Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2010, 17:00
<Kwaak>
Avatar van <Kwaak>
<Kwaak> is offline
Ik moet dit jaar kiezen welke HBO-opleiding ik wil doen.
Ik ben van plan om HBO verpleegkunde te gaan doen. Eerst ik wilde naar Inholland want dit was lekker dichtbij! Maar nou hoorde ik dus dat bij Inholland de opleidingen helemaal niet zo goed zijn. Er valt namelijk heel veel uit en de lesstof is niks.
Maar is dit echt zo beroerd of is het gewoon gelul, want ik wil namelijk wel een goede opleiding doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2010, 10:23
Quinta
Avatar van Quinta
Quinta is offline
Ik ben hier ook wel benieuwd naar! Ik heb namelijk wel een leuke studie gezien bij inholland maar het diploma moet daarna ook wat waard zijn. Deze studie is ook in wageningen te volgen (op een andere hogeschool) maar dit is te ver weg voor mij.
Staat een inholland diploma slechter dan van een andere hogeschool? Of is dit alleen bij bepaalde opleidingen zo?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 06:57
Eadlyn
Eadlyn is offline
INholland staat bekend om het kopen van diploma's, echt letterlijk.. Maar daar weet ik niks van.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 13:49
nachtmens
nachtmens is offline
hmmm zit zelf dit jaar op inholland. Ik vind het wel een goede school en ik hoor juist dat het op hva niet egt goed is
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 19:57
Stff
Avatar van Stff
Stff is offline
InHolland is als organisatie heel slecht, dat hoor ik echt van iedereen. Studenten die in een blok een bepaald vak moeten hebben wat gewoon geschrapt wordt omdat er geen docent is, binnen 1 blok 3 verschillende docenten voor 1 vak omdat docenten steeds stoppen, tentamen maken voor vak A en dan een cijfer voor vak X krijgen wat echt totaal niets met jouw opleiding te maken heeft en dan maanden bezig zijn om het goed te krijgen.

En ze weten binnen InHolland ook best dat het een zooitje is, mijn baas op mijn oude werk had een vriend die als interim manager bij InHolland bezig was die adviseerde ook letterlijk om bij problemen een brief te sturen naar de directeur van InHolland waarin je dreigde naar de media te stappen en dan zou InHolland wel eens wat voor je gaan doen.
__________________
Mess with the Best, Die Like the Rest | | Suus, Chelle, Linds, Marte, Daphne & Anne | | What the Eyes See and the Ears Hear the Mind Believes
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 16:03
Ashlyn
Ashlyn is offline
Een vriendin van mij heeft een jaartje Communicatie gedaan op INholland om haar P te halen en die had nergens last van. Ze heeft niet haar hele studie hier gevolgd, maar in dat jaartje heeft ze geen problemen gehad. Nu is ze geaccepteerd op de Universiteit Leiden.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 16:58
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Op mijn Inholland (Inholland Alkmaar) heb ik weinig problemen. Alleen nu in het 2e jaar begin ik me aan wat dingetjes te irriteren.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 11:50
deking23
deking23 is offline
zoek maar op google, inholland diploma's zijn tegenwoordig niets meer waard!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2011, 15:25
avdh
avdh is offline
ga NOOIT!! maar dan ook nooit naar InHolland! Slecht, slecht en nog eens slecht.
Stelletje egocentrische zakkenvullers zijn het!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2011, 22:09
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik wil graag wel onderbouwde meningen horen, dat lijkt me constructiever voor de discussie.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 22-06-2011, 22:46
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Het verschilt van opleiding tot opleiding. Sommige takken van InHolland zijn totale bagger, andere voldoen aan de eisen volgens rapporten erover. Nu is 'voldoen aan de eisen' daarmee niet direct een goede opleiding, maar toch.

Bekijk even wat er geldt voor jouw opleiding zou ik zeggen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 22-06-2011, 22:52
piraat013
piraat013 is offline
beste is avans of fontys of zo
Met citaat reageren
Oud 23-06-2011, 14:30
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Mss is de HAN een optie, die zit ongeveer in dezelfde steden als ik me niet vergis...
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Studie keuze
Rivendell8
6 24-06-2011 17:42
Studeren Hogeschool Rotterdam OF INHOLLAND
B1GG13
10 11-01-2007 20:53
Algemene schoolzaken Inholland Select Studies belachelijk duur.
Levellife
34 15-05-2006 21:49
Algemene schoolzaken Inholland
SpecialX
3 15-05-2006 10:43
Studeren InhollaND
bartdoornekamp
48 26-04-2006 09:04
Studeren inholland dordrecht?
Sterretje86
5 30-04-2005 20:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:27.