Oud 16-07-2009, 20:20
Just Jer
Avatar van Just Jer
Just Jer is offline
hey ik zit met een probblem, ik vind een meisje leuk maar Vind zij mij wel cool of leuk ?,
ik heb gezegt wat ik voor haar voel maar ze is niet verlegen en ze vind me wel aardig, ben ik wel mooi genoeg of ben ik gewoon een loser die niemand mij wil hebben? ,

ik ken haar gewoon van school
ik had haar gevraagd of we iets konden afspreken maar ze een paar uur later ze wees af
moet ik nou haar bij praten of gewoon laten en er mee zitten en hele tijd aan haar denken

Laatst gewijzigd op 16-07-2009 om 20:46.
Advertentie
Oud 16-07-2009, 20:23
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
dat kunnen wij natuurlijk heel makkelijk beantwoorden
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 16-07-2009, 20:26
Just Jer
Avatar van Just Jer
Just Jer is offline
Moet dit me op vrolijke?
Oud 16-07-2009, 20:50
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Op het eerste gezicht denk ik niet dat je een loser bent. Er is gewoon een mismatch tussen jouw verlangen en haar interesse. De chemie ontbreekt op dit moment. Probeer het vanaf nu niet te pushen, want dat werkt averechts.

Sterkte.
Oud 16-07-2009, 20:50
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Qimm bedoelt: hoe kunnen wij dat nou weten? we kennen je helemaal niet. weten wij veel of je nu een loser bent en of ze je wel aardig vindt...
Oud 16-07-2009, 21:03
Just Jer
Avatar van Just Jer
Just Jer is offline
kan het ook zijn dat ik me moet verandere ? want zij heeft een piecing en net zo oud mijn
zij hou van hiphop en rap en ik hou van rock en rap
en de meeste van mijn klas vinden me gewoon een loser terwijl ik van haar hou en de andere met een stijve naar haar zit te kijk -.-'
mijn gaat het om het innerlijke altijd niet altijd om het uiterlijk
ik zit ook aan te denken om een tattoo te nemen op mijn rug een een engele vleugel op mijn linker shouder en de ander kan een draken vleugel
Oud 16-07-2009, 21:08
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
ik denk dat je gewoon nog te jong bent om met de meisjes te spelen...
Oud 16-07-2009, 21:08
Verwijderd
Gozer, seriously, get a life....
Oud 16-07-2009, 21:11
Just Jer
Avatar van Just Jer
Just Jer is offline
ik ben gewoon emo of zo volgens jullie!!!
Oud 16-07-2009, 21:48
Verwijderd
Volgens mij ben je inderdaad best een loser.
Oud 16-07-2009, 22:15
TheConfidant
Avatar van TheConfidant
TheConfidant is offline
Ik quote even een andere post van mezelf, lees het maar even door. En ja, momenteel kom je nogal wanhopig over. Dat kan ik begrijpen, want veel mensen voelen zich wel 'ns zo in hun tienerjaren. En zulke vragen komen hier dus vaak langs.

Citaat:
Het eerste wat je moet doen is het haar niet vertellen. Zoals het er nu voor staat, loopt dat uit op drama.

Je zegt zelf dat je, ten eerste, het gevoel hebt misschien niet leuk genoeg te zijn en, ten tweede, dat zij jou ook al niet leuk vindt op die manier. Het zal never nooit op één of andere magische wijze veranderen door het te zeggen. Je hoopt misschien dat er iets gebeurt wanneer je dat doet; je zegt het en floeps 'ja, nu je het zegt.. wauw, misschien vind ik jou ook wel leuk! Sterker nog.. Ik ben waanzinnig verliefd op je!'. Ja, ik dacht het niet. Dus, hierbij: je weet al waar je aan toe bent.

