, ik weet niet hoe dat zit voor die mensen thuis...

Maarjah callcanter is toch gezelliger
1. Geldt ook voor de mensen thuis.
2. Hoe weet je dat zo zeker?
Even serieus: ik vond het callcenter niet zo heel leuk, om daar te bellen. Thuis vond ik veel relaxter.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2003, 12:49
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik heb die middag niet gebeld in t callcenter.. had flink gezeik thuis waardoor ik naar huis ben gegaan.. mn kop stond er ff nie naar..
maar ik vind het thuis denk ik wel relaxter want ik neem nu lekker pauze wanneer ik wil en als ik in een callcenter zit dan laat ik dat ook afhangen van de andere personen (wanneer hun pauzeren)
en ik kan me nu veel beter concentreren, ik zorg dat ik zoveel mogelijk werk als ik alleen thuis ben... zet mn vogels in de bijkeuken anders hoor ik alleen dat geschreeuw van hun.. maar ik vind het echt ideaal hoor thuis werken...
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 17:41
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kep trouwens mn eerste salaris binnen, word weinig ingehouden volgens mij...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 15:13
kakelkip
Avatar van kakelkip
kakelkip is offline
Ik heb nu net ook het sollicitatieformulier ingevuld.
Ben wel benieuwd of ik wordt uitgenodigd voor zo'n gesprek maar wat gaan ze dan allemaal vragen?
Heb nog nooit een telefonisch sollicitatiegesprek gehad
__________________
tokkerdetoktok
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 16:29
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ze vragen je om wat voor te lezen gwoon een willekeurig verhaaltje voor mijn part een brief die toevallig op je bureau ligt.. dan beoordelen ze of je ene beetje een vriendelijke stem enzo hebt

maar das easy bent zo makkelijk aangenomen

laat je ff weten hoe het ging????
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 06:40
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik ga heb waarschijnlijk ook doen ik wacht alleen tot na mn examen.

mn moeder vindt t alleen niet zo leuk dat ik dan 3 uur de telefoon bezet hou
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 09:01
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
is de eerst volgende introductie trouwens pas op 28 juli? das wel erg laat
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 11:16
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 30-11-2003 @ 10:01:
is de eerst volgende introductie trouwens pas op 28 juli? das wel erg laat
hej hoe kom je daarbij? dit topic loopt al sinds juli ofzo dus vandaar... als je je aanmeld en aangenomen word kun je zelf bespreken welke introductiedag je heenkomt.. dus mocht je over een paar maanden al klaar zijn kun je je wel vast aanmelden... maar als je pas in julli ofzo klaar bent zou ik idd ff w88
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 11:53
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 30-11-2003 @ 11:16:
hej hoe kom je daarbij? dit topic loopt al sinds juli ofzo dus vandaar... als je je aanmeld en aangenomen word kun je zelf bespreken welke introductiedag je heenkomt.. dus mocht je over een paar maanden al klaar zijn kun je je wel vast aanmelden... maar als je pas in julli ofzo klaar bent zou ik idd ff w88
ik ben begin juni klaar en wil dan ook direct beginnen met werken. wanneer moet ik me nu aanmelden? 4 april word ik 18
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 15:08
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
*RainBow* schreef op 30-11-2003 @ 12:53:
ik ben begin juni klaar en wil dan ook direct beginnen met werken. wanneer moet ik me nu aanmelden? 4 april word ik 18
4 april.

Er gaat namelijk best wel veel tijd overheen. Gewoon zo snel mogelijk aanmelden.

(en niet vergeten mijn naam te noemen ).
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 15:38
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef op 30-11-2003 @ 16:08:
4 april.

Er gaat namelijk best wel veel tijd overheen. Gewoon zo snel mogelijk aanmelden.

