Oud 04-05-2007, 13:02
Verwijderd
Dit topic mag nu wel weer. En dit keer geen onnodige discussies, we houden dit topic graag open, dank u.

Citaat:
Mr Soija schreef op 24-03-2007 @ 22:41 :
In het "Hoe stel jij de forummer boven je voor?" topic, vertellen andere forumers, hoe jij zou zijn. Maar hoe ben jij nou werkelijk?
Sappige details zijn een pré.



Nja, om maar te vergelijken met wat allemaal in dat andere topic wordt gezegd.:
Nou, qua uiterlijk ben ik dus een neger. Ben niet lang, hou het maar op rond de 1.73m. Mocht je een stempeltje willen, consider ik me als bi.
Ben überverlegen, teruggetrokken, einzelgänger. Houd niet van aandacht irl. Kan keihard schreeuwen tegen mn moeder hoor, maar alleen als zij dat eerst doet en erg lang.
Ben ietsjespietsjes een smetvrees persoon en houd van netjes geordend.
Advertentie
Oud 04-05-2007, 13:08
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Ik doe wel met je mee

Ik ben 1.70 ofzo? bruin haar, vroegââh blond. Soms weer een beetje blond. Ik hou niet van dingen die het zelfde zijn.
Zo kan ik een hele dag in een groepje mensen zitten en neits zeggen, terwijl ik 's avonds bij het uitgaan ineens tegen iedereen aan schreeuw.

Ik hou er van om te overdrijven, maar ik probeer me altijd in te houden. Ik ben chaotisch en kan niet ordenen. Maar soms word ik gek van troep en dan gooi ik heel veel weg en de rest leg ik op chronologische en alfabetische volgorde netjes weg. Maar dat houd ik nooit langer dan een week vol.
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 04-05-2007, 13:33
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Het is maar goed dat Mark weg is dan.

Ik ben Julius en ik heb bruin haar. Als ik je niet goed ken zeg ik meestal niet zoveel, tenzij we elkaar meteen heel gaaf vinden. Bij mensen die ik goed ken praat ik veel. Ik maak soms opmerkingen die mensen hard en gevoelloos vinden, maar gelukkig ook grappig. Ik ben juist wel heel gevoelig. Ik houd van de lente en wat ze met zich meebrengt.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 04-05-2007, 13:34
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Juice en gevoelig?
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 04-05-2007, 13:51
Albert Heijn
Avatar van Albert Heijn
Albert Heijn is offline
Ik ben een geldwolfje.
Maar ook heel gul, omdat de melk van vorige week nu in de bonus is.
__________________
Heeft u een bonus kaart? Nieuwe AH XL IN ZAANDAM! KOMT ALLEN!
Oud 04-05-2007, 13:55
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Darkiekurd schreef op 04-05-2007 @ 13:34 :
Juice en gevoelig?
Wat is daar ongeloofwaardig aan?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 04-05-2007, 14:56
Le Soleil.
Avatar van Le Soleil.
Le Soleil. is offline
Dat wil niemand weten.
Oud 04-05-2007, 15:00
Verwijderd
Mijn gedrag naar anderen toe is sterk afhankelijk van wie ik tegenover me heb. Zoals ieder weldenkend mens zou doen pas ik mij in een zodanige mate aan aan de situatie dat ik een zo goed mogelijke indruk maak, mocht ik het idee hebben dat het achterlaten van een positieve indruk mij later wat kan opleveren. Hoe leuk, gezellig, aardig en soortgelijk(e) positieve gedrag/karaktertrekken ik vertoon hangt daarom af van hoe intelligent ik je acht, hoeveel raakvlakken ik met je heb en of je iets voor mij kunt betekenen. Wat ook leuk is om te vermelden is dat ik mijzelf niet in een hokje kan plaatsen. Ik heb van heel veel groepen wel wat weg, vandaar dat ik mij ook vaak goed in een ander kan verplaatsen en mensen snel door heb.

Soms val ik echter van deze 'gedragscode' af. Dit is het geval wanneer mijn voorplantingsorgaan de macht heeft over mijn hersenpan. Tot op heden heeft dit alleen plaatsgevonden bij dames, waar ik uit concludeer dat ik heteroseksueel geaard ben.

Samengevat, als ik niet aardig tegen je ben dan zijn 1 of meer van de volgende gevallen in werking:
1. Ik vind je dom. Meestal betekent dit ook dat je echt dom bent, is mijn ervaring.
2. Je bent zelf niet aardig. Hier leert de ervaring mij dat je ofwel dom bent of weinig raakvlakken met mij hebt.

