Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2002, 14:33
love_ya
Avatar van love_ya
love_ya is offline
of leraren waar je je dood aan ergerd...die je het liefst een knal voor zijn/haar kop zou willen geven. Wat doen jullie dan....??
Ik doe dan eigenlijk niks...maar vaak wordt het dan een hele grote zooi in de klas...waardoor leraren alleen maar erger worden ...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2002, 14:34
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
ik doe nix

(ben vriendelijk )
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 14:35
Verwijderd
Leerlingen moeten luisteren, niet leraren..
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 14:36
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
******** schreef:
Leerlingen moeten luisteren, niet leraren..
coming from someone die er al vanaf is

(oh nee, gij deed nog avondschool ofzo zeker? maar da's anders,dus toch )
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 14:37
love_ya
Avatar van love_ya
love_ya is offline
Citaat:
******** schreef:
Leerlingen moeten luisteren, niet leraren..
Ik bedoel als een leraar je ergens van beschuldigd, wat je b.v. niet hebt gedaan ofzo...of als hij zomaar iets doet wat hij/zij beloofd heeft niet te doen (so's geven enzo)..
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef:
coming from someone die er al vanaf is

(oh nee, gij deed nog avondschool ofzo zeker? maar da's anders,dus toch )
Docent / leraar:
Iemand die onderwijs geeft.

Leerling:
Iemand die onderwijs krijgt.

Wie zal er moeten luisteren?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 14:39
Verwijderd
Citaat:
love_ya schreef:
Ik bedoel als een leraar je ergens van beschuldigd, wat je b.v. niet hebt gedaan ofzo...of als hij zomaar iets doet wat hij/zij beloofd heeft niet te doen (so's geven enzo)..
SO's geven hoort erbij. Het levert een bewijs op of je wel iets doet aan je opleiding of niet
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 14:40
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
******** schreef:
Docent / leraar:
Iemand die onderwijs geeft.

Leerling:
Iemand die onderwijs krijgt.

Wie zal er moeten luisteren?
Lekker hypocriet. Dus als er een cijfer fout staat op je lijst (4,1 ipv 7,5) en de leraar doet er niets aan dan heb je daar maar naar te luisteren?

Of je levert een bijna hetzelfde verslag in als iemand anders, jij krijgt een 5 die ander een 8,5? Heb je dan ook maar te luisteren?
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 14:40
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
******** schreef:
Docent / leraar:
Iemand die onderwijs geeft.

Leerling:
Iemand die onderwijs krijgt.

Wie zal er moeten luisteren?
leerling natuurlijk, maar toch, leraars gedragen zich anders tegen volwassenen dan tegen tieners (da's mijn ondervinding)

ik zit nog op de middelbare school, maar toch doen leraars anders tegen mij dan tegen m'n klasgenoten (die een jaar jonger zijn, kben blijven zitten)
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 14:42
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
School ->
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Lekker hypocriet. Dus als er een cijfer fout staat op je lijst (4,1 ipv 7,5) en de leraar doet er niets aan dan heb je daar maar naar te luisteren?

Of je levert een bijna hetzelfde verslag in als iemand anders, jij krijgt een 5 die ander een 8,5? Heb je dan ook maar te luisteren?
Dan bestaat daar vast wel een reden voor

Ik kreeg ook ooit een 5 en iemand anders een 7 voor een werkstuk .. terwijl hij het van mij had overgepend .. tsja, daar moest ik maar mee leven aangezien ik meestal degene was die niks deed. Ik mekkerde wel, maar het hielp niks..

De indruk die jij wekt bij de docent, heb je meestal aan jezelf te danken
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 14:46
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
******** schreef:
Dan bestaat daar vast wel een reden voor

Ik kreeg ook ooit een 5 en iemand anders een 7 voor een werkstuk .. terwijl hij het van mij had overgepend .. tsja, daar moest ik maar mee leven aangezien ik meestal degene was die niks deed. Ik mekkerde wel, maar het hielp niks..

De indruk die jij wekt bij de docent, heb je meestal aan jezelf te danken
Dus daar heb je maar naar te luisteren? Ookal blijf je daardoor zitten?

