Oud 14-11-2014, 12:31
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Kijk, ik ben bestuurslid (geweest) van meerdere verenigingen. Dan accepteer je dat je ook minder leuke dingen moet doen in het belang van de vereniging. Als de minder leuke dingen de leuke dingen gaan overstijgen, dan zet je er een punt achter.

Waarom zou dat op het forum anders werken? Of zitten alle forumbazen er al met tegenzin?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2014, 12:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Nee hoor!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 14-11-2014, 12:37
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Gelukkig!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2014, 11:50
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Update!
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2014, 12:08
Verwijderd
Jon, is het mogelijk/moeilijk om een "aanmelden met/posten met je facebook-twitter-etc-account" optie te maken? Maakt posten veel laagdrempeliger dan een ingewikkeld proces met aanmelden, mail klikken, password et cetera.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2014, 16:19
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Het lijkt me inderdaad een prima idee om dat als extra optie, naast de klassieke aanmelding, aan te bieden.
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 19-11-2014, 16:25
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
dat moet prima kunnen:
https://www.vbulletin.com/docs/html/...tions_facebook
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 19-11-2014, 16:31
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik denk trouwens wel dat het zinnig is om ook te proberen de oudgedienden een beetje vast te houden, mede omdat velen van ons op bepaalde gebieden een zekere expertise meebrengen waar ook scholieren wat aan kunnen hebben en die de kwaliteit van de hier aangeboden informatie ten goede komt.

Misschien met een 'bejaardenhoekje' ergens op het forum?
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 20-11-2014, 09:02
Verwijderd
Ben benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2015, 10:02
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Begin november is het ontwerpbureau begonnen aan een voorstel voor een grondige herziening van het forum. Hoe staat het hiermee? Is er al een voorstel aangeleverd? Zo ja, is er al een akkoord op gegeven en wordt er gewerkt aan een vernieuwd forum, of is alles uiteindelijk bijv. toch te duur en laten we het hierbij?

En dit is mij waarschijnlijk even ontgaan (excuses ), maar heeft de werkgroep nog een taak c.q. doet die nog iets?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2015, 10:27
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Begin december is er een nieuwe opdracht gegeven aan de werkgroepleden, eentje waar ik zelf persoonlijk totaal niets mee kon omdat het voor mij nutteloos was. Sindsdien is het stil geweest vanuit de kant van het HQ. Geen idee wat er op de achtergrond speelt. Ook wij worden hier niet van op de hoogte gehouden.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2015, 10:45
Verwijderd
Sterfhuisconstructie. Maar dat roep ik al drie jaar en ik heb ook al lang uitgelegd waarom Jon dat niet gaat toegeven. Heeft ie ook groot gelijk in
Met citaat reageren
Oud 06-02-2015, 11:53
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Citaat:
Begin november is het ontwerpbureau begonnen aan een voorstel voor een grondige herziening van het forum. Hoe staat het hiermee? Is er al een voorstel aangeleverd? Zo ja, is er al een akkoord op gegeven en wordt er gewerkt aan een vernieuwd forum, of is alles uiteindelijk bijv. toch te duur en laten we het hierbij?

En dit is mij waarschijnlijk even ontgaan (excuses ), maar heeft de werkgroep nog een taak c.q. doet die nog iets?
Toevallig krijgen we vanmiddag een presentatie van de heren ontwerpers! Stiekem weten we de globale richting al en die heeft er in ieder geval al toe geleid dat we 'forum nieuwe stijl' op de planningsbord hebben gezet als project. In de regel geldt, zodra iets op het planningsbord staat wordt het waar:



Voor dat iedereen gaat stuiteren van enthousiasme, er staan nog meer (belangrijker) projecten op het bord waardoor we waarschijnlijk pas in september van dit jaar kunnen beginnen. Dit houdt ook in dat er tot september geen grote veranderingen op komst zijn voor het forum (de autist in mij wordt daar weer heel blij van).

