Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2005, 19:23
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Waar kan ik trouwens de letterlijke uitspraak van de rechtbank teruglezen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-07-2005, 19:25
CobraKing
Avatar van CobraKing
CobraKing is offline
Volgens mij hier.
Ik heb het niet helemaal gelezen..
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 19:39
Verwijderd
Mohammed B. is cool!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 19:41
CobraKing
Avatar van CobraKing
CobraKing is offline
Citaat:
DarkSavior schreef op 26-07-2005 @ 20:39 :
Mohammed B. is cool!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 19:48
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
het zal zeker koel zijn in de isoleercel.
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 20:07
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
Citaat:
mirage2000 schreef op eerder :
Ik heb geen afkeer van zijn daad maar ik geef ook geen goedkeuring. Wat belangrijk voor mij persoonlijk was/is dat hij zijn mond maar eens een keer hield. Of Theo onder de trein was gekomen of door Bin Laden himself was vermoord, dat zou voor mij geen enkeel bal uitmaken. Mijn punt is dat Theo het er naar zichzelf heeft gemaakt. Er zijn altijd wel lieden te vinden die getriggerd worden door zulke vunzige teksten als die van Theo.

Dus in die zin moest hij dood.
Goh... Ik vind dat jouw teksten aanzetten tot haat en verderving. En dat zullen meerdere mensen met mij eens zijn. Een rechtvaardiging om jou te doden dan maar.

Wat fijn dat mensen nog verschillende meningen mogen hebben in deze democratie.
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 20:36
AsianDF
Avatar van AsianDF
AsianDF is offline
edit.
__________________
Yeh dil he.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 20:37
Verwijderd
Dat je het niet erg vindt dat iemand er niet meer is wil niet zeggen dat je geen afkeer kunt hebben van de daad van het vermoorden. Als je daar geen afkeer van hebt ben je inderdaad een ziek, door de dood en door aanslagen geobsedeerd figuur.

Trouwens, als hier alleen maar in geklootveegd wordt gaat-ie dicht.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 20:37
CobraKing
Avatar van CobraKing
CobraKing is offline
Citaat:
AsianDF schreef op 26-07-2005 @ 21:36 :
Wedden dat Wilders zich heeft afgerukt op de beslissing van de rechter.
dat is zijn goed recht, we leven in een democratie, remember
__________________
In times of peace, sons bury their fathers; in times of war fathers bury their sons!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 20:38
Verwijderd
Citaat:
CobraKing schreef op 26-07-2005 @ 20:25 :
Volgens mij hier.
Ik heb het niet helemaal gelezen..
Dat lijkt me ook sterk, in de regel zijn dergelijke uitspraken bijzonder vervelend door te komen
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 20:45
CobraKing
Avatar van CobraKing
CobraKing is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-07-2005 @ 21:38 :
Dat lijkt me ook sterk, in de regel zijn dergelijke uitspraken bijzonder vervelend door te komen
Oh dat wist ik niet. Voortaan toch maar eerst doorlezen
Ah well, ik heb er iig iets nieuws bijgeleerd.
__________________
In times of peace, sons bury their fathers; in times of war fathers bury their sons!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 20:46
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
ik kan alleen maar zeggen

ik vind de straf die hij gekregen heeft terecht
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 20:58
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-07-2005 @ 21:38 :
Dat lijkt me ook sterk, in de regel zijn dergelijke uitspraken bijzonder vervelend door te komen
Nou, valt toch wel mee?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 21:15
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Twanos schreef op 26-07-2005 @ 21:07 :
Goh... Ik vind dat jouw teksten aanzetten tot haat en verderving. En dat zullen meerdere mensen met mij eens zijn. Een rechtvaardiging om jou te doden dan maar.

