Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2007, 23:17
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Het is inderdaad irritant gedrag, maar het is niet omdat ik geen aandacht krijg.
Al zou het wel schelen als je die wel kreeg?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Oud 11-10-2007, 23:18
Verwijderd
Citaat:
wat is er raar aan zijn standpunt?
ik persoonlijk vraag me dat altijd af.
Ik ben het overgens helemaal met hem eens, met gauloises dus.
Maar je bent het toch wel met mij eens dat zaken als seks en gevoelens nu niet bepaald op een lijn te stellen zijn met iets banaals als het eten van een ijsje, of niet?
Oud 11-10-2007, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Het is inderdaad irritant gedrag, maar het is niet omdat ik geen aandacht krijg.
best. dan negeren we je allemaal wel weer even en dan zie ik vanzelf over 5 minuten wel weer een post van je verschijnen over dat je het allemaal zo onboeiend vind...

ooze: hoe zie jij jezelf dan eigenlijk?
Oud 11-10-2007, 23:19
Verwijderd
Oh kom op jongens! Ik begrijp dat jullie je amuseren met deze discussie, maar het is toch niet zo dat ik hem écht verknal?
Bovendien beledig ik niemand persoonlijk, en vind ik jullie bijna allemaal nog hartstikke aardig.

Niet zo overdreven serieus doen hoor.
Oud 11-10-2007, 23:20
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Oh kom op jongens! Ik begrijp dat jullie je amuseren met deze discussie, maar het is toch niet zo dat ik hem écht verknal?
Bovendien beledig ik niemand persoonlijk, en vind ik jullie bijna allemaal nog hartstikke aardig.

Niet zo overdreven serieus doen hoor.
wat is het probleem dat precies?
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 11-10-2007, 23:21
Verwijderd
Niks! Zij hebben een probleem met mij!
Oud 11-10-2007, 23:21
Verwijderd
stel je voor dat je op een feestje zit. twee mensen praten over politiek en dat vindt jij de meest interessante mensen. ga je dan ook de hele tijd zeggen "saai" "saahaaaaai" "hè, kap nou met die stomme discussie"
en als ze dan stil zijn en jou aankijken zeg je dan ook: "hé, ik heb toch niet jullie discussie verpest?"
Oud 11-10-2007, 23:21
Verwijderd
Hoi laten we knuffelen
Oud 11-10-2007, 23:21
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
ooze: hoe zie jij jezelf dan eigenlijk?
Jullie doen nu opeens alsof ik altijd met mensen omga als lustobjecten. Dat is natuurlijk onzin. Dat is alleen af en toe, als ik uit ga en er zin in heb. Dan zoen ik een meisje en zijn wij ons er beiden van bewust dat we elkaar op dat moment enkel zien als lustobject. En misschien worden we later vrienden.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 11-10-2007, 23:21
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hoi laten we knuffelen
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-10-2007, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Hee hallo, niet alle seks natuurlijk. Natuurlijk deel ik iets intiems liever met iemand van wie ik houd. Maar als zo iemand er niet is kan het ook erg leuk zijn gewoon als lustobjecten met elkaar om te gaan.


Ik zou ook niet willen dat alle mensen mij zo zien, maar ik weet dat ik soms zo gezien wordt en daar ben ik erg blij mee.
Het is natuurlijk een persoonlijke afweging, maar ik vind het gewoon een slechte zaak om met mensen als enkele lustobjecten om te gaan.