De werkgroep heeft wat mij betreft zijn nut wel bewezen. Dit is voor het eerst dat we zoiets doen en er zijn altijd dingen die beter kunnen. Live and learn.
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2015, 22:30
Lizette de Boer
Lizette de Boer is offline
Citaat:
Toevallig krijgen we vanmiddag een presentatie van de heren ontwerpers! Stiekem weten we de globale richting al en die heeft er in ieder geval al toe geleid dat we 'forum nieuwe stijl' op de planningsbord hebben gezet als project. In de regel geldt, zodra iets op het planningsbord staat wordt het waar:

[afbeelding]


Voor dat iedereen gaat stuiteren van enthousiasme, er staan nog meer (belangrijker) projecten op het bord waardoor we waarschijnlijk pas in september van dit jaar kunnen beginnen. Dit houdt ook in dat er tot september geen grote veranderingen op komst zijn voor het forum (de autist in mij wordt daar weer heel blij van).

De werkgroep heeft wat mij betreft zijn nut wel bewezen. Dit is voor het eerst dat we zoiets doen en er zijn altijd dingen die beter kunnen. Live and learn.
Is er nu al iets meer bekend over hoe het forum gaat overleven?
Of gaat het stil de dood in?

Maak er dan een sterfhuis constructie van met de onderwerpen die (nog) wel goed bezocht worden op een heel nieuwe site en alles waar niet, of nauwelijks meer op gereageerd wordt, ''laten sterven''.

Ik lees al zeker 3 jaar alleen maar: we zijn bezig, maar er gebeurt verder niets.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2015, 22:55
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Op het kantoor zijn ze druk met andere zaken, dus voorlopig weer niks.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2015, 22:55
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Mijn persoonlijke ervaring van de afgelopen tijd:
Vanuit het hoofdkantoor is er geen capaciteit of onvoldoende prioriteit om in het forum te investeren. Als forumbazen kunnen we nog zo gemotiveerd zijn om het forum leuk en actief te houden, dat redden we als "vrijwilligers" niet alleen. Niet zonder steun van het hoofdkantoor en niet zonder leden. Ik begrijp goed dat er op het hoofdkantoor van Scholieren.com ook andere belangrijke(re?) zaken spelen, maar bij langdurige verwaarlozing valt er op ten duur weinig meer te redden.

Ik ben hier zelf actief, bovenal omdat ik het leuk vindt om te posten en mensen advies te geven. Ik zou het onwijs jammer vinden als het forum inderdaad dood zou bloeden, maar veel meer dan wat ik nu doe kan ik niet doen. Een concrete klacht van forumleden kan aangepakt worden, maar een opmerking vanaf de zijlijn met commentaar dat het hier afsterft, daar heeft niemand iets aan. Het probleem is bekend en de oorzaak kan in elk geval door mij niet worden aangepakt. Wanneer mensen zelf weinig actief zijn, maar wel steeds het "probleem" benadrukken, zijn ze zelf ook onderdeel van het probleem van een doodbloedend forum. Voor een leuk forum zijn actieve leden nodig, scholieren, maar ook mensen die hier al langer lid zijn en die soms wel scholieren door goede adviezen of gezellige praattopics kunnen overtuigen om langer lid te blijven dan tot het moment dat hun vraag is beantwoord.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-05-2015, 23:17
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Is er nu al iets meer bekend over hoe het forum gaat overleven?
Of gaat het stil de dood in?

Maak er dan een sterfhuis constructie van met de onderwerpen die (nog) wel goed bezocht worden op een heel nieuwe site en alles waar niet, of nauwelijks meer op gereageerd wordt, ''laten sterven''.

Ik lees al zeker 3 jaar alleen maar: we zijn bezig, maar er gebeurt verder niets.
Wow, 22 posts in 3 jaar, jij levert zelf ook echt een goede bijdrage! Er is in 3 jaar tijd echt wel meer geplaatst waar je op kunt reageren. Of open zelf eens wat topics!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2015, 00:43
df
Avatar van df
df is offline
Wat maakt dat uit? Misschien leest hij/zij wel dagelijks mee of is het een uc van een actieve forummer. Lekker relevant.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2015, 00:51
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Met citaat reageren
Oud 15-05-2015, 07:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat maakt dat uit? Misschien leest hij/zij wel dagelijks mee of is het een uc van een actieve forummer. Lekker relevant.
Als het hele forum zou meelezen, valt er al snel niets meer mee te lezen. Dan draagt elk niet-postend lid bij aan het doodgaan van het forum door gebrek aan activiteit. (Zie ook mijn post hierboven.)

