Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2004, 21:09
Squidward
Avatar van Squidward
Squidward is offline
ik werk bij een fastfood restaurant en er zijn 6 managers..
allemaal best wel jong, en we hebben ook wel veel lol met elkaar, maar een manager praat altijd over sex tegen de meisjes, bijv. heb je nog geneukt? ga je straks mee naar huis?,, maar hij vind het grappig om te zeggen geloof ik............. en mijn andere manager, wordt altijd heel boos en je moet veel van hem doen, en hij me gewoon soms... ik zei vanmiddag, hou nou eens op! en toen sloeg hij me gewoon.... kweetnie of het allemaal heel serieus is wat er op mijn werk gebeurd. maar toch, is het normaal.?
__________________
Les écoliers.com est sympathique, mais certains de vous sont les perdants!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2004, 21:12
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
nee.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 21:15
Hagel
Hagel is offline
slaan is niet normaal nee, maar ik geloof er dan ook geen kloot van. Ik neem aan dat je zelf ook wel weet dat dat niet normaal is.
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 21:29
Verwijderd
Slaan hoort niet, ga naar iemand die weer boven hem staat en leg dat aan die persoon voor.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 21:48
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Nee, natuurlijk is dat niet normaal dat ie je slaat. Doe desnoods aangifte bij de politie... pik het iig niet. Niet over je heen laten lopen en zeker niet door een of andere lowlife "manager" van een fastfoodrestaurant.

Gewoon contact zoeken met de hoogste baas daar. Dikke kans dat als die dat hoort, dat arrogante balletje er gewoon uitvliegt of op zijn minst vet op zijn lazer krijgt.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.

Laatst gewijzigd op 14-07-2004 om 21:51.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 22:22
Squidward
Avatar van Squidward
Squidward is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 14-07-2004 @ 22:29 :
Slaan hoort niet, ga naar iemand die weer boven hem staat en leg dat aan die persoon voor.
het is geen mishandeling ofzo, ook niet hard ofzo, maar ik ga het wel doorgeven
__________________
Les écoliers.com est sympathique, mais certains de vous sont les perdants!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 10:24
secrit_D
Avatar van secrit_D
secrit_D is offline
'slaan'
wat bedoel je er precies mee, echt een harde tik uitdelen of zacht tikkie tegen 't arm.. is nogal een verschil..
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 12:16
Squidward
Avatar van Squidward
Squidward is offline
Citaat:
secrit_D schreef op 15-07-2004 @ 11:24 :
'slaan'
wat bedoel je er precies mee, echt een harde tik uitdelen of zacht tikkie tegen 't arm.. is nogal een verschil..
toch meer tegen het laatste aan, maar toch...
__________________
Les écoliers.com est sympathique, mais certains de vous sont les perdants!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 12:21
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Mjah, mij geven ze ook welles een tikkie (een collega) maar dat is gewoon op een speelse/lollige manier... ik noem dat niet echt slaan ofzo... en om daar nou stappen tegen te ondernemen
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 12:30
Verwijderd
Ik haat fastfood-managers! Dat zijn namelijk altijd omhooggevallen sukkels die zichzelf geweldig vinden omdat ze een slechtzittende das om mogen bij hun foute McDonalds-overhemd.

Ohja, je hebt trouwens weinig grond om op te staan als het om een grappig/vriendschappelijk bedoeld tikje ging, maar in een ruziesituatie ligt het natuurlijk alweer anders.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 13:38
IjSbLoKiE
IjSbLoKiE is offline
Stakkers... en normaal is het niet... ze moeten je gewoon normaal behandelen laat ze zelf maar aan de slag gaan ipv commanderen etc
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 14:33
Verwijderd
Die eerste manager uit je verhaal, praat ie ook zo tegen jou, of alleen tegen andere meisjes die er geen problemen mee hebben?
Als ie ook zulke opmerkingen tegen jou maakt, en daar ben je niet van gedient, ga een keertje met em praten, en zeg dat je dat niet prettig vindt dat ie zo tegen je praat. Wss praat ie inderdaad zo bij wijze van grap, maar als je gewoon tegen em zegt dat je daar niet van houdt, zou ie daar vast rekening mee houdden.

Wat betreft die andere manager, dat je zo veel van hem moet doen..
In mijn functiebeschrijving staat het volgende regeltje:
De Assistent Medewerker Fastfood verricht in opdracht alle in en om het restaurant voorkomende werkzaamheden.
Dus wat dat betreft moet je gewoon braaf naar em luisteren. Maar dat ie je slaat, dat hoort niet. Ga daarmee naar iemand die boven die manager staat.
In mijn functiebeschrijving staat een mooi tabelletje: Plaats in de organistatie.
Daar kun je precies zien wie er boven die manager staat. (bij mij zijn dat de hostess en de vestigingsmanager.)
Ga met je verhaal naar een van hun twee.
Want slaan is echt niet normaal!

