Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2002, 23:04
PublicExection
PublicExection is offline
Hoi
Ik begin bij het begin
Door ziekte en zo heb ik 3 jaar van m'n leven (vanaf 13j) ietwat gemist, door behandeling enzo.
sinds pasen dit jar ben ik beginnen uitgaan. met vrienden enzo, nooit niet erg lang (2 tot 5 am)
Maar nu heb ik nog geen vriendin ofzo, mijn probleem is dat ik verlegen ben, en geen zelfvertrouwen heb om de boel te verknoeien spanjuh?
wat kan ik daaran doen ? hoe moet je een meisje aanspreken, benaderen? en hoe "de vraag" stellen?

thanks
__________________
Whisper things into my brain, Insuring me that I'm insane !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2002, 23:26
Isischild©
Isischild© is offline
Eerst een beetje kijken, lachen. Als ze daarop positief reageert, stap je op haar af (meisjes bijten niet) en begin je een gesprek, je biedt haar wat te drinken aan en blijft gezellig door kletsen. Ga niet meteen een beetje boers doen door haar meteen proberen te zoenen of een hand op haar kont/borsten of iets anders te leggen. Doe dat pas als zij dat toelaat en wil. Daarna kun je aan de andere dingen beginnen!
__________________
Time flies, after you hit the snooze-button...
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 23:35
PublicExection
PublicExection is offline
boers doen doe ik helemaal niet, ben daar niet voor.
zou zelf niks op de zelfde avond beginnen van je-weet-wel, maar gewoon vriendin/lief eerst, samen weggaan, DAN PAS zien we wel

NOG IEMAND REACTIE ?
c'mon people
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 08:22
luckyleo
luckyleo is offline
Lachen en oogcontact werkt altijd erg goed, daarna gewoon voorzichtig aanspreken op dingen die op dat moment van betrekking zijn. Natuurlijk niet aL te standaard van "Slecht weer he vandaag?" , maar meer iets van "Wil je wat drinken?" of " He, wat zit je haar leuk!"
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 18:16
Souljah
Souljah is offline
volgens mij heb ik beetje zelfde probleem, heb wel zelfvetrouwen, en als ik uitga heb ik ook veel oogcontact enzo, maar ben nog nooit zomaar op een meisje afgestapt, weet niet waarom, meestal ga ik met veel meisjes uit die ik wel ken, maar gewoon als vrienden, maar ik stap nooit op onbekende meisjes af
__________________
gezien
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 19:20
Verwijderd
Ja, dr gewoon op afstappen.. dan merk je snel genoeg of ze interesse heeft.. Ze zal je echt niet stom vinden maar zich eerder vereerd voelen.

Maar eerst beetje lachen, oogcontact maken enz. Peilen hoe ze en of ze daarop reageert.. Dan vervolgens haar idd iets te drinken aanbieden, niet zomaar wat bestellen en geven, maar haar vragen of ze iets te drinken wil. Staat ze nu al met een glas moet je ff wachten tot dat op is, en daarna op haar afstappen. Als ze nog met een vriendin ofzow staat is het wel zo aardig die ook wat aan te bieden.

Dan vervolgens een gesprek met haar aanknopen, je even voorstellen enzo, en haar vragen of ze daar vaak komt, of ze het leuk vind, hoe zij heet, waar ze vandaan komt, hoe oud ze is enz. Komt ze dr nou vaker heb je geluk want dan hoeft het niet allemaal in 1x, maar dan kun je de volgende keer dat je haar ziet weer een gesprek met haar aanknopen en zo meer iets opbouwen.

Als ze daar nu niet vaker komt of je wil het niet verspreiden dan moet je beetje peilen in hoeverre er interesse is. Gaat ze echt in op je vragen en stelt ze ook vragen aan jou dan is er wel interesse, en kun je aan het einde dr telefoonnummer vragen of haar het jouwe geven. Als ze heel kortaf antwoord geeft en je niks terugvraagt maar bijv. steeds weer tegen dr vriendin begint te lullen of iets dergelijks, dan helaas, is er geen interesse en trek je je gewoon weer terug..

