Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2016, 20:52
PotatoBoy99
PotatoBoy99 is offline
Mijn vriendin is binnenkort jarig en we hadden het over een cadeautje dat ik haar zou kunnen geven. En grappend kwamen we dus op een dildo/vibrator als cadeautje, maar uiteindelijk toen we het er serieus over hadden zou dit graag willen. (Natuurlijk geef ik ook een ander cadeautje want anders is het zo raar voor haar familie als ik 'geen' cadeautje zou geven)
Maarja nu vraag ik mij dus af waar je op moet letten bij een dildo/vibrator te kopen? Iemand suggesties of ervaringen met een dildo/vibrator die goed bevalt? Alvast bedankt en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Oud 17-07-2016, 21:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
In dit topic vind je een hoop informatie over veilig seksspeelgoed: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1901270
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 17-07-2016, 21:16
PotatoBoy99
PotatoBoy99 is offline
Dankjewel voor de tip! Maar ik bedoel meer over welke fijn zijn (liefst niet te groot) en dus goed bevallen.
Oud 18-07-2016, 10:10
Verwijderd
Dat is bij iedereen anders...
Oud 20-07-2016, 04:35
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Koop een Rabbit die tegelijkertijd de clit stimuleert.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Oud 26-07-2016, 23:40
Bengel
Bengel is offline
Citaat:
Mijn vriendin is binnenkort jarig en we hadden het over een cadeautje dat ik haar zou kunnen geven. En grappend kwamen we dus op een dildo/vibrator als cadeautje, maar uiteindelijk toen we het er serieus over hadden zou dit graag willen. (Natuurlijk geef ik ook een ander cadeautje want anders is het zo raar voor haar familie als ik 'geen' cadeautje zou geven)
Maarja nu vraag ik mij dus af waar je op moet letten bij een dildo/vibrator te kopen? Iemand suggesties of ervaringen met een dildo/vibrator die goed bevalt? Alvast bedankt en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Als de seks met je vriendin helemaal goed zit, worden dergelijke speeltjes af geraden. En wel omdat er bij zijn die de natuurlijke gevoeligheid zodanig kunnen verminderen, dat bij normale seks geen hoogtepunt meer kan worden bereikt. daarentegen zijn er wel vrouwen die normaal geen hoogtepunt kunnen bereiken, maar dat wel met een voor hun geschikte dildo-vibrator aan toe kunnen komen. Op gronde daar van is het verstandig om over de aanschaf van zulk een speeltje te praten, om tot de beste aankoop te kunnen komen. En je geen verwijten door ongewenste lichamelijke veranderingen kunt krijgen.
Oud 27-07-2016, 00:31
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
Als de seks met je vriendin helemaal goed zit, worden dergelijke speeltjes af geraden. En wel omdat er bij zijn die de natuurlijke gevoeligheid zodanig kunnen verminderen, dat bij normale seks geen hoogtepunt meer kan worden bereikt. daarentegen zijn er wel vrouwen die normaal geen hoogtepunt kunnen bereiken, maar dat wel met een voor hun geschikte dildo-vibrator aan toe kunnen komen. Op gronde daar van is het verstandig om over de aanschaf van zulk een speeltje te praten, om tot de beste aankoop te kunnen komen. En je geen verwijten door ongewenste lichamelijke veranderingen kunt krijgen.
Bullshit
Oud 27-07-2016, 08:29
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Als de seks met je vriendin helemaal goed zit, worden dergelijke speeltjes af geraden. En wel omdat er bij zijn die de natuurlijke gevoeligheid zodanig kunnen verminderen, dat bij normale seks geen hoogtepunt meer kan worden bereikt. daarentegen zijn er wel vrouwen die normaal geen hoogtepunt kunnen bereiken, maar dat wel met een voor hun geschikte dildo-vibrator aan toe kunnen komen. Op gronde daar van is het verstandig om over de aanschaf van zulk een speeltje te praten, om tot de beste aankoop te kunnen komen. En je geen verwijten door ongewenste lichamelijke veranderingen kunt krijgen.
Zit jij bij de kerk? Wat een stierenstront!!! Waar is je bron?
Oud 27-07-2016, 09:04
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Als de seks met je vriendin helemaal goed zit, worden dergelijke speeltjes af geraden. En wel omdat er bij zijn die de natuurlijke gevoeligheid zodanig kunnen verminderen, dat bij normale seks geen hoogtepunt meer kan worden bereikt. daarentegen zijn er wel vrouwen die normaal geen hoogtepunt kunnen bereiken, maar dat wel met een voor hun geschikte dildo-vibrator aan toe kunnen komen. Op gronde daar van is het verstandig om over de aanschaf van zulk een speeltje te praten, om tot de beste aankoop te kunnen komen. En je geen verwijten door ongewenste lichamelijke veranderingen kunt krijgen.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 27-07-2016, 09:34
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zolang je er geen heroïne op smeert valt het wel mee met hoe zeer die speeltjes je langetermijnplezier bederven
Oud 31-07-2016, 21:34
Bengel
Bengel is offline
Citaat:
Zit jij bij de kerk? Wat een stierenstront!!! Waar is je bron?
De bron is het algemeen bekende gegeven, dat gevoeligheid van lichaamsdelen kan worden verminderd tot zelfs ongevoeligheid, door ze systematisch met steeds harder te belasten. Bij karate worden de knokkels van de handen daardoor pijn en streling ongevoelig. Dat is een biologisch wetenschappelijk algemeen bekend gegeven, dat ook geldt voor de vagina, waarvan de ontvankelijkheid is ingesteld op een stijve penis.
Oud 31-07-2016, 21:44
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
De bron is het algemeen bekende gegeven, dat gevoeligheid van lichaamsdelen kan worden verminderd tot zelfs ongevoeligheid, door ze systematisch met steeds harder te belasten. Bij karate worden de knokkels van de handen daardoor pijn en streling ongevoelig. Dat is een biologisch wetenschappelijk algemeen bekend gegeven, dat ook geldt voor de vagina, waarvan de ontvankelijkheid is ingesteld op een stijve penis.
Wat een UC.