De beste stuurlui staan overduidelijk weer aan wal
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-05-2015, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Je kan facepalmen maar hij heeft een goed punt seksloze frikandel.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2015, 10:35
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Ik ben de laatste om te zeggen dat er geen kritiek mogelijk is op forumbazen, plusjes/beheerders en het hoofdkantoor, maar er was in de periode 2012-2015 echt wel meer mogelijk om er zelf ook wat van te maken dan 22 posts. Een forum met alleen meelezers, is ook geen forum.

Bovendien ga ik er vanuit dat als Elin3 in reactie op Lizette begint over leden die wel klagen maar zelf nauwelijks posten, dat het hier niet gaat om een UC van een actieve forumer ;p

Laatst gewijzigd op 15-05-2015 om 10:42.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2015, 11:30
Verwijderd
Hoeveel iemand post is echt totaal niet van invloed op de kwaliteit van wat ze zeggen. In dat geval ben jij een fucking onderwijsn00b want ik werkte al in het onderwijs toen je moeder de cumstained onderbroeken voor je aan het wassen was. Ik had serieus niet verwacht dat jij jezelf zo zou marginaliseren.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2015, 11:33
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Met citaat reageren
Oud 19-05-2015, 19:08
Lizette de Boer
Lizette de Boer is offline
Ik ben al vanaf het begin van het forum lid.
Ik heb alleen hiervoor een andere naam gehad.
Nu deze vanwege niet meer kunnen inloggen op mijn oude naam.

Ik ben onder mijn oude account actief geweest met nieuwe topic's openen en (goede) reactie's op vragen.
Maar als je steeds door bepaalde (nu verbannen en verwijderde) personen afgezeken wordt, en ook na iedere reactie van mij een opmerking plaatsen dat ik ''een troll'' ben, (wat ik dus NIET ben) dan is de lol (en het plezier om te reageren op vragen van anderen) er snel vanaf.
Ik ben hier altijd online, maar tegenwoordig lees ik inderdaad alleen en plaats nog zelden een reactie.
Eigenlijk alleen nog hier op beleidszaken.

En wil ik op een leuk onderwerp reageren, dan doe ik dat tegenwoordig rechtstreeks via een PM aan de persoon.
(om ''lullige'' reactie's van bepaalde personen te voorkomen, wat ook ''de pest'' is bij het forum)

Laatst gewijzigd op 19-05-2015 om 19:46.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2015, 20:45
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Vanaf het begin van het forum? Je bent 21 jaar oud, meid

Ik kan me overigens niet herinneren dat je hebt geklaagd in de laatste jaren over forumers die jou pestten/afzeken. Volgens mij ben ik dit ook niet tegengekomen op Admin of Gerapporteerde posts toen ik daar nog toegang tot had. En zonder duidelijke klachten gebeurt er sowieso weinig he.

Bovendien staat het punt van forumers die anderen afzeiken/pesten vrij los van deze discussie, aangezien daar iets aan doen (voor zover het nu nog gebeurt) nou niet echt zal bijdragen aan het levendiger maken van dit forum. Dus ja, een paar jaar geleden was ik het zeker met je eens geweest, nu vind ik het niet meer heel relevant.

Laatst gewijzigd op 19-05-2015 om 20:59.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2015, 03:08
Lizette de Boer
Lizette de Boer is offline
Citaat:
Vanaf het begin van het forum? Je bent 21 jaar oud, meid

Ik kan me overigens niet herinneren dat je hebt geklaagd in de laatste jaren over forumers die jou pestten/afzeken. Volgens mij ben ik dit ook niet tegengekomen op Admin of Gerapporteerde posts toen ik daar nog toegang tot had. En zonder duidelijke klachten gebeurt er sowieso weinig he.

Bovendien staat het punt van forumers die anderen afzeiken/pesten vrij los van deze discussie, aangezien daar iets aan doen (voor zover het nu nog gebeurt) nou niet echt zal bijdragen aan het levendiger maken van dit forum. Dus ja, een paar jaar geleden was ik het zeker met je eens geweest, nu vind ik het niet meer heel relevant.