Goed, je bent nog jong maar ik probeer het toch maar - je komt er zelf, hopelijk, de komende paar jaar wel achter. Het doet er weinig toe wat je doet (samen afspreken, filmpje pakken e.d.) als je toch al niet leuk bent. Je kunt 10 films kijken, samen lunchen en noem maar op.. D'r hoeft maar één keer, één middag, één jongen die wel leuk is, wat tijd met haar door te brengen en ze zal hem leuker vinden. Niet dat ze dan gelijk verliefd is. Maar je begrijpt wat ik bedoel, hoop ik. Het moet allebei: én leuk zijn, én tijd met elkaar doorbrengen.
Daar zit een probleem: jongens denken dat die tweede als eerste moet en die eerste dan wel ontstaat. Die tweede vinden ze moeilijk want 'oh nee, hoe vraag ik dat?' en die eerste daar lijkt niemand zich druk om te maken. Kijk, als je wilt dat zij jou leuk vindt, dan moet je dus iemand zijn die zij leuk zou vinden. Je hebt je vast eens afgevraagd wat voor personen zij leuk vindt. Ben jij zo een persoon? Op het moment, waarschijnlijk niet - anders was je hier niet. Dan, wil jij zo'n persoon worden? Let wel, niet wil jij een persoon zijn op wie zij verliefd is, want het antwoord daarop weten we al. Maar, wil jij iemand zijn zoals de jongens op wie zij verliefd wordt? Als het antwoord daarop 'ja' is, weet je wat je te doen staat.
Voordat jij en anderen het verkeerd opvatten: je moet nooit, echt niet, jezelf voordoen als een ander persoon om haar aandacht te krijgen. Zelfs als ze dan verliefd wordt (kleine kans, want ze ziet er wel doorheen) komt ze er als nog een keer achter dat je haar voor hebt lopen liegen. En je moet jezelf ook niet gaan veranderen voor een ander als je de uitkomst zelf eigenlijk niet wilt. Mijn advies is dus: als je niet leuk (genoeg) bent, dan moet je leuk (genoeg) worden. 'Ja, hallooo..', denk je dan - anderen die dit lezen misschien ook. Maar dat is precies wat ik denk bij een aantal van de andere posts hier. Als jij niet leuk bent, waarom doe je dan niets aan jezelf om leuker te worden? Niemand die daar iets over zegt. Mochten anderen het denken, hierbij zeg ik het.

Het gaat niet om die andere jongen, de vraag is dus: ben jij wel leuk? Als jij twijfelt, dan is er dus iets mis - heel simpel. Iedereen heeft wel 'ns een rotdag en iedereen denkt wel 'ns 'wat ben ik toch een lul/trut'. Maar door de bank genomen moet je jezelf toch best leuk vinden om een vriend(in) te krijgen. Als jij jezelf al niet leuk vindt, waarom zou de ander dat dan doen? En alsjeblieft, verwacht ook nooit dat de ander je komt redden (ja, jongens doen dat ook) en dat je hele leven verbetert zodra jij haar hebt. Het is gewoon een meisje en jij bent gewoon een jongen. Het leven gaat door, met of zonder haar. En je bent even leuk, even lui, even futloos, even intelligent, even ongezond.. even alles, met of zonder haar.

Goed, 'hoe word ik dan leuker (voor mezelf)?', denk je nu tuurlijk. Want ja, als je dat wist, had je het allang gedaan. De praktische kant: je gaat jezelf leuker vinden wanneer je dingen gaat doen die jij leuk vindt. Hobby? Steek er wat meer tijd in en word beter in wat je doet. Dit geeft voldoening en plezier. Wil je grappiger worden? Dat kan, lees wat goede boeken en kijk naar goede stand-up. Leer hoe taal werkt.Leer timing, intonatie. Doe iets met toneel of improvisatie. Dan kun je niet alleen vertellen over je hobby, maar ook nog 'ns leuk vertellen over je hobby. Ben jij echt een boekenworm, lees meer boeken. Sport je liever veel, doe dat gewoon meer. Waarom aan je persoonlijkheid werken? Hierdoor raken mensen geïnteresseerd in je. Hierdoor blijven ze je vrienden, blijven ze je vriend(in). Je maakt je druk over het krijgen van een vriendin. Als jij eens wist hoe simpel het krijgen van een vriendin is vergeleken met het houden van een vriendin, het hebben van een langdurige relatie. Een vriendje of vriendinnetje krijgen is echt heel simpel, jongen. Je gelooft me nu niet, maar daar kom je wel achter. Maar als blijkt dat jij eigenlijk heel saai bent en helemaal niet groeit als persoon, dan zijn ze zo weg en blijf jij achter met het gevoel 'maar.. wat heb ik nou verkeerd gedaan?'. Naast je persoonlijkheid, ook je lichamelijke aantrekkingskracht. Klinkt heel cru, maar je moet niet lelijk zijn. Gelukkig verschillen de smaken, dus niet elke vrouw heeft een dweil nodig bij de gedachte aan een George Clooney of een Brad Pitt. Sommigen vinden Peter Lorre en Steve Buscemi ook zeer aantrekkelijk. Het gaat er dus om dat je jezelf verzorgt en goed kleed. Kom goed voor de dag en draag wat je staat.