Succes
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 16:37
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Siyabonga schreef op 15-07-2004 @ 15:33 :
Die eerste manager uit je verhaal, praat ie ook zo tegen jou, of alleen tegen andere meisjes die er geen problemen mee hebben?
Als ie ook zulke opmerkingen tegen jou maakt, en daar ben je niet van gedient, ga een keertje met em praten, en zeg dat je dat niet prettig vindt dat ie zo tegen je praat. Wss praat ie inderdaad zo bij wijze van grap, maar als je gewoon tegen em zegt dat je daar niet van houdt, zou ie daar vast rekening mee houdden.

Wat betreft die andere manager, dat je zo veel van hem moet doen..
In mijn functiebeschrijving staat het volgende regeltje:
De Assistent Medewerker Fastfood verricht in opdracht alle in en om het restaurant voorkomende werkzaamheden.
Dus wat dat betreft moet je gewoon braaf naar em luisteren. Maar dat ie je slaat, dat hoort niet. Ga daarmee naar iemand die boven die manager staat.
In mijn functiebeschrijving staat een mooi tabelletje: Plaats in de organistatie.
Daar kun je precies zien wie er boven die manager staat. (bij mij zijn dat de hostess en de vestigingsmanager.)
Ga met je verhaal naar een van hun twee.
Want slaan is echt niet normaal!

Succes
jij werkt toch ook bij McDonalds? bij ons staat de hostess echt niet boven de managers...maargoed dat terzijde...
Vaak vertonen managers puberaal gedrag, dit moet je gewoon de kop indrukken door hem duidelijk te maken dat je t niet leuk vind, en als ie het dan nog niet snapt naar je restaurantmanager,supervisor of desnoods franchisenemer toegaan,want als je het niet fijn vind hoor het niet.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 21:11
Verwijderd
Citaat:
tinjooo schreef op 15-07-2004 @ 17:37 :
jij werkt toch ook bij McDonalds? bij ons staat de hostess echt niet boven de managers...maargoed dat terzijde...
Vaak vertonen managers puberaal gedrag, dit moet je gewoon de kop indrukken door hem duidelijk te maken dat je t niet leuk vind, en als ie het dan nog niet snapt naar je restaurantmanager,supervisor of desnoods franchisenemer toegaan,want als je het niet fijn vind hoor het niet.
Jup, klopt.
En bij ons is de hostess toch net wat belangrijker dan de managers, toch wel
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 23:36
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Siyabonga schreef op 15-07-2004 @ 22:11 :
Jup, klopt.
En bij ons is de hostess toch net wat belangrijker dan de managers, toch wel
haha,bij ons absoluut niet,misschien verschilt het per restaurant...
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 08:56
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Citaat:
tinjooo schreef op 16-07-2004 @ 00:36 :
haha,bij ons absoluut niet,misschien verschilt het per restaurant...
Bij de mac waar ik werk staat de hostess dus absoluut niet boven een manager. Die staat net boven een crewtrainer..

Mij geven ze ook weleens een zacht tikje maar dan wel meer op een lollige/speels manier. Als het bezig blijft kun je er altijd iets van zeggen tegen je restaurantmanager. Als het goed is zal die er dan wat aan doen.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 10:36
Verwijderd
Citaat:
sensual schreef op 16-07-2004 @ 09:56 :
Bij de mac waar ik werk staat de hostess dus absoluut niet boven een manager. Die staat net boven een crewtrainer..

Mij geven ze ook weleens een zacht tikje maar dan wel meer op een lollige/speels manier. Als het bezig blijft kun je er altijd iets van zeggen tegen je restaurantmanager. Als het goed is zal die er dan wat aan doen.
De hostess net boven de crewtrainer?