Goed lezen, mijn oude account.
En inderdaad weinig geklaagd want er werd toch geen actie ondernomen.
Lid vanaf 4 februari 2000.
Wie zegt dat jij 27 ben?
Misschien ben je wel 72 want er is geen controle op de leeftijden.
Ik ben een paar jaartjes ouder dan 21, maar ik vind 21 een mooie leeftijd.
En pas hier ieder jaar mijn geboortedatum aan zodat ik 21 blijf.
Ik stuur tegenwoordig veel liever een PM dan op het forum te reageren.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2015, 08:22
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Ja, ik kan me dus überhaupt niet herinneren dat een oud, zoals je zelf zegt actief lid hierover heeft geklaagd

4 februari 2000? Toen bestond het forum nog niet, was je eerder dan Jon

Stop nou maar met lullen. Je hebt je geboortedatum sinds 2012 niet aangepast.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2015, 08:51
Lizette de Boer
Lizette de Boer is offline
Citaat:
Ja, ik kan me dus überhaupt niet herinneren dat een oud, zoals je zelf zegt actief lid hierover heeft geklaagd

4 februari 2000? Toen bestond het forum nog niet, was je eerder dan Jon

Stop nou maar met lullen. Je hebt je geboortedatum sinds 2012 niet aangepast.
Nog een ding BETWETER.
Het forum bestaat al vanaf 1999
En verder hoop ik dat je NOOIT MEER op een bericht van mij reageert.
(door die figuren zoals jij gaat het forum ''naar de klote'')

En als je zoveel weet, waarom ga je dan Jon niet helpen om het forum ''een boost/oppepper'' te geven.

Laatst gewijzigd op 20-05-2015 om 08:59.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2015, 09:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nog een ding BETWETER.
Het forum bestaat al vanaf 1999
En verder hoop ik dat je NOOIT MEER op een bericht van mij reageert.
(door die figuren zoals jij gaat het forum ''naar de klote'')
Dat laatste vind ik nogal een overhaaste conclusie en ook nog eens een waar ik het niet mee eens ben. Axel11 geeft goede adviezen, deelt een hoop kennis over regels rondom examens, overgaan en dat soort zaken en is niet te beroerd om mensen zo nu en dan te ondersteunen met zijn juridische kennis. Natuurlijk kan hij wel eens irritant doen, net zo goed als dat ik wel eens hard zeur in het hoi-topic. Maar al met al denk ik dat het forum veel meer baad heeft bij de betrokkenheid en de reacties van Axel11 dan bij het commentaar van iemand die in elk geval al jaren niet meer meedraait wat betreft de basisfunctie van het forum: Posten in de topics.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-05-2015, 09:13
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
En als je zoveel weet, waarom ga je dan Jon niet helpen om het forum ''een boost/oppepper'' te geven.
En wat zou ik dan daar in hemelsnaam moeten doen?