(en niet vergeten mijn naam te noemen ).
Hoeveel cd bonnen heb jij inmiddels ontvangen?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 15:47
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Jadie schreef op 30-11-2003 @ 16:38:
Hoeveel cd bonnen heb jij inmiddels ontvangen?
nog geen een .

die krijg ik pas als mensen 3 maanden bij het nipo werken.

en bovendien hebben een boel zich volgens mij niet via mij aangemeld, maar ik weet dus niet wie wel ofzo.

i'll see .

maar ik kwam ook met het idee hier op dit forum!!
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 15:53
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
hej ekki die mensen moeten toch 6mnd blijven werken?? zo begreep ik het...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 17:09
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 30-11-2003 @ 16:53:
hej ekki die mensen moeten toch 6mnd blijven werken?? zo begreep ik het...
op de site staat 3 maanden.
maar je moet er inderdaad 6 maanden blijven werken.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 13:21
kakelkip
Avatar van kakelkip
kakelkip is offline
Ik heb nu al een paar weekjes gelden dat formilier ingevuld wat je via de mail krijgt maar nog niks gehoord
__________________
tokkerdetoktok
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 15:17
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
je zult wel wat horen maaaaar er is sinds kerst ongeveer weinig werk ik kon me deze week niet meer inplannen en tis geloof ik nu de 2e of 3e week dat je alleen savonds kunt werken ipv sochtends smiddags en savonds...
dus als ze de eigen enqeteurs niet genoeg werk kunnen bieden zullen ze ook geen cursus houden deze weken om nieuwe mensen aan te nemen daar zullen ze op zn minst mee wachten tot ze zeker weten dat er voldoende werk is... en ikhoop dat dat snel is want ik vind het zwaar kut zo!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 15:47
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 14-01-2004 @ 16:17:
je zult wel wat horen maaaaar er is sinds kerst ongeveer weinig werk ik kon me deze week niet meer inplannen en tis geloof ik nu de 2e of 3e week dat je alleen savonds kunt werken ipv sochtends smiddags en savonds...
dus als ze de eigen enqeteurs niet genoeg werk kunnen bieden zullen ze ook geen cursus houden deze weken om nieuwe mensen aan te nemen daar zullen ze op zn minst mee wachten tot ze zeker weten dat er voldoende werk is... en ikhoop dat dat snel is want ik vind het zwaar kut zo!
Ik ben gestopt. Tis goed met ze.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2004, 20:07
Verwijderd
Ik ga 21 januari telefonisch solliciteren. *zenuwachtig*
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 06:52
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 14-01-2004 @ 16:17:
je zult wel wat horen maaaaar er is sinds kerst ongeveer weinig werk ik kon me deze week niet meer inplannen en tis geloof ik nu de 2e of 3e week dat je alleen savonds kunt werken ipv sochtends smiddags en savonds...
dus als ze de eigen enqeteurs niet genoeg werk kunnen bieden zullen ze ook geen cursus houden deze weken om nieuwe mensen aan te nemen daar zullen ze op zn minst mee wachten tot ze zeker weten dat er voldoende werk is... en ikhoop dat dat snel is want ik vind het zwaar kut zo!
Maar je kunt wel gewoon minimaal 6 uur per week werken?

Ow: ik kan pas solliciteren als ik mijn havo-diploma heb, dat is midden/eind juni. Als ik dan direct een formulier opstuur, hoe lang duurt het dan nog voordat ik kan solliciteren? En hoe lang duurt t voordat je die ene dag hebt? Dus hoe lang duurt t voordat ik dan aan t werk kan?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 11:47
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 14-01-2004 @ 16:47:
Ik ben gestopt. Tis goed met ze.
werkte je voor hun dan?
ik heb me voor volgende week gelukkig in kunnen plannen en 2x overdag (dat mocht max) dus wel fijn dat ik volgende week weer kan werken
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 11:49
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 15-01-2004 @ 07:52:
Maar je kunt wel gewoon minimaal 6 uur per week werken?

