Oud 28-11-2016, 19:53
Dddx
Dddx is offline
Hallo,

Ik ben gevraagd om mee te trainen bij een topclub (voetbal). Dat betekent dat er daar nieuwe meisjes zijn en met die nieuwe meisjes moet ik dan aan het einde van de training douchen. Dat is misschien al een beetje raar, maar het ergste vind ik dat ik dan ongesteld ben. Hoe moet ik dat doen. Help aub😬
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2016, 19:57
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat ontzettend gaaf dat je mag meetrainen! Het is het waard om je voor zoiets over je schaamte heen te zetten. Ze zijn allemaal bloot dus het is voor iedereen even genant. Of misschien kun je met ondergoed douchen, of heel snel en kort?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2016, 21:34
Verwijderd
Gebruik je tampons? Als je voor het douchen even gauw naar het toilet gaat, kun je het touwtje misschien een klein beetje inbrengen en zie je het niet zitten. Er zijn ook van die sponsjes om te gebruiken, die zijn makkelijker in te brengen dan tampons! Laten zich makkelijk opvouwen en vangen alles prima op. Als je vantevoren wat oefent en thuis doucht, kun je zien of het werkt en of je je op gemak voelt. Train ze, gaaf hoor!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2016, 09:52
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Die meisjes zijn ook elke maand ongesteld, neem ik aan.

Ben je bang dat ze er raar over gaan doen, of voel je je gewoon zelf niet comfortabel?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2016, 13:48
Dddx
Dddx is offline
als het meisjes zouden zijn die ik al langer ken, zou het geen probleem zijn, maar ik ben daar helemaal nieuw dus ik ken niemand daar. Ik denk dat ik het gewoon aangeef bij de trainster en hopen dat ik dan gewoon thuis op mijn gemak mag douchen😬😬
Met citaat reageren
Oud 07-12-2016, 22:14
Jassmine
Jassmine is offline
Douche met badpak of ondergoed. Hoe moet je je nou comfortabel voelen als je andere meisjes die je niet goed kent naakt ziet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
Jan159
9 16-05-2013 22:05
Psychologie Wat moet ik doen?
Verwijderd
12 08-02-2005 07:56
Liefde & Relatie Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft
Bi_Anoniem
11 13-12-2004 11:28
Liefde & Relatie ´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen?
proof of life
30 06-08-2004 15:11
Liefde & Relatie Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt)
HipHopSter
9 17-10-2003 12:24
Psychologie Help. ik zit klem. wat moet ik doen?
Snow White
10 20-10-2002 12:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45.