*herinnert zich een keer dat dr een leuke jongen gwoon op haar af kwam stappen en tegen dr begon te lullen.. zwijmel*
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
haar vragen of ze daar vaak komt, of ze het leuk vind, hoe zij heet, waar ze vandaan komt
Hmm *krijgt inspiratie*
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 19:50
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Hmm *krijgt inspiratie*
jaaa.. je moet ergens overheen stappen, en dan zijn dr zoveel vragen die je kunt stellen eigenlijk.. Dat is dus zo'n rare tik van mij, als ik iemand leuk vind heb ik ineens heel veel te zeggen! Kwou dak et jullie door kon geven.. mja, het valt me altijd erg mee.. Als je het een beetje tactisch speelt dan hoeft de afwijzing niet zo recht in je gezicht en ist ook minder genant..

whaha..kheb echt lol om mn avatar, ben ik dus als ukkie.. nja, sorry, is nogal offtopic, maar heb em net pas 'gemaakt' zeg maar..
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
jaaa.. je moet ergens overheen stappen, en dan zijn dr zoveel vragen die je kunt stellen eigenlijk
't is idd een drempel waar je overheen moet

Citaat:
mn avatar, ben ik dus als ukkie
LoL grote oogjes
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 19:56
EviL-PriNcEsS
Avatar van EviL-PriNcEsS
EviL-PriNcEsS is offline
Citaat:
PublicExection schreef:
wat kan ik daaran doen ? hoe moet je een meisje aanspreken, benaderen? en hoe "de vraag" stellen?

thanks
Blijf in ieder geval jezelf, en kom niet met schuine, vulgaire praat aan. ("Neuken?" ) Veel meisjes hebben liever een verlegen, aardige jongen dan zo'n 'macho'-geval. Ik tenminste wel.

Vraag bijvoorbeeld of ze zich vermaakt. Reageert ze daar positief op, bied haar dan een drankje aan en klets wat over dagelijkse dingen. Probeer zo uit te vinden of ze jou ook ziet zitten.
Geloof me; je krijgt heus wel succes, maar je moet niet te wanhopig overkomen. Laat het allemaal een beetje op z'n beloop, dan komt het wel goed!
__________________
Vampiria onderkoffer. *Kelly Osbourne is liev en moowj en grappig en koel :)*
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 19:57
EviL-PriNcEsS
Avatar van EviL-PriNcEsS
EviL-PriNcEsS is offline
Citaat:
PublicExection schreef:
boers doen doe ik helemaal niet, ben daar niet voor.
zou zelf niks op de zelfde avond beginnen van je-weet-wel, maar gewoon vriendin/lief eerst, samen weggaan, DAN PAS zien we wel
En ja, dat is een goede reactie. Weet je meteen of je een sloerie of een serieus meisje aan de haak hebt geslagen.
__________________
Vampiria onderkoffer. *Kelly Osbourne is liev en moowj en grappig en koel :)*
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 20:00
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
't is idd een drempel waar je overheen moet



nouw, wanneer gaat ut drover heen stappen?

Citaat:

LoL grote oogjes
ja erg he? Heb dus nog meer van die foto's, is echt lachwekkend.. kzat dus ook altijd om me heen te staren.. enneuh, kheb ze nog steeds alleen valt het nu toch minder op
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
nouw, wanneer gaat ut drover heen stappen?
Ja ja, druk me maar met de neus op de feiten

Citaat:
ja erg he? Heb dus nog meer van die foto's, is echt lachwekkend.. kzat dus ook altijd om me heen te staren.. enneuh, kheb ze nog steeds alleen valt het nu toch minder op
*heeft geen scanner*

Ik was de meester in het staren *heeft ergens prachtige foto van 3 a 4-jarige Marc die zich in de spiegel met grote ogen bestudeert*
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 23:05
PublicExection
PublicExection is offline
ik ben idd geen macho, maar enorm verlegen
daarom ook zo onzeker
bedankt allemaal
__________________
Whisper things into my brain, Insuring me that I'm insane !
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 23:10
Verwijderd
Citaat:
PublicExection schreef:
ik ben idd geen macho, maar enorm verlegen
daarom ook zo onzeker
bedankt allemaal
Nouw ja, je moet je maar bedenkn

wat is nu het ergste dat je kan gebeuren?