Ow: ik kan pas solliciteren als ik mijn havo-diploma heb, dat is midden/eind juni. Als ik dan direct een formulier opstuur, hoe lang duurt het dan nog voordat ik kan solliciteren? En hoe lang duurt t voordat je die ene dag hebt? Dus hoe lang duurt t voordat ik dan aan t werk kan?
ik heb ook geen mbo en geen havo kep ingevuld mbo maar die heb ik niet afgemaakt maar dat controleren ze niet
ik dnek ik gok t erop... heb gewoon die mbo ingevuld die ik heb gedaan maar heb afgebroken....

die cursus word volgens mij met de regelmaat gehouden en is altijd op maandag dacht ik.. krijgt de middag betaald dan draai je nl een shift mee... en reiskosten krijg je contant meteen aan t eind van de dag trug!

en dan kun je als je alles heb geinstalleerd met een volgende week na cursus aan t werk...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 14:10
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 15-01-2004 @ 12:47:
werkte je voor hun dan?
ik heb me voor volgende week gelukkig in kunnen plannen en 2x overdag (dat mocht max) dus wel fijn dat ik volgende week weer kan werken
Ja, en ik deed et goed. Ik ben een maand na jou op cursus gegaan. Maar dit soort dingen hebben geen afwisseling (er zijn baantjes waar je wel afwisseling hebt) en geen 'echt' contact met mensen. NIPO heeft mij gewoon niets te bieden.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 16:32
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 15-01-2004 @ 15:10:
Ja, en ik deed et goed. Ik ben een maand na jou op cursus gegaan. Maar dit soort dingen hebben geen afwisseling (er zijn baantjes waar je wel afwisseling hebt) en geen 'echt' contact met mensen. NIPO heeft mij gewoon niets te bieden.
voor velen is het dan, volgens mij, gewoon een handig bijbaantje, voor tijdens de studie.
Ik zou mijn god niet weten waar ik me zou moeten ontwikkelen en afwisseling moet hebben e.d. voor een baantje waar ik alleen op zaterdag kan.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 16:36
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 15-01-2004 @ 12:49:
ik heb ook geen mbo en geen havo kep ingevuld mbo maar die heb ik niet afgemaakt maar dat controleren ze niet
ik dnek ik gok t erop... heb gewoon die mbo ingevuld die ik heb gedaan maar heb afgebroken....

die cursus word volgens mij met de regelmaat gehouden en is altijd op maandag dacht ik.. krijgt de middag betaald dan draai je nl een shift mee... en reiskosten krijg je contant meteen aan t eind van de dag trug!

en dan kun je als je alles heb geinstalleerd met een volgende week na cursus aan t werk...
ow ja, naja, daar ben ik nu dan wel te laat mee want heb mn gegevens al naar ze opgestuurd.

Hoe lang heb je moeten wachten voordat je mocht solliciteren? Dus de periode tussen het verzenden van je formulier en je sollicitatie?

En zei je nou net dat je ff niet hebt kunnen werken?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 19:24
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 15-01-2004 @ 17:32:
voor velen is het dan, volgens mij, gewoon een handig bijbaantje, voor tijdens de studie.
Ik zou mijn god niet weten waar ik me zou moeten ontwikkelen en afwisseling moet hebben e.d. voor een baantje waar ik alleen op zaterdag kan.

Ja dat zei ik ook voordat ik bij Nipo echt begon met werken.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 19:52
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
AJMouse schreef op 15-01-2004 @ 15:10:
Ja, en ik deed et goed. Ik ben een maand na jou op cursus gegaan. Maar dit soort dingen hebben geen afwisseling (er zijn baantjes waar je wel afwisseling hebt) en geen 'echt' contact met mensen. NIPO heeft mij gewoon niets te bieden.
tjah als dat zo is kun je idd beter stoppen voor mij is het nog steeds het ideale bijbaantje ik werk nu intussen vast voor de thuiszorg als thuishulp A en heb daar en 18-24u contract dus kan t ideaal combineren... ik heb contact met mede enqeteurs via msn
maar idd laatste maanden was t steeds tzelfde erg irri was dat jah helemaal met je eens!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 19:53
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 15-01-2004 @ 17:32:
voor velen is het dan, volgens mij, gewoon een handig bijbaantje, voor tijdens de studie.
Ik zou mijn god niet weten waar ik me zou moeten ontwikkelen en afwisseling moet hebben e.d. voor een baantje waar ik alleen op zaterdag kan.
het fijnste is dat je je inplant wanneer je wilt dat vind ik nog steeds t grootste voordeel ene week wil ik liever overdag andere week heb ik zoiets van werk lekker savonds en dat kan allemaal
Met citaat reageren
Oud 15-01-2004, 19:54
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 15-01-2004 @ 17:36:
ow ja, naja, daar ben ik nu dan wel te laat mee want heb mn gegevens al naar ze opgestuurd.

