Oud 22-03-2017, 15:59
wazafit
wazafit is offline
Hey Mensen van Scholieren.Com,

Ik heb nu dus al een tijdje een idee in mijn hoofd. Nu ben ik dat steeds verder aan het uitwerken. Maar we hebben nog geen goed idee van waar we allemaal aan moeten denken. En wat dit gaat kosten.

Het idee was dus dat ik en een vriendin een kledinglijn gaan opzetten. We hebben geld gespaard om te investeren en zijn nu bezig om alles op een rijtje te zetten. Is al heel lang haar droom en ik wil haar helpen + zelfstandig ondernemen is iets wat ik heel graag wil.

We zijn nu aan het nadenken over wat allemaal nodig is om dit mogelijk te maken. Zodat we hier een soort van startkapitaal voor kunnen neerleggen.

Zou graag alle tips, linkjes en uitleg ontvangen, eigenlijk alles wat nodig is voor onze eigen business.
We weten dat dit niet 1 - 2 - 3 gaat maar we willen het binnen 1/2 jaar opgezet hebben.
We willen beginnen met een Web-Shop zodat alles volgens onszelf loopt!

We zijn beide niet thuis in de designing of Ondernemings wereld maar hebben wel veel contacten. Vrienden die studeren in die richting en dus gratis hulp willen aanbieden.

Ik weet dat het onrealistisch klinkt maar we zijn gedreven en waarom zouden we het niet proberen. De ideeén voor toffe kleding zijn er.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2017, 16:04
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Nou je hebt in ieder geval ontwerpen nodig, en iemand die de boel in elkaar naait. Hebben jullie dat?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 22-03-2017, 16:05
wazafit
wazafit is offline
Citaat:
Nou je hebt in ieder geval ontwerpen nodig, en iemand die de boel in elkaar naait. Hebben jullie dat?
Ideeen hebben we zelf, we zouden dit zelf eerst willen uitwerken en dan naar iemand sturen die dit echt goed kon neerzetten op papier/computer. Iemand die alles bij elkaar naait? Bedoel je samples of .. ?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2017, 16:08
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ideeen hebben we zelf, we zouden dit zelf eerst willen uitwerken en dan naar iemand sturen die dit echt goed kon neerzetten op papier/computer. Iemand die alles bij elkaar naait? Bedoel je samples of .. ?
Als je kleding wil verkopen moet die kleding (niet alleen de samples) ook gemaakt worden, toch? Heb je daar al iemand of een bedrijf voor gevonden?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-03-2017, 16:18
wazafit
wazafit is offline
Citaat:
Als je kleding wil verkopen moet die kleding (niet alleen de samples) ook gemaakt worden, toch? Heb je daar al iemand of een bedrijf voor gevonden?
Nee zeker niet, maar we zitten pas echt op het begin van dit alles. Zijn nog bezig met bedrijfsplan, connecties etc.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2017, 06:21
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dan zou je maar eens moeten beginnen met naailes! Je moet op zijn minst een fatsoenlijk sample in elkaar zetten om te laten zien bij bedrijven.

Verder moet je erover nadenken wat je wil: je eigen ontwerpen verkopen aan een bestaand kledingmerk en hen dan de productie laten doen, of willen jullie je eigen naam erop en alles in eigen hand houden? Bij dat laatste komt veel meer werk kijken dat je zelf moet doen als je er niet failliet aan wilt gaan
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Jstyle
56k
58 16-03-2006 10:41
Lifestyle Karl Kani...
Upke
88 30-05-2004 22:37
Lifestyle White power, steelo indo, fubu niggah wear and so on.
Verwijderd
105 18-05-2004 17:43
Lifestyle BBC billionaire boys club
Pinjo
20 27-12-2003 19:14
Lifestyle Je eigen kledinglijn.
rodina
36 01-06-2003 17:34
Lifestyle *Begin je eigen Kledinglijn*
Fornarina
54 06-03-2003 15:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.