Oud 24-01-2003, 07:09
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Misschien herinneren jullie de topics nog over mijn problemen met mijn ex (helaas). Het is sinds gisteren uit.

Ik dacht slim te zijn door een pauze van 2 weken te nemen en daarna verder te zien, goedgelovig, en niet denkend dat ze in de periode met mij al met een ander zou gaan rotzooien.

Maar dat bleek dus niet waar te zijn, helaas. Het begon gisteren allemaal met een ruzie om 22 februari. De week ervoor zouden we 2 jaar samen zijn (maar op dat moment niet instaat zijn om iets te doen) en ik had dus al plannen voor dat weekend, dat wist ze.

En toen hoorde ik dus dat ze liever met haar zus naar een feest ging.

Vanaf dat moment wist ik het eigenlijk al dat er iets goed mis zat, want waarom hechtte ze er geen waarde meer aan? Waar zat het fout.

Wetend dat alles nu echt voorbij was ben ik natuurlijk weer met m'n stomme kop veel te ver gegaan...

Heb haar hotmail account geopend, het wachtwoord veranderd (zodat ze zelf niet meer in kon loggen), en heb me voorgedaan alsof ik haar was.

En misschien had ik dat beter voor haar maar vooral voor mezelf niet moeten doen want mijn hart is toen echt verpulverd.

De jongen waar ze verliefd op was, nou ja, is, begon gelijk leuk te praten... tja, en aan zijn taal kon ik opmerken dat er wat meer was, terwijl hij zelf ook een vriendin schijnt te hebben.

Had ook ff haar schermnaam veranderd in ***** (L) ***** om wat reacties uit te lokken.

De reacties waaren bijna allemaal hetzelfde: 'ow leuk meid voor je' en 'ow het is dus eindelijk voorbij met Dennis'.

Ik snap niet hoe iemand me zo'n pijn heeft kunnen doen. Ik heb 2 jaar lang van m'n leven opgegeven voor haar; al m'n vrienden; m'n goed-verdiende bijbaantje; m'n opleiding; gewoon alles en dan word ik als een stuk vuil aan te kant gesmeten.

Jullie zullen wel zeggen dat ik te ver gegaan ben, maar voordat jullie dat gaan zeggen denk dan even na... Wie gaat er in een relatie een nieuwe relatie starten zonder de vorige te beëindigen? Ik niet...

Het ergste is dat ik haar nog bedreigd heb ook... Dat heb ik nooit willen doen maar ik was op het moment zo kapot dat er van alles uitvloog. Heb haar al verscheidene smsjes gestuurd om m'n excuses aan te bieden en om te 'proberen' toch vrienden te blijven na die twee jaar, maar ik heb het nu voor mezelf verpest.

Nou, kwou ff m'n verhaal kwijt en dat is nu geloof ik wel gelukt. Misschien wel een opluchting voor jullie; hoeven jullie mijn vervelend lange topics niet meer tegen te komen .

Naja, nu maar proberen m'n hart weer te lijmen....

Dennis
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2003, 09:16
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
wijze les: NOOIT MEER ZO AFHANKELIJK ZIJN

eerst een eigen leven hebben en een relatie erbij nemen
dan gaan ze veel langer goed

en wat betreft je vriendin: rotte appel
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 10:00
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Wat lullig zeg! Vind t rot voor je, maar aan de andere kant blijkt ze je niet waard te zijn. Ik las dat je alles voor haar hebt opgegeven... Doe dat nooit voor iemand! Je hebt ook je eigen leven hè, iemand erbij is leuk, msn voor altijd, msn voor even, dat weet je nooit. Om al je vrienden, opleiding, etc op te geven is echt fout. Voor jezelf dan. Enige dat k kan zeggen: leer ervan, hoe moeilijk t ook is, en vergeet r. Ze is t je niet waard. Sterkte, liefs, Miss Helenaxxx
__________________
We'll meet again... Love you
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 10:08
Verwijderd
jullie zijn allebei heel fout bezig geweest zij omdat ze niet ererlijk tegen je was en jij omdat je dat met haar e-mail gedaaan hebt....weet je hoe dat voelt? weet je hoe kut dat is???? schijnbaar niet anders had je het nooit gedaan.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 10:32
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Citaat:
DOGGONE schreef:
jullie zijn allebei heel fout bezig geweest zij omdat ze niet ererlijk tegen je was en jij omdat je dat met haar e-mail gedaaan hebt....weet je hoe dat voelt? weet je hoe kut dat is???? schijnbaar niet anders had je het nooit gedaan.
Ten eerste heb ik het gedaan omdat ik WIST dat er iets aan de hand was en ze het maar niet wou vertellen, dus dan maar op mijn manier om er achter te komen. En tja, dat ik het nieuwe wachtwoord vergeten ben wat ik op haar account gezet heb, da's wel wat minder ja.