Dat ze je afwijst, nou.. dan is het pech, volgende keer beter, maar de wereld zal nie vergaan dusseuh

just take your chances
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 17:15
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
Isischild© schreef:
(meisjes bijten niet)
Dit moet ik niet vergeten..
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 18:30
casey
casey is offline
Citaat:
Rhinus schreef:

Dit moet ik niet vergeten..
Misschien wel... maar dat komt pas in een later stadium
__________________
Greetz & kisses
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 18:34
Verwijderd
Citaat:
casey schreef:
Misschien wel... maar dat komt pas in een later stadium


Note to self: girls DO bite, on occasion that is.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-07-2002, 18:47
casey
casey is offline
Citaat:
******** schreef:


Note to self: girls DO bite, on occasion that is.
Lol, goed verwoord
__________________
Greetz & kisses
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 21:36
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
casey schreef:
Misschien wel... maar dat komt pas in een later stadium
Ik heb er al ervaring mee . Maar dat is lief bijten.

Eigelijk snap ik niet dat ik niet kan (durf dus) 'versieren'.
Ik ben niet lelijk. Ben niet stom en ik kan grappig zijn.
Je kan alleen een blauwtje lopen. Nou en? Life goes on..
Waarom kan (nogsteeds durf) ik het dan niet..

Ik ga hier vanacht in mijn bed eens overna denken..
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 23:03
Verwijderd
Citaat:
PublicExection schreef:

mijn probleem is dat ik verlegen ben, en geen zelfvertrouwen heb om de boel te verknoeien spanjuh?
Om lef te kweken:
Spreek tien willekeurige vrouwen aan op straat (liefst die waarmee je niets van plan bent) en vertel ze iets totaal onzinnigs, maakt niet uit wat! Vraag ze een onzinvraag:
Welke kleur vind je passen bij het woord 'puit'?
Je hebt niks te verliezen. Heb er plezier in om uitgelachen te worden.

Als je dat eenmaal gedaan hebt kan niets je meer tegenhouden.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 07:43
Verwijderd
Citaat:
casey schreef:
Lol, goed verwoord
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 07:46
Verwijderd
Citaat:
KontraDix schreef:
Om lef te kweken:
Spreek tien willekeurige vrouwen aan op straat (liefst die waarmee je niets van plan bent) en vertel ze iets totaal onzinnigs, maakt niet uit wat! Vraag ze een onzinvraag:
Welke kleur vind je passen bij het woord 'puit'?
Je hebt niks te verliezen. Heb er plezier in om uitgelachen te worden.

Als je dat eenmaal gedaan hebt kan niets je meer tegenhouden.
En als je dat meermaals gedaan hebt, komt de politie je ophalen

Maar goed, wat ik laatst bij Taekwondo had: meisje zegt tegen ander meisje in een gesprek "ik ben wel lief hoor" .. mengde ik mij erin "het zijn altijd de gemeenste mensen die beweren dat ze lief zijn"

Kreeg gelijk een koele discussie

Het is eigenlijk niet zo moeilijk, moet alleen mijn ogen en oren openhouden en het lef hebben mij ergens in te mengen
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 09:08
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Kom ik als meisje weer effe iedereen uit de droom helpen (ofzo):

Ik heb er gewoon een ontzettende hekel aan als jongen op me af komen en zo gaan slijmen van "heeej wat zie je er leuk uit, kom je hier vaker, wil je wat drinken?" etc. (en dan heb ik het nog niet eens over diegenen die je meteen half aanranden) . Ik kan namelijk nooit helemaal bij het idee dat een jongen uitgerekend in de disco o.i.d. waar ie zit een leuk meisje tegenkomt. Ik vind het meer wanhopige poging tot scoren. Meestal zie je ook dat als het bij het ene meisje niet lukt,, ie tegen een ander meisje hetzelfde verhaal nog een keer gaat ophangen Dan denk je ook.
Wat ik wel weer grappig vind is gewoon een jongen die er helemaal niet op uit is om te scoren en die ook niet over mij begint, hoe ik eruit zie ofzo, maar die gewoon bot gezegd niet geïnteresseerd is in mij, en alleen voor de gezelligheid met mij wil praten.