Wat een hoop gedoe. En dit gaat ook nog 'ns alleen over jou! Het heeft nog niets te maken met dat meisje. 'Rot een eind op'. Had ik ook gezegd. Maar het ligt echt, eerlijk waar, geheel bij jou om leuk gevonden te worden. Zelfs dan is er nog de variabele dat zij beweert alleen op jongens met rood haar te kunnen vallen, bijvoorbeeld. Maar als jij op een gegeven moment zo leuk en zo interessant bent, boeit dat haar niet meer. Dán ben je leuk en dán zeg je 'Kop koffie halen keertje?', want iemand uitvragen is belachelijk simpel.


Goed, je bent 14, dus veel koffie drinken doe je misschien nog niet. En mijn advies volg je waarschijnlijk ook niet op want je wilt iets dat op korte termijn helpt, maar dat is er dus niet. Daarom hoop ik voor je dat je wanneer je de andere adviezen hebt opgevolgd - dat doe je eerder dan dat van mij waarschijnlijk - dat je hieraan denkt en niet een jaar lang gaat zitten janken omdat je het gevoel hebt dat zij de liefde van je leven is, ofzo. Denk hieraan en je hebt binnen een paar jaar een leuke, mooie vriendin met wie je een fijne relatie aan kan gaan. Misschien wordt het dan tóch dit meisje. Maar voor hetzelfde geld blijkt dat jij en dit ene meisje volledig niet bij elkaar passen. Daarom moet je gewoon je eigen leven leven, eigen koers aanhouden (ook bínnen een relatie - maar dat is een les voor een andere keer) en dan kom je iemand tegen met wie je persoonlijkheid al lekker overlapt. Als je dan ook nog 'ns het zelfvertrouwen hebt, er verzorgd uitziet en een goede dosis humor hebt, komt het helemaal goed. Maar dan moet je er dus wel aan werken.

Jeetje, dit allemaal voor een vriendin? Hier heeft de TS toch zeker niet om gevraagd? Nou, eigenlijk wel. Die verkering die hij nu zou kunnen krijgen zal me een zorg zijn. Op een gegeven moment moet iedereen een leuk leven voor zichzelf hebben opgebouwd opdat het met iemand te delen is. Het probleem ligt niet bij dat meisje, ook zit het niet in de interactie tussen hen. Het ligt bij hemzelf.
__________________
It was fucking obvious that cunt was gonna fuck some cunt..
Oud 17-07-2009, 00:19
Just Jer
Avatar van Just Jer
Just Jer is offline
ik heb het helemaal gelezen maar ik ben 15 af en toe doe koffie wondere voor me maar..
ze is speciaal voor me op een of andere manier,
mischien kent ik haar uit een vorig leven,
of een Déjà vu want dat heb ik wel vaker in mijn dromen
Maar ik gaat meeststal voor het innerlijk, Ze geeft me ook een goed gevoel als ik haar zie
maar als Muziek luisterd verzin ik ook nog gewoon een lied voor haar
ik weet ook niet waarom
een goed gevoel? of gewoon pure verliefd op haar?
ik wil wel vakantie hebben maar met dit aan mijn hoofd kan ik gewoon niet denken of gewoon slapen
Oud 17-07-2009, 00:56
TheConfidant
Avatar van TheConfidant
TheConfidant is offline
Citaat:
ik heb het helemaal gelezen maar ik ben 15 af en toe doe koffie wondere voor me maar..
ze is speciaal voor me op een of andere manier,
Oké, dat jij 15 bent en die andere persoon 14 is niet belangrijk want jullie hadden hetzelfde probleem. Heb je het ook echt begrepen allemaal? Begrijp je wat je moet doen?