Ben je daar serieus blij mee, of is het alleen de kortstondinge bevrediging van een bepaald verlangen dat onvervult blijft.
Oud 11-10-2007, 23:22
Verwijderd
Citaat:
stel je voor dat je op een feestje zit. twee mensen praten over politiek en dat vindt jij de meest interessante mensen. ga je dan ook de hele tijd zeggen "saai" "saahaaaaai" "hè, kap nou met die stomme discussie"
en als ze dan stil zijn en jou aankijken zeg je dan ook: "hé, ik heb toch niet jullie discussie verpest?"
Dat is anders want dan praat je er recht doorheen, en dat is iets anders dan posts waar je overheen kan lezen.
Oud 11-10-2007, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Maar je bent het toch wel met mij eens dat zaken als seks en gevoelens nu niet bepaald op een lijn te stellen zijn met iets banaals als het eten van een ijsje, of niet?
uiteraard.
Oud 11-10-2007, 23:23
Verwijderd
Citaat:
quote
We zijn de enige twee die willen knuffelen ;x
Oud 11-10-2007, 23:23
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar je bent het toch wel met mij eens dat zaken als seks en gevoelens nu niet bepaald op een lijn te stellen zijn met iets banaals als het eten van een ijsje, of niet?
Je verdraait mijn woorden. Ik heb gevoelens nooit op een lijn gesteld met het eten van een ijsje.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 11-10-2007, 23:23
Verwijderd
Citaat:
stel je voor dat je op een feestje zit. twee mensen praten over politiek en dat vindt jij de meest interessante mensen. ga je dan ook de hele tijd zeggen "saai" "saahaaaaai" "hè, kap nou met die stomme discussie"
en als ze dan stil zijn en jou aankijken zeg je dan ook: "hé, ik heb toch niet jullie discussie verpest?"


Citaat:
Het is natuurlijk een persoonlijke afweging, maar ik vind het gewoon een slechte zaak om met mensen als enkele lustobjecten om te gaan.

Ben je daar serieus blij mee, of is het alleen de kortstondinge bevrediging van een bepaald verlangen dat onvervult blijft.
dat.
Oud 11-10-2007, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Jullie doen nu opeens alsof ik altijd met mensen omga als lustobjecten. Dat is natuurlijk onzin. Dat is alleen af en toe, als ik uit ga en er zin in heb. Dan zoen ik een meisje en zijn wij ons er beiden van bewust dat we elkaar op dat moment enkel zien als lustobject. En misschien worden we later vrienden.
niet jullie-en naar mij. ik vraag je enkel iets (en jij geeft ook antwoord, i know )

heb je nooit meegemaakt dat iemand er anders over dacht? ik kan me nog herinneren dat in een ver grijs verleden, toen ik nog vrijgezel was, dat ik als ik met iemand flirtte en iemand ging daar op in, ik altijd wel in mijn achterhoofd had dat het meer zou kunnen worden. en dat ik niet erin ging gewoon om de handeling, maar meer om wat er uit voort zou kunnen komen.
Oud 11-10-2007, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Er heerst een beetje een gespannen sfeer op DK komt dat omdat een aantal DK'ers opeens een goed lopend liefdesleven danwel datingleven hebben en een paar niet? dat dit leidt tot onbegrip tussen mensen?

Ik gooi het maar eens in de groep
te druk met mn eigen leven om me er echt druk om te maken maar ik ben benieuwd
Denk het niet, ik denk dat er eens een serieus thema opduikt over de omgang met andere mensen, wat zeer geschikt is voor een goede discussie onder medeforummers.

Waarom zou het iets met relaties te maken hebben die iemand wel of niet heeft?
Oud 11-10-2007, 23:25
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
niet jullie-en naar mij. ik vraag je enkel iets (en jij geeft ook antwoord, i know )

heb je nooit meegemaakt dat iemand er anders over dacht?
Nee. Het is een beetje raar als je zoent met iemand die je nog nooit gezien of gesproken hebt, en dan denkt dat er meer achter zit.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 11-10-2007, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Dat is anders want dan praat je er recht doorheen, en dat is iets anders dan posts waar je overheen kan lezen.
is goed. lees dan maar over mij heen terwijl ik je aanval. probeer maar eens niet het laatste woord te hebben. negeer me maar. kom op, je kan het wel.
Oud 11-10-2007, 23:26
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
@discussie Uice en Gauloises