Maja beetje onsamenhangend verhaal , maar het komt er dus op neer dat ik zowieso wegloop als er van die zinnen die jullie in je reply's noemden tegen mij worden gezegd. maar dat ben ik dan...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 09:33
koffie verkeerd
koffie verkeerd is offline
een disco is niet echt een ideale plek voor gesprekken, dunkt me..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2002, 11:06
Verwijderd
Citaat:
the exploding boy schreef:
Kom ik als meisje weer effe iedereen uit de droom helpen (ofzo):

Ik heb er gewoon een ontzettende hekel aan als jongen op me af komen en zo gaan slijmen van "heeej wat zie je er leuk uit, kom je hier vaker, wil je wat drinken?" etc. (en dan heb ik het nog niet eens over diegenen die je meteen half aanranden) . Ik kan namelijk nooit helemaal bij het idee dat een jongen uitgerekend in de disco o.i.d. waar ie zit een leuk meisje tegenkomt. Ik vind het meer wanhopige poging tot scoren. Meestal zie je ook dat als het bij het ene meisje niet lukt,, ie tegen een ander meisje hetzelfde verhaal nog een keer gaat ophangen Dan denk je ook.
Wat ik wel weer grappig vind is gewoon een jongen die er helemaal niet op uit is om te scoren en die ook niet over mij begint, hoe ik eruit zie ofzo, maar die gewoon bot gezegd niet geïnteresseerd is in mij, en alleen voor de gezelligheid met mij wil praten.

Maja beetje onsamenhangend verhaal , maar het komt er dus op neer dat ik zowieso wegloop als er van die zinnen die jullie in je reply's noemden tegen mij worden gezegd. maar dat ben ik dan...
En wat moeten ze dan tegen jou zeggen om een gesprek te openen? Want daar ligt het probleem.. hoe open je het gesprek?

Kom je hier vaker hoeft helemaal niet te betekenen eej ik vind je geil wil je neuken? het zou ook gewoon kom je hier vaker kunnen betekenen hoor
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 13:04
*~*DOOR*~*
Avatar van *~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:


En wat moeten ze dan tegen jou zeggen om een gesprek te openen? Want daar ligt het probleem.. hoe open je het gesprek?

Kom je hier vaker hoeft helemaal niet te betekenen eej ik vind je geil wil je neuken? het zou ook gewoon kom je hier vaker kunnen betekenen hoor
ow ja

neej maar gewoon , het idee dat mensen op me af komen die als ze nuchter waren geweest en ik was ze op straat tegengekomen niks tegen me zouden zeggen, dat staat me niet aan.
Als mensen me zo leuk vinden moeten ze dat ook bij daglicht laten merken en niet in een bar ofzo met een groep vrienden op de achtergrond

*oei, gemeen *
[edit]=exploding boy[/edit]
__________________
they say evil never sleeps... that's not true, right now I need a rest...

Laatst gewijzigd op 19-07-2002 om 13:09.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 13:09
Verwijderd
Citaat:
*~*DOOR*~* schreef:


ow ja

neej maar gewoon , het idee dat mensen op me af komen die als ze nuchter waren geweest en ik was ze op straat tegengekomen niks tegen me zouden zeggen, dat staat me niet aan.
Als mensen me zo leuk vinden moeten ze dat ook bij daglicht laten merken en niet in een bar ofzo met een groep vrienden op de achtergrond

*oei, gemeen *
Ja, maar dat zijn dan meteen ook weer ander soort jongens. Want, als ze jou nou daar en niet ergens anders zien en ze vinden je leuk, dan hebben ze dus geen succes puur omdat ze jou daar zien en niet ergens anders.. Kunnen ze zelf ook weinig aan doen..

En een jongen die super bezopen is en zo op je af komt met een groep vrienden op de achtergrond is iets anders dan een jongen die gewoon, nuchter, ff een praatje komt maken..
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 13:38
*~*DOOR*~*
Avatar van *~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:


Ja, maar dat zijn dan meteen ook weer ander soort jongens. Want, als ze jou nou daar en niet ergens anders zien en ze vinden je leuk, dan hebben ze dus geen succes puur omdat ze jou daar zien en niet ergens anders.. Kunnen ze zelf ook weinig aan doen..

