Oud 08-09-2003, 17:26
Verwijderd
Citaat:
WB schreef op 08-09-2003 @ 16:57:
Nu weet ik ook meteen hoe mijn vriendin klaar kan komen door haar onderbroek heen... Goh, leerzaam topic dit toch.
Ja erg leerzaam. Inplaats van je hele bankrekening leeg te halen voor een luxe tarzan vibo, geef je haar gewoon jouw kussen
Oud 08-09-2003, 18:11
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Volgens mij kunnen jongens het ook zonder lichaamlijke actie, anders zou je nooit een natte droom kunnen hebben
Oud 08-09-2003, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Punkygirl schreef op 08-09-2003 @ 08:54:
Hmm zelf doe ik het ook vaak met de douchestraal en vroeger weles geschuurd.. was ook lekker.. hmm nog es gaan proberen.
Euuhm maar van vingeren word ik zelf totaal niet opgewonden, vidn het wel lekker (soms) maar ook niet altijd. Maar als mn vriend het doet dan vind ik het weeell lekkerrrrrrr en kom ik zkr weten klaar.. alleen een stuk minder heftig dan dat ik klaarkom door een docuhe straal.. en tijdens se sex kom ik ook minde rheftig klaar.. hmm wou dat ik klaarkwam zoals met de douche straal..
hoe doe je dat dan precies?het lukt me niet....ik snap echt niet hoe je dat fixt...
Oud 08-09-2003, 18:28
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
3307 schreef op 08-09-2003 @ 17:26:
Ja erg leerzaam. Inplaats van je hele bankrekening leeg te halen voor een luxe tarzan vibo, geef je haar gewoon jouw kussen
Daar zeg je weer wat, nu weet ik ook meteen waarom mijn vriendin de hele tijd met "mijn" (bij hun thuis) kussensloop slaapt

Ik heb geloof ik al zo'n 3 sms'jes gehad dat d'r kussen naar me rook en dat dat zo lekker rook en dat ze er dus mee sliep.... Heeeel erg leerzaam dit topic
Oud 08-09-2003, 19:05
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Qimm schreef op 07-09-2003 @ 17:28:
juh...
ook niet met dat ene kadootje ?
Oud 08-09-2003, 19:47
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Francesco schreef op 08-09-2003 @ 13:49:
Wat ik me afvraag: ben je wel eens meerdere keren achter elkaar klaargekomen op deze manier? Bevrediging met de tandenborstel lijkt me namelijk heel erg heftig...
Jazeker, wel 3 keer of meer, vlák achter elkaar. Het is inderdaad heel heftig, beetje tè heftig als je het mij vraagt. Ik doe het zelden. Kan me namelijk ook wel voorstellen dat je clitoris er ongevoelig van wordt.
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Oud 08-09-2003, 21:47
Akelo
Akelo is offline
ellen1986: jij bent nep, je bent een jongen die graag alle geile maniertjes wil weten waarop vrouwen vingeren en klaar kunnen komen. Mij best hoor, maar durf er wel voor uit te komen...

Okeejz???
Oud 08-09-2003, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Akelo schreef op 08-09-2003 @ 21:47:
ellen1986: jij bent nep, je bent een jongen die graag alle geile maniertjes wil weten waarop vrouwen vingeren en klaar kunnen komen. Mij best hoor, maar durf er wel voor uit te komen...

Okeejz???
wat is dit???dat heb ik helemaal niet gezegd wie heeft dit gedaan en hoe kan dat???waar stond dit???
Oud 08-09-2003, 21:55
Verwijderd
dat loop je gewoon zelf te typen, waar slaat dat op??????????????????
Oud 08-09-2003, 21:58
Soron
Avatar van Soron
Soron is offline
Citaat:
Akelo schreef op 08-09-2003 @ 21:47:
ellen1986: jij bent nep, je bent een jongen die graag alle geile maniertjes wil weten waarop vrouwen vingeren en klaar kunnen komen. Mij best hoor, maar durf er wel voor uit te komen...