Wat fijn dat mensen nog verschillende meningen mogen hebben in deze democratie.
hij heeft gelijk hoor.

theo van gogh ging te ver in zijn uitlatingen, ik keur de moord niet goed, maar ik snap verder wel dat het gebeurt is. theo van gogh vond het gewoon fantastisch om te provoceren, en dat is hem uiteindelijk fataal geworden. ik zit er totaal niet mee.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 21:23
CobraKing
Avatar van CobraKing
CobraKing is offline
Citaat:
Metal schreef op 26-07-2005 @ 22:15 :
hij heeft gelijk hoor.

theo van gogh ging te ver in zijn uitlatingen, ik keur de moord niet goed, maar ik snap verder wel dat het gebeurt is. theo van gogh vond het gewoon fantastisch om te provoceren, en dat is hem uiteindelijk fataal geworden. ik zit er totaal niet mee.
Eerlijk gezegd snap ik het ook wel. Mr. Van Gogh ging misschien soms wel te ver in zijn uitlatingen maar ik trok me er bv. helemaal niets van aan. Maar er lopen genoeg gekken rond..
__________________
In times of peace, sons bury their fathers; in times of war fathers bury their sons!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 21:31
Verwijderd
So what? Ook al is iemand vastberaden om de hele wereld op zijn pik te trappen, dat geeft iemand nooit het recht om die persoon te vermoorden. Je kunt hooguit zeggen dat het vroeg of laat een keer mis moest gaan omdat er altijd krankzinnigen rondlopen, maar om te zeggen dat de daad 'begrijpelijk' is, daarmee impliceer je dat een normaal persoon de redenatie zou kunnen maken dat iemands uitlatingen zo erg zijn dat hij daarvoor behoort te sterven. Als je zegt dat het 'begrijpelijk' is dat hij is vermoord, dan maak je (een deel van) de gedachtengang van Mohammed B. tot de jouwe. En dan ben je in mijn ogen ook niet helemaal lekker, of je begrijpt gewoon nog niet zoveel van het begrip 'vrijheid van meningsuiting'.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 21:40
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 26-07-2005 @ 22:31 :
So what? Ook al is iemand vastberaden om de hele wereld op zijn pik te trappen, dat geeft iemand nooit het recht om die persoon te vermoorden. Je kunt hooguit zeggen dat het vroeg of laat een keer mis moest gaan omdat er altijd krankzinnigen rondlopen, maar om te zeggen dat de daad 'begrijpelijk' is, daarmee impliceer je dat een normaal persoon de redenatie zou kunnen maken dat iemands uitlatingen zo erg zijn dat hij daarvoor behoort te sterven. Als je zegt dat het 'begrijpelijk' is dat hij is vermoord, dan maak je (een deel van) de gedachtengang van Mohammed B. tot de jouwe. En dan ben je in mijn ogen ook niet helemaal lekker, of je begrijpt gewoon nog niet zoveel van het begrip 'vrijheid van meningsuiting'.
Iets vergelijkbaars wilde ik net posten maar je was me voor.

Je kan met zo'n gedachtengang de halve kunstwereld ook wel "gelegitimeerd" omleggen omdat ze provoceert.

Bij de vrijheid van meningsuiting hoort zeer zeker ook het opzoeken van grenzen. Dat Theo van Gogh daarvoor moest sterven is niet te accepteren en nooit te verdedigen.

Laatst gewijzigd op 26-07-2005 om 21:43.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 21:55
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-07-2005 @ 22:31 So what? Ook al is iemand vastberaden om de hele wereld op zijn pik te trappen, dat geeft iemand nooit het recht om die persoon te vermoorden. Je kunt hooguit zeggen dat het vroeg of laat een keer mis moest gaan omdat er altijd krankzinnigen rondlopen, maar om te zeggen dat de daad 'begrijpelijk' is, daarmee impliceer je dat een normaal persoon de redenatie zou kunnen maken dat iemands uitlatingen zo erg zijn dat hij daarvoor behoort te sterven. Als je zegt dat het 'begrijpelijk' is dat hij is vermoord, dan maak je (een deel van) de gedachtengang van Mohammed B. tot de jouwe. En dan ben je in mijn ogen ook niet helemaal lekker, of je begrijpt gewoon nog niet zoveel van het begrip 'vrijheid van meningsuiting'.
dat bedoelde ik dus NARE man.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-07-2005, 21:57
CobraKing
Avatar van CobraKing
CobraKing is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-07-2005 @ 22:31 :
So what? Ook al is iemand vastberaden om de hele wereld op zijn pik te trappen, dat geeft iemand nooit het recht om die persoon te vermoorden. Je kunt hooguit zeggen dat het vroeg of laat een keer mis moest gaan omdat er altijd krankzinnigen rondlopen, maar om te zeggen dat de daad 'begrijpelijk' is, daarmee impliceer je dat een normaal persoon de redenatie zou kunnen maken dat iemands uitlatingen zo erg zijn dat hij daarvoor behoort te sterven. Als je zegt dat het 'begrijpelijk' is dat hij is vermoord, dan maak je (een deel van) de gedachtengang van Mohammed B. tot de jouwe. En dan ben je in mijn ogen ook niet helemaal lekker, of je begrijpt gewoon nog niet zoveel van het begrip 'vrijheid van meningsuiting'.
Ja dat begrijp ik wel maar Mohammed B. blijkbaar niet. Ik zeg niet dat ik moord goedkeur. Integendeel. Ik zeg alleen maar dat ik begrijp dat er mensen rondlopen die hiervoor iemand zouden willen/kunnen vermoorden. Hoe wil je dat tegengaan? Misschien dat je met dat soort provocaties vroeger weg kon komen, maar dat kan nu blijkbaar niet meer. Je moet wel proberen de gedachtengang van Mohammed B. jezelf eigen te maken alvorens je dit tegen kunt gaan.