Discussies over viseis op seks...daar is een ander subforum voor
Wat betreft mijn eigen visie, ik ga toch iets meer mee met Gauloises. Met klein verschil.
Ik zal nooit met iemand het bed in duiken waar ik niet van hou. Als ik van iemand hou zie ik seks met diegene als een extreem fijne, leuke en emotionele activiteit met die persoon.
Ik zal iemand met wie ik seks zou hebben (zoals Gauloises al zei) nooit als onject zien. Tevens de reden dat ik nog maagd ben, maarach, maar dat zou me een worst wezen
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 11-10-2007, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Je verdraait mijn woorden. Ik heb gevoelens nooit op een lijn gesteld met het eten van een ijsje.
Dan rest dus de conclusie dat er geen sprake kan zijn van gevoelens wanneer het een menselijk lustobject betreft, terwijl ik zou zeggen dat menselijke relaties zich altijd kenmerken door gevoelens.
Oud 11-10-2007, 23:26
Verwijderd
Citaat:
is goed. lees dan maar over mij heen terwijl ik je aanval. probeer maar eens niet het laatste woord te hebben. negeer me maar. kom op, je kan het wel.
godver

en gauloises, ik vind het leuk dat we het zo eens zijn
Oud 11-10-2007, 23:26
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
godver
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-10-2007, 23:27
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Denk het niet, ik denk dat er eens een serieus thema opduikt over de omgang met andere mensen, wat zeer geschikt is voor een goede discussie onder medeforummers.

Waarom zou het iets met relaties te maken hebben die iemand wel of niet heeft?
seksuele frustratie vs. seksuele arrogantie en overzekerheid
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 11-10-2007, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Nee. Het is een beetje raar als je zoent met iemand die je nog nooit gezien of gesproken hebt, en dan denkt dat er meer achter zit.
toch die zoektocht naar bevestiging...
maar ja, dan ben ik dus raar
Oud 11-10-2007, 23:28
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Dan rest dus de conclusie dat er geen sprake kan zijn van gevoelens wanneer het een menselijk lustobject betreft, terwijl ik zou zeggen dat menselijke relaties zich altijd kenmerken door gevoelens.
Ja, gevoelens van lust in dit geval.

Maar nogmaals, dat ik alle seks zo zie is een rare misvatting.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 11-10-2007, 23:28
Verwijderd
Citaat:
@discussie Uice en Gauloises

Discussies over viseis op seks...daar is een ander subforum voor
Wat betreft mijn eigen visie, ik ga toch iets meer mee met Gauloises. Met klein verschil.
Ik zal nooit met iemand het bed in duiken waar ik niet van hou. Als ik van iemand hou zie ik seks met diegene als een extreem fijne, leuke en emotionele activiteit met die persoon.
Ik zal iemand met wie ik seks zou hebben (zoals Gauloises al zei) nooit als onject zien. Tevens de reden dat ik nog maagd ben, maarach, maar dat zou me een worst wezen
Dan zitten we op een lijn, ik zou nooit intiem zijn met mensen van wie ik niet hou, en het is mij een raadsel hoe iemand dat kan doen uit een motief als lust, zonder zich erbij af te vragen of dat wel een goede omgang met andere mensen en het gevoels leven is.
Oud 11-10-2007, 23:29
Verwijderd
huhu 3 pagina's in 40 min
Oud 11-10-2007, 23:29
Verwijderd
Citaat:
godver