Citaat:
mischien kent ik haar uit een vorig leven,
Nah.

Citaat:
of een Déjà vu want dat heb ik wel vaker in mijn dromen
Maar ik gaat meeststal voor het innerlijk,
Prima, vergeet niet: uiterlijk telt ook. Vooral je verzorging.

Citaat:
Ze geeft me ook een goed gevoel als ik haar zie
maar als Muziek luisterd verzin ik ook nog gewoon een lied voor haar
Doen veel jongens die hopeloos verliefd zijn, vooral op jouw leeftijd. Helaas zijn er ook een hoop die het hun hele leven doen en dán is het pas echt zielig.

Citaat:
ik weet ook niet waarom
een goed gevoel? of gewoon pure verliefd op haar?
ik wil wel vakantie hebben maar met dit aan mijn hoofd kan ik gewoon niet denken of gewoon slapen
Het is gewoon dat je in je tienerjaren zit. Hormonen gieren door je lijf en je ziet het al snel aan voor liefde wanneer het gewoon verliefdheid is. Zelfs al zou het echte liefde zijn, je bent er nog lang niet klaar voor. Stel dat je een relatie zou hebben met haar, hoe zou je je dan gedragen? Precies hetzelfde, maar dan je verzonnen liedje voor haar zingen? Het spijt me zeer, maar je bent gewoon hopeloos romantisch. Romantiek is prima, maar niet op deze manier. Het is niet dat jij hopeloos bent, het is jouw aanpak. Het eerste wat je moet doen is dus hiermee stoppen.

Dus, lees het eventueel nog een keer door. En nogmaals. En kijk dan of je het echt begrijpt. Mocht je dan weer reageren op mijn post, reageer dan ook echt inhoudelijk op wat ik in m'n vorige post heb gezegd - dan geloof ik je pas als je zegt dat je het hebt begrepen. Als je na alles wat ik daarin zeg alleen reageert met 'ik ben 15 en drink wel koffie', dan heb je een hele hoop van mijn verhaal gemist. Het spijt me zeer voor je - en dat meen ik echt - maar er is geen kortere weg naar een succesvolle relatie met een leuk iemand. Of het nou dit meisje is of iemand anders. Dus je kunt er maar beter nu aan beginnen dan over 10 jaar.
__________________
It was fucking obvious that cunt was gonna fuck some cunt..
Oud 17-07-2009, 03:05
Verwijderd
Ik snap er niets van.

Je vindt iemand leuk maar weet niet of ze jou ook leuk vindt? Nou, je hebt het haar al verteld, dus dan kun je net zo goed om duidelijkheid vragen. Al geef ik je weinig kans, want anders had zij het je wel laten weten.
Oud 18-07-2009, 22:23
Verwijderd
Nou ze heeft je afgewezen, dus dan zoek je een ander.
Oud 19-07-2009, 00:19
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
zij hou van hiphop en rap en ik hou van rock en rap
geef mij der nummer maar

overigens ben je vast geen loser maar het gegeven dat ze je afwijst zegt wel dat je door moet.
gelukkig is 52% van de wereldbevolking een vrouw
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Oud 19-07-2009, 20:13
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Ze gaat je echt niet leuker vinden als je blijft aandringen. Tenzij je echt een loser wilt zijn, kun je haar maar beter met rust laten.