Het is onzin, het wordt niet ineens ongevoelig en al helemaal niet tot het punt dat geen hoogtepunt kan worden bereikt. En als je blijft vinden van wel, kom dan alsjeblieft even met wat wetenschappelijke bronnen, in plaats van 'algemeen bekende gegevens'.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 31-07-2016, 22:36
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Met van die moordmachines die je op je clit kunt zetten, zoals de Hitachi en de Doxy, zou ik eigenlijk wel uitkijken. Ik kan me best voorstellen dat je dan wat ongevoelig(er) raakt, al hoort dat ook weer over te gaan als je ermee stopt.

Wat ik zorgwekkender vind is dat Bengel ervan uitgaat dat vrouwen geen zeggenschap hebben over hun lichaam. Met 'achteraf verwijten', alsof het niet hun eigen besluit was. Communicatie impliceert dat je gelijkwaardige partners bent. Op deze manier klinkt het alsof 'ie vindt dat het de verantwoordelijkheid is van de man om de vrouw tegen haarzelf te beschermen, of zelfs te bewaken dat haar lichaam niet verandert. Als ik zijn vriendin was zou ik dat erg verstikkend vinden.

Verder vinden sommige mensen 't prima om ietsjes ongevoelig(er) te raken. Als iemand alleen nog maar wil klaarkomen door keihard beukgeweld, en niet meer door lieve orale seks, dan tsja, more power to them.
Oud 31-07-2016, 22:36
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
@TS: ik zou zoiets of zoiets kopen. Er zijn wel goedkopere maar dan zit je al snel in het hard-plastic-segment.
Oud 01-08-2016, 11:20
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
De bron is het algemeen bekende gegeven, dat gevoeligheid van lichaamsdelen kan worden verminderd tot zelfs ongevoeligheid, door ze systematisch met steeds harder te belasten. Bij karate worden de knokkels van de handen daardoor pijn en streling ongevoelig. Dat is een biologisch wetenschappelijk algemeen bekend gegeven, dat ook geldt voor de vagina, waarvan de ontvankelijkheid is ingesteld op een stijve penis.
Dan zou mijn lul nu ongevoelig moeten zijn... Daar zet ik een hitachi op..
En bij karate zijn die niet ongevoelig.. Ik doe dat namelijk.. Praat geen onzin aub...
Oud 02-08-2016, 13:17
Bengel
Bengel is offline
Citaat:
Dan zou mijn lul nu ongevoelig moeten zijn... Daar zet ik een hitachi op..
En bij karate zijn die niet ongevoelig.. Ik doe dat namelijk.. Praat geen onzin aub...
Ik heb niet gesteld ongevoelig, maar opgemerkt dat de graad van gevoeligheid kan veranderen, door speeltjes te gebruiken die qua contact heftiger zijn dan een stijve penis. Dat ongevoelig maken van lichaamsdelen is gebaseerd op een constant toenemende belasting, waar dit zich dan op in stelt. Een andere bron is mijn eigen11 jaar oudere getrouwde zuster, die mijn deelname aan dit forum volgt. Zij vertrouwde me toe samen met haar partner een paar speeltjes te hebben uit geprobeerd. En al snel merkte bij het neuken niet meer zo spontaan tot een hoogtepunt te kunnen komen. Toen dit zich meer deed gelden zijn ze met hun speeltjes gestopt, en na enige tijd konden ze weer normaal daarvan genieten. +