Hebben we het wel over dezelfde soort persoon als hostess?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 13:57
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Squidward schreef op 14-07-2004 @ 22:09 :
ik werk bij een fastfood restaurant en er zijn 6 managers..
allemaal best wel jong, en we hebben ook wel veel lol met elkaar, maar een manager praat altijd over sex tegen de meisjes, bijv. heb je nog geneukt? ga je straks mee naar huis?,, maar hij vind het grappig om te zeggen geloof ik............. en mijn andere manager, wordt altijd heel boos en je moet veel van hem doen, en hij me gewoon soms... ik zei vanmiddag, hou nou eens op! en toen sloeg hij me gewoon.... kweetnie of het allemaal heel serieus is wat er op mijn werk gebeurd. maar toch, is het normaal.?


zo te horen wordt je niet echt blij van je baan.

je kunt een extern orgaan op ze af sturen (arboinspectie, of iets anders, weet ik niet precies) daar worden ze goed ziek van, maar weinig kans daarna je baan normaal te behouden.

je kunt niks doen, maar daar wordt je zelf niet blijer van.

je kunt manager nr 1 vertellen dat hij een **** is en dat ie op moet houden, doet ie dat niet dan is ie zelfs strafbaar, genoemde manager kan dit nat. fout opvatten.

en over manager nr 2, het slaan van medewerkers is strafbaar, punt uit, als er nog iemand boven die chef staat kun je daar naar toe stappen, grote kans dat de handtastelijke manager prompt de laan uitvliegt.

als geen van deze opties werkt dan moet je eens goed nadenken of je nog wel bij dit bedrijf wilt werken als er zoveel fout zit, en of het niet gewoon beter is om er weg te gaan (eventueel na beide managers een trap in hun kruis te hebben verkocht. )
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-07-2004, 14:40
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Siyabonga schreef op 16-07-2004 @ 11:36 :
De hostess net boven de crewtrainer?

Hebben we het wel over dezelfde soort persoon als hostess?
Ja, bij ons staat de hostess echt net boven de crewtrainer. Zal wel per restaurant verschillen dan..

De site van McDonald's geeft dit lijstje:
1. Assistent Medewerker Fastfood
2. Medewerker Fastfood
3. Host(ess)
4. Management Trainee
5. Floormanager
6. Assistent Manager
7. 1e Assistent Manager
8. Restaurant Manager
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 15:14
Surfplank
Surfplank is offline
Citaat:
Squidward schreef op 14-07-2004 @ 22:09 :
maar een manager praat altijd over sex tegen de meisjes, bijv. heb je nog geneukt? ga je straks mee naar huis?
Ik zou hem als ik jou was op subtiel wijze duidelijk maken dat je niet gediend bent van dergelijke vragen. Dit riekt naar seksuele intimidatie.
__________________
Was elke dag maar een surfdag!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 15:20
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Siyabonga schreef op 16-07-2004 @ 11:36 :
De hostess net boven de crewtrainer?

Hebben we het wel over dezelfde soort persoon als hostess?
hostess is echt niet veel meer als ik ben(crewtrainer) ,maar bij ons is het de persoon die de kinderfeestjes doet en de hele dag lobby staat.meer niet in principe, ook geen eigen sleutels/pasjes oid...
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 12:42
Nate
Avatar van Nate
Nate is offline
Laat me raden, hij dacht dat 't allemaal een grapje was, jij niet, hij gaf je een pets op de billen en jij vat 't allemaal verkeerd op. Ik denk dat op 't moment je er iets tegen gaat doen, zoals naar iemand hogerop stappen of 't er met hem zelf over hebben, je maar beter een andere baan kunt gaan zoeken. Niemand zal 't erg op prijs stellen als je drama maakt om zoiets kleins. Als 'ie je nu over de toonbank had genomen, dan is 't iets anders, maar een speels tikje, kom op.
__________________
... En wat als Adam en Eva appels disten, en de slang nou mooi had gefaald?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 18:58
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
ik ieder geval geld de 'Ruud Lubbers regel', als je er een half jaar later mee komt is het kansloos, no matter what.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 12:57
Verwijderd
Citaat:
tinjooo schreef op 16-07-2004 @ 16:20 :
hostess is echt niet veel meer als ik ben(crewtrainer) ,maar bij ons is het de persoon die de kinderfeestjes doet en de hele dag lobby staat.meer niet in principe, ook geen eigen sleutels/pasjes oid...
Onze hostess heeft geloof ik álle sleutels, van alle deuren, kassa's, dingen...

@sensual:
ik heb een ander lijstje:
1. vestigingsmanager
2. hostess
3. assistent manager
4. floormanager
5. trainee
6. crewtrainer
7. medewerker fastfood
8. assistent medewerker fastfood


en sorry voor de up, ik was op vakantie
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 17:04
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Siyabonga schreef op 31-07-2004 @ 13:57 :
Onze hostess heeft geloof ik álle sleutels, van alle deuren, kassa's, dingen...