Maarja, waarom is dat zo'n ontzettende zonde dan? Kijk, als ik het zomaar had gedaan, dan had ik het fout gevonden; maar dat ik het nu gedaan heb vind ik minder erg. Ok het is misschien niet te rechtvaardigen, maar ik had zo m'n redenen.

Het enige wat ik wel erg vind wat ik gedaan heb; dat is haar bedrijgen; ik heb me nog nooit tot zo'n niveau verlaagd... maarja, heb m'n excuses aangeboden en ik hoop dat ze worden aanvaard.

Dennis
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 10:33
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Oke, wat zij heeft gedaan is niet bepaald netjes (understatement)
Maar jou reactie ging te ver. VEEL te ver.
Misschien is het beter om haar zo snel mogelijk te vergeten want ze heeft je duidelijk laten barsten en je bij je volgende vriendin iets minder afhankelijk te laten worden.
Je moet alleen oppassen dat je je nieuwe vriendin niet af gaat stoten.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 10:33
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Citaat:
Miss Helena schreef:
Ik las dat je alles voor haar hebt opgegeven... Doe dat nooit voor iemand! Je hebt ook je eigen leven hè, iemand erbij is leuk, msn voor altijd, msn voor even, dat weet je nooit.
Juist dat is de meest wijze les die ik in 2 jaar heb geleerd...

Dennis
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 10:34
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Citaat:
MazeMouse schreef:
Maar jou reactie ging te ver. VEEL te ver.
Welke reactie bedoel je?

Dennis
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 10:56
Sano
Avatar van Sano
Sano is offline
Er is niets zo naar als aan het lijntje gehouden te worden, misschien doen sommige mensen het omdat ze denken dat ze een back-up nodig hebben als t 'andere' niet zeker is. Ik begrijp waarom je haar email hebt 'gehackt', (in liefde en oorlog...) je hebt nu zekerheid en rust in je hoofd denk ik. Ik weet hoe belangerijk het is om rust in je hoofd te hebben.

Misschien ging zijn reactie ethish gezien veel te ver. (haar bedreigen)
Maar als je stuk bent na een relatie en zeker als je er op een nare manier moet achterkomen ben je niet echt jezelf. Dus het is het beste, probeer niet meteen vrienden te worden want volgens mij kan je haar niet meer recht in de ogen aankijken zonder dat er woede opborreld. Bel er over een half jaar ofzo.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 10:59
Verwijderd
Hmm zoals iedereen al zegt...probeer er van te leren Kijk, natuurlijk zijn het stomme acties, met die msn enzo...maar ik begrijp dat wel. Toen ik wat met iemand had (okee, geen 2 jaar, maargoed) en hij begon ineens raar te doen, toen flipte ik ook helemaal. Ik heb toen allerlei dingen gezegd die het alleen maar erger maakten, gewoon omdat ik voelde dat het over was.

Nou ja, het is nu belangrijk om geen rare dingen meer te gaan doen...en het voor jezelf echt goed af te gaan sluiten.
sterkte
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 10:59
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
Citaat:
Optima schreef:
wijze les: NOOIT MEER ZO AFHANKELIJK ZIJN

eerst een eigen leven hebben en een relatie erbij nemen
dan gaan ze veel langer goed

en wat betreft je vriendin: rotte appel
Voor het eerst ben ik het compleet met je eens.
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 11:19
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Weer zoiets; smst ze net of ik wil praten... bel ik om te praten gooit ze m erop... vaag @ mijn ex...
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 11:28
Verwijderd
Citaat:
D1984 schreef:
Weer zoiets; smst ze net of ik wil praten... bel ik om te praten gooit ze m erop... vaag @ mijn ex...
waarom bel je der in godsnaam dan?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 11:30
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
kheb 1 tip (je moet zelf kijken wat je doet, tis een tip, maar dit zou ik doen)

sms haar je excusez voor wat je gedaan hebt,
maar maak haar vervolgens duidelijk
dat je haar NOOIT meer wil spreken,
vanwege alles wat zij jou geflikt heeft/ had!

enne sorry maar waarom wil je vrienden blijven?!
zij had eerlijk tegen je moeten zijn en moeten zeggen dat ze iniedergeval op 2 mensen verliefd is...tegen JOU!
dan voel je het misschien een beetje aankomen
of je maakt het zelf uit..
kdenk niet dat dat een fijne vriendschap wordt,
want zij heeft jou echt belachelijk behandeld!

