Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2005, 19:05
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ja, ik vroeg me af - hoe, of wanneer, weten jullie wanneer iemand met je flirt, of wanneer iemand je aantrekkelijk vindt? Volgens www.sexwoordenboek.nl moet je dan bijvoorbeeld op de lichaamstaal letten:

Lichaamstaal van meiden

Lichaamstaal van jongens

Maar ik kan dat nooit zo goed herkennen, of ik twijfel te zeer of ik geen spoken aan het zien ben (dus dat ik juist datgene zie wat ik wil zien).

Dus: hoe weten jullie zeker wanneer iemand met je flirt, of dat die je aantrekkelijk vindt? Zodat je denkt van "Hee, bij die heb ik een kans!" en dat je dan vol zekerheid die persoon tegemoet gaat.

Ik ben benieuwd naar de reacties, want ik ben hier dus echt niet zo goed in.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2005, 19:18
Verwijderd
Dat voel je gewoon.. In mijn geval is het belangrijkste de lach van de jongen, als hij de hele tijd naar mij aan het glimlachen is, en hij blijft me aankijken dan heb ik het wel door

Ik weet trouwens niet eens wat voor signalen ik zelf uitzend
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 19:25
mara18
mara18 is offline
Die tips op sexwoordenboek vind ik toch wel niet altijd zo duidelijk. Iemand kan ook gewoon stoer of nonchalant (willen)overkomen als hij je niet aantrekkelijk vindt.
Imo hangt dit enkel en alleen van het karakter van de jongen in kwestie af. Door alleen lichaamstaal weet je niet wat de ander écht denkt of voelt hoor, eigen ervaring heeft me geleerd dat ik pas mag denken dat een jongen me ziet zitten als ik het letterlijk uit zijn mond heb gehoord
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 20:02
yapo
Avatar van yapo
yapo is offline
Als ik zulke signalen überhaupt al in de gaten heb bedenk ik meestal pas de andere dag dat ze wel eens aan 't flirten kon zijn.
Ik weet 't, ik ben veel te naïef wat zulke dingen betreft en eerlijk gezegd ook te verlegen om erop te reageren mocht ik 't per ongeluk toch doorhebben.
__________________
Non-actief
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 20:04
Verwijderd
Dus ik flirt als ik met mijn handen in mijn nek zit en als ik iemand geïnteresseerd in zijn ogen kijk
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 20:56
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik herken het ook niet snel of helemaal niet. Ik heb wel vermoedens als iemand me leuk vindt, maar ja, daar zeg ik het al: vermoedens. Iets dus niet zeker weten. Ik ken een aantal meiden waar ik nu achteraf het vermoeden bij heb dat ze me leuk hebben gevonden en misschien wel een relatie met me wilden. Dat zie ik op de manier hoe ze in die periode met me omgingen. Dat ze me steeds "opzochten" en hoe ze naar me keken, dat maakte (achteraf dan) het al een beetje duidelijk.

Echter, ik wist het dus niet zeker. Ik kan dan wel op ze af gaan lopen en het meteen vragen, maar als het niet zo is sta je met je mond vol tanden en weet ik niet hoe ik me ff daarna dan moet gedragen. Ach ja, ik ben onzeker. Maar goed, je kunt het ook van de andere kant kijken: als ze me leuk vinden moet ze dat maar eerlijk zeggen. Dat ze hun bek maar open trekken. Als meiden tegen mij vertellen dat ze me echt superleuk vinden, dan is het na een tijdje 9 van de 10 keer wederzijds. Dan ga ik meer aan ze denken, meer met ze praten en de kans is dan groot dat er dan iets uitbloeit. Maar als je niets zegt over dat soort dingen tegen mij, dan gebeurt er niets. Maja, dat ligt ook uiteraard voor een deel aan mezelf, ik kan ook wel eens wat meer initiatieven nemen.

En wat het flirten betreft: mja, dat voel je gewoon aan. Bij de ene zie je het het gewoon meer als "vermaak" en bij de ander voel je dat die er toch wat meer achter zoekt. Maja, das bij mij meestal ook weer een "gevoel", en niet echt iets zeker weten.