@sensual:
ik heb een ander lijstje:
1. vestigingsmanager
2. hostess
3. assistent manager
4. floormanager
5. trainee
6. crewtrainer
7. medewerker fastfood
8. assistent medewerker fastfood


en sorry voor de up, ik was op vakantie
Bij welke mac werk je? Want bij de mac waar ik werk staat een hostess echt net boven de crewtrainer. Het is de persoon die de vuilnisbakken leegmaakt, de lobby netjes houdt en de kinderfeestjes regelt. Ze heeft alleen een sleutel van het koraal waar de volle vuilniszakken naar toe moeten. En niet van de belangrijkere dingen zoals de kassa's, deuren, kluizen, etc. Maar het zou kunnen dat het per mac verschilt. Al lijkt me dat niet helemaal logisch. Ook omdat op de site van McDonald's te vinden is dat de hostess boven de crewtrainer staat en onder alle andere managers.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2004, 19:28
Verwijderd
Citaat:
sensual schreef op 31-07-2004 @ 18:04 :
Bij welke mac werk je? Want bij de mac waar ik werk staat een hostess echt net boven de crewtrainer. Het is de persoon die de vuilnisbakken leegmaakt, de lobby netjes houdt en de kinderfeestjes regelt. Ze heeft alleen een sleutel van het koraal waar de volle vuilniszakken naar toe moeten. En niet van de belangrijkere dingen zoals de kassa's, deuren, kluizen, etc. Maar het zou kunnen dat het per mac verschilt. Al lijkt me dat niet helemaal logisch. Ook omdat op de site van McDonald's te vinden is dat de hostess boven de crewtrainer staat en onder alle andere managers.
Ik werk in Duiven, vlakbij Arnhem.

Misschien is onze hostess dan nog wel meer dan alleen hostess, want ze is echt de op een na belangrijkste persoon bij ons
En ze doet ook echt veel meer dan alleen prullebakken leeggooien en kinderfeestjes. Ze doet zo ongeveer alles...

Ikzelf heb vorig jaar mijn sollicitatiegesprek met de vestigingsmanager gehad, maar dit jaar kwam mn broertje solliciteren, en hij had een gesprek met de hostess.
En ik kan me niet voorstellen dat iemand die net boven de crewtrainer staat sollicitatiegesprekken mag afnemen?

Naja, misschien zijn wij wel een vreemde mac ofzo, maar ze is iig wel heel erg belangrijk
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 10:10
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
squidward bij welke mc werk je?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 10:11
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
Siyabonga schreef op 31-07-2004 @ 20:28 :
Ik werk in Duiven, vlakbij Arnhem.

Misschien is onze hostess dan nog wel meer dan alleen hostess, want ze is echt de op een na belangrijkste persoon bij ons
Ja ze was ook een paar keer bij ons, ze is echt superaardig!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 10:13
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Citaat:
sensual schreef op 31-07-2004 @ 18:04 :
Bij welke mac werk je? Want bij de mac waar ik werk staat een hostess echt net boven de crewtrainer. Het is de persoon die de vuilnisbakken leegmaakt, de lobby netjes houdt en de kinderfeestjes regelt. Ze heeft alleen een sleutel van het koraal waar de volle vuilniszakken naar toe moeten. En niet van de belangrijkere dingen zoals de kassa's, deuren, kluizen, etc. Maar het zou kunnen dat het per mac verschilt. Al lijkt me dat niet helemaal logisch. Ook omdat op de site van McDonald's te vinden is dat de hostess boven de crewtrainer staat en onder alle andere managers.
Bij ons staat de hostess zo ongeveer gelijk aan manager...
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Staafmixer schreef op 01-08-2004 @ 11:11 :
Ja ze was ook een paar keer bij ons, ze is echt superaardig!
Waar werk jij dan?

En juh, tis echt een schat van een mens
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 13:09
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
nou als ik dat zo hoor ,verschilt er echt heel veel, bij ons zou die situatie echt ondenkbaar zijn, hostess die sollicitaties afneemt.
Maarja verschil moet er wezen.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 13:20
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
Squidward schreef op 14-07-2004 @ 22:09 :
ik werk bij een fastfood restaurant en er zijn 6 managers..
allemaal best wel jong, en we hebben ook wel veel lol met elkaar, maar een manager praat altijd over sex tegen de meisjes, bijv. heb je nog geneukt? ga je straks mee naar huis?,, maar hij vind het grappig om te zeggen geloof ik............. en mijn andere manager, wordt altijd heel boos en je moet veel van hem doen, en hij me gewoon soms... ik zei vanmiddag, hou nou eens op! en toen sloeg hij me gewoon.... kweetnie of het allemaal heel serieus is wat er op mijn werk gebeurd. maar toch, is het normaal.?
Bij allebei de gevallen is er sprake van ongewenste intimiteiten, kun je melding van doen.