(hoewel die msn-kraak-actie nou niet echt de slimste was en ook niet echt te rechtvaardigen valt)

knuffels......
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 11:32
elledc
elledc is offline
Als ze jou wil praten, kan ze jou toch zelf opbellen?
Ik had je nog verwittigd he in je vorige post dat je ze moest dumpen, ik ken dat vage gedoe wel en dan mag je zeker zijn dat het niet goed meer komt. Je zou je sterker gevoeld hebben door het zelf uitgemaakt te hebben, dat is zeker.
En door je verliefdheid en tegelijkertijd woede en verdriet doe je domme dingen. Moest ik jou zijn ik zou ze niet meer contacteren, dat mens heeft jou gebruikt en is niet eerlijk geweest, vergeten dus, hoe moeilijk het ook is!
Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 11:37
Studentje
Studentje is offline
Shit happens.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 12:52
Verwijderd
Citaat:
ikje17 schreef:

enne sorry maar waarom wil je vrienden blijven?!
Dat vraag ik mij ook af. Zij heeft je zo slecht behandeld dat ik alles rechtvaardig vind wat ik hier lees. Toen ik las dat je haar bedreigd had dacht ik: goed zo! Ga je je vervolgens haar excuses aanbieden! Doe dat nou niet, zet haar uit je hoofd, neem wraak vanwege het feit dat zij je zo'n pijn heeft gedaan, maar maak asjeblieft niet de fout en de illusie dat jullie vrienden kunnen blijven. Jij hebt overduidelijk nog gevoelens voor haar, zij niet voor jou. Het zij zo. Get over it, dat is de enige gezonde raad die ik je kan geven, en neem verschrikkelijk wraak op haar...

Sorry, ik ben in een behoorlijk boze bui, maar ik vind dat wat zij heeft gedaan, totaal niet kunnen. Zo behandel je je geliefde niet.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 14:51
dewdrop
dewdrop is offline
IK denk dat ik in jou geval precies hetzelfde had gedaan, als je jezelf nu deels een schuldgevoel gaat aanpraten ben je echt niet goed bezig, 1 iemand moet zich kut voelen en dat is je ex!! Maargoed ik denk dat je hier voorlopig wel mee zult blijven zitten, maar das niet erg, als je maar wel onthoud dat jou niks te verwijten valt!! Natuurlijk zal jij ook dingen niet goed gedaan hebben, maar daar moet je nou ff niet aan denken!!
__________________
I know what i want, you just take me through the motions! I know what i want, and that's more than you can say!!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-01-2003, 15:24
**FrenchKiss**
**FrenchKiss** is offline
met zoiemand kan je toch geen vrienden meer zijn..

mijn ex heeft me precies hetzelfde geflikt..het was na dik anderhalf jaar INEENS uit.. *week ervoor gaf hij nog een onwijs dure broek en andere dingen* en ineens gaf hij niet meer genoeg om me..

't zal de komende tijd erg kut voor je zijn, maar neem van haar afstand en probeer je oude leventje weer op te pakken!

(*maja dat zal je wel de hele dag horen*)
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 15:25
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
waarom bel je der in godsnaam dan?
Ze wou praten en ik wou wel eens weten wat ze te zeggen had... blijkbaar niets (op een stel beledigende vriendinnen op de achtergrond na... het niveau was weer hoog).

Maar iig niet om het nog goed te krijgen... dat gebeurt niet meer. Daar is te veel voor gebeurd.

Ik ga verder met m'n leven; een leven zonder haar en er komt vanzelf wel weer een meisje op mijn pad waar ik m'n leven weer mee wil delen....

Dennis
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 15:29
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Citaat:
ikje17 schreef:
sms haar je excusez voor wat je gedaan hebt,
Gedaan...

Citaat:
ikje17 schreef:
maar maak haar vervolgens duidelijk
dat je haar NOOIT meer wil spreken,
vanwege alles wat zij jou geflikt heeft/ had!
Gedaan...