Oud 02-08-2016, 17:17
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Nou, niks aan 't handje dan, toch?
Oud 02-08-2016, 20:10
Bengel
Bengel is offline
Citaat:
Nou, niks aan 't handje dan, toch?
Klopt, omdat ze zelf bijtijds de oorzaak van het probleem ontdekte. Aan veel dingen zijn bijwerkingen verbonden, die uiteraard niet voor iedereen gelden. Maar voor hen die er wel gevoelig voor zijn, is het goed te weten wat deze inhouden.
Oud 02-08-2016, 20:20
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Vertrouw er nou maar gewoon op dat meisjes prima hun kut kunnen navigeren zonder jouw hulp.

Deze bangmakerij is nergens voor nodig.
Oud 02-08-2016, 23:41
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Ik heb niet gesteld ongevoelig, maar opgemerkt dat de graad van gevoeligheid kan veranderen, door speeltjes te gebruiken die qua contact heftiger zijn dan een stijve penis. Dat ongevoelig maken van lichaamsdelen is gebaseerd op een constant toenemende belasting, waar dit zich dan op in stelt. Een andere bron is mijn eigen11 jaar oudere getrouwde zuster, die mijn deelname aan dit forum volgt. Zij vertrouwde me toe samen met haar partner een paar speeltjes te hebben uit geprobeerd. En al snel merkte bij het neuken niet meer zo spontaan tot een hoogtepunt te kunnen komen. Toen dit zich meer deed gelden zijn ze met hun speeltjes gestopt, en na enige tijd konden ze weer normaal daarvan genieten. +
ik jas er naalden doorheen. waar doorheen? door mijn eikel en gevoel is nog zelfde
mare andere (familie leden) zijn geen bronnen van medisch onderzoek...

laat ik even zeggen dat ik in een wereldje zit waar het veel lomper aan toe gaat in de "slaapkamer" daar heb ik dan 100x meer bronnen die tegen tegenovergestelde zullen zeggen.
zelfs met electroplay is er geen blijvend effect.


Citaat:
Vertrouw er nou maar gewoon op dat meisjes prima hun kut kunnen navigeren zonder jouw hulp.

Deze bangmakerij is nergens voor nodig.
idd met zijn medisch onderzoek door zijn zustert
Oud 03-08-2016, 14:26
Bengel
Bengel is offline
Citaat:
Vertrouw er nou maar gewoon op dat meisjes prima hun kut kunnen navigeren zonder jouw hulp.

Deze bangmakerij is nergens voor nodig.
Wat een panische reacties, het is maar een waarschuwing, die alleen geldt voor hen die daar gevoelig voor zijn. En dus naar eigen bevinding al-dan niet in acht kan worden genomen. Aldus ben ik - gelijk jij dit stelt - de mening aangedaan, dat we dit aan PotatoBoy99 en zijn meisje kunnen toe vertrouwen.
Oud 03-08-2016, 17:43
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Wat een panische reacties, het is maar een waarschuwing, die alleen geldt voor hen die daar gevoelig voor zijn. En dus naar eigen bevinding al-dan niet in acht kan worden genomen. Aldus ben ik - gelijk jij dit stelt - de mening aangedaan, dat we dit aan PotatoBoy99 en zijn meisje kunnen toe vertrouwen.
Dat zeg je nu.. Voor hen die gevoelig daarvoor zijn..

