Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2002, 11:42
Toscane
Toscane is offline
Mn ex heeft t uitgemaakt. Hij zei omdat ie nie meer genoeg voor me voelde, maar eerlijk gezegd geloof ik er hemaal nix van. Ik heb zo'n gevoel dat zn vrienden r iets mee te maken hebben. Maar ja durf t eik nie te vragen, bang dat hij dan hemaal geen contact meer met me wil omdat ie me dan misschien wel als zn zeurende stalkende ex gaat zien, en das ook nie de bedoeling.

Maar wat ik me dus afvroeg zou jij t uitmaken als je vrienden je vriend/ vriendin afkeuren. En als je dat dan zou doen, zou je dat dan gwoon eerlijk zeggen of zou je iets anders verzinnen waarom je t uitmaakt. En dan heb ik het gwoon erover dat ze diegene nie aardig vinden. Dus als r egt n duidelijke reden is dat je vriend slecht voor je zou zijn, da telt nie mee want dat is dan gewoon bezorgheid.
__________________
..:: Sometimes Your Certainties Turn Out To Be Proven Lies ::..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-10-2002, 11:48
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Absoluut niet. Als ik iemand echt graag zie dan kan de mening van anderen me geen reet schelen.
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 11:53
Verwijderd
als m'n vrienden mijne vrijer niet willen accepteren, zal ik het niet direct uitmaken nee. "lekker schijt aan", zoals men dat soms zegt.
maar volgens mij zal het niet blijven duren hoor... in het begin kan je nog wel zeggen "het interesseert me niet", maar op den duur geef je wel toe volgens mij... en dan kan je wel roepen "het heeft er niks mee te maken dat m'n vrienden hem niet moeten!", maar ergens zal dat toch ook wel een rol gespeeld hebben volgens mij.

ach ja, wie ben ik...


xxx
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 12:00
MoonWolf
Avatar van MoonWolf
MoonWolf is offline
Hmmm, ik zou het wel lastig vinden, heb toch liever dat ze hem aardig vinden enzo. Maar ja als ze dat niet vinden, jammer voor hun... Hun hebben ook niet voor hem gekozen...
Maar is nog nooit voorgekomen, hoop ook niet dat t gebeurt, want het lijkt me toch lastig....
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 12:05
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Vrienden zijn voor mij best waardevol. Ze mogen best advies uit brengen over mijn relatie, door mij bijvoorbeeld op dingen te wijzen waarom ze niet een goede vriendin voor mij zou zijn.

Echter, ik bepaal zelf wat ik doe in mijn leven. Advies is prima, maar ik zal geen bevelen opvolgen als 'maak het uit'. Mijn levenstijl is MIJN levenstijl, niet die van m'n vrienden.

Ik zou mijzelf overigens diep schamen als ik vrienden had die mijn leven proberen te beheersen.

Even projecterend op jouw exvriendje: het is nogal een zwakkeling, dat hij niet tegen de meningen van zijn vrienden in durft te gaan. Vraag je ook af of je wel een jongen zonder ruggengraat überhaupt wilt.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 12:09
Rj's_engeltje
Avatar van Rj's_engeltje
Rj's_engeltje is offline
Ik denk niet dat ik me iets aan zou trekken van wat mijn vrienden van mijn vriend vinden...Waarschijnlijk kennen ze hem niet eens, en als ze zo'n conclusie alleen maar baseren op uiterlijk, zijn ze sowieso fout bezig
__________________
* Ik hou van mijn mannetje (K) *
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 12:11
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Dat zijn geen vrienden dan...
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 12:13
Toscane
Toscane is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

Even projecterend op jouw exvriendje: het is nogal een zwakkeling, dat hij niet tegen de meningen van zijn vrienden in durft te gaan. Vraag je ook af of je wel een jongen zonder ruggengraat überhaupt wilt.
Ja maar kweet dus niet zeker of da zo is, he. Oh, ben egt dom, zou hem nog verdedigen ook als t wel zo zou zijn.
__________________
..:: Sometimes Your Certainties Turn Out To Be Proven Lies ::..
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 12:22
Verwijderd
nee, ik doe zelf wat ik wil, met mijn vriend moet ik mijn hele leven verder, samenwonen, bij zijn, enz... met vriendinnen hoeft dat niet, maar mijn vriendinnen laten me toch doen wat ik wil duss
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 12:28
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Nee dat zou ik niet doen. Alhoewel ik wel wat kritischer zou kijken naar mijn vriendje. Maar als ik echt verliefd ben op hem en mijn vriendinnen vinden hem een sukkel zou ik bij hem blijven. Mijn vriendinnen zouden ook ooit willen dat ik het voor ze uitmaak gelukkig.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 12:38
Verwijderd
Geen vrienden meer?
Vinden jullie dat niet wat overdreven, als een goeie vriend van mij een hele domme vriendin heeft, ja dan vind ik dat maar als hij er blij mee is, dan ben ik toch wel een goeie vriend.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 12:39
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Let's Party schreef:
Ja maar kweet dus niet zeker of da zo is, he. Oh, ben egt dom, zou hem nog verdedigen ook als t wel zo zou zijn.
Wil je een vriend (in de vorm van vriendschap) die het contact met jou verbreekt als je om opheldering vraagt?