Ik heb gisteren toevallig een mooi artikel van Arabist H. Jansen over de 'Takfier ' (Word document) gelezen en ik stel voor dat jij dat ook doet want dan begrijp je precies wat voor zieke ideologie Mohammed B. aanhangt.
__________________
In times of peace, sons bury their fathers; in times of war fathers bury their sons!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 21:57
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
misschien had ik er bij moeten zeggen dat ook ik blij ben dat levenslang heeft gekregen.

ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 22:00
CobraKing
Avatar van CobraKing
CobraKing is offline
Citaat:
Metal schreef op 26-07-2005 @ 22:57 :
misschien had ik er bij moeten zeggen dat ook ik blij ben dat levenslang heeft gekregen.

ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is.
Nou ik ben er iig niet blij mee. Ze moeten hem samen met Wilhelm Schippers opsluiten in een TBS-kliniek

Mohammed B. is er zo te zien wel blij mee.
__________________
In times of peace, sons bury their fathers; in times of war fathers bury their sons!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 22:06
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Metal schreef op 26-07-2005 @ 22:15 :
ik zit er totaal niet mee.
Ik vind die eikel van Premtime zo'n schreeuwlelijk... ik vermoord hem morgen maar denk ik, heeft ie immers eerlijk verdient door me te irriteren.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 22:37
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Ik heb geen afkeer van zijn daad maar ik geef ook geen goedkeuring. Wat belangrijk voor mij persoonlijk was/is dat hij zijn mond maar eens een keer hield. Of Theo onder de trein was gekomen of door Bin Laden himself was vermoord, dat zou voor mij geen enkeel bal uitmaken. Mijn punt is dat Theo het er naar zichzelf heeft gemaakt. Er zijn altijd wel lieden te vinden die getriggerd worden door zulke vunzige teksten als die van Theo.

Dus in die zin moest hij dood
de nazi's schoten ook anders denkende gewoon dood...


het leukst vind ik nog altijd die marokkaanse snotneuzen die het maar wat eens was met hun grote held
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 22:38
juno
Avatar van juno
juno is offline
Er zijn helaas nog steeds mensen die het recht op vrije meningsuiting willen inperken als die mening hen niet aanstaat. (In dictaturen is dat over het algemeen het geval).

Nog schrijnender is dat juist deze mensen wel het recht willen om hun eigen mening te kunnen ventileren.

Wel de lusten, maar niet de lasten van de verfoeide westerse verworvenheden.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2005, 22:47
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
T_ID schreef op 26-07-2005 @ 23:06 :
Ik vind die eikel van Premtime zo'n schreeuwlelijk... ik vermoord hem morgen maar denk ik, heeft ie immers eerlijk verdient door me te irriteren.
oke dus ik moet maar als een van de vele hypocriete nederlanders gaan zitten huilen om theo van gogh?

ik ben destijds best geschrokken, maar ik ga er nu niet meer om treuren, dat de mensen zich maar over wat anders gaan druk maken over theo van gogh.


weet je wat ik erg vind?

dat we tegenwoordig in zo'n wereld leven waar godsdienst onbewust zo'n sterke druk op mensen uitoefent dat mensen er voor bereid te sterven, te doden en noem maar op. religiewaanzinnigen die ook maar hun geloof durven te gebruiken als alibi of excuus om maar mensen te vermoorden omdat het volgens hen afvalligen zijn, zondaars en ketters.

