Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2019, 22:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Vindikleuk. Als ik een voor mij bijzondere trein zie dan ren ik ook als een josti over het perron om een plaatje te schieten, je zal 'm maar missen
Love de Thalys
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 10-11-2019, 22:17
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Little Phoebe, hooooiii!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 11-11-2019, 00:47
Bobbelkop
Bobbelkop is offline
Citaat:
Trouwens, mensen die zo verbazingwekkend zeker voor andere mensen kunnen spreken jaren na een uitspraak, zijn die mensen zelf.
Oké ik ben Etmakas, maar laat me één ding rechtzetten voor ik weer van dit forum verdwijn - ik ben het vaak zat dat mensen Rusland zien als 1 groot shithole met alleen ellende, in plaats van als een gewoon land met zijn eigen problemen en zijn eigen goede dingen. Poetin is gewoon een expansionistische dictator, maar net als alle dictators heeft hij in het begin van zijn rule wat goede dingen gedaan. Maakt me geen fan van hem en ik ben door de jaren heen alleen maar negatiever over hem geworden.

Ik vind het vooral iets over jou zeggen dat je "Rusland" gelijkstelt aan "Poetin".

Hoe dan ook, ik heb geen zin om dit verder aan je te gaan lopen bewijzen want jij en ik staan te verschillend in het leven om ooit vrienden te worden, maar wilde dit even rechtgezet hebben voor je onzin over mij gaat lopen verspreiden.

Also ik trek me alles wat hier gebeurt gewoon te erg aan, dus het is beter als ik weer wegga. Zou het ook waarderen als je deze mogelijkheid niet aangrijpt om mij totaal te gaan trashen voor God weet wat. bij voorbaat dank
Oud 11-11-2019, 01:05
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Ik zei verdorie toch ook “algemene” kennis

Hoi etmakas! Ik dacht dat je Lisa was

Wat een drukte allemaal.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Oud 11-11-2019, 02:19
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Slaap is me niet gegund vannacht
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 11-11-2019, 05:08
Haller
Avatar van Haller
Haller is nu online
Citaat:
Jongens weten jullie nog een leuk beroep voor mij?
Coffee-shop medewerker
Oud 11-11-2019, 06:44
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Jongens weten jullie nog een leuk beroep voor mij?
Rechercheur van zedendelicten.
Oud 11-11-2019, 06:58
Okocha
Avatar van Okocha
Okocha is offline
Citaat:
Oké ik ben Etmakas, maar laat me één ding rechtzetten voor ik weer van dit forum verdwijn - ik ben het vaak zat dat mensen Rusland zien als 1 groot shithole met alleen ellende, in plaats van als een gewoon land met zijn eigen problemen en zijn eigen goede dingen. Poetin is gewoon een expansionistische dictator, maar net als alle dictators heeft hij in het begin van zijn rule wat goede dingen gedaan. Maakt me geen fan van hem en ik ben door de jaren heen alleen maar negatiever over hem geworden.

Ik vind het vooral iets over jou zeggen dat je "Rusland" gelijkstelt aan "Poetin".

Hoe dan ook, ik heb geen zin om dit verder aan je te gaan lopen bewijzen want jij en ik staan te verschillend in het leven om ooit vrienden te worden, maar wilde dit even rechtgezet hebben voor je onzin over mij gaat lopen verspreiden.

Also ik trek me alles wat hier gebeurt gewoon te erg aan, dus het is beter als ik weer wegga. Zou het ook waarderen als je deze mogelijkheid niet aangrijpt om mij totaal te gaan trashen voor God weet wat. bij voorbaat dank
Wat is een Etmakas?
Oud 11-11-2019, 07:29
Verwijderd
Hoi Etmakas!
Oud 11-11-2019, 07:34
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Hoi Etmakas, doei Etmakas!

Ik dacht dat het Zopje was.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 11-11-2019, 07:35
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Hoi Kat! He weet toch dat je niet naar tetplok moet luisteren? :')
__________________
Who's this jabroni?
Oud 11-11-2019, 07:59
Verwijderd
Citaat:



Ja, het is echt behelpen zo'n situatie. Ik heb in zo'n situatie gezeten, we hebben meerdere keren onderdak gegeven (voordat ik op mezelf woonde, echt vroeger bij m'n ouders) aan vriendinnen van m'n moeder, mét kinderen, die bij hun man weggingen en niet thuis konden blijven en dergelijke, en dan woon je gedurende maanden echt bij elkaar dusdanig op de lip dat je ook gewoon van hele domme dingen afgaat.