Ja en dat je van die ene veelmoet doen, je komt tenslotte om te werken. Het wordt wel verdacht als je de enige bent die veel moet doen.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 07:01
Bob_de_bouwer
Avatar van Bob_de_bouwer
Bob_de_bouwer is offline
Citaat:
Siyabonga schreef op 01-08-2004 @ 11:43 :
Waar werk jij dan?

En juh, tis echt een schat van een mens
niet te dom lullen, karin (=hostess) is dom en heeft aparte functie, niks onder of boven managers.

toch nog eens goed op je blaadje kijken corinne
__________________
Kunnen wij het maken??? ..... Nou en of!!!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 10:42
Verwijderd
Citaat:
Bob_de_bouwer schreef op 02-08-2004 @ 08:01 :
niet te dom lullen, karin (=hostess) is dom en heeft aparte functie, niks onder of boven managers.

toch nog eens goed op je blaadje kijken corinne
Het staat er letterlijk, bas

Vestigingsmanager
Hostess
Assistent manager
...
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 11:13
Bob_de_bouwer
Avatar van Bob_de_bouwer
Bob_de_bouwer is offline
Citaat:
Siyabonga schreef op 02-08-2004 @ 11:42 :
Het staat er letterlijkbas

Vestigingsmanager
Hostess
Assistent manager
...
denk dat je de verkeerde voor je hebt...
__________________
Kunnen wij het maken??? ..... Nou en of!!!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Bob_de_bouwer schreef op 02-08-2004 @ 12:13 :
denk dat je de verkeerde voor je hebt...
Das de enige die ik heb gekregen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-08-2004, 15:35
Bob_de_bouwer
Avatar van Bob_de_bouwer
Bob_de_bouwer is offline
Citaat:
Siyabonga schreef op 02-08-2004 @ 12:19 :
Das de enige die ik heb gekregen
verkeerde persoon...
__________________
Kunnen wij het maken??? ..... Nou en of!!!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 15:50
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
kon ook haast niet anders.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 18:56
Onbekende
Avatar van Onbekende
Onbekende is offline
Citaat:
Bob_de_bouwer schreef op 02-08-2004 @ 08:01 :
niet te dom lullen, karin (=hostess) is dom en heeft aparte functie, niks onder of boven managers.
Bij ons zijn de hostessen inderdaad ook niet zo belangrijk. Ze staan lobby en/of counter en geven de feestjes. Ze menen niet ondergeschikt te zijn aan de managers, maar de managers menen van wel. Ze gaan hun eigen gang wat geloof ik.
__________________
May the best day of your past be the worst of your future!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Bob_de_bouwer schreef op 02-08-2004 @ 16:35 :
verkeerde persoon...
Als je bedoelt niet Bas te zijn...

De enige persoon die bij mij in de klas heeft gezeten, een 10 haalde voor een herkansing scheikunde, zijn PWS over cola deed en nu bij de Mac werkt, is Bas.

Dus als jij niet Bas bent, wie ben je dan wel?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 10:20
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Siyabonga schreef op 31-07-2004 @ 20:28 :
Misschien is onze hostess dan nog wel meer dan alleen hostess, want ze is echt de op een na belangrijkste persoon bij ons
Ja, dat zal dan wel. Maar als ik dat allemaal zo hoor verschilt er wel heel erg veel per mac. Bij ons zou het echt niet voorkomen dat een hostess sollicitatie gesprekken afneemt.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 12:19
Verwijderd
Citaat:
sensual schreef op 07-08-2004 @ 11:20 :
Ja, dat zal dan wel. Maar als ik dat allemaal zo hoor verschilt er wel heel erg veel per mac. Bij ons zou het echt niet voorkomen dat een hostess sollicitatie gesprekken afneemt.
Dat zei bob de bouwer ook al ja, wij werken bij dezelfde mac.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 16:25
MC Bobie
Avatar van MC Bobie
MC Bobie is offline
trg slaan
__________________
Lekkerding, lekkerding, lekkerding, STOEPHOER!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Football Manager 2007 Research
Reddiablo
4 07-10-2006 12:28
Games Charazay Basketball Manager
da_nixkeuhhh
0 01-05-2006 15:39
Games FIFA Manager '06
Gimme more beer
19 22-11-2005 15:50
Games Football Manager 5
Martjin
103 20-04-2005 11:02
Algemene schoolzaken Interview manager
DR-ONLINE
3 23-11-2002 01:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04.