Maar de medisch stuk waar blijft dat?
Oud 04-08-2016, 07:26
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Wat een panische reacties, het is maar een waarschuwing, die alleen geldt voor hen die daar gevoelig voor zijn. En dus naar eigen bevinding al-dan niet in acht kan worden genomen. Aldus ben ik - gelijk jij dit stelt - de mening aangedaan, dat we dit aan PotatoBoy99 en zijn meisje kunnen toe vertrouwen.
Waarschuwingen voor dingen die niet waar zijn zijn gevaarlijk. Er komen hier ook jonge, soms beïnvloedbare mensen die niet beter weten, en door jou misschien bang worden gemaakt voor iets wat complete onzin is. Dus we corrigeren je wanneer je zoiets zegt, voordat iemand het serieus neemt.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 04-08-2016, 13:03
Bengel
Bengel is offline
Citaat:
Waarschuwingen voor dingen die niet waar zijn zijn gevaarlijk. Er komen hier ook jonge, soms beïnvloedbare mensen die niet beter weten, en door jou misschien bang worden gemaakt voor iets wat complete onzin is. Dus we corrigeren je wanneer je zoiets zegt, voordat iemand het serieus neemt.
Dekaloog stelt het tegengestelde vast, met de hier onder volgende conclusie.
Vertrouw er nou maar gewoon op dat meisjes prima hun kut kunnen navigeren zonder jouw hulp.
En dus ook gewoon in staat zijn om zelf te beoordelen, of mijn preventieve opmerking al- dan niet op hun van toepassing is.
Oud 04-08-2016, 17:13
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dekaloog stelt het tegengestelde vast, met de hier onder volgende conclusie.
Vertrouw er nou maar gewoon op dat meisjes prima hun kut kunnen navigeren zonder jouw hulp.
En dus ook gewoon in staat zijn om zelf te beoordelen, of mijn preventieve opmerking al- dan niet op hun van toepassing is.
Dat was tegen jou en nee.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 04-08-2016, 17:48
Bengel
Bengel is offline
Citaat:
Dat zeg je nu.. Voor hen die gevoelig daarvoor zijn..

Maar de medisch stuk waar blijft dat?
Medisch is er geen betere indicatie om er mee te stoppen, dan te constateren dat er ongewenste gevolgen aan het seks -speeltje zijn verbonden. Of gewoon er mee door gaan, als die blijken uit te blijven.
Oud 05-08-2016, 00:09
MisterShy
Avatar van MisterShy
MisterShy is offline
Bengel, please stop this shit.
Oud 05-08-2016, 19:14
Bengel
Bengel is offline
Citaat:
Bengel, please stop this shit.
Kenmerkend voor dit forum is de vrijheid om naar eigen inzicht adviezen te negeren, als ze niet voor hun blijken te gelden. dus waar maak jij je nu eigenlijk druk over? Het is net alsof je denkt dat onze meisjes ren jongens niet bij machte zijn, om zelf daarover een verantwoord standpunt in te nemen. De brenger van dit item Potato Boy heeft daar geen probleem mee, want hij zwijgt in alle talen.
Oud 06-08-2016, 02:22
MisterShy
Avatar van MisterShy
MisterShy is offline
Lees wat je schrijft. Gek.
Oud 06-08-2016, 12:09
PotatoBoy99
PotatoBoy99 is offline
Ik heb antwoord op mijn vragen gekregen. Dit onderwerp mag gesloten worden want er wordt voor de rest toch alleen maar onzin geschreven.
Oud 06-08-2016, 12:21
Bengel
Bengel is offline
Citaat:
Ik heb antwoord op mijn vragen gekregen. Dit onderwerp mag gesloten worden want er wordt voor de rest toch alleen maar onzin geschreven.
Inderdaad nog erger verlaagt men zich - als Mister Shy- tot schelden voor gek. Dus afsluiten maar.
Oud 06-08-2016, 17:11
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Op verzoek van TS gesloten.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit dildo --> ontmaagd?
vers14
17 15-08-2016 19:56
Seksualiteit vingeren
gewoon-iemand
37 14-08-2016 16:04
Seksualiteit Eigen vibrator/dildo
JingelBel
110 09-06-2013 15:27
Seksualiteit Vibrator of dildo?
Jan de Winter
2 17-12-2009 15:11
Seksualiteit Dildo of vibrator
The Larch
65 08-10-2008 02:29
Seksualiteit Vibrator kopen voor vriendin?
t68i
60 20-03-2004 16:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:25.