Ik kan met dat met capoeira dus ook echt wel voorstellen
Ja omg en ik ben nu helemaal (ik typte hemelaal enthousiast en blij en relaxed en wiebelig en onder de indruk en zo en ik wil heel graag vertellen over hoe fijn het was maar dat gaat helemaal niet maar omg ik ben zo blij dat ik dit weer heb opgezocht, ik word er echt gelukkig van.
Oud 11-11-2019, 07:59
Verwijderd
Trimmie! Nog goed gebatst?
Oud 11-11-2019, 08:00
Verwijderd
Ik werd trouwens blij van je post over derby. Zo gaaf dat het beter met je gaat en je iets hebt gevonden waar je blij van wordt met toffe mensen en en en en en GOOD BUSY CHICK!
Oud 11-11-2019, 08:12
Haller
Avatar van Haller
Haller is nu online
We zitten alweer op 1/3 van November
Oud 11-11-2019, 08:59
Verwijderd
Citaat:
Oké ik ben Etmakas, maar laat me één ding rechtzetten voor ik weer van dit forum verdwijn
Had niet gehoeven hoor!

Citaat:
- ik ben het vaak zat dat mensen Rusland zien als 1 groot shithole met alleen ellende,
Maar het is één groot shithole met alleen ellende.
De Russen hebben de afgelopen 20 jaar geopolitieke stratego zitten spelen waardoor de Europese Unie zelfs een lidstaat verloren heeft. En daarnaast geven mensen hun eigen leven een onvoldoende.

Citaat:
Ik vind het vooral iets over jou zeggen dat je "Rusland" gelijkstelt aan "Poetin".
Rusland=Poetin op dit moment. Daar is het een autocraat voor. Letterlijk de definitie.

Afgezien daarvan staan Russen als volk wel echt bovenaan alle lijstjes die ik kan bedenken die klinkende namen hebben als "Welk volk is met afstand het meest irritant als je op vakantie bent, tien keer erger dan de Britten zelfs nog" maar ook "De Incompetente Vrachtwagenchauffeur Top 100".

Er is in Rusland een gigantisch maatschappelijk en cultureel probleem op deze vlakken. Ze zijn gewoon niet aardig en niet leuk. En ik ken geen Rus die nu hier woont die het er niet mee eens is.

Citaat:
Hoe dan ook, ik heb geen zin om dit verder aan je te gaan lopen bewijzen want jij en ik staan te verschillend in het leven om ooit vrienden te worden, maar wilde dit even rechtgezet hebben voor je onzin over mij gaat lopen verspreiden.
Waarom doe je dan toch de moeite?

Citaat:
Also ik trek me alles wat hier gebeurt gewoon te erg aan, dus het is beter als ik weer wegga. Zou het ook waarderen als je deze mogelijkheid niet aangrijpt om mij totaal te gaan trashen voor God weet wat. bij voorbaat dank
Wat is dit voor holier-than-thou-gezever
Oud 11-11-2019, 09:03
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Maar ja dit ziet ie niet want ze is weg
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.

Laatst gewijzigd op 11-11-2019 om 09:08. Reden: FBI ziet dit misschien
Oud 11-11-2019, 09:07
Verwijderd
Het is een zij.
Oud 11-11-2019, 09:08
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 11-11-2019, 09:20
Verwijderd
Ik weet dat Russen in Europa een slechte naam hebben op vakantie maar buiten Europa - laten we zeggen Zuid-Oost-Azië, Australië, Nieuw-Zeeland - winnen de Chinezen als toeristengroep deze wedstrijd echt heel hard. Met lichtjaren afstand.
Oud 11-11-2019, 09:21
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Maar ja wat heeft Rusland concreet te bieden wat andere landen niet hebben voor toeristen? Hooguit de gebouwen in de steden als Moskou en St Petersburg
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 11-11-2019, 09:23
Okocha
Avatar van Okocha
Okocha is offline
Citaat:
Maar ja wat heeft Rusland concreet te bieden wat andere landen niet hebben voor toeristen? Hooguit de gebouwen in de steden als Moskou en St Petersburg
Oud 11-11-2019, 09:24
Verwijderd
Ik ben twee jaar geleden nog als toerist in Rusland geweest, was leuk. Open mensen die graag een praatje maken. Volgens mij kun je ook prima aan de zwarte zee liggen als je puur voor een strandvakantie gaat in Rusland. Maar het is natuurlijk fancier voor een Rus om naar Turkije/Egypte/etc te gaan.