Hoe lang heb je moeten wachten voordat je mocht solliciteren? Dus de periode tussen het verzenden van je formulier en je sollicitatie?

En zei je nou net dat je ff niet hebt kunnen werken?
ik werd al snel gebeld hoor maar was een paar keer niet thuis dus... jah idd er was weinig werk maar heb me vandaag voor volgende week ingepland er is weer overdag werk alleen volgende week mag je max 2x overdag en savonds maakt niet uit geloof ik... ik vind het niet erg ik heb dus 2x overdag volgende week en 1x savonds meer tijd heb ik toch niet
dus ik verw8 dat het werk weer oploopt nu.... eindelijk!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 23:42
Ingemar
Ingemar is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 15-01-2004 @ 20:54:
ik werd al snel gebeld hoor maar was een paar keer niet thuis dus... jah idd er was weinig werk maar heb me vandaag voor volgende week ingepland er is weer overdag werk alleen volgende week mag je max 2x overdag en savonds maakt niet uit geloof ik... ik vind het niet erg ik heb dus 2x overdag volgende week en 1x savonds meer tijd heb ik toch niet
dus ik verw8 dat het werk weer oploopt nu.... eindelijk!
Werk je wel vaker meer dan 6 uur dan?
Ik doe dat echt niet, veel te saai (ook geen tijd voor, die 6 uur is soms al moeilijk te vinden!) Ik vond he took wel lekker dat er ff geen werk was, had echt geen zin, maar ja wel lastig met geld enzo!
__________________
Love Naomi | Je Denkt... l sorry voor de spelfouten
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 12:25
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kvond het klote heb vorige week niet kunnen werken omdat ik me vr avond pas in kon plannen toen belde ik dus en zaten ze vol daar baal ik dan gigantisch van aangezien ik bij de thuiszorg 18-24u werk en plenty tijd heb voor nipo...
en ik vind het wel leuk (nog steeds) bij nipo heb toen ik geen ander werk had meerdere malen 7-8 shifts gedraaid dat zou ik nu niet meer willen en vind nu middag en avond werken fijner... ben intussen gewend aan de avonden en vind de onderzoeken voor consumenten nu ook leuker (eerst juist andersom) en tis ideaal dat we elke week betaald krijgen vind ik... en ik baal wel dat ik vorige week nie theb gewerkt want mn eerste salaris vd thuiszorg komt pas eind feb.. dus ik heb t nipo geld hard nodig
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 13:02
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Komt bij mij lekker uit, ja, ik heb net ontslag genomen bij de thuiszorg . En nu kan ik bij het nipo niet werken .

Nouja, jammer dan, komt wel goed . Ik vind het niet zo erg: ik heb nu al een aantal weken vrij geloof ik .
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 20-01-2004, 16:53
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
mij bevalt de thuiszorg wel goed kwerk 18-24uur kep hele lieve vaste klanten gelukkig