En een jongen die super bezopen is en zo op je af komt met een groep vrienden op de achtergrond is iets anders dan een jongen die gewoon, nuchter, ff een praatje komt maken..
Tuurlijk, maar ik heb het er persoonlijk gewoon niet op, dan voel ik me zo'n "object" ik weet ook niet precies waarom .
Gewoon omdat het op mij een slechte indruk maakt als jongen naar me toekomen met uitgaan.
Meestal zijn ze toch te opdringerig en altijd die standaard vragen . Jullie moeten wat origineler zijn
__________________
they say evil never sleeps... that's not true, right now I need a rest...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 13:44
Verwijderd
Citaat:
*~*DOOR*~* schreef:


Tuurlijk, maar ik heb het er persoonlijk gewoon niet op, dan voel ik me zo'n "object" ik weet ook niet precies waarom .
Gewoon omdat het op mij een slechte indruk maakt als jongen naar me toekomen met uitgaan.
Meestal zijn ze toch te opdringerig en altijd die standaard vragen . Jullie moeten wat origineler zijn
Hmz.. ik zit mn hersens te laten kraken maar ik kom dus niet op iets origineels wat niet meteen als versieren klinkt.. hmz

Het moet dus nie overkomen als versieren maar als gewoon een gezellig gesprekje willen voeren, wat ook de bedoeling moet zijn dan.. maar hoe open je dit nou zonder afgezaagd of op de versiertoer te klinken?

Mja.. ik vind het altijd wel leuk als er een jongen op me afkomt, als ie leuk is dan.. En ik merk het meestal toch wel wat zn bedoelingen zijn, gwoon lullen, of me die avond in bed krijgen.. dat verschil merk je denk ik gwoon echt wel..

Ik zit nu te denken hoe een leuke jongen die op me af kwam dat deed.. Maar ja, daarbij was het wel dak hem al had opgemerkt en met een vriendin zat van oeh, hij is leuk en toen kwam ie ineens met me praten!! Hij ging geloof ik vertellen hoe hij daar terecht was gekomen enzow, hij was een feestje kwijt en blablabla.. Mja..
En met een andere jongen was het gwoon dat ie op bankje naast me zat en mee ging helpen zoeken naar iemands tas en zo kwamen we in gesprek.. Was ook gewoon gezellig lullen en ist het altijd als ik hem zie..

Ligt het denk je ook aan de plaatsen waar je komt of niet? In een klein cafeetje lijkt het me makkelijker dan in een supergrote disco..
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 13:47
*~*DOOR*~*
Avatar van *~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:


En met een andere jongen was het gwoon dat ie op bankje naast me zat en mee ging helpen zoeken naar iemands tas en zo kwamen we in gesprek.. Was ook gewoon gezellig lullen en ist het altijd als ik hem zie..

Kijk, dat vind ik dan wel weer een leuke manier om met een jongen in gesprek te komen
Da's gewoon grappig en niet meteen met honderden bijbedoelingen.
__________________
they say evil never sleeps... that's not true, right now I need a rest...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 13:54
Verwijderd
Citaat:
*~*DOOR*~* schreef:


Kijk, dat vind ik dan wel weer een leuke manier om met een jongen in gesprek te komen
Da's gewoon grappig en niet meteen met honderden bijbedoelingen.
Neej, is ook leuk.. Ik belande uiteindelijk ook op zn schoot, en is gewoon heerlijk gevoel als dat kan zonder bijbedoelingen..

Maar euh.. eigenlijk is het dan dus gewoon zo dat het voor een jongen onmogelijk is om als ie jou leuk vind je te versieren in de disco.. dan moet ie je dus naar buiten stalken om erachter te komen waar je woont om je dan zo daarna een keer toevallig bij daglicht aan te spreken, want dan kan het wel

Alleen jongens met geen interesse in jou, maar interesse in een gewoon gesprek kunnen dus bij jou terecht in de disco.. Maar dan valt het hele meisje versieren idee weg, want dan wil hij jou niet versieren.. dus dan helpt het nog niets voor het topiconderwerp
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 18:47
MusicaEnviva
MusicaEnviva is offline
Citaat:
*~*DOOR*~* schreef:


Jullie moeten wat origineler zijn
Weetje wat we doen... jij gaat mij verzieren... es kijken hoe origineel jij bent
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 18:52
Verwijderd
Citaat:
MusicaEnviva schreef:


Weetje wat we doen... jij gaat mij verzieren... es kijken hoe origineel jij bent
jaaaah!!

