Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2009, 14:01
Verwijderd
Ik heb even wat info van de site geplukt.

What is Dragon Age?:
Dragon Age: Origins is a dark heroic fantasy set in a unique world. As the spiritual successor of BioWare's popular Baldur's Gate series of games, it uses a pause-and-play tactical combat system. Play in over-the-shoulder mode, or the more tactical top-down view. Dragon Age: Origins features a stunning amount of cinematic dialog. Players will be able to acquire unique party members. These party members will have their own motivations for accompanying the player.
Dragon Age: Origins is a very gritty, often bloody adventure with mature themes. It has elements of traditional fantasy like heroes, villains, and magic, but we're not pulling any punches - you're going to be immersed in a brutal, dangerous, and sometimes shocking world.

Will there be zombie kittens in the game?:
You never know. Keep your eyes open.

Hero Origins:
-Mage
-City Elf
-Human noble
-Dwarf noble
-Dwarf commoner
-Dealish Elf

Classes:
Warrior, mage and rogue.

Video's:






Release date: 6 november op PC en 360. PS3 release volgt 'later in november'.

Recommended PC specs:
-CPU: Intel Core 2 Quad 2.4Ghz Processor or equivalent
AMD Phenom II X3 Triple-Core 2.8 GHz or greater
-RAM: 4 GB (Vista) or 2 GB (XP)
-VIDEO: ATI 3850 512 MB or greater
NVIDIA 8800GTS 512 MB or greater
-SPACE: 20 GB HD space

Zijn er nog meer mensen hier die net als ik onwijs uitkijken naar deze game? Ik zeg:
Bioware
Opvolger Baldur's Gate
RPG
Fantasy/medieval setting
Draken
18+ blood en violence

Dit kan bijna niet mis gaan volgens mij. Behalve dan dat ik na 6 november geen sociaal leven meer over ga houden.
Enige 'minpuntje' wat ik tot nu toe kan noemen is dat er geen multiplayer opties zijn. Samen met een buddy wat (side)quests kunnen doen had deze game voor mij helemaal afgemaakt. Misschien ook wat weinig classes...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-09-2009, 14:07
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ik vind de stijl een beetje tegenvallen voor bioware en de bewegingen in het bovenste filmpje vond ik er niet echt lekker uitzien. Maar hij lijkt me wel tof worden!
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 16:41
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
EA kan echt niet marketen, zie de Mass Effect 2 trailers, de halve game wordt anders gepresenteerd.

ik ben een beetje sceptish maar als het ook maar rond de 7's scoort haal ik hem.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 17:18
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
een beetje minder angst voor leeftijd ratings bij game devs vind ik wel prima, maar ik moet zeggen dat ik wel heel veel gore zie in de filmpjes
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 09:49
Verwijderd
Dit is wel een game die op mijn lijstje staat, om eens uit te proberen. Lijkt me wel een goeie.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2009, 02:59
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Do want...

Ik hoor alleen dat er nogal wat rts elementen in de combat met een party gaan zitten, soort BG verder uitgewerkt zeg maar, vraag me af hoe dat zich gaat vertalen naar de besturing met een controller. Aangezien ik hem op de xbox wil gaan spelen
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 10:23
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 09:16
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 11:05
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Het ziet er op zich wel gaaf uit, ik ben alleen een beetje bang dat de RPG elementen gaan lijden en dat is voor mij toch wel het leukste deel van het spel. Verder inderdaad weinig classes. En in de filmpjes zie je eigenlijk geen echte gameplay scenes volgens mij, wat toch wel redelijk belangrijk is om een spel te kunnen inschatten.

Maar toegegeven, de trailers zien er gaaf uit.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 11:23
Verwijderd
Je hebt 3 verschillende skilltrees volgens mij per class. Je zou alsnog een beserker kunnen bouwen of een templar maar dan met je skilltree als warrior. Shit als kensai is waarschijnlijk dan weer niet mogelijk wat jammer is.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 23:19
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Up. Gaaf spel tot nu toe

Beetje neverwinter night achtig, dat is het beste waar ik het mee kan vergelijken.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 23:38
Verwijderd
Ik zet de download net aan. Ik heb ontslag genomen, kat verdronken en vriendin gedumpt. Ik ben er helemaal klaar voor.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2009, 23:39
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline


So worth it.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 06:40
Verwijderd
Ik wacht nog even recensies van de 360 versie af om te kijken welke ik koop.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 11:02
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik ga m eens binnensnorren maar uit zelfbehoud ga ik er niet aan beginnen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 17:43
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik zou dit spel persoonlijk, als je computer het aankan, op de PC spelen denk ik. Er zitten geen echte RTS elementen in (je kunt hooguit het spel pauzeren en je andere characters rondcommanderen maar ze vechten ook uit zichzelf prima), maar dankzij dingen als de toolbar, en de toch in het algemeen wat lastigere besturing op de xbox, zou ik de PC versie aanraden. Dit wel zonder de x--box versie gespeeld te hebben, though.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Ik zou dit spel persoonlijk, als je computer het aankan, op de PC spelen denk ik. Er zitten geen echte RTS elementen in (je kunt hooguit het spel pauzeren en je andere characters rondcommanderen maar ze vechten ook uit zichzelf prima), maar dankzij dingen als de toolbar, en de toch in het algemeen wat lastigere besturing op de xbox, zou ik de PC versie aanraden. Dit wel zonder de x--box versie gespeeld te hebben, though.
CPU en Geheugen zijn snel genoeg, gpu jammer genoeg niet echt
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 10:46
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Welke heb je, ik heb nog een 8800gt liggen, helemaal nieuw heeft echt iets van 20mins in een pc gezeten. die kan je voor een extreem klein prijsje hebben.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-11-2009, 11:09
Verwijderd
$*(Y^@_#$@ Torrent fucking 50 kbps duurt fucking jaren.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 14:39
Verwijderd
Ik vind het tof! Begonnen als Human Noble origin, warrior! Het Origin verhaal is wel .. snel te voorspellen, je ziet al gauw dat één van de NPC's een baddy is, maar het is allemaal subliem uitgewerkt. Wat ik nu toch al jammer vind is dat je maar 4 partymembers kan, het lijkt erop dat een ideale set-up bestaat uit 2 tanks, mage en een rogue, waar je bij 5 partymembers wat meer variatie kan hebben. Maar toch: Ik ben hooked.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 14:41
Verwijderd
Verder: Ik ben nog geen lelijkerds tegengekomen en voice-acting is erg sterk.

'Dog is voiced by a real dog.'
Met citaat reageren
Oud 08-11-2009, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Welke heb je, ik heb nog een 8800gt liggen, helemaal nieuw heeft echt iets van 20mins in een pc gezeten. die kan je voor een extreem klein prijsje hebben.
Dank je voor het aanbod, maar ik kan momenteel geen cent missen . Het studentenleven is financieel zwaar .

Wat zijn jullie bevindingen tot nu toe van de game? Of zijn jullie zo hooked dat jullie niet meer op het forum komen?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 08:40
Verwijderd
Ik heb het indaad te druk gehad met het spel om op het forum te komen. Tof hoor, jammer van de laadtijden die op een gegeven moment erg hoog oplopen. Heb ook al gelezen dat meer mensen (iedereen?) daar last van heeft dus dat zal binnenkort wel gepatched worden.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 15:36
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Dank je voor het aanbod, maar ik kan momenteel geen cent missen . Het studentenleven is financieel zwaar .
Mocht je ergens een euro of 8 kunnen missen voor verzending laat het maar weten.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 09-11-2009, 18:05
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik heb het indaad te druk gehad met het spel om op het forum te komen. Tof hoor, jammer van de laadtijden die op een gegeven moment erg hoog oplopen. Heb ook al gelezen dat meer mensen (iedereen?) daar last van heeft dus dat zal binnenkort wel gepatched worden.
Ik zit nu behoorlijk in het spel, en in het algemeen is het goed te doen. Soms duurt het inderdaad eventjes (zwart beeld) maar binnen een minuut doet 'ie het wel.

Ik vind het een erg goed spel. Ik vind het ook leuk dat je hele gesprekken met je partners kunt voeren, en daarmee je relatie kunt beďnvloeden. Het is wat lastig dat je maar 4 characters kunt hebben inderdaad, maar ach, het went. Ik vind de cast times van sterkere spells erg vervelend, want daardoor kun je disrupted raken of het duurt belachelijk lang om het te behalen.

Ik merk ook dat ik me stoor aan de opzet van de quests bij het verkrijgen van je allieds. Als je een gebied binnenkomt, weet je gewoon al dat er gehuil gaat komen en jij even al hun kutklusjes mag opknappen.

Ik mis ook wat alternatieve manieren om quests op te knappen. Vaak blijft het een kwestie van of alles neerhakken, of een gesloten deur openen. Wat meer keuzevrijheid daarin zou ik wel kunnen waarderen.