Okeejz???
Kop dicht of je krijgt een knal..... ze is dus echt geen jongen. Hoe kom je hier op? Triest hoor....
Oud 08-09-2003, 22:22
Akelo
Akelo is offline
Je geeft anders wel een behoorlijk kansloze reactie op mijn gedachtegang, met je smilies en vele vraagtekens, laten we dat bewijsstuk B noemen.
Oud 08-09-2003, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Akelo schreef op 08-09-2003 @ 22:22:
Je geeft anders wel een behoorlijk kansloze reactie op mijn gedachtegang, met je smilies en vele vraagtekens, laten we dat bewijsstuk B noemen.
En wat is bewijsstuk A
Oud 08-09-2003, 22:53
Akelo
Akelo is offline
Citaat:
3307 schreef op 08-09-2003 @ 22:28:
En wat is bewijsstuk A
De rest van 'haar' posts in dit topic.
Oud 08-09-2003, 23:00
Soron
Avatar van Soron
Soron is offline
Citaat:
Akelo schreef op 08-09-2003 @ 22:22:
Je geeft anders wel een behoorlijk kansloze reactie op mijn gedachtegang, met je smilies en vele vraagtekens, laten we dat bewijsstuk B noemen.
oh ja.... dus als je veel vraagtekens post en smileys ben je dus een jongen. Nou ik gebruik dus die niet. Ben ik nou een meisje? Wat ben je voor een triest figuur...

Ken jij die persoon? Nee? BEK HOUDEN dan...

"ventjes" als jou moeten ze gelijk bannen hier.
Oud 08-09-2003, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Akelo schreef op 08-09-2003 @ 22:53:
De rest van 'haar' posts in dit topic.
We halen Nare Man ff erbij.
Kan dit "De rest van 'haar' posts in dit topic." gezien worden als bewijs dat ellen1986 een man is en geen vrouw?

Oud 08-09-2003, 23:15
Soron
Avatar van Soron
Soron is offline
Citaat:
3307 schreef op 08-09-2003 @ 23:08:
We halen Nare Man ff erbij.
Kan dit "De rest van 'haar' posts in dit topic." gezien worden als bewijs dat ellen1986 een man is en geen vrouw?

We wachten af wat de rechter dan zal zeggen....
Oud 09-09-2003, 00:17
Verwijderd
Citaat:
3307 schreef op 08-09-2003 @ 09:01:
een ex van me schuurde trouwens wel eens over de schacht van mijn lul. Dus ik op me rug, zij over me heen en dan over de lengte heen bewegen. Ik begreep nooit waar ze me bezig was, maar nu ik deze topic lees en terug denk aan die aantal keren.. begin ik het pas te begrijpen
Man, wat snugger, dat spreekt toch voor zich
Oud 09-09-2003, 09:38
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 09-09-2003 @ 00:17:
Man, wat snugger, dat spreekt toch voor zich
Ja sorry ik was toen nog een zeeeer onervaren 15 jarig pubertje
Oud 09-09-2003, 10:52
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
Morgan schreef op 09-09-2003 @ 00:17:
Man, wat snugger, dat spreekt toch voor zich
Maar zo denken "jullie" dus echt? Dat je jongens ook kan "vingeren" d.m.v. schuren?
Oud 09-09-2003, 16:05
Verwijderd
mag ik even lachen zeg...ik een man???ben misschien jongensachtog soms..maar heb echt geen piemel hoor...waarom zou ik doen alsof ik volgens jullie een meisje ben, om erachter te komen wat meisjes doen en lekker vinden?had ik er zo ook wel achter kunnen komen door gewoon te vragen....bewijs eens dat ik een man ben....die bewijsstukken a en b van jullie slaan iig nergens op...kijk bij m'n foto's...dan zie je daar een meisje...en als je het niet gelooft heb je toch lekker pech...
Oud 09-09-2003, 16:06
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
ellen1986 schreef op 09-09-2003 @ 16:05:
mag ik even lachen zeg...ik een man???ben misschien jongensachtog soms..maar heb echt geen piemel hoor...waarom zou ik doen alsof ik volgens jullie een meisje ben, om erachter te komen wat meisjes doen en lekker vinden?had ik er zo ook wel achter kunnen komen door gewoon te vragen....bewijs eens dat ik een man ben....die bewijsstukken a en b van jullie slaan iig nergens op...kijk bij m'n foto's...dan zie je daar een meisje...en als je het niet gelooft heb je toch lekker pech...
Jongens, kunnen jullie dit niet uitvechten via de PM?
Oud 09-09-2003, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Akelo schreef op 08-09-2003 @ 22:22:
Je geeft anders wel een behoorlijk kansloze reactie op mijn gedachtegang, met je smilies en vele vraagtekens, laten we dat bewijsstuk B noemen.

en waar mag dit dan op slaan??hoezo kansloze reactie...jij praat zo raar, net alsof dat te snappen valt zeg...en idd zegt de hoeveelheid vraagtekens en smilies wat over je geslacht...???of is omdat ik er smilies bijzet het ineens een kansloze reactie???kom maar op met die harde bewijzen....
Oud 09-09-2003, 16:11
Verwijderd
Citaat:
WB schreef op 09-09-2003 @ 16:06:
Jongens, kunnen jullie dit niet uitvechten via de PM?
waarom hij begint mijn topic de verzieken, en pm'en met hem???waarom...heb hem niks te melden hoor...laat hem maar opzouten met z'n niet op feiten en bewijzen rustende opmerkingen...
Oud 09-09-2003, 16:56
Akelo
Akelo is offline
Citaat:
3307 schreef op 08-09-2003 @ 23:08:
We halen Nare Man ff erbij.
Kan dit "De rest van 'haar' posts in dit topic." gezien worden als bewijs dat ellen1986 een man is en geen vrouw?