test test test
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 20:20
DizZyRicK
Avatar van DizZyRicK
DizZyRicK is offline
Wrom moet de jongen altijd op het meisje afkomen
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 00:26
PublicExection
PublicExection is offline
goed punt
__________________
Whisper things into my brain, Insuring me that I'm insane !
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-07-2002, 09:16
Eightball GOD
Avatar van Eightball GOD
Eightball GOD is offline
En hoe moet je dan iemand versieren die je al kent?
__________________
Mensen als wij, die geloven in de fysica, weten dat het onderscheid tussen verleden, heden en toekomst slechts een hardnekkig onuitroeibare illusie is
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 09:56
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Eightball GOD schreef:
En hoe moet je dan iemand versieren die je al kent?
Dat is in mijn ogen juist makkelijker. Als je een beetje onzeker bent, is het soms best eng om op iemand af te stappen die je helemaal niet kent, want je weet niet of diegene daar wel behoefte aan heeft.
Als je het meisje al kent, is het makkelijker om gezellig te kletsen. Begin gewoon een simpel praatje, het maakt niet zoveel uit waarover, maar probeer haar niet erg duidelijk te versieren. Zo kan ze je beter leren kennen, en als ze interesse in je heeft, rolt daar vanzelf wel iets uit.


Ik vind het overigens persoonlijk heel onprettig als een jongen na 2 zinnen al een drankje aanbiedt. Als je het drankje aanneemt, zit je namelijk meer aan die jongen vast, en als je het afslaat, ziet die jongen dat als een afwijzing.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 11:20
Eightball GOD
Avatar van Eightball GOD
Eightball GOD is offline
Citaat:
rosi schreef:


Dat is in mijn ogen juist makkelijker. Als je een beetje onzeker bent, is het soms best eng om op iemand af te stappen die je helemaal niet kent, want je weet niet of diegene daar wel behoefte aan heeft.
Ja, maar als je heel erg onzeker bent en mensjes moeilijk te doorgronden vind is het ook eng om op iemand af te stappen die je wel kent, omdat je dan alsnog geen idee hebt of diegene wel behoefte aan jou heeft...

Citaat:

Als je het meisje al kent, is het makkelijker om gezellig te kletsen. Begin gewoon een simpel praatje, het maakt niet zoveel uit waarover, maar probeer haar niet erg duidelijk te versieren. Zo kan ze je beter leren kennen, en als ze interesse in je heeft, rolt daar vanzelf wel iets uit.
hmm... dan heeft ze vast geen interesse, want gezellig kletsen doe ik wel, maar er rolt helemaal nix uit, behalve een verdrietige ik
__________________
Mensen als wij, die geloven in de fysica, weten dat het onderscheid tussen verleden, heden en toekomst slechts een hardnekkig onuitroeibare illusie is
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 12:57
*~*DOOR*~*
Avatar van *~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Citaat:
Eightball GOD schreef:


Ja, maar als je heel erg onzeker bent en mensjes moeilijk te doorgronden vind is het ook eng om op iemand af te stappen die je wel kent, omdat je dan alsnog geen idee hebt of diegene wel behoefte aan jou heeft...


hmm... dan heeft ze vast geen interesse, want gezellig kletsen doe ik wel, maar er rolt helemaal nix uit, behalve een verdrietige ik
als mensen je niet moegen lopen ze vanzelf wel weg, en dat heeft iedereen wel door. Kijk als je dan zo dom bent om er maar achteraan te blijven lopen... Maar dat doet niemand.

En als jij gewoon gezellig kan kletsen is het toch goed? Het HOEFT niet met iedereen te klikken, je merkt vanzelf wel of het wel of niet loopt. Als het neit werkt kun jij ook weggaan, je hoeft niet te wachten tot die ander dat doet ofzo.

En dit zeg ik wel allemaal lekker makkelijk, ik zou NOOIT op een jongen afstapen , maar ja
__________________
they say evil never sleeps... that's not true, right now I need a rest...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Atletisch lichaam afknapper?
Armoed
92 20-07-2010 02:21
Liefde & Relatie E-cursus Vrouwen versieren
jjohan
3 09-01-2010 19:52
Liefde & Relatie Meisjes versieren
huskeyhuskey
8 04-05-2008 10:22
Liefde & Relatie nooit een relatie
mark_h
165 25-05-2007 22:39
Liefde & Relatie De eerste stap.. hoe ??
Someboy
23 17-04-2005 15:02
Psychologie Heb spoedcursus "sociale contacten leggen" nodig
Rerisen Phoenix
54 09-10-2002 23:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:41.