(en die 4,1 is echt een 7,5 dmv een herkansing en van die 5 en die 8,5 heb ik zeker iets gezegd en daar heeft hij nu een 6 en een 7,5 van gemaakt..)
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Ookal blijf je daardoor zitten?
Nou zeg, als je al niet zeker weet dat je overgaat heb je het toch zeer bont gemaakt
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 14:56
love_ya
Avatar van love_ya
love_ya is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:
Lekker hypocriet. Dus als er een cijfer fout staat op je lijst (4,1 ipv 7,5) en de leraar doet er niets aan dan heb je daar maar naar te luisteren?

Of je levert een bijna hetzelfde verslag in als iemand anders, jij krijgt een 5 die ander een 8,5? Heb je dan ook maar te luisteren?
mee eens
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 16:15
tacidvs
tacidvs is offline
Leraren moeten, net als leerlingen, redelijk zijn.
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 17:18
mik-mak
mik-mak is offline
Ik begin haar aandacht te trekken door te vragen wat is een space cake ? of Ken jij iemand die aan drugs zit of Ben jij van vlaams blok of Bent u ooit alleens in een psychiatrische instelling moeten gaan
....
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 18:00
Verwijderd
heeeeeeel irritant. ik vind dat je als leerling best recht hebt op een mening en dat leraren best naar je kunnen luisteren als er iets is!!! meestal gebeurt dat ook bij ons
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 20:28
Verwijderd
is irritant.... leraren die zich niet eens houden aan de schoolregels (bijv. opgeven van proefwerken enzo) waar je nix tegen kan doen... vaak zijn dat wel de leraren zonder gezag dus word sowieso al 'terugbetaald'
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-04-2002, 09:43
Kat
Avatar van Kat
Kat is offline
Citaat:
Evil-Cherry schreef:

(van die 5 en die 8,5 heb ik zeker iets gezegd en daar heeft hij nu een 6 en een 7,5 van gemaakt..)
Ook leuk voor die persoon met die 8,5...
je hebt wel gelijk hoor, maar toch... het idee, eerst had ie een 8,5 en nu een punt lager...
__________________
mjah....vast
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 17:13
Sommetje
Sommetje is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
Leraren moeten, net als leerlingen, redelijk zijn.
het lijkt zo logisch... maar ga dat eens aan een leraar vertellen. Ik moet dingen op tijd inleveren (anders volgt er altijd veel straf) en vind het ook niet meer dan redelijk dat ik niet nog drie maanden of meer moet wachten voordat het nagekeken is.

Ik vind dat leraren wel degelijk naar klachten, opmerkingen en suggesties moet luisteren. We leven geen twee eeuwen terug. Leerlingen moeten hun zaakjes altijd op orde hebben, dus moet een docent het goede voorbeeld maar geven.
__________________
wie begrepen wil worden, geve geen uitleg
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 18:25
love_ya
Avatar van love_ya
love_ya is offline
Citaat:
Sommetje schreef:


het lijkt zo logisch... maar ga dat eens aan een leraar vertellen. Ik moet dingen op tijd inleveren (anders volgt er altijd veel straf) en vind het ook niet meer dan redelijk dat ik niet nog drie maanden of meer moet wachten voordat het nagekeken is.

Ik vind dat leraren wel degelijk naar klachten, opmerkingen en suggesties moet luisteren. We leven geen twee eeuwen terug. Leerlingen moeten hun zaakjes altijd op orde hebben, dus moet een docent het goede voorbeeld maar geven.
Ja vind ik ook. en gelukkig zijn er veel leraren die dat wel doen, maar je hebt er een altijd een paar die het soms goed kunnen verpesten.....grrrr
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie ik mag mijn vriendin niet meer zien...
heelo
35 21-10-2015 14:06
De Kantine Saaitanisten #544
Dark Phoenix
500 07-03-2009 02:00
Psychologie Geef niet op
Columbia
3 06-10-2008 14:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Leraren pesten
Yamyam
27 23-08-2005 00:33
Algemene schoolzaken Voor 4 de klassers.
I love stars
219 17-12-2004 16:00
Algemene schoolzaken Wat maakt een leraar een goede leraar?
DaDaan
22 05-04-2003 22:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:41.