Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2016, 16:34
sarahvancaem
sarahvancaem is offline
Hoi dames,

Ik ben radeloos... Ik ben al heel lang op zoek naar een goede volume product voor in mijn haar, ben ook gewoon heel onzeker over mijn haar. Nu lees ik overal dat de Balmain volume spray goed schijnt te werken voor een mooie volume in het haar, maar tegelijkertijd ook heel duur.. Ik wil dit haarverzorging product alleen aanschaffen als het ook echt zijn werk gaat doen. Hebben jullie ervaring met de balmain volume spray? of wellicht dat jullie mij een ander product kunnen aanraden. Hoor graag van jullie!

Laatst gewijzigd op 11-11-2016 om 19:39. Reden: Link
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2016, 18:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Balmain is een goed merk, maar inderdaad erg prijzig. Welke producten heb je tot nu toe al geprobeerd? Heb je al om advies gevraagd bij je kapper?

Ik heb zelf belachelijk steil haar, dus ik snap hoe lastig het is. Probeer je haar ondersteboven te föhnen (dus voorover gebogen) en borstel het luchtig en omhoog (niet naar beneden dus, maar omhoog/naar de zijkant). Heeft Andrelon niet een hele volumelijn, met maskers en mouse enzo? Ik gebruik zelf geen producten voor volume, ik heb me erbij neergelegd, dus dat zijn de enige tips die ik je kan geven.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2016, 18:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik gebruik de Andrelon volume shampoo en ik vind hem wel prima maar ik heb van mezelf wel al wat slag in mijn haar mits het niet te lang is.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 11-11-2016, 19:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat ik zelf merk is dat ik al mijn volume kwijt ben wanneer ik een masker of conditioner (of zeer voedende shampoo) gebruik. Ik heb zelf een tijdje de lijn van John Frieda gebruikt. De volume shampoo vond ik niet heel fijn, maar de andere producten uit die lijn vond ik wel fijn. In die lijn zitten ook twee sprays, die zeker bij een 1+1 gratis actie van bijvoorbeeld Kruidvat een stuk betaalbaarder zijn. Ook je haar borstelen kan slecht zijn voor je volume, ik gebruik zelf graag een grove houten kam.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-11-2016, 11:22
sarahvancaem
sarahvancaem is offline
Dank voor jullie snelle reacties. Mijn kapper raadt mij dus Balmain aan. Ik heb eerder Sebastian craft clay gebruikt (wat ook door mijn kapper werd aangeraden), weinig resultaat en duur ook. Weet niet of ik dat goed heb gedaan?

Laatst gewijzigd op 15-11-2016 om 18:29. Reden: reclame verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Help ik kan niet kiezen!
jenniferhuizing
5 09-10-2016 11:13
Psychologie Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet
Zeeslag
1 01-04-2015 16:14
Liefde & Relatie Lees en help me
beauukex3
4 18-10-2013 16:37
De Kantine Ik wil!! #3
Miekje*
500 01-09-2009 20:53
Psychologie Ik kan niet kiezen, weet iemand wat te doen?
Yab-Yum
7 31-07-2003 12:17
Films, TV & Radio Ik wil nu een film gaan kijken...
°o.O LuV O.o°
4 01-08-2002 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03.