Oud 03-08-2017, 07:46
Verwijderd
Hoi mensen,
Zoals de titel al zegt vind ze me leuk of niet? Mijn gevoel zegt van wel op de manier hoe ze met me spreekt en dingen stuurt die je normaal nooit naar een normale vriend zal sturen... en m'n hersens zeggen nee want op sommige onderwerpen reageert ze heel anders maar dan is gevoel sterker van mij en dan denk je d'r niet aan en zie je alleen de 'leuke dingen'

Zou iemandmij hier wat tips over kunnen geven wat ik het beste kan doen nu? Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2017, 08:10
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Vertel eens wat meer! Hoe ken je haar, hoe gaan jullie met elkaar om?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 03-08-2017, 08:13
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Praat er eens met haar over. Want wij kunnen alleen maar raden zo.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2017, 08:17
Verwijderd
Citaat:
Vertel eens wat meer! Hoe ken je haar, hoe gaan jullie met elkaar om?
Ik ken elkaar via school ze zat bij mij in de klas, we gaan leuk met elkaar om na mijn mening ik kan wel echt mezelf zijn bij haar en zij ook wel bij mij... maar dat is al weer ff terug dat ik haar heb gezien door de vakantie. Maar nu spreken we elkaar dus via Snapchat en dan krijg ik foto's van haar die ze echt nooit naar een ander zou sturen, alleen Mn twijfel ligt dr omdat ik gister iets zei en ik zei daarna miss info waar je niks aan hebt, waarop ze antwoorde van jou niet nee hahahahha. Daarom twijfel ik of ze dr dan omheen praat of niet want voor haar zou een relatie leuk zijn maar is niet persee nodig. Alleeen t probleem hiervan is dat ik me rot ga voelen omdat ik wel iets voor haar voel...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2017, 08:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hebben jullie al een keer met zn tweeën afgesproken?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 03-08-2017, 08:23
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie al een keer met zn tweeën afgesproken?
Er zijn plannen geweest, helaas nog nooit van gekomen... de ene keer was het van ja moeten we echt doen en nog alleen een datum, en misschien een maandje terug als het niet meer is zei ze nee ik wil niet afspreken. Maar ik zou het best wel nog kunnen voorstellen na dat ik terug ben van vakantie.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2017, 08:36
Verwijderd
Citaat:
zei ze nee ik wil niet afspreken..
Ze heeft letterlijk gezegd dat ze niet wil afspreken? Waarom zou je er nog moeite in steken? Negeer haar, dit is zonde van je tijd en energie.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2017, 08:45
Verwijderd
Citaat:
Ze heeft letterlijk gezegd dat ze niet wil afspreken? Waarom zou je er nog moeite in steken? Negeer haar, dit is zonde van je tijd en energie.
Ja... dat is ook t moeilijke ik kom niet alleen naar haar toe maar zei start ook wel eens gesprekken waardoor ik t moeilijk vind om te negeren... maar dan zal dat iets zijn om overheen te komen denk ik
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vind ze me leuk of is het allemaal vriendschappelijk?
studentje16
8 28-04-2017 13:24
Liefde & Relatie Vind ze me wel of niet leuk? Wat moet ik doen?
Jongen13jaar
12 24-07-2016 16:10
Liefde & Relatie Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic
x-spekkie-x
442 15-11-2012 23:40
Liefde & Relatie Vind ze me leuk?
Pomelo
37 16-12-2009 18:05
Liefde & Relatie Vind ze me leuk of niet?
Verwijderd
7 24-11-2009 23:44
Liefde & Relatie Vind ze me leuk of niet?
Brian 122
17 31-08-2003 23:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:01.