Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2012, 10:06
kim berge
Avatar van kim berge
kim berge is offline
hoe krijg ik mijn laptop scherm weer stof vrij en helder zonder strepen of wat dan ook water is geen succes word het streperig van beeld staat de helderheid goed in gesteld
__________________
ik ben niet anders ik denk anders en ik pas leestekens niet erg goed toe omdat ik het zelf niet zie in een tekst
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2012, 10:12
Verwijderd
Stof weg halen met een schone stofdoek. En zorg dat de omgeving ook stof vrij blijft.
Je kan ook dit gebruiken: http://www.monstercable.com/productdisplay.asp?pin=2105
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 13:35
kim berge
Avatar van kim berge
kim berge is offline
heb ik al gedaan werkt niet want dan moet ik onder een luchtdichte stolp gaan zitten omdat dit scherm hoogglans is of hoe je het noemen wilt
__________________
ik ben niet anders ik denk anders en ik pas leestekens niet erg goed toe omdat ik het zelf niet zie in een tekst
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 13:49
skinnyho
skinnyho is offline
ik vraag me dat ook eigenlijk af..
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 14:00
Verwijderd
jemoetgewooneenbepaaldedingetjekopenbijdebrunahebbenzehetgeloofikdatis eenspuitbusmeteendoekjespeciaalgemaaktvoormonitorenisechteenaarader.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2012, 20:45
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Dat is het nadeel van die hoogglansschermen. Als er ook maar het kleinste beetje licht op valt, zie je alle stof die er op het scherm ligt. De oplossing is vaker schoonmaken en bij de volgende laptop eens overwegen om eentje met een mat (niet-glanzend) scherm te kopen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2012, 12:30
Verwijderd
Citaat:
hoe krijg ik mijn laptop scherm weer stof vrij en helder zonder strepen of wat dan ook water is geen succes word het streperig van beeld staat de helderheid goed in gesteld
Demiwater met 'n microvezel doek. Goedkoopste en meest elegante oplossing als je 't mij vraagt.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2012, 15:13
Pythagoras.
Avatar van Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Ik doe altijd wcdoekjes!
Met citaat reageren
Oud 17-05-2012, 17:48
Dasherman
Avatar van Dasherman
Dasherman is offline
Ik heb daar een spraybusje voor van de Action met een stofdoekje.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51.