De conversaties tussendoor zijn wel geniaal. Hoe je party op elkaar reageert <3
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-11-2009, 15:14
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Lijkt me gaaf, maar mijn PC kan het niet aan.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2009, 17:47
Verwijderd
Uitgespeeld!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2009, 19:08
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Voor mij?! Damn you!

Ik ben wel een behoorlijk eind nu geloof ik. Er zijn nu 2 vrouwen in m'n party die wat met me willen, en ze zijn jaloers op elkaar.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 15-11-2009, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Uitgespeeld!
En je eindconclusie van het spel is?

Citaat:
Voor mij?! Damn you!

Ik ben wel een behoorlijk eind nu geloof ik. Er zijn nu 2 vrouwen in m'n party die wat met me willen, en ze zijn jaloers op elkaar.
Vieze player .
Met citaat reageren
Oud 15-11-2009, 16:28
Verwijderd
Prachtig maar toch weer niet helemaal wat ik gehoopt had. Hoewel ik genoten ervan heb vind ik het spel toch wat kort (als je het bijvoorbeeld vergelijkt met baldur's gate 2). Het verhaal vind ik ook enigzins rechtlijnig en de gemiddelde sidequest lijkt er meer ingestopt te zijn puur zodat je wat meer tijd aan de game besteed ipv dat hij echt wat toevoegt aan het spel. Laatste minpunt vond ik het teleurstellende einde. Misschien ligt dat voor jullie anders maar ik vond het een beetje een tegenvaller na zo'n game.

Maargoed, de pluspunten zijn bekend. Hoewel ik op een groter spel had gehoopt is deze, in vergelijking met andere hedendaagse games, alsnog vrij groot en de vele upgrades die je kan scoren houden je in ieder geval tot het eind bezig. Graphics zijn dik in orde en bioware vertelt het (herkauwde) verhaal weer prachtig. Absoluut het spelen waard maar wat mij betreft doet bioware nog een paar jaartjes langer over het vervolg en gooien ze daar echt al hun inpsiratie in.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2009, 18:01
Verwijderd
Citaat:
wat mij betreft doet bioware nog een paar jaartjes langer over het vervolg en gooien ze daar echt al hun inpsiratie in.
en hopelijk houden ze ons ondertussen zoet met downloadable content
Met citaat reageren
Oud 15-11-2009, 18:25
Verwijderd
en hopelijk is die downloadable content makkelijk te kraken voor de minder legale versies!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2009, 18:49
Verwijderd
Nu werkt het ook al!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2009, 18:50
Verwijderd
Althans, heb ik van horen zeggen. Ehehehe.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2009, 20:21
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
en hopelijk is die downloadable content makkelijk te kraken voor de minder legale versies!
Is al te downloaden, ik heb het liggen voor je mocht je willen.

On that note, ik vind sommige side quests wel geniaal erin gestopt (sommige character quests, bijvoorbeeld), maar ik vind vooral het 'ga allies zoeken en bij elke ally eerst duizend problemen voor ze oplossen voor ze je helpen' een beetje een vervelend principe. Op een gegeven moment kwam ik bij de 3e ally en toen had ik toch wel iets van 'oke, wat zou er nu weer mis zijn?'

Verder vind ik dat de characters wel erg makkelijk zijn om bij te slijmen. Op een enkeling na levert zeggen dat je ze mag, bezorgd om ze bent blablabla altijd wel pluspunten op. Daarnaast zijn ze een beetje hypocriet, soms worden ze boos als je iets doet wat ze niet leuk vinden, maar als je dan teruggaat naar je save en een andere keuze maakt die ze geweldig vinden, mogen ze je er niet meer door. Ja eh.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 11:32
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Zo, uitgespeeld.

Het eind gevecht was best gaaf, hoewel wel moeilijk om iedereen in leven te blijven houden soms. De hulp die je kreeg maakte het wel aanzienlijk simpeler, dat was wel nice.

Ik vond het einde eigenlijk wel prima ook, maar volgens mij is die anders n.a.v. je keuzes in het spel.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-12-2009, 17:33
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Ik las op Tweakers dat je keuzes de hoofdlijn van het verhaal niet beďnvloeden, dus dat valt te betwijfelen.

