Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2009, 19:49
Aapje*
Avatar van Aapje*
Aapje* is offline
ik vind het een eng te bedenken dat mensen je huis insluipen terwijl je ligt te slapen en dan je slaapkamer binnenkomen met een wapen en je wakker wordt en ziet dat er een pistool tegen je gericht is.
(of uberhaubt dat mensen mijn huis binnen kunnen sluipen).

Ik vindt het ook eng als ik eraan denk dat mijn vriend er ineens niet meer zou zijn of mijn ouders etc.

ik vind het een eng idee dat de tumor van mijn schoonmoeder misschien toch weer groeit[
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-11-2009, 20:22
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
2012......
Dat is trouwens een mythe, echte urban legend. Er is geen enkel bewijs dat de maya's of de inca's of weet ik veel dachten dat de wereld vergaat in 2012.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 20:25
Verwijderd
no shit sherlock
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 20:28
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ja, duh, natuurlijk vergaat de wereld dan niet, maar de theorie dat ze dat dus dachten is verzonnen. Dat bedoel ik dus.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 21:08
roosjuh1988
roosjuh1988 is offline
Het lijkt me een eng idee als je niet meer weet waar je bent en wat je daar doet.
ook een eng idee is dat het zomaar kan dat ik(of iemand die mij dierbaar is) niet meer leef.
__________________
#
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 21:26
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Ik vind de oerknal een eng idee.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Dat is trouwens een mythe, echte urban legend. Er is geen enkel bewijs dat de maya's of de inca's of weet ik veel dachten dat de wereld vergaat in 2012.
Doe mij 'es een bronnetje?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2009, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Dat is trouwens een mythe, echte urban legend. Er is geen enkel bewijs dat de maya's of de inca's of weet ik veel dachten dat de wereld vergaat in 2012.
Voor zover ik weet hebben wetenschappers er allemaal berekeningen op losgelaten, die uitkomen op diverse data tussen 1998 en 2016. Het zal vast niet letterlijk ergens in een steen gebeiteld hebben gestaan.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2009, 00:14
Verwijderd
En ontopic, ik vind het ook een eng idee dat je verlamd kunt zijn of raken. En verder vind ik nog 230948209348 ideeën eng. Voornamelijk dingen in de richting van 'dit kan niet maar stel dat het gebeurt'. Dat je alleen thuis bent en je woont ergens hoog in een flat en dat er dan opeens iemand door je raam kijkt. Of dat er opeens drie hele lange en hele magere mannen in een hoek van mijn huis staan, dat ik me dus zo omdraai en dat zie. Of dat er iets uit zichzelf beweegt, zo hop dat er een gordijn dat scheef hangt opeens zichzelf recht hangt. Of dat ik wil gaan lopen maar zo door de vloer zak, alsof het zand is. Of dat er mensen bestaan met extreem dunne ledematen, die dan over het plafond kunnen kruipen. Of baby's zonder armen en benen, die dan toch kunnen staan. Zulk soort zaken. Ik ben dan niet bang dat het gebeurt, ofzo, maar ik vind het idee alsnog eng. Temeer omdat ik nogal visueel ingesteld ben en ook een sterk visueel geheugen heb, dus dergelijke crap blijft echt eeuwig in m'n hoofd hangen. (Zoals die fucking douches in It. Die heb ik gezien toen ik twaalf was, en nog steeds houd ik m'n douche geregeld wantrouwig in de gaten.)

Verder vind ik het ook ietwat eng dat ons weten beperkt is. Ik zou graag alles wat er bestaat willen begrijpen. Zodat ik dit, dit en dit, onder andere, niet meer een beetje vind.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2009, 00:46
Verwijderd
Oja, plotsklaps blind worden (door een aandoening, acute blindheid of verwonding) lijkt me fucking eng. Dan zou mijn leven echt waardeloos worden.

Citaat:
Daar heeft fizzle eigenlijk nog wel een punt. Doof worden lijkt me eigenlijk erger, als je blind bent kun je in elk geval nog met anderen communiceren. Ik vind het een eng idee dat muziek bij concerten soms zo belachelijk hard staat dat opeens mijn trommelvliezen zouden kunnen barsten ofzo.
Communiceren is visueel makkelijker dan auditief. Liplezen, gebaren en schrift kunnen allemaal nog met de ogen gezien worden. Doof zijn is daarom vanuit communicatief aspect minder erg dan blind worden.
Bovendien is de meeste informatie die je van je buitenwereld krijgt visueel, dus je ogen zijn nuttiger dan je oren.

Laatst gewijzigd op 11-11-2009 om 00:51.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 18:06
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Adventures???
Ieke
0 18-02-2004 21:37
Liefde & Relatie jongens: wat is jouw definitie van een 'dom'/ 'inhoudsloos' meisje?
Tulpje6
86 26-11-2003 11:29
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51.