----

ik had het serieus waar erger gevonden als gewoon een willekeurige burger slachtoffer was geworden. was er ook maar iets functioneels aan dat geprovoceer van theo van gogh? hij genoot er gewoon van. en ja, dan snap ik dat iemand als mohammed b. tot zo'n daad komt. is het niet ook wat naiëf om het niet te begrijpen en de ogen maar te sluiten? dit is anno nu, dit is hoe het is. face it, hoe erg ook. theo van gogh had niet hoeven te sterven, maar ik vind het wel triest dat nu iedereen die vent zit te prijzen en zit te huilen om hem. als het een willekeurige burger was geweest, waren de mensen het na 3 weken bij wijze van spreken weer vergeten. maar nu wil iedereen dat die vent een standbeeld krijgt, en als het ook nog ff kan een beeld in madamme tussaud, als 'ie dat niet al heeft.

er is maar een ding erg, en dat is dat die man is moeten sterven voor zijn mening.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2005, 11:50
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
^^^Alsof mensen vroeger niet bereid waren voor hun geloof te sterven. Sorry, maar al dat "ow wat is de wereld tegenwoordig toch slecht" is complete nonsens. Mensen zijn eikels en dat is altijd al zo geweest, en zal waarschijnlijk altijd zo blijven. Maar dat was niet je voornaamste punt, dat weet ik.

Verder vind ik het lachwekkend dat er zoveel ophef is over die gast z'n kiesrecht, en nog veel lachwekkender dat Eerdmans wil bepalen wie er wel en geen kiesrecht mogen hebben.
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 13:12
CobraKing
Avatar van CobraKing
CobraKing is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 27-07-2005 @ 12:50 :
Verder vind ik het lachwekkend dat er zoveel ophef is over die gast z'n kiesrecht, en nog veel lachwekkender dat Eerdmans wil bepalen wie er wel en geen kiesrecht mogen hebben.
Stel je eens voor dat Mohammed B. net als Nelson Mandela na 26 jaar gevangenschap vrijkomt weet je wel hoe gevaarlijk hij kan zijn als ie zijn kiesrecht behoudt????



Je moet niet vergeten dat hij mateloos populair is onder de Nederlandse moslims. Straks begint ie zijn eigen partij en behaalt ie ooit nog eens een meerderheid in de tweede kamer en voert ie de sharia in!!!



Spoiler

Het is meer symbolisch en hij is vast en zeker tegen verkiezingen dus ik denk niet dat ie ooit zal gaan stemmen. Hij heeft zijn kiesrecht dus niet nodig en waarom de rechter het niet van hem heeft afgenomen? Hij wilt Eerdmans hiermee pesten natuurlijk
__________________
In times of peace, sons bury their fathers; in times of war fathers bury their sons!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 27-07-2005 @ 12:50 :
Verder vind ik het lachwekkend dat er zoveel ophef is over die gast z'n kiesrecht, en nog veel lachwekkender dat Eerdmans wil bepalen wie er wel en geen kiesrecht mogen hebben.
Ik neem aan dat Eerdmans zich alleen opwond over het niet opleggen van de maatregel van ontneming van het kiesrecht, en dat hij niet zelf wil bepalen wie dat wel en niet mogen. Eerdmans is een laffe populist, maar zo extreem dom is hij niet .
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 15:18
juno
Avatar van juno
juno is offline
Levenslang is echt levenslang. Hij kan om gratie verzoeken, maar voor vervroegde invrijheidsstelling komt hij niet in aanmerking.

B. gaat dood in de gevangenis, net als oorlogsmisdadigers die levenslang kregen.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 15:30
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Metal schreef op 26-07-2005 @ 23:47 :


er is maar een ding erg, en dat is dat die man is moeten sterven voor zijn mening.
Hij is niet gestorven door zijn mening, maar door de onbeschofte manier waarop hij die duidelijk probeerde te maken.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 16:29
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
MB schreef op 27-07-2005 @ 16:30 :
Hij is niet gestorven door zijn mening, maar door de onbeschofte manier waarop hij die duidelijk probeerde te maken.
Als hij onbeschoft had beweerd dat de lucht blauw is had niemand hem vermoord.

