Oud 25-02-2004, 15:41
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Hallo mensen. Ik zit nu in 5VWO en doe het profiel E&M met in mn vrije deel M&O en frans2. Maar ik ben erachter gekomen dat ik verkeerd heb gekozen. Economie is niks voor mij, ik vind het niet leuk, ik wil er 'later' niks mee en het gaat slecht. Ik heb hierover met mn mentor gepraat en hij en ik waren het erover eens dat C&M veel meer iets voor mij zou zijn.

Ik denk er nu heel sterk over om naar C&M te gaan, en dan ak en M&O in mn vrije deel. Maar we zijn al wel over de helft van de vijfde klas. Ik ga even bij de betrokken leraren informeren of het erg problematisch wordt als ik nu wil overstappen, qua inhalen enzo. Zijn er meer mensen die laat zijn geswitcht? Ging dat een beetje?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2004, 16:59
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
In de 4e ben ik in februari van N&G naar E&M gegaan dat ging heel gemakkelijk, maar of het in de 5e ook nog kan weet ik niet.
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 17:18
SkAnOuK
Avatar van SkAnOuK
SkAnOuK is offline
volgens mij moet dat best lukken
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 17:20
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Het lijkt me wel lastig. Misschien kun je voor jezelf nagaan hoe goed je bent in de vakken die je gemist hebt. Denk aan duits12 en een creatief vak.
Het belangrijkste zijn denk ik de toetsen. Als er veel pta toetsen zijn geweest word het steeds moeilijker.

Ik denk dat je toch moet wachten op het antwoord van je leraren, aangezien het programma toch vaak wel verschilt per school. Een vriendin van me is begin 4vwo overgestapt van CM naar NG en dat was in het begin moeilijk maar te doen.
__________________
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 20:05
Dory
Avatar van Dory
Dory is offline
Welke vakken moet je inhalen?
__________________
Nu: niet langer treuren, het kan altijd nog wel gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 20:27
Freestyler*
Freestyler* is offline
misschien kun je dit jaar al beginnen met inhalen (uit de 4e) en dan volgend jaar opnieuw vwo5 volgen??
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 21:03
Verwijderd
Citaat:
eris schreef op 25-02-2004 @ 20:05:
Welke vakken moet je inhalen?
je hebt bij cm geloof ik :

gs12, wiA1, ckv23, du12 en fa12...

em is geloof ik :

gs12, ak, ec12, wiA12, du1 en fa1..

maar omdat hij fa2 in z'n vrije deel heeft hoeft hij alleen maar van de talen du2 intehalen. Verder is het inhalen van du12 en ckv23. Waarvan ik wel weet dat ckv23 best zwaar is denk ik

suc-6 Keyser!
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 21:08
Poesket
Poesket is offline
Wat je gaat doen is best te doen denk ik, alleen zonde dat je er zo laat achter gekomen bent natuurlijk. Maar omdat je toch ook ak in jevrije deel wilt denk ik dat het allemaal wel gaat lukken.

Zelf ben ik in 4 havo overgestapt van EM naar NG en tot nu toe gaat het goed, wel even extra werken en inhalenmaar is te doen.

Heel veel succes iig!!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 09:55
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik waarschuw je dat aardrijkskunde heel ingewikkeld is en vooral heel veel werk. Ik weet niet hoeveel zelf-discipline je hebt, maar die heb je dan zeker nodig om alle stof in te halen!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 10:01
Freestyler*
Freestyler* is offline
ten eerste: hij heeft nu ook al aardrijkskunde
ten tweede: ik doe al 2 jaar lang niks voor dat vak en heb het met een 8 afgerond afgesloten

maar met die vakken enzo
bij ons op school hoefde je dacht ik maar 1 vreemde taal, maar dan moet je wel filosofie oid nemen
ckv23 inhalen, tekenen of muziek dus, lijkt me inderdaad vrij zwaar. Als ik zie wat die gasten alleen al aan kunstgeschiedenis hebben
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 10:07
Go
Avatar van Go
Go is offline
Van E&M naar C&M lijkt me nog een redelijk overstap, naar een natuurprofiel is volgens mij vrijwel uitgesloten, anders moet je enorm veel inhalen. Maar welke vakken moet je nu inhalen, nu je naar C&M gaat?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 10:20
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
@ de verwarring: ik heb dus al ak. Ga zometeen op school eens wat leraren aanvallen.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 11:47
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 26-02-2004 @ 10:20:
@ de verwarring: ik heb dus al ak. Ga zometeen op school eens wat leraren aanvallen.
AK zit niet altijd in C&M, alleen op sommige scholen. Dus misschien heb je het helemaal niet. Ligt net aan de invulling van C&M op jouw school.

En duits2 lijkt me makkelijk in te halen, dat stelt weinig voor. CKV2,3 lijkt me veel meer werk om in te halen. Ik zou vragen of je kan regelen dat je alleen de SE dingen inhaalt. Want dat vergt echt heel veel tijd.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 17:31
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-02-2004 @ 11:47:
AK zit niet altijd in C&M, alleen op sommige scholen. Dus misschien heb je het helemaal niet. Ligt net aan de invulling van C&M op jouw school.

