Oud 18-09-2004, 16:26
--Pipeloi--
Avatar van --Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Hey!

Ik wil graag meer weten over de politieacademie....kheb al op de site gekeken maar kom er echt niet uit....dus deel je ervaringen....zit je op de politieacademie....ik wil er alles over weten...
__________________
Love is a battlefield.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2004, 15:51
flutterby
Avatar van flutterby
flutterby is offline
Nee mijn vriend zit er (bijna) op

De tests waar je doorheen moet komen zijn echt rete moeilijk.
er moeten eerst vacatures vrij zijn wil je op die opleiding kunnen komen.
Je weet vast wel wat die tests inhouden (anders vraag je het maar)

Hij is door alle tests heengekomen nu moet alleen zijn familie nog bekeken worden of die geen criminele achtergrond hebben.
De opleiding bestaat uit 3 maanden school, 3 maandan stage enz.
Je hele schooltijd wordt je gewoon betaald.

Wat wil je er nog meer over weten?
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 16:19
Verwijderd
ik wil ook naar de politie. je moet gewoon een informatienummer bellen bij de politie, dan kun je zo'n beetje alles vragen. of politie.nl. staat ook een en ander op.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 20:09
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Heb een tweede keus achter de hand, de kans is groot dat je niet wordt aangenomen of je bent een lesbische allochtone vrouw dan mag je door.

Ik ken wel iemand..maarja die zit op kamers in utrecht want de opleiding zat volgens mij in A'dam en Arhnem maar nou weet ik niet welke richting hij wilt worden, maar je moet in het begin iig even voor platte pet spelen.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2004, 18:57
--Pipeloi--
Avatar van --Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
bedankt voor de reactie...ik had idd op politiewerving.nl veel informatie kunnen vinden ook over de selectie enzow....begrijp het idd nu ook van dat er eerst een vacature vrij moet komen...kweet nog niet of ik het wel wil gaan doen..de recherche lijkt me erg leuk...maar daarvoor moet je eerst een paar jaar gewoon bij de politie werken daarna kun je dat pas gaan doen......
__________________
Love is a battlefield.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2004, 20:37
Joene84
Joene84 is offline
Ik zit op de politieacademie in Apeldoorn, het is echt een mooi beroep. De opleiding duurt drie of vier jaar waarvan je de helft van de tijd werkt en de andere helft van de opleiding ga je naar school. Ik ben nu ongeveer 8 maanden bezig. Als je bij de politie wilt kun je het beste eerst op internet rondkijken. Daarna kun je kijken bij welk korps je wilt solliciteren. Je moet dan contact opnemen met het desbetreffende korps om te vragen of zij nog vacatures hebben. Wanneer dit zo is dan ga je het hele traject in van gesprekken en testen. Succes ermee.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2004, 20:57
stuntvrouw
stuntvrouw is offline
ik wil ook heel graag naar de politieacedemie...

alleen mijn probleem op het moment is: vanwege inkortingen van het geld zijn er voor niveau 6 de helft minder vacatures en is er nu een tijdelijke vacature-stop!

Ik ben nog geen 17.5 dus mag nog nie solliciteren, maar ik ben z bang dat als ik dan 17.5 ben ( dat is begin januari) het zo kort dag wordt om al die selecties nog door te gaan voordat ik in maart mijn 2e keuze zeg maar bekend moet maken op school...hmmzz tis zo moeilijk.

als dit het niet word wil ik algemene sociale wetenschappen gaan studeren, misschien ga ik dat eerst doen en dan proberen naar de politieacedemie te gaan...volgens een kennis die politieagent is heb je dan meer kans om op niveau 6 toegelaten te worden.