Citaat:
ik zit ook aan te denken om een tattoo te nemen op mijn rug een een engele vleugel op mijn linker shouder en de ander kan een draken vleugel
Het is heel zonde om een tattoo te laten zetten voor een meisje dat jou niet leuk vindt. NIET doen dus.
Oud 20-07-2009, 02:47
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
zo lang je er geen naam in verwerkt kan dat nog best een aardige tattoo zijn, niet dat het een erg orgineel idee is.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Ads door Google
Oud 30-07-2009, 18:59
SUNxSHINE
Avatar van SUNxSHINE
SUNxSHINE is offline
Citaat:
Volgens mij ben je inderdaad best een loser.
daar ben ik t wel mee eens ja.
Oud 01-08-2009, 17:19
Verwijderd
Citaat:
ik heb het helemaal gelezen maar ik ben 15 af en toe doe koffie wondere voor me maar..
ze is speciaal voor me op een of andere manier,
mischien kent ik haar uit een vorig leven,
of een Déjà vu want dat heb ik wel vaker in mijn dromen
Maar ik gaat meeststal voor het innerlijk, Ze geeft me ook een goed gevoel als ik haar zie
maar als Muziek luisterd verzin ik ook nog gewoon een lied voor haar
ik weet ook niet waarom
een goed gevoel? of gewoon pure verliefd op haar?
ik wil wel vakantie hebben maar met dit aan mijn hoofd kan ik gewoon niet denken of gewoon slapen
Ik wou je nog het voordeel van de twijfel geven, maar nu weet ik het zeker. Ja, je bent een loser. Live with it.
Oud 06-08-2009, 16:11
ScreamxForxYou
Avatar van ScreamxForxYou
ScreamxForxYou is offline
Citaat:
kan het ook zijn dat ik me moet verandere ? want zij heeft een piecing en net zo oud mijn
zij hou van hiphop en rap en ik hou van rock en rap
en de meeste van mijn klas vinden me gewoon een loser terwijl ik van haar hou en de andere met een stijve naar haar zit te kijk -.-'
mijn gaat het om het innerlijke altijd niet altijd om het uiterlijk
ik zit ook aan te denken om een tattoo te nemen op mijn rug een een engele vleugel op mijn linker shouder en de ander kan een draken vleugel
Je mag jezelf zeker niet veranderen voor een meisje. Dat is regel 1 ) Wees jezelf.
Ik zou gewoon proberen om iemand anders te zoeken en haar te laten.
Ze zal het ook wel niet slecht bedoelt hebben, en gewoon geen gevoelend voor je hebben.

x
Oud 15-08-2009, 11:15
theladyroos
Avatar van theladyroos
theladyroos is offline
waarom moet je gelijk denken dat je een loser bent
als een meisje zo op je reageert
en je moet zeker niet all die dingen gaan doen voor een meisje
ze heb je maar gewoon te accepteren zoals je bent

xx
Oud 15-08-2009, 13:03
Verwijderd
Misschien helpt een tatoeage nemen met haar naam of als je dat niet wilt gewoon zoals Jan Smit op je onderarm 'voor altijd één met jou, Y.' laten zetten. Mocht het ooit uit gaan kun je die laatste letter gewoon veranderen. Ik heb het ook gedaan en ik garandeer je 100 procent succes!
Oud 15-08-2009, 13:16
Verwijderd
^Ik denk echt niet dat zij hem opeens leuk gaat vinden als hij een tatoeage laat zetten..

Sterker nog, als een man mij leuk vindt en ik hem niet, en hij doet opeens wat jij net voorstelde, dan zet ik het op een rennen. Dat is toch creepy? Of ben ik de enige die dit heeeel erg vreemd vind?
Oud 15-08-2009, 16:02
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
^ Ik heb zo het vermoeden dat het geen serieuze post is...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Advertentie
Oud 15-08-2009, 16:06
Verwijderd
^Oh.. Ja dat heb ik niet door. Mild sarcasm sucks.

/shame
Oud 15-08-2009, 16:15
Lasagna
Avatar van Lasagna
Lasagna is offline
zelfmedelijden is géén goede eigenschap.
Oud 15-08-2009, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Ik wou je nog het voordeel van de twijfel geven, maar nu weet ik het zeker. Ja, je bent een loser. Live with it.
even tussendoor, het geloven in vorige levens en visioenen is even normaal als geloven in het christendom. Alleen omdat het jou raar in de oren klinkt is het nog niet iets dat iemand een loser maakt. (Ga nu maar tegen mij zeggen dat ik een loser ben omdat ik hem verdedig als je je der beter door voelt ^^)