Ik zit sterk te overwegen het spel te kopen; heb een wat oudere gamepc, maar deze game heeft duidelijk relatief soepele hardware-eisen. Intel Core 2 Duo E6550 2.33 GHz, 2 GB RAM en een 8800GT moeten me toch wel de mogelijkheid geven om alles op minimaal medium en dan twee of drie belangrijke opties op high te zetten (zeg het als ik hier fout zit!). Alleen weigert mijn (legale) Vista opeens SP2 te installeren met een zeldzame foutmelding, hoop dat daar geen compabiliteitsfouten van komen.

Prachtig spel als ik alle filmpjes bekijk, en ik heb wel weer eens zin in een r.p.g. die ook nog mooi is en blijft boeien.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 18:47
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
^ Ik las op Tweakers dat je keuzes de hoofdlijn van het verhaal niet beďnvloeden, dus dat valt te betwijfelen.

Ik zit sterk te overwegen het spel te kopen; heb een wat oudere gamepc, maar deze game heeft duidelijk relatief soepele hardware-eisen. Intel Core 2 Duo E6550 2.33 GHz, 2 GB RAM en een 8800GT moeten me toch wel de mogelijkheid geven om alles op minimaal medium en dan twee of drie belangrijke opties op high te zetten (zeg het als ik hier fout zit!). Alleen weigert mijn (legale) Vista opeens SP2 te installeren met een zeldzame foutmelding, hoop dat daar geen compabiliteitsfouten van komen.

Prachtig spel als ik alle filmpjes bekijk, en ik heb wel weer eens zin in een r.p.g. die ook nog mooi is en blijft boeien.
Ze beďnvloeden het verhaal niet, maar het einde van het spel wel.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 17:51
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Ach zo. Maakt het natuurlijk nog wat interessanter.

Ik download hem even om te checken of ik gelijk had m.b.t. de instellingen/systeemeisen en zeer waarschijnlijk bestel ik hem direct erna.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 19:07
Verwijderd
Gisteren gekocht en al een beetje gespeeld, ben net gerekruteerd voor de Grey Warden's en ben met m'n 'toelatingsopdracht' bezig

Elf Mage
Met citaat reageren
Oud 04-12-2009, 09:14
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ik heb spijt dat ik hem niet met de sale heb gekocht hoe meer ik er over hoor hoe vetter hij klinkt.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 05-12-2009, 14:03
Cpt. Milkcan
Cpt. Milkcan is offline
Super spel! Alleen als je begint moet je er wel redelijk wat tijd voor uittrekken, verslaving + laannggeee missies gaan niet goed samen. Daarnaast echt een sick moeilijk spel; wordt wel in patch 1.01 verminderd ( zelf niet gepatched ) , die healthpotions zijn niet aan te slepen.

Ben zelf een human rogue(13) en elven rogue (4). Ben nu bij
Spoiler


Citaat:
^ Ik las op Tweakers dat je keuzes de hoofdlijn van het verhaal niet beďnvloeden, dus dat valt te betwijfelen.

Ik zit sterk te overwegen het spel te kopen; heb een wat oudere gamepc, maar deze game heeft duidelijk relatief soepele hardware-eisen. Intel Core 2 Duo E6550 2.33 GHz, 2 GB RAM en een 8800GT moeten me toch wel de mogelijkheid geven om alles op minimaal medium en dan twee of drie belangrijke opties op high te zetten (zeg het als ik hier fout zit!). Alleen weigert mijn (legale) Vista opeens SP2 te installeren met een zeldzame foutmelding, hoop dat daar geen compabiliteitsfouten van komen.

Prachtig spel als ik alle filmpjes bekijk, en ik heb wel weer eens zin in een r.p.g. die ook nog mooi is en blijft boeien.
Je pc kan het denk ik wel aanop medium; ik speel em op een C2D E8400 @ 3Ghz, 4GB DDR2-800, ATI HD4870. Alles op hoogst en AA op 2x.

Laatst gewijzigd op 05-12-2009 om 14:10.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2009, 16:04
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
^ Sterker nog, ik heb de texture quality nu gewoon op z'n hoogst staan en AA op 8x (ook hoogst), geen enkele vertraging/glitch... gekke shizzle, misschien omdat ik met 1280x800 één niveau onder de bronresolutie zit.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 05-12-2009, 16:09
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Super spel! Alleen als je begint moet je er wel redelijk wat tijd voor uittrekken, verslaving + laannggeee missies gaan niet goed samen. Daarnaast echt een sick moeilijk spel; wordt wel in patch 1.01 verminderd ( zelf niet gepatched ) , die healthpotions zijn niet aan te slepen.
Ja, hier ben ik het heel erg mee eens, wat betreft de potions. Zelfs als je ze in elke shop allemaal opkoopt, is het onmogelijk om er veel over te houden. Dit blijft het geval tot je óf de heal spells leert, of een healing NPC krijgt / maakt. Op dat moment wordt het spel overigens ook wel óntzettend veel makkelijker.