en gauloises, ik vind het leuk dat we het zo eens zijn
Vind ik ook
Oud 11-10-2007, 23:30
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Dan zitten we op een lijn, ik zou nooit intiem zijn met mensen van wie ik niet hou, en het is mij een raadsel hoe iemand dat kan doen uit een motief als lust, zonder zich erbij af te vragen of dat wel een goede omgang met andere mensen en het gevoels leven is.
Hou toch op over dat gevoelsleven man. Niks gevoel.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 11-10-2007, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Hou toch op over dat gevoelsleven man. Niks gevoel.
Jij hebt geen gevoelsleven?
Oud 11-10-2007, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Hou toch op over dat gevoelsleven man. Niks gevoel.
Precies, 'niks gevoel' kan toch helemaal niet in de sociale interactie.
Oud 11-10-2007, 23:32
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Dan zitten we op een lijn, ik zou nooit intiem zijn met mensen van wie ik niet hou, en het is mij een raadsel hoe iemand dat kan doen uit een motief als lust, zonder zich erbij af te vragen of dat wel een goede omgang met andere mensen en het gevoels leven is.
Nu krijg ik iedereen negatief over me heen hoor (vrouwen emotioneel, en zeggen wat mensen moeten doen worden over t algemeen niet gewaardeerd), maar ik zeg het toch maar:
Al helemaal bij vrouwen, vrouwen zijn toch over het algemeen wat emotionelere mensen zoals mannen en mannen die daar geen rekening mee houden als ze de vrouw als object behandelen moeten zich diep schamen...vind ik omdat ze de vrouw emotioneel heel hard kunnen kwetsen. En vanwege hun lust die vrouw gebruiken voor hun fysieke plezier. En de vrouw trapt er in want die voelt zich verliefd en doorziet daarom het spel van die mannen niet. (liefde maakt blind)

en "iemand anders ziet me als lustobject" zie ik niet als excuus om dat dan ook maar bij anderen te doen.
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 11-10-2007, 23:33
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Jij hebt geen gevoelsleven?
Waarom denk jij een voorbeeld van mijn gedrag op mijn hele leven te kunnen betrekken?

Citaat:
en "iemand anders ziet me als lustobject" zie ik niet als excuus om dat dan ook maar bij anderen te doen.
Ik excuseer me dan ook nergens voor.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 11-10-2007, 23:35
Verwijderd
trophus. ik snap je niet helemaal. zeg je nou dat wij arme zwakke vrouwtjes tegen gemene jagende mannen beschermd moeten worden?
Oud 11-10-2007, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Nu krijg ik iedereen negatief over me heen hoor (vrouwen emotioneel, en zeggen wat mensen moeten doen worden over t algemeen niet gewaardeerd), maar ik zeg het toch maar:
Al helemaal bij vrouwen, vrouwen zijn toch over het algemeen wat emotionelere mensen zoals mannen en mannen die daar geen rekening mee houden als ze de vrouw als object behandelen moeten zich diep schamen...vind ik omdat ze de vrouw emotioneel heel hard kunnen kwetsen. En vanwege hun lust die vrouw gebruiken voor hun fysieke plezier. En de vrouw trapt er in want die voelt zich verliefd en doorziet daarom het spel van die mannen niet. (liefde maakt blind)

en "iemand anders ziet me als lustobject" zie ik niet als excuus om dat dan ook maar bij anderen te doen.
Ik ben het met je eens hoor.
Het gaat ook op voor mannen die gewoon 'gebruikt' worden. Het gaat hier om een relatie tussen meerdere mensen, alleen lust sluit toch ergens het gevoels en 'Erlebnis' aspect van de ander buiten, terwijl in de omgang met anderen daaraan aandacht besteden toch vrij essentieel is.
Oud 11-10-2007, 23:37
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
trophus. ik snap je niet helemaal. zeg je nou dat wij arme zwakke vrouwtjes tegen gemene jagende mannen beschermd moeten worden?
beschermd? nee, ieder voor zich, en die vrouwen die er in trappen moeten het ook zelf weten, maar ik ben van mening dat je geen misbruik mag maken van een vrouw die verzwakt door liefde "alles met je wil doen" als je geen interesse hebt in die vrouw hebt en haar achteraf toch dumpt
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 11-10-2007, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Nu krijg ik iedereen negatief over me heen hoor (vrouwen emotioneel, en zeggen wat mensen moeten doen worden over t algemeen niet gewaardeerd), maar ik zeg het toch maar:
Al helemaal bij vrouwen, vrouwen zijn toch over het algemeen wat emotionelere mensen zoals mannen en mannen die daar geen rekening mee houden als ze de vrouw als object behandelen moeten zich diep schamen...vind ik omdat ze de vrouw emotioneel heel hard kunnen kwetsen. En vanwege hun lust die vrouw gebruiken voor hun fysieke plezier. En de vrouw trapt er in want die voelt zich verliefd en doorziet daarom het spel van die mannen niet. (liefde maakt blind)