Ik snap eigenlijk ook niet waarom je het hem zou vragen, alsof hij daar eerlijk antwoord op gaat geven..
"Ja, ik ben inderdaad een zwakkeling en heb mij door mijn vrienden laten beïnvloeden". Over het algemeen zul je dit een jongen NOOIT horen zeggen.

Er is geen manier om achter de waarheid te komen. Er is alleen een manier om erachter te komen of hij jouw contact, aandacht en vriendschap wel waard is.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:
"Ja, ik ben inderdaad een zwakkeling en heb mij door mijn vrienden laten beïnvloeden". Over het algemeen zul je dit een jongen NOOIT horen zeggen.
Over het algemeen niet, tenzij je helemaal geen gevoel voor eigenwaarde hebt, zoals ik

Echt zo van "Hmm, gezien mijn vrienden en kennissen deel uitmaken van de stimuli die ik dagelijks ervaar, zou het zonder meer kunnen dat ze mij in mijn beleving en oordeel beïnvloeden. Empirisch gezien zou je ook kunnen veronderstellen dat mijn gehele identiteit gevormd werd en wordt door mijn directe omgeving, dus heb ik als normale sterveling zijnde werkelijk geen eigen mening. Ook al denken wij mensen die vaak wel te hebben. Zaak is nu eigenlijk te doorgronden hoe de situatie zou zijn als ik jou en al je eigenschappen bewust analyseer met voor- en tegenargumenten, hieruit vervolgens een saldibalans opmaak, teneinde te bepalen of het onderhouden van een relatie met jou werkelijk zo'n dilemma zou zijn"

.. en daarna krijg je de volle lading
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 13:57
)Vampje(
)Vampje( is offline
Het interesseert mij werkelijk geen moer wat vrienden van mijn relatie vinden. Wel vind ik het belangrijk dat mijn familie er (een beetje) achter staat.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Let's Party schreef:


Maar wat ik me dus afvroeg zou jij t uitmaken als je vrienden je vriend/ vriendin afkeuren.
ZEKER niet, dan bekijken ze het maar, ik mag toch wel mijn eigen vriendin kiezen
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 08:21
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Citaat:
triple-X schreef:
ZEKER niet, dan bekijken ze het maar, ik mag toch wel mijn eigen vriendin kiezen
prcies... ik heb er ook echt schijt aan..

ik wist goed dat sommige van mijn vriendinnen mijn ex gewoon afkeurde. Dat door zijn "levenstijl" ... maar dat weerhield mij echt niet. Als ze hem niet mogen... jammer voor ze..
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 10:27
Rian-x-
Rian-x- is offline
... Ik trek me er dus nix van aan...
Een vriendin van mij is ontzettend jaloers en kraakt alle vriendjes van haar andere vriendinnen af, ook die van mij dus. Het is wel irritant maar k besteed er niet te veel aandacht aan. K kan dr wel flink kwaad om worden...
Maar ik maak het niet uit omdat zij hem niet moet...

Een andere vriendin van me heeft dat wel een keer gedaan. Dat was omdat iedereen van onze vriendegroep die jongen niet moest. Ze werden buitengesloten, kregen ruzie omdat zij aan hem vroeg een beetje te veranderen, wat hij dus niet deed/wou. En toen ging het uit...
In zekere zin dus wel omdat haar vrienden hem afkeurden...

Het ligt denk ik net aan de situatie.
__________________
Wie over zich laat lopen is een stoeptegel! *loesje*
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 10:29
Verwijderd
hell no, zou t we lvervelend vinden maar uitmaken zou ik niet doen..die 2 staan toch los van elkaar..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-10-2002, 11:06
Verwijderd
neen, dat zou ik niet doen
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 11:13
Stoetel
Avatar van Stoetel
Stoetel is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Vrienden zijn voor mij best waardevol. Ze mogen best advies uit brengen over mijn relatie, door mij bijvoorbeeld op dingen te wijzen waarom ze niet een goede vriendin voor mij zou zijn.