Ach ja, onzekerheid he...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 21:24
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Die tips op die links zijn wel grappig. Oogcontact (langer dan een blik) zijn natuurlijk altijd een ‘dead give away’ zeker tijdens het uitgaan. Als je dat merkt kun je gerust een praatje gaan maken.
Haar is ook altijd een goed. Laatst nog gehad in de trein terug van een feest. Ik en een vriend waren een meid tegengekomen op het perron en tijdens de terugreis zat ze constant aan haar kapsel te frutselen en het in model te brengen. Ook overduidelijk, alleen ben ik er nog niet achter of ze mij of die vriend van me leuk vond.

De andere kenmerken doe ik niet zoveel mee, maw let ik niet zoveel op. Ik heb één keer gehad dat een meid overdreven aandacht vestigde op haar borsten, door ze heel erg naar voren te duwen toen ze in gesprek was met mij. Maar dat is de enige keer dat me dat is opgevallen.
__________________
You will now my name is the Lord when I lay my vengeance upon you!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 21:34
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
yapo schreef op 18-07-2005 @ 21:02 :
Als ik zulke signalen überhaupt al in de gaten heb bedenk ik meestal pas de andere dag dat ze wel eens aan 't flirten kon zijn.
Ik weet 't, ik ben veel te naïef wat zulke dingen betreft en eerlijk gezegd ook te verlegen om erop te reageren mocht ik 't per ongeluk toch doorhebben.
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 21:36
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
flirten vind ik meestal overduidelijk...

dat is echt het hele spelletje van uitdagen en reageren. subtiele aanrakingen enzo.. dat heb ik meteen door. begint met iemand recht aankijken en glimlachen.. dat een paar keer achter elkaar en je hebt een beginnende flirtactie..
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 22:04
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Da's toch zo klaar als een klontje. Lichaamstaal is duidelijk, al wil ik een duidelijke boodschap geven voor een ieder hier:

Wanneer u interesse heeft in de ander, gebruik dan je spraakmogelijkheden. De mens is een ver geevolueert schepsel, alleen vertrouwt men nog te veel op non-verbale communicatie vind ik.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 05:53
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Gewoon dat weet je. Door wat iemand zegt, hoe iemand lacht, kijkt, door aanrakingen enzo.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 09:36
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Roos schreef op 19-07-2005 @ 06:53 :
Gewoon dat weet je. Door wat iemand zegt, hoe iemand lacht, kijkt, door aanrakingen enzo.
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 10:24
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Zoiets ga ik echt niet van een site of uit een boekje of whatsoever halen

Dat is een gevoel, iets wat je merkt en wat je dan duidelijk wordt (of niet natuurlijk)
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 19-07-2005 @ 06:53 :
Gewoon dat weet je. Door wat iemand zegt, hoe iemand lacht, kijkt, door aanrakingen enzo.
Ja, mensen die enige invoeling hebben weten dat wel. Dat soort boekjes is juist bedoeld voor emotionele botteriken die advies willen hebben van een ander hoe signalen te herkennen.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 10:54
voorbijganger
voorbijganger is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 18-07-2005 @ 23:04 :
Da's toch zo klaar als een klontje. Lichaamstaal is duidelijk, al wil ik een duidelijke boodschap geven voor een ieder hier:

Wanneer u interesse heeft in de ander, gebruik dan je spraakmogelijkheden. De mens is een ver geevolueert schepsel, alleen vertrouwt men nog te veel op non-verbale communicatie vind ik.

Daar moet ik toch eens goed om lachen, zoals altijd als iemand anders me raad geeft. Waarom zou dat in godsnaam zo zijn? Ze bestaan alletwee, laat iedereen maar vrolijk doen waar hij zin in heeft. Je verleidt trouwens niemand met woorden.
Als een meisje tijdens een gesprek plots een hand op je borst legt, is dat even belangrijk als wat ze zegt.
De toon van je post lijkt erop dat je graag wetenschappertje wil worden, alles gaan analyseren en zo, maar mogen het leven en de liefde ook nog even spontaan blijven?

