Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2007, 23:00
mara18
mara18 is offline
Hey allemaal,

een vraagje voor de jongens:

Zouden jullie een goede vriendin vaak bestoken met complimentjes puur 'voor de fun', dus terwijl je eigenlijk niet meent wat je zegt?

En indien ja, vraag ik mij toch wel af wat jullie daar zo leuk aan vinden? Een poging om aandacht terug te krijgen bijvoorbeeld?

Jongens, breng licht in de duisternis
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2007, 23:42
Southtown
Avatar van Southtown
Southtown is offline
Ik en sommige vriendinnen van me doen dat soort dingen (flirten, complimentjes, wat sexueel innuedo..) constant, maar we weten dan beiden dat het 'voor de fun' is. En wat er leuk aan is - nuja, hetzelfde plezier dat je krijgt van stoeien of elkaar kietelen.

Laatst gewijzigd op 08-07-2007 om 00:01.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2007, 23:52
TommY_
TommY_ is offline
Waarom zou ik een vriendin complimentjes geven als ik ze niet meen?
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 00:06
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
mara, laat me raden, Je denkt dat een vriend je leuk vind of jij vind hem leuk? Anders zou je je over die complimentjes vast niet zo druk maken.

En idd, waarom zou een vriend je een compliment geven als 'ie 't niet meent? Mannen geven (uit mijn ervaring) sowieso niet gauw complimentjes, dus als ze er een geven menen ze 't wel hoor.
Of je moet te maken hebben met een ontzettende sarcast.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 01:41
Verwijderd
Hehe, ik doe dat constant met een groot deel van m'n mannelijke vrienden en andersom, maar het is over het algemeen heel duidelijk dat we er allebei niks mee moeten. Alhoewel sommige vriendinnen van de beste jongens het niet echt konden waarderen, oeioeioei, maar dat zijn doorgaans ook de types die gaan smijten met termen als 'je zuipt teveel' en 'je moet stoppen met roken' en 'ik vind al je vrienden kut' en 'nee je mag niet naar Wacken want dan is de bruiloft van mijn achternicht' dus die blijven nooit zo lang.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 02:41
TheCreator
Avatar van TheCreator
TheCreator is offline
Citaat:
mara18 schreef op 08-07-2007 @ 00:00 :
Hey allemaal,

een vraagje voor de jongens:

Zouden jullie een goede vriendin vaak bestoken met complimentjes puur 'voor de fun', dus terwijl je eigenlijk niet meent wat je zegt?

En indien ja, vraag ik mij toch wel af wat jullie daar zo leuk aan vinden? Een poging om aandacht terug te krijgen bijvoorbeeld?

Jongens, breng licht in de duisternis
Ik ben juist heel bescheiden met complimentjes enzo. Ben altijd bang dat meisjes het te doorzichtig vinden,
omdat ze het mischien al duizend x hebben gehoord en mij gaan aangapen.. Of denken dat ik ze wil versieren ofzo. Dus hou ik me maar in.
Tja, vrouwen zijn moeilijk he...
Ik geef afentoe complimentjes. Maar als ik het zo lees moet ik het juist meer doen?

PS> als ik de OP zo lees denk ik dat TS bang is dat degenen van wie ze ze krijgt het mischien niet meent?!?

Laatst gewijzigd op 08-07-2007 om 02:44.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 09:50
Verwijderd
Ik merk zelf vaak dat mannen, als ze complimentjes geven, deze wel menen. Er hoeft echter niks achter te zitten, hij kan je best aantrekkelijk vinden maar niet leuk, of wel leuk maar niet meer dan leuk, als je begrijpt wat ik bedoel. En het kan ook wél. Maar ik maak eigenlijk nooit mee dat ze ongemeende complimentjes geven, zelfs al is het plagerig.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 10:26
voel_je_vrij
Avatar van voel_je_vrij
voel_je_vrij is offline
Sowieso, als ik je al een complimentje geef zou je al blij moeten zijn, ik geef ze zelden.

En als ik ze geef meen ik ze zeker wel
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 10:38
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 08-07-2007 @ 01:06 :
mara, laat me raden, Je denkt dat een vriend je leuk vind of jij vind hem leuk? Anders zou je je over die complimentjes vast niet zo druk maken.
Dat gevoel had ik ook al

Maar goed, ik zou niet zo snel complimenten geven die ik niet meen. Anders is de spontaniteit er vanaf, dan geef je complimenten om het complimenten geven. Ik geef ze trouwens sowieso niet zo vaak.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 11:23
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Als ik complimentjes geef, meen ik het altijd. Als een vriend er goed uitziet, zeg ik dat en is dat niet om te flirten. Ik heb wel enkele vrienden waarmee ik flirt, speels omga, maar we weten van elkaar dat het voor de fun is en dat het verder onschuldig is. Waarom we dat doen? Omdat flirten leuk is en het is goed voor elkaars ego en om te oefenen
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie hoe kan ik iemand nou versieren
hopelose jongen
26 07-09-2014 18:42
Liefde & Relatie Flirten
Tapir3
47 26-03-2011 21:22
Liefde & Relatie gevoelens voor 2 jongens
blub1
3 03-08-2010 14:39
Liefde & Relatie Geen geluk in de liefde?
Romance
75 30-09-2004 16:56
Psychologie geen geluk in de liefde?
Romance
4 13-09-2004 00:54
Liefde & Relatie jongens: wat is jouw definitie van een 'dom'/ 'inhoudsloos' meisje?
Tulpje6
86 26-11-2003 11:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:49.