Echter, ik bepaal zelf wat ik doe in mijn leven. Advies is prima, maar ik zal geen bevelen opvolgen als 'maak het uit'. Mijn levenstijl is MIJN levenstijl, niet die van m'n vrienden.

Ik zou mijzelf overigens diep schamen als ik vrienden had die mijn leven proberen te beheersen.

Even projecterend op jouw exvriendje: het is nogal een zwakkeling, dat hij niet tegen de meningen van zijn vrienden in durft te gaan. Vraag je ook af of je wel een jongen zonder ruggengraat überhaupt wilt.
Hier ben ik het eigenlijk ook wel mee eens ja. Mijn vrienden mogen gerust advies geven en ik vind het heel tof als ze goed met mn vriend kunnen opschieten, want dat is op zich veel gemakkelijker omdat je dan al eens samen op stap kan en zo. Maar voor de rest is het mijn keuze en kan ik nog altijd beslissen wat ik met hun advies doe. Dus ik zou het al zeker niet uitmaken als mn vrienden zeggen dat ik dat moet doen.
__________________
~Wie zijn gat verbrandt mag blij zijn dat hij niet andersom stond~
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 11:36
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Eeehm, ligt het aan mij of getuigt het van weinig respect als je vrienden willen dat jij je vriend(in) dumpt?

Sorry, maar vrienden dienen jou keuzes gewoon te respecteren. (en als het echt vrienden zouden zijn dan zouden ze dat ook gewoon doen)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 12:29
Eaglewing
Avatar van Eaglewing
Eaglewing is offline
Ik zou zeker na gaan denken als mijn vrienden een negatieve mening over mijn (toekomstige) vriendin zouden hebben.
Zeker omdat mijn vrienden voor een groot gedeelte hetzelfde denken qua "vriendensmaak".

Zij zouden ook nooit zeggen dat ik haar moet dumpen maar geven natuurlijk wel een mening af.

Ik zou het als signaal zien en mijn relatie nog eens onder de loep leggen. Maar de uiteindelijke beslissing maak ik zelf, de afweging komt volledig van mezelf.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 12:43
Tactic
Tactic is offline
Ik zou het echt niet uitmaken op advies van vrienden... Wat zij denken kan me aan me reet roesten.

Ik praat eerst dan wel eens goed met mijn vriendin... Eerst zelf een mening vormen, dat hoeven anderen niet voor mij te doen!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 14:24
Piccola
Piccola is offline
Ik zou mijn vriend nooit verlaten, omdat mijn vrienden/ouders of wie dan ook een andere mening over hem hebben! Dat vind ik wel erg sneu.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 14:27
20marianne12
20marianne12 is offline
Nee ik zou het niet uitmaken vanwege de mening van mijn vriendinnen. Maar het is toch niet echt leuk als je vriendin niet echt positief over je vriendje praat. Maar uitmaken, nee...
__________________
Als geduld een schone zaak is, heb je voor msn smetvrees nodig
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2002, 12:19
$dollarchick$
$dollarchick$ is offline
kort maar krachtig: NOOIT
__________________
de oplossing voor alle problemen in tha world iz: RESPECT (go digga)
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 19:59
HelpMePlease
HelpMePlease is offline
mijn vrienden zijn vrij om hun mening te geven over everything ook over mijn vriend.

maar zolang ik het niet eens ben met die mening is het voor mij heel simpel. niet dus.

zolang ik tevreden met hem, is het voor mij goed.
__________________
Wat heb je aan mensen die je alleen kunt benaderen met de juiste woorden?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2002, 14:34
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Nee, ik zou het niet uitmaken vanwege de mening van mijn vrienden. Maar mijn vrienden kunnen het er wel niet mee eens zijn maar ze zouden het dan toch wel accepteren.
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Zwarte Piet
DAH
417 03-08-2016 22:01
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering
PetitieJeugd
39 31-10-2013 13:01
Liefde & Relatie Relatie gestopt deel je mening
JeffreyBC
24 17-08-2013 20:26
Liefde & Relatie reden tot uitmaken?
amstelbabe
60 08-01-2006 12:07
Levensbeschouwing & Filosofie Bijna-dood-ervaringen (noorderlicht)
Isa
19 21-04-2002 14:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22.