Waar de een het label 'supergezellig, charismatisch, open en humoristisch' op mij plakt, bestempelt een ander mij met 'introvert, pessimistisch en onaardig'. Er zijn mensen die mij een:
- Elitaire klootzak vinden
- Ontzettend lieve, zachtaardige jongen vinden
- Stille introverte persoonlijkheid vinden hebben
- Geboren stand-up comedian / performer vinden

Zoals je zelf wel ziet komt het een met het ander niet bijzonder goed overeen. Vandaar dat ik zeg dat ik niet eenduidig 'ik' ben. Een veelzijdig, kleurrijk persoon. (zie mijn avatar )

Sommige mensen lopen met mij weg en anderen lopen van mij vandaan.

Nog wat feitelijke zaakjes voor hen die daar prijs op stellen:
- Man
- 19 jaar, 3 maanden en 13 dagen jong
- 182cm lang
- 74 kg
Oud 04-05-2007, 15:49
Verwijderd
Ik ben een narcistische hufter.
Oud 04-05-2007, 15:54
Verwijderd
Ik heet nog steeds Martin en heb verschillende modi. Die variëren van extreem huppelig tot ijspilaar. Wat voor modus ik aan zal nemen hangt af van mijn stemming, het weer en de mensen om me heen. Ik kan heel kinderachtig zijn, maar ook heel volwassen. Ik kan aardige opmerkingen maken, maar ik kan je ook door de grond heen kwetsen.

Ik vind veel mensen dom en maak daar geen geheim van. Ik kan niet tegen oeverloos gezever om niets en daar word ik dan ook behoorlijk geïrriteerd door, discussies om totaal onboeiende dingen zijn dus niet mijn ding. Ik ben iemand van de inhoud.

Verder is er niet zoveel te vertellen, behalve dan dat ik spinazie erg lekker vind.
Oud 04-05-2007, 16:01
Le Soleil.
Avatar van Le Soleil.
Le Soleil. is offline
Spinazie met pannenkoeken zijn werelds
Oud 04-05-2007, 17:27
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik ben dus Kim

Ben 1.70m lang, lang, blond haar, helemaal van mezelf. Ik heb een hekel aan gevervd haar. Hed blauw groenige ogen en ze zijn helemaal goed. Ik ga dus bril-loos en contactlens-loos door het leven.
Wel ben ik te zwaar, maar ik ben nu geruime tijd bezig met afvallen, en hoewel het niet erg snel gaat gaat het wel heel goed.
Ik hou van buiten zijn, wandelen, door weilanden huppelen en bij tijden ook van in bomen klimmen. Zo nu en dan ben ik een échte doos en mag ik graag wel een beetje tutten, maar niet té vaak
Ben samenwonend, en ook dat bevalt erg goed! Ik werk als echografiste in een zelfstandige praktijk, en nee, ik maak geen echo's van zwangere vrouwen.
In ben in staat zowel goede als slechte films te waarderen en doe dit ook regelmatig. Zo nu en dan met mijn neus in de boeken vind ik ook prettig.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 04-05-2007, 17:50
Ray
Avatar van Ray
Ray is offline
Ik ben niet echt.
__________________
Chaos unleashed..
Oud 04-05-2007, 17:55
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Juice schreef op 04-05-2007 @ 13:55 :
Wat is daar ongeloofwaardig aan?
Je komt, mijns insziens, over als iemand die nooit z'n gevoelens laat zien. Dus echt zo'n stoere gast die nooit praat enzo. Daarom.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 04-05-2007, 18:04
le_mug
Avatar van le_mug
le_mug is offline
ik ben de muug en ik drop op elke straathoek een beetje spuug. peter crouch is de nickname bitchesz
__________________
je m0000000000000000000000000d'r
Oud 04-05-2007, 18:07
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Darkiekurd schreef op 04-05-2007 @ 17:55 :
Je komt, mijns insziens, over als iemand die nooit z'n gevoelens laat zien. Dus echt zo'n stoere gast die nooit praat enzo. Daarom.
Ik vind dat je in het echt wel kunt merken dat ie wel gevoelig is, hoewel ik niet weet of hij wil dat anderen dat zien. Maar goed. Op het forum komt ie soms wat harder over, maar zo ken ik er nog wel meer.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 04-05-2007, 18:53
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Ik heb verrassend veel overeenkomsten met Juice, als ik dat zo lees. Alleen ben ik niet heel gevoelig, maar een beetje. En ik heb liever herfst dan lente.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Oud 04-05-2007, 19:19
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
goed topic