Aangezien jij alles zo goed denkt te weten, zelfs zo goed dat je gestopt bent met posten, waarom ga jij dan niet helpen?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2015, 09:39
Lizette de Boer
Lizette de Boer is offline
Waarom zou ik helpen?
Een ''seniele'' BETWETER dagvulling te geven?
(die een hoop praatjes heeft en niet eens weet dat het forum in 2014 15 jaar bestond)
Ga je dag invulling geven AXEL11, inplaats van hier commentaar te geven op dingen waar je (dus) niets vanaf weet.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2015, 09:44
Lizette de Boer
Lizette de Boer is offline
Ik heb 5/6 jaar geleden (op mijn oude account) aan Jon en verschillende andere 'bazen'' (die er niet meer zijn) al dingen aangegeven die veranderd moesten worden.
Omdat ik toen al zag dat het forum hard achteruit aan het gaan was.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2015, 09:46
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Ik constateer dat je beweert dat je op dit forum eerder lid was dan Jon en dat vind ik ongeloofwaardig ja.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2015, 09:48
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
En je hoeft mij niet te helpen, jij bent degene die vindt dat ik Jon moet helpen. Nou zeg ik dan: doe het lekker zelf.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2015, 09:50
Lizette de Boer
Lizette de Boer is offline
Elin, waarom post ik niet meer?
Omdat ik er genorg van heb om op een post van mij een reactie te krijgen van zo iemand als axel11.
Ik stuur veel liever een PM.
Dan heb ik dat ''gezeik'' niet van die figuren zoals axel11, die denken dat ze alles weten.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2015, 09:52
Lizette de Boer
Lizette de Boer is offline
Forum is opgericht in 1999, en als je het niet geloofd ga je zoeken op internet.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2015, 09:59
Lizette de Boer
Lizette de Boer is offline
Maar weet je axel11, wat ik ga doen?
Lekker mijn account verwijderen.
Die figuren zoals jij zitten er hier genoeg.
En dan heet het eerdaags geen scholierenforum meer, maar BETWETERforum.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2015, 10:02
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Je postte toch niet en was ook niet van plan dat te gaan doen, dus ik zal je niet missen.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2015, 11:38
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
En toch weet ze je feilloos te duiden Axel11.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2015, 14:53
Stomme Klont
Avatar van Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Justtalk 2.0
__________________
"This world won't defeat me, it's my life and I choose to detach"
Met citaat reageren
Oud 20-05-2015, 15:20
hitz0r
Avatar van hitz0r
hitz0r is offline
Citaat:
Nog een ding BETWETER.
Het forum bestaat al vanaf 1999
En verder hoop ik dat je NOOIT MEER op een bericht van mij reageert.
(door die figuren zoals jij gaat het forum ''naar de klote'')
.
Jeetje. Reageer je zo ook IRL als mensen het niet met je eens zijn?
__________________
I sneak into your house, I leave before dawn. Your daughters will be pregnant and your cookies will be gone.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2015, 18:30
Verwijderd
Axel11 in ieder geval niet want anders zou hij heel wat meer deuken in zijn hoofd hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2015, 23:17
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Met citaat reageren
Oud 21-05-2015, 17:26
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Axel11 in ieder geval niet want anders zou hij heel wat meer deuken in zijn hoofd hebben.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2016, 09:07
Verwijderd
Citaat:
Woensdagmiddag 23 april organiseer ik een bijeenkomst op ons kantoor te Utrecht waar we het zullen hebben over de toekomst van het forum. Mochten er mensen zijn die hierbij aanwezig willen zijn, dan kan dat. Er is plek voor een man of 2-3, reiskosten worden vergoed en er is zowel chips als cola. Mail of pm me voor de details.
Citaat:
Lieve forumers,

Ik vind het een goed teken dat er wordt nagedacht over manieren om de activiteit op het forum te vergroten. Het probleem is echter complex en niet met een willekeurige maatregel op te lossen. Het samenvoegen van fora zou zo'n maatregel kunnen zijn, maar is lastig terug te draaien. En dat is vervelend als het niets uithaalt.

Liever denk ik daarom (samen met jullie) na over een integrale oplossing. Voorwaarde daarbij is een duidelijke visie vanuit Scholieren.com. Wat willen we met het forum of (de vraag die elke sollicitant vreest) waar staan we over vijf jaar. Maar ook: wat wil de scholier?

Concreet: ik zal binnen twee weken een drietal scenario's uitwerken en die onder andere hier voorleggen. Op basis daarvan gaan we verder. Goed plan?
Citaat:
Jon hoe denkt het kantoor daarover? Zien jullie nog toekomst?
Citaat:
Heeft veel weg van sterfhuisconstructie. Gewoon lang genoeg wachten tot probleem zichzelf oplost. Prima overigens, kan ik mee leven.
Citaat:
Hoi Jon, hier staat concreet eigenlijk niet echt iets over het forum in. Logisch ook; een missie en visie zijn helemaal niet zo concreet bedoeld. Ik ben wel benieuwd naar hoe inmiddels de missie en visie zijn vertaald naar een concreet tactisch plan voor het forum in 2016. Ik heb het dus niet over de uitvoering van die plannen maar wel de verstaalslag van algemene strategie naar het onderdeel forum.