Citaat:
ikje17 schreef:
(hoewel die msn-kraak-actie nou niet echt de slimste was en ook niet echt te rechtvaardigen valt)
Inderdaad is dat niet te rechtvaardigen, maar lollig was het achteraf wel vind ik... Nu weet ik tenminste ECHT wat er aan de hand is en dat was m'n doel. Het nadeel is dat ik het wachtwoord kwijt ben; weet ongeveer nog wat het moet zijn maar er zijn zoveel varianten op...
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 15:33
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Citaat:
dewdrop schreef:
IK denk dat ik in jou geval precies hetzelfde had gedaan, als je jezelf nu deels een schuldgevoel gaat aanpraten ben je echt niet goed bezig, 1 iemand moet zich kut voelen en dat is je ex!! Maargoed ik denk dat je hier voorlopig wel mee zult blijven zitten, maar das niet erg, als je maar wel onthoud dat jou niks te verwijten valt!! Natuurlijk zal jij ook dingen niet goed gedaan hebben, maar daar moet je nou ff niet aan denken!!
Ik praat mezelf geen schuldgevoel aan; ik vind bijna alles wat ik gedaan hebt kunnen (in mijn situatie).

En het stomme is; ik voel me bevrijd... geen pijn of verlangens terug naar die tijd. Een goede indicatie dat het al heel lang niet goed gegaan is.

Dennis
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 15:39
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Citaat:
Krummeltje schreef:
Toen ik las dat je haar bedreigd had dacht ik: goed zo! Ga je je vervolgens haar excuses aanbieden! Doe dat nou niet, zet haar uit je hoofd, neem wraak vanwege het feit dat zij je zo'n pijn heeft gedaan, maar maak asjeblieft niet de fout en de illusie dat jullie vrienden kunnen blijven.
Tja ik heb wraak genomen en haar net laten weten dat ik haar NOOIT maar dan ook NOOIT meer hoef te zien of te spreken.

Dennis
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 16:13
Verwijderd
Citaat:
D1984 schreef:
Tja ik heb wraak genomen en haar net laten weten dat ik haar NOOIT maar dan ook NOOIT meer hoef te zien of te spreken.

Dennis
Goed zo. Nu op zoek naar een lieve vriendin.
(nee, da's geen hint, heb zelf ook al 3 jaar met mn vriend...)
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 16:15
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Niet op zoek :-). Ik wacht gewoon tot er een lieve vrouw op m'n pad verschijnt die me wel weet te waarderen en die ook een serieuze relatie wil...

Tot die tijd ga ik genieten en doen waar ik zin in heb :-)

Dennis
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2003, 19:11
Verwijderd
Citaat:
D1984 schreef:
Niet op zoek :-). Ik wacht gewoon tot er een lieve vrouw op m'n pad verschijnt die me wel weet te waarderen en die ook een serieuze relatie wil...

Tot die tijd ga ik genieten en doen waar ik zin in heb :-)

Dennis
Oké, dat vind ik misschien nog wel een betere beslissing. Succes.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 19:55
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
D1984 schreef:
Tja ik heb wraak genomen en haar net laten weten dat ik haar NOOIT maar dan ook NOOIT meer hoef te zien of te spreken.

Dennis
Geweldig van je
Hou je daar ook aan hè?! *knuf*
__________________
We'll meet again... Love you
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 20:27
Verwijderd
Ik ben blij dat de knoop doorgehakt is.
Er zijn zat leuke meiden die wel normaal kunnen doen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 20:31
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
ten eerste vind ik het goed dat het nu uit is, want wat ik ervan meegekregen heb ging het echt niet goed tussen jullie

hmm ik zou idd niet meer met haar praten, maar gewoon via sms of email oid.. je xcuses aanbieden en dat was het dan.... er zijn genoeg andere meisjes die je niet zo zullen behandelen.. je komt vast wel weer iemand tegen..
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 20:46
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
D1984 schreef:

Het nadeel is dat ik het wachtwoord kwijt ben; weet ongeveer nog wat het moet zijn maar er zijn zoveel varianten op... [/B]
gewoon zo laten
je spreekt haar toch niet meer
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 20:54
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
tis wel fout wat jij hebt gedaan..., alleen zal ik het je niet aanrekenen ikheb namelijk ook zoiets gedaan ooit........., en om heel eerlijk te zijn heb ik dr totaal geen spijt van dat ik het gedaan heb.Maarja, je moet ook nooit zo afhankelijk van iemand zijn..........
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 01:23
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
afhankelijk zijn is de grootste fout die je kunt maken.. maarja da's mijn mening
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 02:13
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
Kerel, ik leef met je mee... ik had ook zoiets laatst... 1,5 jaar...
allen 't probleem is dat ik dus niet weet wat er nou precies was...
ik heb redenen gevraagd, ik kreeg 1 vage... later een andere vage... later weer een andere...