En duits2 lijkt me makkelijk in te halen, dat stelt weinig voor. CKV2,3 lijkt me veel meer werk om in te halen. Ik zou vragen of je kan regelen dat je alleen de SE dingen inhaalt. Want dat vergt echt heel veel tijd.
Ak zit dus niet in mn profiel bij CM, maar dat neem ik erbij met M&O.

Van ckv23 hoef ik niks in te halen, ze zijn vorige week pas begonnen. En mn Duits leraar was niet op school, maar ik denk dat het wel goed zit.

Ik ga het doen.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 19:19
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
ik ken een meisje (uit mijn klas) die ook heeft geswiched. Geen probleem voor haar.

Je hebt een hele taal in je deelvak dus dat is al geen probleem. Bij ons op school moet je er hv/tekeken/muziek bij. Dat zou het enige probleem voor jou kunnen zijn. Verder sluit alles goed aan op C&M dus waarom niet?
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 19:59
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
gerwin schreef op 26-02-2004 @ 10:07:
Van E&M naar C&M lijkt me nog een redelijk overstap, naar een natuurprofiel is volgens mij vrijwel uitgesloten, anders moet je enorm veel inhalen. Maar welke vakken moet je nu inhalen, nu je naar C&M gaat?
Ik ben dus ook net van een maatschappij profiel naar een natuur profiel over gstapt. Dus niet uitgesloten.....
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 19:18
Gilbert
Avatar van Gilbert
Gilbert is offline
Heeft iemand ervaring of kent iemand een persoon met ervaring met het switchen van N&G naar E&M of andersom? Is dat mogelijk, of moet je dan teveel inhalen.
Ik zit nu in de derde en moet over een maand m'n definitieve profielkeuze inleveren. VWO is (zo goed als) zeker, maar ik zit nog sterk te twijfelen tussen N&G en E&M. Als later blijkt (in V4 of V5), dat ik toch graag het andere profiel wil doen, kan ik dan nog overstappen?

Als ik E&M zou kiezen, zou ik er in het vrije deel Biologie1 bij kiezen
Als ik N&G zou kiezen, zou ik er in het vrije deel Economie1 bij kiezen.

Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 19:40
Fatality
Fatality is offline
Citaat:
Gilbert schreef op 02-03-2004 @ 19:18:
Heeft iemand ervaring of kent iemand een persoon met ervaring met het switchen van N&G naar E&M of andersom? Is dat mogelijk, of moet je dan teveel inhalen.
Ik zit nu in de derde en moet over een maand m'n definitieve profielkeuze inleveren. VWO is (zo goed als) zeker, maar ik zit nog sterk te twijfelen tussen N&G en E&M. Als later blijkt (in V4 of V5), dat ik toch graag het andere profiel wil doen, kan ik dan nog overstappen?

Als ik E&M zou kiezen, zou ik er in het vrije deel Biologie1 bij kiezen
Als ik N&G zou kiezen, zou ik er in het vrije deel Economie1 bij kiezen.

Als je naar de vervolgstudie kijkt en je wilt het breedste neem je NG met Eco1 of misschien Eco1,2.
Als je EM met bio1 kiest kun je hier later geen enkele NG-gerichte studie mee doen, omgekeerd wel.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-03-2004, 20:09
Go
Avatar van Go
Go is offline
Citaat:
Eerised schreef op 26-02-2004 @ 19:59:
Ik ben dus ook net van een maatschappij profiel naar een natuur profiel over gstapt. Dus niet uitgesloten.....
Niet uitgesloten, maar je moet hele bergen lesstof inhalen.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 21:48
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
gerwin schreef op 02-03-2004 @ 20:09:
Niet uitgesloten, maar je moet hele bergen lesstof inhalen.
Dat viel nog wel mee aangezien in wiskunde b1 al in mn pakket had. Bio al examen mavo gedaan had. Allen scheikunde ne natuurkunde dus maar
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 14:18
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
xStefjuhx schreef op 26-02-2004 @ 09:55:
Ik waarschuw je dat aardrijkskunde heel ingewikkeld is en vooral heel veel werk. Ik weet niet hoeveel zelf-discipline je hebt, maar die heb je dan zeker nodig om alle stof in te halen!
*zucht* ak... idd ja!
succes ermee!

offtopic: toen ik de topictitel las en zag dat jij de starter was had ik al het idee dat je naar C&M wilde... vind ik, al ken ik je niet goed, echt iets voor jou.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 00:34
Verwijderd
Er zijn gekkere dingen, een klasgenote van mij gaat de overstap maken van vwo5 NG naar EM. :/
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 11:17
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 04-03-2004 @ 14:18:
offtopic: toen ik de topictitel las en zag dat jij de starter was had ik al het idee dat je naar C&M wilde... vind ik, al ken ik je niet goed, echt iets voor jou.
Mn mentor vond dat ook al bij me passen. Wat grappig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Verkeerd profiel?
koekoekjex
1 27-12-2015 19:49
Studeren Is Geschiedenis moeilijk in de 2e fase?
ADO070
11 22-03-2012 18:54
Algemene schoolzaken Blijven zitten
Ephesis
49 31-05-2008 11:32
Algemene schoolzaken VWO op ROC + Profiel Wijziging
Raafzor
5 10-11-2007 12:28
Algemene schoolzaken Kan je ruilen van E&M naar C&M?
Vlindertjee
16 01-04-2007 19:01
Software & Hardware [Outlook] Email in verschillende mappen ontvangen
Maurice
8 15-02-2004 19:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42.