Correctie... dat is bewijsstuk A, ik breng dat dus naar voren. Dat jij het niet gelooft is jouw probleem.
Oud 09-09-2003, 16:57
Akelo
Akelo is offline
Citaat:
ellen1986 schreef op 09-09-2003 @ 16:09:
en waar mag dit dan op slaan??hoezo kansloze reactie...jij praat zo raar, net alsof dat te snappen valt zeg...en idd zegt de hoeveelheid vraagtekens en smilies wat over je geslacht...???of is omdat ik er smilies bijzet het ineens een kansloze reactie???kom maar op met die harde bewijzen....
Een meisje had nu iets gezegd van... rot maar op, ik ga hier niet verder op in, ofzo. Maar aangezien jij bang bent om ontmaskerd te worden ga je hele lange zinnen typen met heel veel vraagtekens en smilies.
Oud 09-09-2003, 17:02
Verwijderd
Citaat:
ellen1986 schreef op 09-09-2003 @ 16:05:
....die bewijsstukken a en b van jullie slaan iig nergens op...
Waarom voel ik me nu aangesproken
Volgens mij is er maar 1 persoon dat twijfelt of je werkelijk een meisje bent, en dat is Akelo
Oud 09-09-2003, 17:15
Akelo
Akelo is offline
Citaat:
3307 schreef op 09-09-2003 @ 17:02:
Waarom voel ik me nu aangesproken
Volgens mij is er maar 1 persoon dat twijfelt of je werkelijk een meisje bent, en dat is Akelo
volgens mij zijn er wel meer personen die twijfelen, maar het niet zeggen, en andere mensen zullen twijfelen als ze dit topic lezen.
Oud 09-09-2003, 17:41
Verwijderd
Citaat:
WB schreef op 09-09-2003 @ 10:52:
Maar zo denken "jullie" dus echt? Dat je jongens ook kan "vingeren" d.m.v. schuren?
Eh? Nee, daar ging het helemaal niet om, ik bedoel dat een meisje dat doet om te kunnen klaarkomen. Wat die jongen lekker vind was hier geen punt.
Oud 09-09-2003, 17:44
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Nou, was geen punt maar issut inmiddels wel dankzij de ervaringen van o.a. ik, 3307 en moonspell....
Oud 09-09-2003, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 09-09-2003 @ 17:41:
Eh? Nee, daar ging het helemaal niet om, ik bedoel dat een meisje dat doet om te kunnen klaarkomen. Wat die jongen lekker vind was hier geen punt.
In dat verhaaltje vertelde ik inderdaad niet erbij dat ik er zelf ook erg van genoot. Maar dat was dus wel het geval, toen het gebeurde.
Zij zat altijd bovenop, ik op me rug. De schaamlippen gaan zeg maar een beetje over de schacht van de penis en elke keer wanneer ze van voor naar achter bewoog kwamen de schaamlippen ook over mijn eikel (dus zeg maar vanaf ongeveer de ballen tot naar de eikel 'schuren'), en uhm.. dat was best plezierig.. als het met een beetje snelle tempo gebeurde.

Dus met ander woorden, wanneer je deze manier van 'schuren' samen met je vriendje toepast dan kan 'schuren' voor de jongen ook erg plezierig zijn

Maar het kan ook pijnlijk worden voor de jongen, was bij mij het geval. Als je als meisje met een rot tempo naar voor naar achter beweegt en bij elke keer druk je je vagina keihard tegen de schacht en eikel....dan uhm.. laat ik het zo zeggen... mijn Michel Junior was nog net niet plat geworden
Oud 09-09-2003, 18:05
Moonspell
Avatar van Moonspell
Moonspell is offline
Wat een uit de hand gelopen topic

Doe er eens wat aan. Ik dacht dat zulke ervaringen die ik dus stiekem maar toch even vertel aan heel nederland in dit forum dat een jongen dat niet wist, toch wel boeiend was?