en "iemand anders ziet me als lustobject" zie ik niet als excuus om dat dan ook maar bij anderen te doen.
Alsof vrouwen mannen niet kunnen kwetsen, en alsof alle vrouwen daarin trappen.
Als mannen zo'n spelletje spelen, en een vrouw trapt erin, wie is er dan fout? Toch zeker die man, omdat hij de boel bespeelt. Die vrouw zal dan wel als naif worden bestempeld, maar ik zou niet willen leven op een manier dat in continu rekening moet houden met mensen die mij bedriegen. Dat vind ik niet naif, maar heel normaal.
Helaas is dat niet zo in deze wereld, waar je over het algemeen mee moet doen met spelletjes om iets te bereiken, maar dat is een andere discussie.
Je scheiding tussen man en vrouw snap ik ook niet helemaal, het gaat om mensenlijke contacten, er zijn ook emotionele mannen en 'koude' vrouwen.
Oud 11-10-2007, 23:38
Verwijderd
Omg Dp
Oud 11-10-2007, 23:39
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Precies, 'niks gevoel' kan toch helemaal niet in de sociale interactie.
Tuurlijk is er wel gevoel, maar jij beweert dat ik speel met iemand's gevoelsleven en dat is gewoon gelul.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 11-10-2007, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Waarom denk jij een voorbeeld van mijn gedrag op mijn hele leven te kunnen betrekken?
ik vraag het maar.
en dat denk ik helemaal niet, maar zoals je erover praat lijkt het soms wel zo. Ik had er misschien bij moeten zetten dat het om dit specifieke voorbeeld ging.
Oud 11-10-2007, 23:39
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Omg Dp
Tisser?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-10-2007, 23:40
Verwijderd
helaas wel. [edit] dat helaas sloeg op de emotionele mannen trouwens.
ik moet elke keer echt moeite doen niet gaan lachen als mijn vriend gaat huilen omdat ik gemeen tegen hem doe.
troof, je hebt op zich in zoverre gelijk dat mensen rekening zouden kunnen houden met het feit dat je iemand tegen kan komen die meer verwacht (man of vrouw is irrelevant. heb je ooit lesbische relaties van dichtbij gevolgd? die zijn vals soms!). maar ja, als je overal rekening mee moet houden dan wordt leven wel erg lastig...
Oud 11-10-2007, 23:44
Verwijderd
bedankt voor de leuke discussie, maar nu moet ik echt gaan slapen want ik moet vroeg opstaan en de hele dag werken. en daarna de meet
Oud 11-10-2007, 23:45
Verwijderd
veel plezier idd allemaal! hoop dat de invloed van de volle maan dan een beetje is afgezwakt
Oud 11-10-2007, 23:46
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1634519

Goed topic
Oud 11-10-2007, 23:46
Verwijderd
die nomineer ik voor de titel "leukste post van de dag"
Oud 11-10-2007, 23:46
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
bedankt voor de leuke discussie, maar nu moet ik echt gaan slapen want ik moet vroeg opstaan en de hele dag werken. en daarna de meet
Truste Naodjen, tot morgen.

Citaat:
veel plezier idd allemaal! hoop dat de invloed van de volle maan dan een beetje is afgezwakt
Wanneer ga jij nou eens komen?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-10-2007, 23:46
Verwijderd
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat saai zeg #243
Verwijderd
500 17-06-2008 01:20
De Kantine Wat saai zeg #212
Verwijderd
500 21-05-2008 19:19
De Kantine Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic.
Cherry Springs
500 09-05-2008 18:48
De Kantine "Wat saai zeg." "Bron?" #174
Verwijderd
500 10-04-2008 17:23
De Kantine Voor de verandering: Wat saai zeg! #165
Missy
500 01-04-2008 11:43
De Kantine Lucky there's a family saai #164
Uice
502 31-03-2008 20:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18.