Maar om in te wonen is het land natuurlijk verziekt.
Oud 11-11-2019, 09:26
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Nice try, maar andere landen hebben ook wodka
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 11-11-2019, 09:27
Verwijderd
En Transsiberië-express! Fucking mooi!
Oud 11-11-2019, 09:29
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Maar is Rusland niet een beetje zoals Ibiza?

Dus de voorkant (waar de toeristen zijn) ziet er schitterend uit, grote gebouwen, dure hotels mooie stranden etc. terwijl achter die voorkant alleen maar arme mensen zijn die een kutleven hebben omdat alles moet wijken voor toerisme
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 11-11-2019, 09:53
Haller
Avatar van Haller
Haller is nu online
Citaat:
Maar is Rusland niet een beetje zoals Ibiza?

Dus de voorkant (waar de toeristen zijn) ziet er schitterend uit, grote gebouwen, dure hotels mooie stranden etc. terwijl achter die voorkant alleen maar arme mensen zijn die een kutleven hebben omdat alles moet wijken voor toerisme
Rusland met Ibiza vergelijken is hetzelfde als New York en Meppel vergelijken en dan zeggen dat het allebei tering grote steden zijn die het van de toeristen moeten hebben.
Oud 11-11-2019, 09:55
Haller
Avatar van Haller
Haller is nu online
Citaat:
En Transsiberië-express! Fucking mooi!
Omg dat wil ik doen
Oud 11-11-2019, 09:57
Verwijderd
Citaat:
En Transsiberië-express! Fucking mooi!
7 dagen door Nebraska? Nee dank je.
Oud 11-11-2019, 09:59
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Rusland met Ibiza vergelijken is hetzelfde als New York en Meppel vergelijken en dan zeggen dat het allebei tering grote steden zijn die het van de toeristen moeten hebben.
Ik bedoelde dat het op elkaar lijkt op dit vlak
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 11-11-2019, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Rusland met Ibiza vergelijken is hetzelfde als New York en Meppel vergelijken en dan zeggen dat het allebei tering grote steden zijn die het van de toeristen moeten hebben.
Ik heb bij uitgaan op Ibiza en in Meppel toch echt zeer overeenkomstige gevoelens en ideeën
Oud 11-11-2019, 10:01
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Maar of die ook positief zijn dat is 2
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 11-11-2019, 10:02
Haller
Avatar van Haller
Haller is nu online
Citaat:
Ik heb bij uitgaan op Ibiza en in Meppel toch echt zeer overeenkomstige gevoelens en ideeën
Meppel is natuurlijk de pracht van Drenthe
Oud 11-11-2019, 10:03
Verwijderd
Ja maar de pracht van Drenthe is wel net zoiets als blij zijn omdat je stront niet stinkt. Het blijft stront.
Oud 11-11-2019, 10:08
Verwijderd
Jongens 11/11 is hier, vastelaovend begint!
Oud 11-11-2019, 10:08
Haller
Avatar van Haller
Haller is nu online
Citaat:
Ja maar de pracht van Drenthe is wel net zoiets als blij zijn omdat je stront niet stinkt. Het blijft stront.
Pas op wat je zegt of ik geef je een Meppel!
Oud 11-11-2019, 10:08
Verwijderd
Allemaal de outfits en schminksjablonen al klaar?
Oud 11-11-2019, 10:08
Haller
Avatar van Haller
Haller is nu online
Citaat:
Jongens 11/11 is hier, vastelaovend begint!
Ik ga snoepjes ophalen
Oud 11-11-2019, 10:24
Verwijderd
Citaat:
7 dagen door Nebraska? Nee dank je.
Vriendjes van Mema hebben die gedaan of zijn hem nu nog aan het doen en die vonden het geweldig en de foto's zagen er ook gaaf uit

Maar mij trekt het ook wat minder
Oud 11-11-2019, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Jongens 11/11 is hier, vastelaovend begint!
Citaat:
Allemaal de outfits en schminksjablonen al klaar?
Ik ben natuurlijk een stinksjeng. Heb de eerste edities van de 11e van de 11e meegemaakt. Op de markt van Maastricht. Niemand was verkleed of geschminkt, wij waren zo ongeveer de jongsten daar aanwezig. Hartstikke gezellig en leuk. Echt totaal geen rottigheid of wat dan ook.

