Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2014, 16:41
Alex.-.
Alex.-. is offline
Sindsdat ik klein ben ben ik elke avond bang voor inbrekers, ik woon ook niet in de meest veilige buurt van de stad waar ik woon, en nadat er een paar maanden geleden iemand is doodgeschoten bij inbraak, is het alleen maar erger geworden. En de meeste zullen zeggen: Stel je niet aan, er gebeurt toch niks. Maar dat helpt ook niet echt. Ik lig nu elke avond vreselijke scenarios af te spelen in mijn hoofd. Al bedankt voor het lezen en laat alsjeblieft iets van een tip achter.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2014, 16:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat is het ergste dat er kan gebeuren als er ingebroken wordt? Waar ben je bang voor?

Bij ons is er ruim een jaar geleden ingebroken toen we niet thuis waren. En ja, de eerste nacht daarna in je huis is raar, eng en naar en daarna ben je meer paranoia en tuurlijk is het klote dat je spullen kwijt bent maar het leven gaat gelukkig ook gewoon door en de angst slijt ook weer langzaam weg.

Als tips kan ik je meegeven om goed te kijken wat je zwakke punten in huis zijn. Laat nooit ramen en deuren openstaan als je niet thuis bent, ook niet als je even onder de douche gaat als je alleen thuis bent of een dutje gaat doen. Zorg dat mensen niet bij je naar binnen kunnen kijken of er wel of geen mensen thuis zijn, laat geen waardevolle spullen in het zicht liggen, zorg dat je huis er niet onbewoond uit ziet als je weg bent of op vakantie.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 11-08-2014, 17:04
Verwijderd
Honkbalknuppel kopen.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2014, 00:54
AVblog
AVblog is offline
ik zou zeggen er oplos rammen
Met citaat reageren
Oud 14-08-2014, 00:54
AVblog
AVblog is offline
america style
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05.