Ontopic: Ik ben drie keer hopeloos verliefd geweest, drie keer echt totaal kansloos. Ik wil geen spelbreker zijn, maar het enige waar de eerste liefdes goed voor zijn is ervaring voor de volgende die komen.
De drie keer dat ik verliefd ben geweest dacht ik ook vanalles over die meisjes, maar zoals er al eerder is gezegd: er gieren hormonen door je lichaam. Over een tijd als de verliefdheid weg is zal je je realiseren dat ze eigenlijk helemaal niks voor je is. Het beste om te doen is op dit moment gewoon vragen of ze je leuk vindt of niet (als dit geen verdere problemen veroorzaakt). Een afwijzing is beter dan de twijfel waar je nu in zit, vertrouw me

Buiten dat, als je ouder bent ga je veel meer meisjes krijgen. Ik dacht vroeger ook een loser te zijn. Als je je minder bezig houd met de meisjes en inderdaad meer voor jezelf gaat leven dan voel jij je gelukkiger. Want een meisje is niet wat je wilt, jij wilt geluk voelen en dat voel je door jezelf te zijn en te doen wat je echt leuk vindt. Uiteindelijk komt er wel iemand naar je toe (klinkt nu nog raar en vaag, maar het is wel waar) en die gaat je leuk vinden om wat je doet en denkt.
Oud 15-08-2009, 23:54
Klein-Prinsesje
Avatar van Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Je bent idd een loser, omdat je zo wanhopig doet voor een meisje die jou niet ziet staan en bereid bent om zelfs een tattoo ervoor te gaan nemen. Emo kind.
Oud 16-08-2009, 11:43
Verwijderd
^ alsof jij nog nooit hopeloos verliefd ben geweest...
Oud 16-08-2009, 11:45
Verwijderd
^ Toch hopelijk niet zo erg dat ze tatoeages wilde nemen om iemand voor zich te winnen. Dat is gewoon loserig, jezelf helemaal willen veranderen voor iemand die jou dus blijkbaar niet leuk genoeg vindt zoals je bent.
Oud 16-08-2009, 11:56
Verwijderd
^ bekijk het van de andere kant, het is me drie keer overkomen...
Je denkt gewoon dat als je het meisje niet kan winnen, dat je leven dan vergaat. Als ik er nu aan terugdenk denk ik: 'Jezus, wat ben ik een sukkel geweest'. Maar op het moment zelf is het enige waar je aan denkt (of zelfs voor leeft) dat meisje. Zie het maar als een computer virus dat het hele systeem van je computer in beslag neemt, zo neemt dat soort liefde ook je brein over. Dat je dan zo verknipt gaat denken dat je een tattoo wil laten zetten om iemand voor je te winnen vind ik dan nog wel best begrijpelijk.

Ontopic: Echter raad ik het niet aan om ooit een tattoo te laten omdat je iemand voor je wilt winnen. je moet jezelf blijven. En als dat niet goed genoeg voor haar is, is ze jou niet waard. Buiten dat is ze waarschijnlijk helemaal je type niet (maar daar kom je later pas achter).

P.S. dit is een topic voor iemand die advies wil, deze topic heet niet: zeik me alsjeblieft af. Als je je op een manier geneigt voelt om beledigende antwoorden te geven, geef dan gewoon geen antwoord...
Oud 16-08-2009, 13:16
Lasagna
Avatar van Lasagna
Lasagna is offline
volgens mij heeft hij nooit gezegd dat hij die tattoo speciaal voor haar wilde nemen... maargoed zo komt het eigenlijk wel over.

natuurlijk is iedereen wel eens verliefd geweest op iemand die hij/zij niet kon krijgen, natuurlijk kun je je daar vreselijk door voelen maar om daar zo zielig over te gaan doen, dat is waar ik me aan erger. en als je dan ook nog zegt 'ik ben gewoon emo ofzo, volgens jullie!' dan wil je gewoon graag zielig zijn.
Oud 16-08-2009, 14:44
Klein-Prinsesje
Avatar van Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
iedereen is weleens hopeloos verliefd geweest, maar het is gewoon triest als je jezelf dan helemaal wil veranderen voor die persoon en je dan als een emo gaat gedragen op een forum en zielig gaat doen.
Oud 16-08-2009, 15:27
Verwijderd
zulke shit dacht ik ook altijd vroeger over mezelf. Lekker makkelijk om ze te denken. Lekker veilig...
Maar goed, we zijn allemaal losers of allemaal niet. Mensen die opscheppen zijn meestal de saaiste mensen....