maar goed ook al werk ik 24u dan heb ik nog plenty tijd bij nipo...
moet zometeen weer heb ik weer dat postbank gebeuren als ik ergens een hekel aan heb
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 13:08
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Nou ik heb ook een online sollicitatie formulier ingevuld.
Wat ik me nog afvraag. Wat als je gaat verhuizen. Is dat een probleem? Want ik ben van plan om in Amsterdam te gaan studeren in September, maar woon nu nog in Friesland.
Ik zal dan ipv kabel internet, misschien een adsl verbinding krijgen. Is dat een probleem?
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 14:09
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
dat niet maar wel doorgeven dat je gaat verhuizen (moet ik ook nog doen we gaan over 3wk over) en dan plan ik me die week ff nog niet in tot ik zeker weet dat mn internet op orde is en dan zorg ik dat ik nog een dagdeel vantevoren met hun kan bellen om t om te schakelen (bij de ict afdeling ofzo moeten ze dan wel iets wijzigen als je eenmaal verhuisd bent vertelde hij op cursus) dus ik neem t dan ruim en werk bv die week op di of wo pas voor t eerst zodat ik zeker weet dat ik kan werken wanneer ik ingepland sta
maar dat hoef je niet nu al door te geven doen ze toch niks mee hoor ik had dat ook al gezegd toen maar daar kunne ze niks mee!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 15:34
Verwijderd
Dolletjes! ik mag naar de trainigsdag.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 17:24
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
hej wanneer dan?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 17:37
Verwijderd
23 februari maar ik ga het morgen verzetten naar 9 februari.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 17:49
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Zeg, ik heb pas zo'n sollicitatieformulier ingevuld maar toen kreeg ik een reactie van ze terug dat ik eerst mn havo moet hebben. Bewaren ze dan wel je gegevens?
Want iets terug zei iemand hier dat ze zei dat ze mbo had terwijl ze die niet afgemaakt heeft. Als ik nou zeg dat ik mn havo heb aangezien ze dat toch niet controleren, heb ik tenminste nú werk. Maar vraag me af of ze dat door hebben
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 18:10
Verwijderd
ik vraag nog een ding en dan houd ik op met posten.

Hopelang duurt een shift/ dienst? de avonddienst duurt van 16.00 tot 21.45 o.i.d maar hoe zat het met de andere 2 diensten?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 18:28
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 21-01-2004 @ 18:49:
Zeg, ik heb pas zo'n sollicitatieformulier ingevuld maar toen kreeg ik een reactie van ze terug dat ik eerst mn havo moet hebben. Bewaren ze dan wel je gegevens?
Want iets terug zei iemand hier dat ze zei dat ze mbo had terwijl ze die niet afgemaakt heeft. Als ik nou zeg dat ik mn havo heb aangezien ze dat toch niet controleren, heb ik tenminste nú werk. Maar vraag me af of ze dat door hebben
hehe idd ik heb mbo ingevuld maar die heb ik niet afgemaakt
maarre kweet niet of ze dit onthouden nu je al hebt gezegd van niet.. ik snap sowieso niet dat ze daar moeilijk over doen nergens voor nodig hoor mbo of havo
en geen idee of ze je gegevens bewaren..
Met citaat reageren
Oud 21-01-2004, 18:29
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Jadie schreef op 21-01-2004 @ 19:10:
ik vraag nog een ding en dan houd ik op met posten.

Hopelang duurt een shift/ dienst? de avonddienst duurt van 16.00 tot 21.45 o.i.d maar hoe zat het met de andere 2 diensten?
van 9 tot 12.15
van 13.30 tot 17.15
van 18 tot 21.45

maar je meot er 3u min van werken dat is de enige eis
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 13:56
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 21-01-2004 @ 18:49:
Zeg, ik heb pas zo'n sollicitatieformulier ingevuld maar toen kreeg ik een reactie van ze terug dat ik eerst mn havo moet hebben. Bewaren ze dan wel je gegevens?
Want iets terug zei iemand hier dat ze zei dat ze mbo had terwijl ze die niet afgemaakt heeft. Als ik nou zeg dat ik mn havo heb aangezien ze dat toch niet controleren, heb ik tenminste nú werk. Maar vraag me af of ze dat door hebben
Het lijkt me niet verstandig om te doen. Bovendien ben je nog geen 18.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 22-01-2004, 16:28
kakelkip
Avatar van kakelkip
kakelkip is offline
Ik ga 9 februari naar A'dam

Heb scholieren.com opgenoemd als eeh tipgever
__________________
tokkerdetoktok
Met citaat reageren
Oud 23-01-2004, 20:12
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
kakelkip schreef op 22-01-2004 @ 17:28:
Ik ga 9 februari naar A'dam

