Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2012, 21:49
xLienaa
xLienaa is offline
Ik heb al een half jaar een vriend van een jaar ouder. Hij is hartstikke lief en ik was heel erg verliefd, maar de spanning was er zo af wanneer ik een tijdje met hem omging. We gingen wel eens een patatje halen of naar de bioscoop of zo, maar niet meer dan dat. Hij wil maar niet verder. Geen arm om me heen of een piep-klein kusje, het is altijd meer een vriendschap, lijkt wel. Het kan zijn dat hij er niet klaar voor is, maar hij zit in de vijfde en... Hij blijft nogal (HEEL ERG) achter vergeleken met de andere jongens. Ik heb hem ook niet echt met andere meisjes gezien en ik weet niet wat zijn gedrag is op zijn school. Het zou ook geen misverstand kunnen zijn, want op MSN stuurt hij me wel hartjes en zegt hoe geweldig ik ben, dat nog wel. Hoe lief hij ook is, er is geen sprake van liefde. Hoe dan ook, ik zou wel voor liefde openstaan.

Laatst spraken we toch wat af. Omdat het niet meer dan een 'vriendschap' leek, belde hij een oude vriend van de basisschool op die wel bij mij op school zit, geen probleem. Ik kende hem al goed. Het was een geweldige jongen en gewild bij de meisjes. Gek genoeg was hij wel single. We hadden lol samen en trokken vaker met zijn 3en op. Op een dag zaten we op een parkbankje toen mijn 'vriend' naar hockeytraining moest, zoals elke zaterdag. Eigenlijk zou ik ook naar huis gaan, maar die ene keer raakten ik en die andere jongen aan de praat. We maakten grapjes en het was leuk. Opeens kusten we elkaar, het ging heel soepel. Ik vergat helemaal dat ik al met iemand had. het was geweldig, maar ik voel me wel schuldig. Zeker nu ik vreselijk verliefd ben en m'n vriend niet bij me op school is om te checken, is het heel verleidelijk om achter zijn rug om iets te beginnen. Eigenlijk praatten we nooit over relaties, dus weet die ene jongen het tuurlijk ook niet. Hij is wel degene die op mijn 'niveau' een relatie aan kan gaan. Zoenen is trouwens niet bij één keer gebleven, zo zie je maar weer dat het ‘iets’ al begonnen is. Ik weet niet of ik het uit moet maken, want ik kan die vriend dus erg pijn doen met het verbreken van dat beetje dat we hebben. Maar ik ben ongelukkig en het is moeilijk. Kan iemand me helpen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2012, 09:05
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Uitmaken, voor zover je iets hebt, met die eerste jongen.

Je doet hem denk ik meer pijn met hem bedriegen dan als je hem gewoon zou zeggen dat je een ander leuk vind.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 09:10
Verwijderd
Waarom heb je eigenlijk nog steeds iets met je vriend? Je zegt zelf niet meer verliefd te zijn, en zijn enige blijk van affectie is dat hij hartjes stuurt op msn.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 10:56
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Het lijkt al uberhaubt niet alsof die eerste jongen nog steeds je 'vriend' is. Misschien kun je beter gewoon duidelijk maken voor elkaar dat het toch echt over is voordat je echt verder gaat met die jongen maar verder hoef je je niet echt druk te maken over dat die jongen het heel erg zal vinden, denk ik. Ik bedoel, als hij echt heel graag wilde dat je zijn vriendin bleef zou hij wel wat meer vriendjesachtig tegen je zijn geweest denk ik.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 11:39
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
uitmaken idd
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2012, 12:59
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
En die andere jongen weet ook dat jij al een vriend hebt? Nou eh. Ten eerste wil ik even zeggen dat vreemdgaan sowieso not done is (in my book), dus zelfs al heb je een belachelijke relatie, dan kun je die eerst even verbreken voor je met iemand anders iets doet. Maar ja, daar is het te laat voor..

Maar eh, wat je moet doen? Lijkt me logisch. Uitmaken. Dit is toch geen relatie?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #82
Dott
500 21-01-2011 11:28
Seksualiteit Wanneer voel jij je het meest verleidelijk?
Thee Muts
61 17-10-2004 08:26
Verhalen & Gedichten [verhaal] een wortelsoepkusje
duivelaartje
12 23-04-2004 08:30
Liefde & Relatie relatie maar verliefd op een getrouwde man
helpless girl
86 10-04-2004 19:15
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Baden-Wurttemberg verbiedt leraren hoofddoek te dragen
ThaFox
196 18-11-2003 14:02
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap ROC Amsterdam mag gezichtssluier in pauzes verbieden.
Isa
194 09-04-2003 07:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38.