'gebruik uw spraakmogelijkheden'. haha.
__________________
Het is niet alleen later dan u denkt, het is zelfs eerder dan u vermoedt
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 12:37
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
doezel schreef op 18-07-2005 @ 20:18 :
Dat voel je gewoon.. In mijn geval is het belangrijkste de lach van de jongen, als hij de hele tijd naar mij aan het glimlachen is, en hij blijft me aankijken dan heb ik het wel door

Ik weet trouwens niet eens wat voor signalen ik zelf uitzend
ehm nou, ik zat even terug te lezen om te kijken wat ik zelf heb uitgezonden. Denk dat ze op één of twee na wel klopten. Grappig! Niet eens allemaal bewust.

maja, verder wat je zegt, die lach is erg belangrijk
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 12:52
Sennah
Avatar van Sennah
Sennah is offline
hmmm.. ik sta altijd veel met onbekenden te kletsen, maar ik kijk ze altijd aan als ze wat zeggen en met mijn glas of ring of iets dergelijks ben ik altijd aan het kloten, beiden niet omdat ik ze leuk vind

Meestal merk ik het wel aan hen, de onderwerpen waarover je praat, hoevaak ze naar je kijken als je later, of een andere keer niet met ze aan het praten bent, enz.
__________________
Love the Hate in everybody *scouting is (Y)*
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 13:01
Phenobarbidoll
Avatar van Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
oeh ik erger me dood aan die links
ik raak mijn beste vriend voortdurend aan en mijn armen zijn echt geen barriere tussen mij en hem. verder reageer ik me echt niet zo aanstellerig als ik iemand leuk vind als volgens die site zou moeten.
__________________
eat your animal crackers
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-07-2005, 14:37
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Citaat:
Roos schreef op 19-07-2005 @ 06:53 :
Gewoon dat weet je. Door wat iemand zegt, hoe iemand lacht, kijkt, door aanrakingen enzo.
__________________
Having again my favourite dream.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 14:38
Astraea
Avatar van Astraea
Astraea is offline
Op één of andere manier heb ik dat altijd door. Zoiets voel je gewoon. Maar ik denk dat het ook komt omdat subtiliteit niet echt in de aard der mannen ligt
__________________
Goddess of Innocence and Purity.. ~*~ Who ever Saves one Life, Saves the World Entire..
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 15:19
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Huh ik vind die punten echt niet kloppen. ik frutsel ALTIJD aan mijn haar, dat is een tic, hetzelfde met het draaien aan mijn ringen enzo

die 2 laatste punten zijn wel hilarisch
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 16:06
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik voel het soms wel, maar ik twijfel heel erg aan mezelf en ga na zitten denken of ik het me misschien inbeeld e.d....waren mensen maar gewoon recht door zee .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 16:16
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 19-07-2005 @ 17:06 :
Ik voel het soms wel, maar ik twijfel heel erg aan mezelf en ga na zitten denken of ik het me misschien inbeeld e.d....waren mensen maar gewoon recht door zee .
uhu
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 17:13
Crystall Girl
Avatar van Crystall Girl
Crystall Girl is offline
.
Citaat:
Astraea schreef op 19-07-2005 @ 15:38 :
Op één of andere manier heb ik dat altijd door. Zoiets voel je gewoon. Maar ik denk dat het ook komt omdat subtiliteit niet echt in de aard der mannen ligt
Ben ik het helemaal mee eens.
Vaak als ik het door heb denk ik nog van: nee, haal je geen dingen in je hoofd. Maar later bleek dan toch dat ik gelijk had
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Crystall Girl schreef op 19-07-2005 @ 18:13 :
.

Ben ik het helemaal mee eens.
Vaak als ik het door heb denk ik nog van: nee, haal je geen dingen in je hoofd. Maar later bleek dan toch dat ik gelijk had
Hehe, ja dat heb ik ook altijd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit [afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld?
JustTalk
324 24-05-2014 14:55
Seksualiteit Het grote is mijn penis te lang/te kort/precies goed topic #2
marcieoko
500 31-07-2013 01:11
Liefde & Relatie mijn dramatische liefde
Juana__
8 13-10-2009 12:00
Seksualiteit Sekshoroscopen!
Elister
81 14-07-2004 16:27
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:23.