Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-01-2002, 20:48
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Ik ben al heel lang superdol op een jongen uit mijn klas en ik had écht het idee dat het wat zou worden. Ik was afgelopen vrijdag in de kroeg en hij ook. We hadden het gezellig, saampjes, en waren heel close. Iedereen vond ook dat we moesten zoenen en ik wilde ook. Dus ik liep met hem naar buiten, maar puntje bij paaltje bleek dat hij voor 1 avond wilde en ik voor langer. Super- Clichè natuurlijk, maar ik heb 'nee' gezegd, omdat ik voor langer wilde.

Nouja, sommige vinden dattit goed heb gehandeld en andere niet, maar nu is de confrontatie tussen ons beiden zó zwaar! Hij praat niet meer tegen me en negeert me de hele dag. Ik ben nog steeds verliefd op 'em en wil eigenlijk koste wat kost iets met hem krijgen, want ik heb het gevoel dat het er gewoon nog inzit! Ik snap überhaupt niet waarom hij niet iets voor langer wil!!! We kunnen het toch proberen?!

Ik twijfel nu supererg of ik vrijdag (hockeyfeest) toch maar met hem ga zoenen of het gewoon niet moet doen. Aan de ene kant hoop ik nog super dat het nog iets wordt na het hockeyfeest, maar dat zal wel niet.. Ik vind het zó moeilijk, want we zijn vrienden en zitten al vier jaar bij elkaar in de klas. Als je elkaar al zó lang kent, is het toch niet voor 1 avond?!

Ik weet niet wat ik moet doen en ik snappet gewoon allemaal niet meer.. {i'm crying}

Huilen helpt niet, gillen helpt niet en me volvreten helpt zelfs niet.. IK BEN NOG NOOIT ZOOO VERLIEFD GEWEEST!!!
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2002, 23:39
vampire_esje
vampire_esje is offline
In My Opinion: niet gaan zoenen met hem!
hij wil je uiterlijk, niet je innerlijk, hij ziet een mooie dame een heel omhulsel, verder niets... dat ben je toch niet?

hou de eer aan jezelf, ookal ben je nog zo verliefd, lieve dame, hij is (sorry dat ik het zeg) je niet waard, hij wil alleen je lichaam gebruiken en hij is niet verliefd op je! anders wilde hij ook wat jij wilde!
respecteer jezelf en doe het niet!

let op: dit is mijn mening: als je het wel doet, maakt het mij niks uit! ik ben niet teleurgesteld in je ofzo, maar ik zelf zou het nooit doen!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 01:40
Jamie
Jamie is offline
Citaat:
vampire_esje schreef:
In My Opinion: niet gaan zoenen met hem!
hij wil je uiterlijk, niet je innerlijk, hij ziet een mooie dame een heel omhulsel, verder niets... dat ben je toch niet?

hou de eer aan jezelf, ookal ben je nog zo verliefd, lieve dame, hij is (sorry dat ik het zeg) je niet waard, hij wil alleen je lichaam gebruiken en hij is niet verliefd op je! anders wilde hij ook wat jij wilde!
respecteer jezelf en doe het niet!

let op: dit is mijn mening: als je het wel doet, maakt het mij niks uit! ik ben niet teleurgesteld in je ofzo, maar ik zelf zou het nooit doen!
Helemaal mee eens, nix aan toe te voegen
__________________
"Zombies don't kill. They recruit."
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 09:28
Elvis
Elvis is offline
Citaat:
Jamie schreef:
Helemaal mee eens, nix aan toe te voegen
inderdaad zorg dat hij niet misbruik maakt van jouw liefde voor hem!!!!!!!!!!!

wijze woordjes
tja tja tja


Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 11:00
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
vampire_esje schreef:
In My Opinion: niet gaan zoenen met hem!
hij wil je uiterlijk, niet je innerlijk, hij ziet een mooie dame een heel omhulsel, verder niets... dat ben je toch niet?

!
Hier ben ik het niet met je eens, de rest wel, maar je kunt iemand nog wel leuk vinden, innerlijk dan, zonder er verliefd op te zijn. Dus misschien vind ie je wel heel leuk, maar nie genoeg om iets voor langer te willen. En ik vind dat dan heel eerlijk dat ie da meteen zegt dan naderhand en dan zou die wel gebruik van je maken!

Nu kan hij geen gebruik van je maken, want je weet het nou..... Dan is het gewoon een eigen keuze
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 13:46
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ik snap dat je hem heeel leuk vindt en dat je graag met hem wil zoenen and all..maar je moet je wel realiseren dat als je met hem gaat zoenen, dat het dan alleen erger wordt. Hij heeft gezegd dat hij nix met je wilde en ik denk eigenlijk niet dat hij ineens van mening is veranderd. Dat is k*t, ja tuurlijk, dat snap ik, maar als je met hem zoenen ga je hem nóg leuker vinden etc en dan ben je alleen maar verder van huis denk ik. Dus ik zou het niet doen als ik jou was. Suxes ermeej.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 17:18
vampire_esje
vampire_esje is offline
Citaat:
apart persoontje schreef:
Hier ben ik het niet met je eens, de rest wel, maar je kunt iemand nog wel leuk vinden, innerlijk dan, zonder er verliefd op te zijn. Dus misschien vind ie je wel heel leuk, maar nie genoeg om iets voor langer te willen. En ik vind dat dan heel eerlijk dat ie da meteen zegt dan naderhand en dan zou die wel gebruik van je maken!