Heb scholieren.com opgenoemd als eeh tipgever
hahahaha
maar dat betekent dus wel dat ze voldoende werk weer hebben of in elk geval verwachten
nog een paar weekjes afzien en dan overhuizen.. dan heb ik eindelijk mn eigen hokkie om in te nipo-en nu ben ik afhankelijk van de mensen hier (of ze wel of niet opgerot zijn )
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 12:31
kakelkip
Avatar van kakelkip
kakelkip is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 23-01-2004 @ 21:12:
hahahaha
maar dat betekent dus wel dat ze voldoende werk weer hebben of in elk geval verwachten
nog een paar weekjes afzien en dan overhuizen.. dan heb ik eindelijk mn eigen hokkie om in te nipo-en nu ben ik afhankelijk van de mensen hier (of ze wel of niet opgerot zijn )
hehe sja ze belden nogal onverwachts en wist jouw naam niet meer

Ze hebben op 8 en 23 februari weer van die dagen
__________________
tokkerdetoktok
Met citaat reageren
Oud 24-01-2004, 12:55
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
das wel een goed teken dat er weer veel werk aan komt en dat ik dan dus lekker kan werken wanneer ik wil en niet wanneer er nog plek is
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 10:55
kakelkip
Avatar van kakelkip
kakelkip is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 24-01-2004 @ 13:55:
das wel een goed teken dat er weer veel werk aan komt en dat ik dan dus lekker kan werken wanneer ik wil en niet wanneer er nog plek is
idd! pffff heb eergister mn eerste beoordeling gehad! Gelukkig een redelijk


ps. er moet ook ergens een forum zijn voor mensen die bij tns-nipo werken, heb jij dat adres? zou je het mij anders willen pm'en? ben wel nieuwschierig...
__________________
tokkerdetoktok
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 13:35
Verwijderd
Nu al een beoordeling gehad.
Ik ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben.

Het werk is wel leuk. Vooral als je allemaal vrolijke mensen aan de telefoon krijgt.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 15:55
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
hej van dat forum weet ik niks af...
enne ik ben al sinds 4nov niet beoordeeld door de vak periode denk ik enne nu werk k al een paar weken niet wegens verhuizing.. pc staat op de grond ik kamer zit op bed toetsenbord op schoot.. beetje onhandig om te wrken

misschien dat ekki dat forumadres weet???
Met citaat reageren
Oud 28-02-2004, 18:46
kakelkip
Avatar van kakelkip
kakelkip is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef op 28-02-2004 @ 16:55:
hej van dat forum weet ik niks af...
enne ik ben al sinds 4nov niet beoordeeld door de vak periode denk ik enne nu werk k al een paar weken niet wegens verhuizing.. pc staat op de grond ik kamer zit op bed toetsenbord op schoot.. beetje onhandig om te wrken

misschien dat ekki dat forumadres weet???
Mjah dit zijn mn eerste weken dus dan zouden ze minimaal 1 keer meeluisteren.
aaaahw das nie handig, kun je niet een uuh soort van tafel fabriceren
Op die inwerkdag hadden ze het over cati@homers die een forum hadden ofzo waar ze van alles bespraken, vandaar..
Stond ook een bericht al op cati dat je goed om de geheimhoudingsplicht moest letten.

oeps.......
__________________
tokkerdetoktok
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Waarom meeste banen 18 jaar en ouder?
XzeoN
13 14-04-2007 22:25
Werk, Geld & Recht Wat voor werk doe jij?
suusch
51 31-07-2004 05:24
Werk, Geld & Recht sollicitatiebrief
Daantje_0705
14 08-09-2003 13:14
Werk, Geld & Recht Een cv maken.
Verwijderd
19 28-07-2003 17:08
Werk, Geld & Recht Cv
Trimm Trabb
10 18-06-2003 21:36
Werk, Geld & Recht Callcenters in Amsterdam
Cola_Light
5 03-06-2003 22:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05.