Greetz!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 16:28
--Pipeloi--
Avatar van --Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Ik hoorde van een vrouw dat de selectie en testen heel erg streng zijn...ze vragen een goede conditie...waar moet ik rekening mee houden??
__________________
Love is a battlefield.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2004, 19:09
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
--Pipeloi-- schreef op 02-10-2004 @ 16:28 :
Ik hoorde van een vrouw dat de selectie en testen heel erg streng zijn...ze vragen een goede conditie...waar moet ik rekening mee houden??
selectie bij vrouwen weet ik niks van af, maar de conditie zorg dat je minimaal trap 10 kan lopen bij de piepjesloop ( of hoe die officieel ook heet ).
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2004, 10:47
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
mijn nicht doet het, ik zal eens meer informatie vragen..
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 09:03
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 02-10-2004 @ 19:09 :
selectie bij vrouwen weet ik niks van af, maar de conditie zorg dat je minimaal trap 10 kan lopen bij de piepjesloop ( of hoe die officieel ook heet ).
Piepjesloop
Met citaat reageren
Oud 06-10-2004, 20:02
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Solero schreef op 06-10-2004 @ 09:03 :
Piepjesloop
shuttle-run dan maar beter bekend als de piepjesloop..maar nu gaan we off-topic.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 14:09
--Pipeloi--
Avatar van --Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Wow trap 10 dat is niet niks....
__________________
Love is a battlefield.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2004, 15:09
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Een echte vent wordt geen agent.
Liever een zus als hoer dan een agent als broer.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 09-10-2004 @ 15:09 :
Een echte vent wordt geen agent.
Liever een zus als hoer dan een agent als broer.
gelukkig maar dat jij geen politie wil worden, niet?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 08:08
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 11-10-2004 @ 19:02 :
gelukkig maar dat jij geen politie wil worden, niet?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 08:33
Verwijderd
Citaat:
Machiavelli schreef op 09-10-2004 @ 15:09 :
Een echte vent wordt geen agent.
Liever een zus als hoer dan een agent als broer.
En dan nog rechts zijn en durven te beweren dat het allemaal zo slecht gaat.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 08:34
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-10-2004 @ 08:33 :
En dan nog rechts zijn en durven te beweren dat het allemaal zo slecht gaat.
Ik ben dan ook een echte lefgozer.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-10-2004, 17:26
catootje
Avatar van catootje
catootje is offline
www.politie-werving.nl
__________________
________________
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 17:15
100%hallal
Avatar van 100%hallal
100%hallal is offline
Citaat:
stuntvrouw schreef op 29-09-2004 @ 20:57 :
ik wil ook heel graag naar de politieacedemie...

alleen mijn probleem op het moment is: vanwege inkortingen van het geld zijn er voor niveau 6 de helft minder vacatures en is er nu een tijdelijke vacature-stop!

Ik ben nog geen 17.5 dus mag nog nie solliciteren, maar ik ben z bang dat als ik dan 17.5 ben ( dat is begin januari) het zo kort dag wordt om al die selecties nog door te gaan voordat ik in maart mijn 2e keuze zeg maar bekend moet maken op school...hmmzz tis zo moeilijk.

als dit het niet word wil ik algemene sociale wetenschappen gaan studeren, misschien ga ik dat eerst doen en dan proberen naar de politieacedemie te gaan...volgens een kennis die politieagent is heb je dan meer kans om op niveau 6 toegelaten te worden.

Greetz!
Die 2e keus MOET je hebben en kan je nog altijd afzeggen
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 17:18
100%hallal
Avatar van 100%hallal
100%hallal is offline
Citaat:
--Pipeloi-- schreef op 09-10-2004 @ 14:09 :
Wow trap 10 dat is niet niks....
Dat is NIET waar. Ik heb vorig jaar ook gesolliciteerd (btw: ze hebben liever iemand die al een andere studie gedaan heeft als ie nog zo jong is, neem dit mee in je beslissing!) en toen heb ik trap 7,5 gelopen en ik kreeg mn rapport thuis en ik zat bij de beste 5% die ooit gesolliciteerd hebben bij de politie.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 18:04
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Supernova* schreef op 11-11-2004 @ 17:18 :
Dat is NIET waar. Ik heb vorig jaar ook gesolliciteerd (btw: ze hebben liever iemand die al een andere studie gedaan heeft als ie nog zo jong is, neem dit mee in je beslissing!) en toen heb ik trap 7,5 gelopen en ik kreeg mn rapport thuis en ik zat bij de beste 5% die ooit gesolliciteerd hebben bij de politie.
Dat wil niet zeggen dat haar kansen niet toenemen als je goed loopt, een paar maanden lang 2x in de week trainen en je zit zo 2 tot 3 trappen hoger.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 19:00
Verwijderd
Citaat:
--Pipeloi-- schreef op 23-09-2004 @ 18:57 :
de recherche lijkt me erg leuk...maar daarvoor moet je eerst een paar jaar gewoon bij de politie werken daarna kun je dat pas gaan doen......
En dat is de reden dat ik het niet gedaan heb. Technische recherche leek (en lijkt) me , maar daarvoor moest je eerst weet ik het hoeveel jaar gewoon bij de politie werken en dan nog enorme mazzel hebben ed...en dat vond ik èn wat zonde van m'n havo na de mavo èn ook had ik geen zin om eerst 25 jaar (ik zeg maar wat ) gewoon als agent rond te moeten lopen, want dat vond ik dan weer niet leuk.

En nu ben ik op zich wel blij dat ik het niet gedaan heb...er zijn genoeg beroepen te vinden die veiliger zijn en waar je niet ook 's nachts moet/kunt werken ed.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Het grote VAVO topic /sprint opleiding/ avondonderwijs 2
xxceline
282 13-06-2011 20:54
Studeren Op weg naar recherche
FREAKY_7
3 20-07-2010 09:59
Studeren Beroeps keuze
burnedgamer
11 14-04-2010 10:36
Studeren Forensisch Onderzoek
Verwijderd
41 07-05-2007 19:07
Studeren De Politieacademie!
Verwijderd
17 09-09-2006 21:34
Studeren Politieacademie
Verwijderd
4 10-04-2005 16:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:51.