Nu komt er een legioen comazuipende scholieren uit de provincie herrie trappen, geschminkt en verkleed. Ben er al jaren niet meer geweest, geen reet meer aan. ME heeft volgens mij laatste jaren wel vaker charges moeten uitvoeren omdat het uit de hand liep.

Ik snap dat er geen causaal verband zit tussen die schmink/verkleden/provinciemensen en dat het feest (voor mij) verpest is, maar ik vind het alsnog altijd pijnlijk om te lezen dat mensen dat verkleden en schminken zo vanzelfsprekend vinden
Oud 11-11-2019, 10:33
Verwijderd
Oh. Nou. Sorry hoor. Ik ben op 11/11 een keer in Venlo geweest en vond het tof. Ik heb nu het MECC aan staan op L1 maar dat ziet er stom uit. En het geluid is enorm slecht. Maar nu zijn de Toddezèk er en die zijn leuk.

Ik vier geen vastelaovend zonder schmink. Drie kwart van onze vastelaovend bestaat uit schminken. Maar we gaan niet heel veel. Ik ben jaren op zaterdag naar Venlo geweest maar dat is ook niet meer leuk dus nu is mijn lievelings op zondagavond de Joekskepelleparade in Venlo. Op twee of drie podia staan dan joekskepelle te spelen en dan schooi k door de stad met een biertje en een sigaret en dat is zo lekker. <3
Oud 11-11-2019, 10:34
Verwijderd
Kusje voor de stink sjeng.
Oud 11-11-2019, 10:34
Verwijderd
Maar wat is het geluid slechtttttt :/
Oud 11-11-2019, 10:35
Verwijderd
Wow inderdaad, niet te doen
Oud 11-11-2019, 10:49
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Vriendjes van Mema hebben die gedaan of zijn hem nu nog aan het doen en die vonden het geweldig en de foto's zagen er ook gaaf uit

Maar mij trekt het ook wat minder
Hij blijft op de to do list staan
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 11-11-2019, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Oh. Nou. Sorry hoor. Ik ben op 11/11 een keer in Venlo geweest en vond het tof. Ik heb nu het MECC aan staan op L1 maar dat ziet er stom uit. En het geluid is enorm slecht. Maar nu zijn de Toddezèk er en die zijn leuk.

Ik vier geen vastelaovend zonder schmink. Drie kwart van onze vastelaovend bestaat uit schminken. Maar we gaan niet heel veel. Ik ben jaren op zaterdag naar Venlo geweest maar dat is ook niet meer leuk dus nu is mijn lievelings op zondagavond de Joekskepelleparade in Venlo. Op twee of drie podia staan dan joekskepelle te spelen en dan schooi k door de stad met een biertje en een sigaret en dat is zo lekker. <3
Citaat:
Kusje voor de stink sjeng.
Oh laat even heel duidelijk zijn: wat ik beschrijf is typisch "vroeger was alles beter" gezeik, ik ben gewoon een oude lul

En "officieel" mag verkleden pas vanaf carnavalszondag na de kanonsschoten op t Vrijthof. Maar ja wie houdt zich daar nu aan.
Oud 11-11-2019, 10:54
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ambtenarencarnaval op vrijdagavond is mijn favoriet
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 11-11-2019, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Oh laat even heel duidelijk zijn: wat ik beschrijf is typisch "vroeger was alles beter" gezeik, ik ben gewoon een oude lul
Oud 11-11-2019, 11:21
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik word zo moe van mijn geschiedenisdocent
Aan het begin van de les: Dit wordt een hele belangrijke les met stof voor de toets!!
Aan het eind van de les: Sorry dat ik niets heb verteld, ik heb jullie je ding laten doen

en volgende les is de toets
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 11-11-2019, 11:39
Haller
Avatar van Haller
Haller is nu online
Welk onderwerp?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:32.