geen idee wat ik over mezelf moet vertellen
__________________
.
Ads door Google
Oud 04-05-2007, 19:26
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
naam ingebruik schreef op 04-05-2007 @ 19:19 :
goed topic

geen idee wat ik over mezelf moet vertellen
Je kunt bijvoorbeeld vertellen wat je karaktereigenschappen zijn, waardoor je snel geirriteerd raakt, wat je leuk vindt, wat je op prijs stelt, een paar voor jouw karakteristieke anekdotes, je lievelingskleur, wat voor knuffels er elke avond op de rand van je bed op je zitten te wachten...
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 04-05-2007, 19:52
Verwijderd
Ik was al echt in het vorige topic. Maar nou ja, laat ik eens wat andere dingen verzinnen.

Vandaag ben ik goed in klimmen. Op de overhang in een keer (nou goed een 5+ maar het gaat om het idee) en een 6B met twee keer blokken maar de laatste moeilijke pas die mijn vriendje-die-een-hoger-niveau-klimt-dan-ik niet kon deed ik lekker in een keer, ha.

Verder ben ik meh vandaag zonder reden. Ik ben niet verdrietig of moe of boos en toch erger ik me overal aan en wórd ik wel snel verdrietig of moe of boos. Laat een aardappel vallen bij het koken en de tranen springen me in m'n ogen. Zulke dagen heb ik nog wel eens (en het ligt niet aan m'n hormonen want ik zit middenin een pilstrip) en eigenlijk is het heel irritant. Of nou ja, dat vind ik niet zo erg, maar wel als ik bij mensen ben die altijd vrolijk zijn. Mijn vriendje heeft zelden een off-day en hij snapt het dan ook niet helemaal, geloof ik. Gelukkig is hij er aan gewend.

Oh en ik ga op twee hippe vakanties dit jaar (paardrijden met Qimm en klimmen met het vriendje) en ik heb er zélfs genoeg geld voor want ik werk, maar ik voel me tóch schuldig want ik ga er in totaal heel veel geld aan uitgeven en van dat geld kon ik ook een half jaar collegegeld betalen. En ik heb mijn ouders gezegd dat ik dat ook zou doen, maar ja, ik wil toch op die vakanties.

Oh en als ik een off-day heb ben ik altijd gekwetst door opmerkingen die helemaal niet kwetsend zijn en dan ga ik mensen vervolgens ervan beschuldigen dat ze me kwetsen terwijl ze dan niet snappen waarom.

Ik zeg lekker veel negatieve dingen vandaag geloof ik. Ik moet het boek 'Zaterdag' van Ian McEwan lezen voor de leeskring en analyseren, maar ik heb geen zin en lees in plaats daarvan Buffy fanfiction. Beetje stom want dinsdagmorgen is er leeskring en zoveel tijd heb ik ook niet meer. En ik moet ook nog dat stomme bachelorwerkstuk maken en daardoor heb ik nergens tijd voor en ik dóe wel dingen en dan voel ik me daar weer schuldig over.

En nu twijfel ik of ik dit ga posten of niet want het wordt wel erg openhartig. Maar goed, zo kan ik dus ook zijn, openhartig. En toch denken mensen die mij niet kennen vaak dat ik gesloten ben en stoer en afstandelijk zelfs. Whaha, hoe ik het toch altijd voor elkaar krijg om die indruk te wekken....
Oud 04-05-2007, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Tink* schreef op 04-05-2007 @ 18:07 :
Ik vind dat je in het echt wel kunt merken dat ie wel gevoelig is, hoewel ik niet weet of hij wil dat anderen dat zien. Maar goed. Op het forum komt ie soms wat harder over, maar zo ken ik er nog wel meer.
uhuh
Oud 04-05-2007, 20:19
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Tink* schreef op 04-05-2007 @ 18:07 :
Ik vind dat je in het echt wel kunt merken dat ie wel gevoelig is, hoewel ik niet weet of hij wil dat anderen dat zien.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 05-05-2007, 19:52
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Juice schreef op 04-05-2007 @ 20:19 :
Aaah, ik vond je irl ook heel anders dan op t forum. Net als Sylph trouwens. Maar mijn hele sylph beeld is vern**kt...!