Je vergeet bovendien dat Mo B. (niet te verwarren met Moby) ook moordplannen had voor andere mensen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 16:30
CobraKing
Avatar van CobraKing
CobraKing is offline
Citaat:
T_ID schreef op 27-07-2005 @ 17:29 :
Als hij onbeschoft had beweerd dat de lucht blauw is had niemand hem vermoord.
idd, het is meer een combinatie van die twee..
__________________
In times of peace, sons bury their fathers; in times of war fathers bury their sons!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 19:54
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Een uitstekende straf. Dat er maar zo weinig mogelijk van dit soort uitspraken moge volgen.
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 20:00
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
Twanos schreef op 26-07-2005 @ 21:07 :
Goh... Ik vind dat jouw teksten aanzetten tot haat en verderving.
Geen enkele jurist zou je serieus nemen.

Citaat:
Twanos schreef op 26-07-2005 @ 21:07 :
Wat fijn dat mensen nog verschillende meningen mogen hebben in deze democratie
Lang leve het pluralisme. Moge degene die tornen aan het vrije woord neergesabeld worden.
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Met citaat reageren
Oud 27-07-2005, 20:05
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 26-07-2005 @ 23:37 :
de nazi's schoten ook anders denkende gewoon dood...


het leukst vind ik nog altijd die marokkaanse snotneuzen die het maar wat eens was met hun grote held
Marokkaanse snotneuzen doen dat om stennis te trappen, niet uit diezelfde overtuiging die Mohammed B heeft.
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 18:32
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Mohammed B. heeftd e straf gekregen die hij verdiende: levenslange opsluiting. Nu alleen nog de Marokkaanse knaapjes die zijn daad verheerlijken erbij flikkeren.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-07-2005, 22:36
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 27-07-2005 @ 21:00 :
Geen enkele jurist zou je serieus nemen.



Mijn punt was, dat ik vanuit jouw optiek nu dus het recht heb om jouw te vermoorden, immers V. Gogh zette volgens veel mensen ook aan tot haat jegens moslims.
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2005, 22:40
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Citaat:
Twanos schreef op 28-07-2005 @ 23:36 :
Mijn punt was, dat ik vanuit jouw optiek nu dus het recht heb om jouw te vermoorden, immers V. Gogh zette volgens veel mensen ook aan tot haat jegens moslims.
Niemand zou zich aan mij storen, aangezien ik nergens oproep tot haat jegens bepaalde bevolkingsgroepen.
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 00:50
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mirage2000 schreef op 28-07-2005 @ 23:40 :
Niemand zou zich aan mij storen, aangezien ik nergens oproep tot haat jegens bepaalde bevolkingsgroepen.
Ik stoor me al weken aan jouw posts, maar ik leg jou toch ook niet om?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 15:39
Rohit
Avatar van Rohit
Rohit is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-07-2005 @ 19:32 :
Mohammed B. heeftd e straf gekregen die hij verdiende: levenslange opsluiting. Nu alleen nog de Marokkaanse knaapjes die zijn daad verheerlijken erbij flikkeren.
Of de Nederlandse jongetjes die Sieg Heil roepen
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-07-2005 @ 19:32 :
Mohammed B. heeftd e straf gekregen die hij verdiende: levenslange opsluiting. Nu alleen nog de Marokkaanse knaapjes die zijn daad verheerlijken erbij flikkeren.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 16:28
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Kshatriya schreef op 29-07-2005 @ 16:39 :
Of de Nederlandse jongetjes die Sieg Heil roepen
Iemand moet toch de afvalbakken komen legen? Skinheads houden zich dan nog een beetje bij zichzelf, in tegenstelling tot hun allochtone tegenhanger die er te vaak anderen mee lastig vallen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 16:29
Rohit
Avatar van Rohit
Rohit is offline
Citaat:
T_ID schreef op 29-07-2005 @ 17:28 :
Iemand moet toch de afvalbakken komen legen? Skinheads houden zich dan nog een beetje bij zichzelf, in tegenstelling tot hun allochtone tegenhanger die er te vaak anderen mee lastig vallen.
Bagataliseer jij nu soms al die moskee/school branden?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2005, 17:40
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Kshatriya schreef op 29-07-2005 @ 17:29 :
Bagataliseer jij nu soms al die moskee/school branden?
Zolang ze het houden op vandalisme op zaken en niet op personen is dat wat anders dan randgroepjongeren doe systematisch anderen aftuigen/aanranden/verkrachten puur omdat ze dat als groep kunnen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03.