Nu kan hij geen gebruik van je maken, want je weet het nou..... Dan is het gewoon een eigen keuze

in mijn idee is liefde GEEN spelletje!
je kunt er, net als in oorlog, gewond in raken! misschien niet lichamelijk, maar zeker wel geestelijk!
vandaar!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 19:02
Kwamkwammer
Kwamkwammer is offline
Wat een kwal, maar alls hij niks voor jou voelt, tja. Hij had ook kunnen zeggen dat hij wel wat voelde en je na het 'avondje' weer dumpen. Ik weet niet wat meer pijn doet.
__________________
Bijna is niet helemaal, dus dat telt niet
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 21:06
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
juliettebinoche schreef:
Ik ben al heel lang superdol op een jongen uit mijn klas en ik had écht het idee dat het wat zou worden. Ik was afgelopen vrijdag in de kroeg en hij ook. We hadden het gezellig, saampjes, en waren heel close. Iedereen vond ook dat we moesten zoenen en ik wilde ook. Dus ik liep met hem naar buiten, maar puntje bij paaltje bleek dat hij voor 1 avond wilde en ik voor langer. Super- Clichè natuurlijk, maar ik heb 'nee' gezegd, omdat ik voor langer wilde.

Nouja, sommige vinden dattit goed heb gehandeld en andere niet, maar nu is de confrontatie tussen ons beiden zó zwaar! Hij praat niet meer tegen me en negeert me de hele dag. Ik ben nog steeds verliefd op 'em en wil eigenlijk koste wat kost iets met hem krijgen, want ik heb het gevoel dat het er gewoon nog inzit! Ik snap überhaupt niet waarom hij niet iets voor langer wil!!! We kunnen het toch proberen?!

Ik twijfel nu supererg of ik vrijdag (hockeyfeest) toch maar met hem ga zoenen of het gewoon niet moet doen. Aan de ene kant hoop ik nog super dat het nog iets wordt na het hockeyfeest, maar dat zal wel niet.. Ik vind het zó moeilijk, want we zijn vrienden en zitten al vier jaar bij elkaar in de klas. Als je elkaar al zó lang kent, is het toch niet voor 1 avond?!

Ik weet niet wat ik moet doen en ik snappet gewoon allemaal niet meer.. {i'm crying}

Huilen helpt niet, gillen helpt niet en me volvreten helpt zelfs niet.. IK BEN NOG NOOIT ZOOO VERLIEFD GEWEEST!!!
"Iedereen vond ook dat we moesten zoenen" Dit vind ik ten eerste een zeer slechte opmerking. Ik denk dat je zelf wel het beste weet wat je MOET. Maar goed, (staat wel achter dat je zelf ook wilde). Je moet niet gelijk bij een jongen aankomen met dat je een langere relatie wilt, dan gaat ie nadenken.. zo'n relatie komt vanzelf, dat kun je niet plannen in een avond. Als hij niet verliefd op jou is dan kan of zorgen dat ie dat wel wordt of hem toch proberen te vergeten.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 21:35
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
vampire_esje schreef:

in mijn idee is liefde GEEN spelletje!
je kunt er, net als in oorlog, gewond in raken! misschien niet lichamelijk, maar zeker wel geestelijk!
vandaar!

Het is ook geen spelletje daarom is er van te voren duidelijk gemaakt da hij nie voor langer wil. dan kan ze zelf haar keuze maken, als hij dat niet had gedaan dan was het een spelltje geweest!
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 16:30
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Ik weet niet of het jullie nog wat kan schelen, maar ik zal even vertellen hoe het af is gelopen. Ik was dus gisteravond op dat hockeyfeest en ik had zoiets van 'als-ik-wil-zoen-ik-met-hem'. Ik wist dat hij sowieso wilde, dus dat was niet het probleem. Maar hij liep de hele avond weg, praatte niet tot nauwelijks met me en toen begon over zoenen reageerde hij niet eens. Nouja, toen werd ik écht superkwaad, maar wilde niet voor niets weggaan, zal maar zeggen. Dus toen hebbik met iemand anders gezoend! Ha!

En ik vind mezelf nu zó cool..!
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Oud 02-02-2002, 16:40
Verwijderd
Cool

Dus die topic op Dating is nu ook overbodig...?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 14:27
juliettebinoche
Avatar van juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Ik denk dat die topic toch nog wel nodig zal zijn, want zo'n 99 % van alle 'hockeyfeest-zoeners' zijn eenmalig.. Dus dat zal bij mij ook wel het geval zijn
__________________
http://roospleonasmes.blogspot.com | ~rosacrouch
Met citaat reageren
Oud 03-02-2002, 15:02
$tarlight
Avatar van $tarlight
$tarlight is offline
als jij hem leuk vind en hij wil met je zoenen doe je dat toch gewoon? Dan heb je in elk geval die avond het gevoel dat hij je leuk vind.. ik weet dat dit een beetje vaag klinkt, maarja....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie ik weet het niet meer...
Verwijderd
8 08-01-2013 17:12
Psychologie Ik weet het niet meer
Shaneq
1 15-12-2011 14:59
Liefde & Relatie Ik weet het niet meer...
Dzjun
51 03-07-2006 07:38
Psychologie Ik weet het niet meer...
Dark-Wings
2 06-06-2002 20:18
Liefde & Relatie Ik weet het niet meer...
muurbloem
3 03-03-2002 07:39
Liefde & Relatie * Ik heb jullie hulp nodig * Ik weet het niet meer.. :( *
U-NiQ
16 03-02-2002 14:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.