OT:
Ik ben heeel verlegen, soms en soms ook niet. Op de meet was ik niet zenuwachtig meer en dat vond ik heel leuk, dus dan praat ik veel.
Maar vanmiddag had ik een soort kennismakingsgesprek en dat was echt doodeng. Dus toen was ik verlegen.
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 05-05-2007, 22:12
Verwijderd
Mijn naam is Kenjirro. Hoe meer mensen om me heen zijn hoe hyperactiever ik word en hoe meer aandacht ik wil. Ik ben best sociaal en mensen komen altijd met bepaalde problemen bij mij terecht, maar als het goed met ze gaat is het contact ineens weer weg. Ik heb bijna geen vrienden, maar wel ontzettend veel kennissen. Ik houd er tevens van dingen te verzamelen en als ik een hobby heb stort ik me erook helemaal in, Ik doe tevens vechtsport en was vroeger goed, nu ben ik een beetje aangekomen. Verder houd ik van films. Ik zou graag naar het buitenland willen. In december ga ik dan ook, als alles goed gaat, een half jaar in hong kong studeren, waarop ik vervolgens ga reizen. Ik ben tot slot een pessimist en een nerd.
Oud 05-05-2007, 22:24
Verwijderd
Charlotte, 19 jaar, geverfd haar (Sorry Qimm, vroeger was ik ook blond), groene ogen.
Ik studeer Nederlandse Gebarentaal in Amsterdam, woon daar niet, maar woon in een dorpje ergens in de buurt van Amsterdam met mijn vriend. We hebben een kat, Japie en 4 vissen, John, George, Paul en Ringo.
Ik ben altijd heel druk en hyperactief als ik enthousiast ben over dingen. Verder is het alweer te lang geleden dat ik gek gedaan heb met mijn vriendinnen en ik wil skippyballen op de dam!

Ik ga dit jaar op vakantie naar Frankrijk, misschien Rome en ik ga nog een tijdje naar de Veluwe.

Ik werk niet, ben wel aan het zoeken, doe wel vrijwilligerswerk.
Advertentie
Oud 05-05-2007, 22:34
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 05-05-2007 @ 19:52 :
Net als Sylph trouwens. Maar mijn hele sylph beeld is vern**kt...!
Ja, anders ben je wat explicieter!
Oud 05-05-2007, 22:52
mueslireep
Avatar van mueslireep
mueslireep is offline
15jaar, zwart haar, bril, stekeltjes. donker blauwe ogen, 1,80lang

persoonlijkheid xtreem stil, ik zeg heel weinig, hmm ik leef achter de computer en school is KUT en ik heb een kat maar het boeit jullie vast niet hoe oud die is. euhm.... ik zat op zwemmen maar ik ben lui geworden (denkik) want ik ben gestopt. (daarom ben ik nu ook zo dik) ik heb ook een zus maar die is nu op vakantie. verder... oja ik ben een tijdje weg geweest van forum mensen hebben me vast heel erg gemist maar ik ben er weer! (jeej) maar ik ben denkik wel so weer weg (hoop ik) want hiet zitten veel mensen zonder leven en dat is aanstekelijk. (teminste dat denk ik) Mijn gevoel voor humor is slecht (hadden jullie al door) daarom val ik goed bij de meisjes ik ben geen breezer voor de menzen die da denken ma kep mun eigen taal ontwikklt en das niet grappig... mijn handschrift is lelijk waardoor iedereen mijn handtekening kan. Ik draag nu een boxer die ik pasgeleden heb gekocht een 2 verschillende lonytunes sokken van de aldi. (not matching) Mensen haten mij omdat ik 15 ben en mensen op dit forum willen geen jongetjes van 15 want die zijn nog te jong (en ik zou geen namen noemen) dus... oja en ik heb een sony ericson V630i (nieuw!) en voor de mensen die mijn nummer willen kunnen we smsen moet je eventjes PMen want ik heb 1000gratis smsjes per maand wat neerkomt op 1cent per sms. (0wn!) dus spam kun je krijgen . maar weer terug naar mezelf,... mijn lievelingskorstje is chinees en ik ga graag op vakantie naar Duitsland (vraag me niet waarom) en mijn favoriete muziek is sonata arctica, omdat dat gewoon een geweldige band is!#%%@#% euhm... ik kan ook keyboard spelen (mozart) blues en ik speel in een bandje (Amsterdamse Muziekscholen Prijs gewonnen!) en ik voetbal graag.. (nee ik kan het niet) en ik heb een zwarte eastpak. Meestal neem ik daar boeken in mee voor naar school maar vaak vergeet ik die ook omdat ik heel erg slordig ben. (jaja) en ik hou dus van blues.... sommige dingen hierboven klopten geloof ik niet (???) maar dit ben ik dus
__________________
[QUOTE=deadlock;32267601]Supergrappig.[/QUOTE]
Oud 05-05-2007, 23:01
Verwijderd
Leer nu maar fatsoenlijk typen.
Oud 05-05-2007, 23:03
mueslireep
Avatar van mueslireep
mueslireep is offline
Citaat:
Spectrum schreef op 05-05-2007 @ 23:01 :
Leer nu maar fatsoenlijk typen.
hou
nou
op