Kortom:


Citaat:
Uit die enquete blijkt uiteraard dat op het forum ouwe lullen zitten die er zitten omdat ze zijn blijven plakken. Aangezien het doel van de site scholieren voorzien van informatie is, en niet het regelen van seksdates voor studenten/yuppen, zal Jon besluiten dat het forum geen functie meer heeft zijn besluit dat het forum geen functie meer heeft bevestigd zien en het gewoon laten afsterven. Uiteraard niet actief de knop omgoien en de boel platleggen maar gewoon geen energie meer in steken en door laten modderen. Kortom:



Prima
Citaat:
Er zijn best wat ideeën, maar we proberen dingen wat gestructureerd aan te pakken. Te beginnen met de onderzoeken. Ik kan namelijk best wat bedenken, maar als huisarts van bijna 30 sta ik ook wel een heel eind van de doelgroep af, dus is het de vraag of het reëel is wat ik erover denk. Het idee is om vanuit die resultaten te gaan werken. Ik heb geen inzicht hoeveel er al is ingevuld, maar aangezien ze op kantoor de kantoortijden werken verwacht ik pas komende week wat te horen, afhankelijk van hoeveel er is ingevuld.
Citaat:

Even een update vanuit de werkgroep zelf:
Inmiddels zijn de resultaten van beide onderzoekjes binnen en zijn we toe aan de volgende stappen. Ik hoop dat dit niet lang op zich laat wachten allemaal en dat er snel meer duidelijkheid komt. Voor mij is het ook niet duidelijk waar ze vanuit het HQ precies naartoe willen. Wel wordt mij duidelijk dat er moeite in wordt gestoken om iets goeds neer te zetten en dat is het eerste winstpunt wat mij betreft.
Citaat:
We zijn bezig met het analyseren van de enquêtes. Dat doen we allemaal om beurten en Roos haalt er dan de belangrijkste punten uit, zodat we een soort van leidraad krijgen om het forum bijvoorbeeld opnieuw in te richten.
Citaat:
We zijn lekker bezig, dank voor de support! Als er iets te melden is melden we het.
Citaat:
We proberen het forum weer interessant te maken voor scholieren. Hier zitten vooral doemdenkers. Krijg ik niet zoveel energie van. Wat niet wil zeggen dat er geen goede ideeën geopperd worden, die neem ik ter harte.
Citaat:
Begin december is er een nieuwe opdracht gegeven aan de werkgroepleden, eentje waar ik zelf persoonlijk totaal niets mee kon omdat het voor mij nutteloos was. Sindsdien is het stil geweest vanuit de kant van het HQ. Geen idee wat er op de achtergrond speelt. Ook wij worden hier niet van op de hoogte gehouden.
Citaat:
Toevallig krijgen we vanmiddag een presentatie van de heren ontwerpers! Stiekem weten we de globale richting al en die heeft er in ieder geval al toe geleid dat we 'forum nieuwe stijl' op de planningsbord hebben gezet als project. In de regel geldt, zodra iets op het planningsbord staat wordt het waar:

[afbeelding]


Voor dat iedereen gaat stuiteren van enthousiasme, er staan nog meer (belangrijker) projecten op het bord waardoor we waarschijnlijk pas in september van dit jaar kunnen beginnen. Dit houdt ook in dat er tot september geen grote veranderingen op komst zijn voor het forum (de autist in mij wordt daar weer heel blij van).

De werkgroep heeft wat mij betreft zijn nut wel bewezen. Dit is voor het eerst dat we zoiets doen en er zijn altijd dingen die beter kunnen. Live and learn.
Dit zijn wat willekeurige posts uit deze topic beginnend in 2013 tot en met 2015 Puur genieten! En for the record: er zit nog een heel topic uit 2012 voor. Maar dat bespaar ik jullie
Met citaat reageren
Oud 13-10-2016, 09:52
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Wat zou er tegenwoordig allemaal op het planningsbord staan?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2016, 15:03
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Kom een keertje langs, dan laat ik het zien

Onze focus is misschien iets zakelijker geworden. Dus we zetten onze developers vooral in op de kern van Scholieren.com (scholieren helpen met de huiswerkdatabase, jong talent een podium geven op het blog/vlog), dingen die geld opleveren (advertenties/branded content, onderzoek), en iets minder op dingen die geld kosten.
Het forum hangt een beetje in het midden, het levert genoeg (advertentie)inkomsten op om kostendekkend te zijn. Het forum heeft nog altijd superveel lezers. Het laatste jaar zien we zelfs weer een lichte groei in het aantal pageviews. Kortom, dat houden we nog wel een tijdje vol.
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2016, 15:15
Verwijderd
Dat is taal die ik begrijp love you Jon!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06.