“Alles wat ik denk, hoor en zie heeft de betekenis voor mij die ik eraan gegeven heb”

Laatst gewijzigd op 16-08-2009 om 15:40.
Oud 16-08-2009, 15:31
Verwijderd
Citaat:
iedereen is weleens hopeloos verliefd geweest, maar het is gewoon triest als je jezelf dan helemaal wil veranderen voor die persoon en je dan als een emo gaat gedragen op een forum en zielig gaat doen.
Iedereen ontwikkelt zich anders
Ads door Google
Oud 16-08-2009, 21:00
Verwijderd
Citaat:
even tussendoor, het geloven in vorige levens en visioenen is even normaal als geloven in het christendom. Alleen omdat het jou raar in de oren klinkt is het nog niet iets dat iemand een loser maakt. (Ga nu maar tegen mij zeggen dat ik een loser ben omdat ik hem verdedig als je je der beter door voelt ^^)
Jij bent ook een loser omdat je niet snapt waarom ik hem een loser vind. En ja, ik voel me er beter door.
Oud 16-08-2009, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Jij bent ook een loser omdat je niet snapt waarom ik hem een loser vind. En ja, ik voel me er beter door.
mooi, want mij boeit het niet. En goede vriend, verlicht ons eens met de rede waarom je hem dan WEL een loser vindt.
Oud 16-08-2009, 23:13
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
:')
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 17-08-2009, 01:03
Verwijderd
Citaat:
mooi, want mij boeit het niet. En goede vriend, verlicht ons eens met de rede waarom je hem dan WEL een loser vindt.
Ik heb wel wat beters te doen, zoals slapen.
Oud 17-08-2009, 15:50
Verwijderd
Eey gast ik heb het zelfde probleem dus schaam je niet.
Oud 17-08-2009, 20:21
Verwijderd
Wat een draak van een topic....
Oud 18-08-2009, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel wat beters te doen, zoals slapen.
Dat is zo ongelofelijk zwak, iets zeggen zonder het te onderbouwen. En als je liever slaapt dan dat je hier op het forum bezig bent, is het misschien aan te raden om eerder naar bed te gaan.
Oud 18-08-2009, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Dat is zo ongelofelijk zwak, iets zeggen zonder het te onderbouwen. En als je liever slaapt dan dat je hier op het forum bezig bent, is het misschien aan te raden om eerder naar bed te gaan.
Nou nou, moet ik nu echt gaan uitleggen waarom ik hem een loser vind? Kijk eens naar zijn schrijfwijze, zijn spellingsfouten, zijn idiote gedachtenkronkels en trek je conclusie. Ik zei nergens dat hij een loser was omdat hij in reïncarnatie gelooft.

En ik ben wel graag op dit forum bezig, alleen hou ik er niet van om om 1:00 uur voor de hand liggende dingen nog eens te moeten uitleggen aan miepende mensen zoals jij. Alhoewel je wel lekker hapt.
Oud 18-08-2009, 20:14
Verwijderd
^ al goed, we schieten het doel van dit topic geheel voorbij. Of hij nou een loser is of niet, het maakt toch niks uit omdat er al genoeg antwoorden zijn gegeven. Al kan je niet weten of iemand een loser is zonder zijn achtergrond te kennen.

Verder is dit inderdaad een draak van een topic geworden, het leidt nergens meer toe namelijk.
Oud 18-08-2009, 20:20
Verwijderd
wat niet wegneemt dat de TS een loser is, natuurlijk
Oud 18-08-2009, 21:39
Verwijderd
Citaat:
wat niet wegneemt dat de TS een loser is, natuurlijk
Oud 18-08-2009, 21:50
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Ik denk niet dat het 'm wordt.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering
PetitieJeugd
39 31-10-2013 14:01
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 02:12
Verhalen & Gedichten Dreamland, deel 1
Verwijderd
28 23-05-2004 19:35
Psychologie Een sociaal probleem
Rerisen Phoenix
10 20-05-2003 18:30
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 19:11
ARTistiek JOHN!!!!!!(deel 1,2,3 en 4!!!!!)
An
5 02-09-2001 17:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:54.