ben ik terug en ik denk in mezelf, goh wat heeft spectrum toch weer een mooie zelfgemaakte avatar (dus ik gaf je een complimtent in mijn hoofd) en dan moet je me weer afkraken! wat leven we in een wereld? en ik dacht nog, hij is blij me weer te zien??!!!
__________________
[QUOTE=deadlock;32267601]Supergrappig.[/QUOTE]
Oud 05-05-2007, 23:05
Verwijderd
Dat je een compliment geeft wil nog niet zeggen dat ik je mag. Ik vind je nog steeds een kneus maar dat was ik ook toen ik 15 was, dus hecht niet teveel waarde aan mijn oordeel.
Oud 05-05-2007, 23:08
mueslireep
Avatar van mueslireep
mueslireep is offline
Citaat:
Spectrum schreef op 05-05-2007 @ 23:05 :
Dat je een compliment geeft wil nog niet zeggen dat ik je mag. Ik vind je nog steeds een kneus maar dat was ik ook toen ik 15 was, dus hecht niet teveel waarde aan mijn oordeel.
kijk dit bedoelde ik dus met haat. volgens mij moet ik een versie 2 maken
__________________
[QUOTE=deadlock;32267601]Supergrappig.[/QUOTE]
Oud 05-05-2007, 23:08
fromBALKAN :D
Ik ben 15 jaar, ik lijk een beetje gemeen, maar dat ben ik niet.
Ik wil nog in m'n kindertijd blijven, ik heb zo géén zin om volwassen te worden
Ik zit op school in het oosten van Rotterdam, ik kan met misschien van de 25 kids in m'n klas maar met 3 ervan opschieten
Ik wordt snel zenuwachtig, ik ben heel bemoeizuchtig.

Das wär es ;x
Verder weet ik niet zoveel over mezelf te vertellen

Greetz.
Oud 05-05-2007, 23:09
Verwijderd
Citaat:
BirdsNest schreef op 05-05-2007 @ 23:08 :
kijk dit bedoelde ik dus met haat. volgens mij moet ik een versie 2 maken
Dan heb jij een heel verkeerde definitie van haat.
Oud 05-05-2007, 23:10
fromBALKAN :D
Citaat:
Spectrum schreef op 05-05-2007 @ 23:09 :
Dan heb jij een heel verkeerde definitie van haat.
En jij moet 's een keertje die gore **** van je houden als je niet normaal kunt reageren.
Oud 05-05-2007, 23:10
Verwijderd
Hebben jullie echt niets beters te doen, of is kansloos zeveren jullie special style?
Oud 05-05-2007, 23:10
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
fromBALKAN schreef op 05-05-2007 @ 23:10 :
En jij moet 's een keertje die gore **** van je houden als je niet normaal kunt reageren.
Hehe, jouw definitie van normaal klopt ook niet echt zie ik zo.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Ads door Google
Oud 05-05-2007, 23:11
fromBALKAN :D
Citaat:
Darkiekurd schreef op 05-05-2007 @ 23:10 :
Hehe, jouw definitie van normaal klopt ook niet echt zie ik zo.
Die sterretjes
Oud 05-05-2007, 23:12
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Zozo. Door die sterretjes is jouw post meteen beschaafd.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 05-05-2007, 23:12
fromBALKAN :D
Citaat:
Darkiekurd schreef op 05-05-2007 @ 23:12 :
Zozo. Door die sterretjes is jouw post meteen beschaafd.
Kom je erachter
Oud 05-05-2007, 23:13
mueslireep
Avatar van mueslireep
mueslireep is offline
Citaat:
fromBALKAN schreef op 05-05-2007 @ 23:10 :
En jij moet 's een keertje die gore **** van je houden als je niet normaal kunt reageren.
;d;d;d;d biTcheS staaN aaN dE kanT B00djeS te kIjken eh ;d;d;d;d;d;d

nee maar serieus jullie denken dat jullie alles kunnen maken omdat jullie ouder zijn...