Ik kreeg mailtjes dat ze nog van me hield, maar dat 'wij' niet meer werkte... ik heb gevraagd of er een anders was... en ondanks het vertrouwen wat ze geschonden heeft, geloof ik dat... maar ik zit nog steeds met de twijfel van... "waar verdien ik zo'n behandeling aan", echt jammer dat ze 't uitmaakt, maar dat overleef ik wel (merk ik nu) alleen als iemand waar ik in mij geval 1,5 jaar voor heb gegeven, alsmede iemand die mijn beste vriendin was geworden, zo je vertrouwen schend, je ook zo laat hangen... gewoon niet eerlijk wil/kan/durft te zeggen wat er was... dan begin je wel erg te twijfelen aan 't vertrouwen aan je omgeving... iedereen kan alles zeggen erover, maar ik wantrouw 't gewoon... ik zie niemand meer als 'oprecht' of ik zie ze wel zo... alleen diep van binnen kan ik 't niet... echt wazig...

Daarom, in jou geval was er een ander... 't is een naai actie... dat is duidelijk... maar als jij lang met de vraag zit 'waar verdien ik 't aan' en jullie zouden nog fatsoenlijk kunnen praten moet je dat gewoon vragen... en echt, niks anders, gewoon die vragen stellen, en als je je vriendin een beetje kent, qua het lezen van gedrag zorg je gewoon dat ze eerlijk antwoord geeft... confronteer gewoon... leg er de nadruk op... vind ze 't nodig om te ontwijken, of om te liegen... trek direct je conclusies, leg die voor, is ze 't er niet mee eens... pech voor haar... 't gaat nu om hoe jij je voelt... dat afhankelijk stellen is gewoon kut... maar als iemand je na 2 jaar zo behandelt, zonder enige tact, dat komt harder aan... imo...
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 11:07
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Ik weet dat ik als een oud stuk vuil behandeld ben... Maar na gisteren weet ik dat ik alleen maar heel veel gemist heb.

Gisteren lekker uitgeweest en ik heb nog nooit zo'n fijne avond gehad; weer lekker met m'n vrienden na 2 jaar 'aan een halsbandje gelegen te hebben'.

Dennis
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 11:33
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
D1984 schreef:
Welke reactie bedoel je?

Dennis
Jou reactie om haar emailadres te kraken ging dus te ver. Dat wilde ik zeggen.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 11:34
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Ja dat weet ik en dat is ook absoluut niet te rechtvaardigen maar het probleem is dat ik er niets meer aan kan doen...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-01-2003, 13:26
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
wees blij dat t over is. wel jammer dat je er zo achter hebt moeten komen dat ze een ander had.

ik vind t best logisch hoe je gehandeld hebt, iedereen vindt t zooo erg dat je in haar mail bent geweest, maar zij gaat vreemd!! in een relatie moet je eerlijk zijn, niet zoiets verbergen en dan nog boos worden dat hij erachter gekomen is. ja, hij heeft niet t recht in haar mail te komen maar zij had t wel kunnen zeggen. soms doe je nou eenmaal dingen die je niet meer recht kunt zetten en waar je geen grip op hebt.

sterkte er nog mee!
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 13:35
D1984
Avatar van D1984
D1984 is offline
Thnx... ja je doet wel eens stomme dingen; dat msn/mail ww veranderen was echt STOM.

Maarja, ik dacht dat het zo goed met me ging, maar ik ga me met de minuut slechter voelen... Kan niet meer eten terwijl ik toch vette honger heb... zucht...

Liefde is een vreemde ziekte.

Dennis
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 13:59
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Optima schreef:
wijze les: NOOIT MEER ZO AFHANKELIJK ZIJN

eerst een eigen leven hebben en een relatie erbij nemen
dan gaan ze veel langer goed

en wat betreft je vriendin: rotte appel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Verpest mijn avond!
Sasjeliefff
21 05-04-2006 09:48
Liefde & Relatie Mijn vriendins aanstaande vriendin?
Senang
17 02-05-2005 16:29
Liefde & Relatie Het meisje van het gala
Tox
25 21-06-2004 16:29
Verhalen & Gedichten [verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??)
Lindatje
2 17-10-2002 15:40
Psychologie MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN
kleinedraak
13 25-08-2002 21:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16.