Citaat:
Ben zelf een human rogue(13) en elven rogue (4). Ben nu bij
Spoiler
Spoiler
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 05-12-2009, 16:19
Verwijderd
1 caster met heal maakt het spel veel makkelijker, 2 casters maakt het spel zelfs simpel op hogere moeilijkheidsgraad.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2009, 17:34
Verwijderd
Beetje gespeeld tot nu toe maar ik vind het tot op heden een aardig spel, niet geweldig of zo.. Vooral controls zijn op de console lastig, je hebt maar 6 skills/spells die je kunt binden aan knoppen. Daarnaast mogen de npc's in m'n party wel iets slimmer vechten.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2009, 18:16
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
1 caster met heal maakt het spel veel makkelijker, 2 casters maakt het spel zelfs simpel op hogere moeilijkheidsgraad.
Ja, precies.

Citaat:
Beetje gespeeld tot nu toe maar ik vind het tot op heden een aardig spel, niet geweldig of zo.. Vooral controls zijn op de console lastig, je hebt maar 6 skills/spells die je kunt binden aan knoppen. Daarnaast mogen de npc's in m'n party wel iets slimmer vechten.
1) Mjuh op de pc heb je een bizar lange hotkeybar

2) Je kunt je characters 'programmeren' zich te gedragen zoals je wilt, he? (op de pc versie in ieder geval..) Zo kun je instellen dat ze bij minder dan x procent health een potion gebruiken, als persoon y wordt aangevallen ze een bepaalde actie of skill doen/gebruiken, and so on. Ik heb weinig problemen gehad met mijn characters zelfs, behalve wanneer ze weer eens achter archers gingen aanrennen die veel verder stonden.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 06-12-2009, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Ja, precies.

1) Mjuh op de pc heb je een bizar lange hotkeybar

2) Je kunt je characters 'programmeren' zich te gedragen zoals je wilt, he? (op de pc versie in ieder geval..) Zo kun je instellen dat ze bij minder dan x procent health een potion gebruiken, als persoon y wordt aangevallen ze een bepaalde actie of skill doen/gebruiken, and so on. Ik heb weinig problemen gehad met mijn characters zelfs, behalve wanneer ze weer eens achter archers gingen aanrennen die veel verder stonden.
Ja zo'n lange hotkeybar mis je gewoon op een console denk ik

Dat programmeren heb ik me nog niet in verdiept moet ik zeggen! Straks een proberen, thanks voor de tip!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2009, 22:37
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik ben op dit moment voor de tweede keer door het spel aan het gaan, dit keer met een rogue. Ik merk dat dat het spel toch wel áánzienlijk makkelijker maakt. Ik kan opeens schade doen, ik kan alles openen, stelen, en ik heb opeens ruim 30 sov aan geld, iets wat ik bij de eerste keer pas ongeveer halverwege het spel had. (en ik ben dus nu net uit het eerste dorpje na de battle.) Ik doe nu ook een andere volgorde, waardoor ik een bepaald nuttig character ten minste wat eerder in het spel krijg.

Relaxed.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 07-12-2009, 09:44
b00mbap
Avatar van b00mbap
b00mbap is offline
Ik ben ook bezig met Dragon Age, dit is de eerste RPG ooit die ik serieus speel, meestal was ik na een uur m'n aandacht al verloren bij de gemiddelde RPG. Speel hem op easy, maar godverdomme wat een vette game Ik ben een elf mage, en inmiddels door een demon Blood Mage geworden. Tot nu toe niet echt veel aan Blood Mage gehad, behalve wanneer m'n mana kort is dat ik mana kan drainen uit m'n health, maar meestal heb ik genoeg pots op zak omdat nodig te hebben. Verder heeft m'n blood mage de skill om mana te trekken uit dode lichamen, wat dan wel weer super nice is. Ben level 13 en heb de Dalish camp, Redcliff, Circle Tower, Brecilian Forest en Lothering geklaard, binnekort even terug naar Flemmeth en daarna naar de dwergen (en de Ruined Temple waar je Urn of Ashes vind is geklaard, maar ben die naam even kwijt)

En ik ga binnekort m'n Dragon Armor ophalen die in de maak is! Ben benieuwd of het iets is
__________________
The Dustbin Cried The Day The Dustman Died.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03.