EN DAT MOET NOU MAAR EENS AFGELOPEN ZIJN, IK WIL RESPECT!
__________________
[QUOTE=deadlock;32267601]Supergrappig.[/QUOTE]
Oud 05-05-2007, 23:15
fromBALKAN :D
Citaat:
BirdsNest schreef op 05-05-2007 @ 23:13 :
;d;d;d;d biTcheS staaN aaN dE kanT B00djeS te kIjken eh ;d;d;d;d;d;d

nee maar serieus jullie denken dat jullie alles kunnen maken omdat jullie ouder zijn...

EN DAT MOET NOU MAAR EENS AFGELOPEN ZIJN, IK WIL RESPECT!
=|
Ik ben jonger dan jij =|
Oud 05-05-2007, 23:15
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
BirdsNest schreef op 05-05-2007 @ 23:13 :
;d;d;d;d biTcheS staaN aaN dE kanT B00djeS te kIjken eh ;d;d;d;d;d;d

nee maar serieus jullie denken dat jullie alles kunnen maken omdat jullie ouder zijn...

EN DAT MOET NOU MAAR EENS AFGELOPEN ZIJN, IK WIL RESPECT!
Je wil ''respect'' door zo te posten? En je wil ''respect'' op een forum? Ik wil je graag verwijzen naar het 'Wie mag er van jou weleens een leven gaan zoeken?'-topic.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 05-05-2007, 23:15
fromBALKAN :D
Citaat:
Darkiekurd schreef op 05-05-2007 @ 23:15 :
Je wil ''respect'' door zo te posten? En je wil ''respect'' op een forum? Ik wil je graag verwijzen naar het 'Wie mag er van jou weleens een leven gaan zoeken?'-topic.
;x ga 's niet offtopic
Oud 05-05-2007, 23:15
Verwijderd
einde discussie rapidly approaching!
Oud 05-05-2007, 23:16
mueslireep
Avatar van mueslireep
mueslireep is offline
Citaat:
fromBALKAN schreef op 05-05-2007 @ 23:15 :
=|
Ik ben jonger dan jij =|
=| wie ben jij? talk to the haaand biatch

on topic time
__________________
[QUOTE=deadlock;32267601]Supergrappig.[/QUOTE]
Oud 05-05-2007, 23:27
Rio Jams
Avatar van Rio Jams
Rio Jams is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 04-05-2007 @ 13:02 :
Dit topic mag nu wel weer. En dit keer geen onnodige discussies, we houden dit topic graag open, dank u.
Oud 06-05-2007, 03:06
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Mushu schreef op 05-05-2007 @ 21:24 :
Charlotte, 19 jaar, geverfd haar (Sorry Qimm, vroeger was ik ook blond),
Je bent gewoon nog in de ontkenningsfase, geeft niet hoor
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 06-05-2007, 06:50
Chronocide
Chronocide is offline
IRL ben ik 44 jarige kantoormedewerker die onlangs is ontslagen wegens een inkleining van het bedrijf. Mijn vrouw is van me gescheiden omdat ik de nijging heb om haar in een dronken bui bewusteloos te meppen met mijn schoen. Die voogdij over mijn 6 jarige dochter heb ik ook verloren omdat ik onterecht schuldig bevonden ben aan het seksueel misbruiken van de Shetlandpony van de buren.

Bovendien heb ik een Fetish voor vrouwen die zich als Dwergen (google it) verkleden.
__________________
(onderschrift)
Oud 06-05-2007, 08:54
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
BirdsNest schreef op 05-05-2007 @ 23:13 :
EN DAT MOET NOU MAAR EENS AFGELOPEN ZIJN, IK WIL RESPECT!
Hahaha, brutaal snotjong. Ga buiten spelen.
Oud 06-05-2007, 09:14
Chronocide
Chronocide is offline
In dit topic: ethnische minderjarige minderheden beledigen elkaar op een geel forum!
__________________
(onderschrift)
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45.