Misschien een ' hint ' voor de dames dat ze ook deze dingen rustig eerder hadden mogen zeggen, anders vragen jongens zich af op dat moment waar ze nou meej bezig is

Voor de rest, lijkt het me nuttig dat iemand dit topic een beetje komt opschonen.
__________________
Kijk,een blauw balkje ████ . "Tigerly: Wat feacepalm je me,vlerk?!" Absinthe:"Ik voel me vooral beter dan jou."
Oud 09-09-2003, 18:08
Francesco
Francesco is offline
Citaat:
Akelo schreef op 09-09-2003 @ 17:15:
en andere mensen zullen twijfelen als ze dit topic lezen.
Ehm, neuh. Althans ik niet, niet in dit geval. Waarom zouden meisjes niet dit soort vragen kunnen stellen? Ik vond het best wel een nuttige vraag en ben ook wel benieuwd naar de reacties omdat iedereen zo haar (of zijn) eigen manier heeft. Sommige meiden komen niet of nauwelijks klaar en voor hun kan er nou net de 'gouden' tip bij zitten.

Ik heb vaak genoeg dit soort vragen van meiden gehad - in real life, dus niet in de betrekkelijke anonimiteit van het internet. Als ik reden had gehad te twijfelen aan Ellen1986 dan had ik niet gereageerd op dit topic.
__________________
“I used to desire many, many things, but now I have just one desire, and that's to get rid of all my other desires” - John Cleese
Oud 09-09-2003, 19:21
Verwijderd
Citaat:
3307 schreef op 09-09-2003 @ 17:02:
Waarom voel ik me nu aangesproken
Volgens mij is er maar 1 persoon dat twijfelt of je werkelijk een meisje bent, en dat is Akelo
youre right, i am sorry...bedankt voor je vertrouwen niet dat het nodig is ofzo...want er hoeft niks bewezen te worden...
Oud 09-09-2003, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Francesco schreef op 09-09-2003 @ 18:08:
Ehm, neuh. Althans ik niet, niet in dit geval. Waarom zouden meisjes niet dit soort vragen kunnen stellen? Ik vond het best wel een nuttige vraag en ben ook wel benieuwd naar de reacties omdat iedereen zo haar (of zijn) eigen manier heeft. Sommige meiden komen niet of nauwelijks klaar en voor hun kan er nou net de 'gouden' tip bij zitten.

Ik heb vaak genoeg dit soort vragen van meiden gehad - in real life, dus niet in de betrekkelijke anonimiteit van het internet. Als ik reden had gehad te twijfelen aan Ellen1986 dan had ik niet gereageerd op dit topic.
thank u maar jah nu zal die jongen wel denken dat ik al die reacties naar jullie plaats om vertrouwen te winnen en te doen alsof ik een vrouw ben....
Oud 09-09-2003, 19:29
Verwijderd
maar ja, even ontopic....dat wat jongens doen kan toch ook best...ik hoorde van een jongen dat ie op z'n buik ging liggen, z'n lul in z'n hand had en dan heen en weer ging, komt eigenlijk op hetzelfde neer als aftrekken alleen beweeg je je lichaam ipv je hand....geloof ik, als ik het goed snapte...en had niet gedacht dat zoveel meisjes hetzelfde deden als MIJ, dacht altijd dat het zo vreemd was wat ik deed, maar toch ni dus...en kunnen jullie ook meerdere keren schuren?rtenminste, met een pauze?of als je eerst gevingerd hebt, en het ni helemaal afmaakt heel snel klaarkomen met schuren?en zit er verschil tussen het klaarkomen met schuren of vingeren?bij mij wel, bij schuren lijkt het intenser, dieper gaat ofzo...bij vingeren wel heviger, maar korter en anders.....
Oud 09-09-2003, 19:35
Verwijderd
Citaat:
ellen1986 schreef op 09-09-2003 @ 19:29:
maar ja, even ontopic....dat wat jongens doen kan toch ook best...ik hoorde van een jongen dat ie op z'n buik ging liggen, z'n lul in z'n hand had en dan heen en weer ging, komt eigenlijk op hetzelfde neer als aftrekken alleen beweeg je je lichaam ipv je hand....
Ik heb sterk de neiging om dat vanavond eens ff uitteproberen, sorry dat ik zo open ben
Oud 09-09-2003, 19:47
Verwijderd
Citaat:
ellen1986 schreef op 07-09-2003 @ 17:10:
ja knap van d'r he....kon ik dat maar...dan kwam ik erg veel klaar zeg...hoefde ik er geen moeite voor te doen...
Ben blij dat ik dat niet kan
Oud 09-09-2003, 19:48
Verwijderd
Citaat:
3307 schreef op 09-09-2003 @ 19:35:
Ik heb sterk de neiging om dat vanavond eens ff uitteproberen, sorry dat ik zo open ben
dat geeft toch ni, das juist goed vind ik, sex bespreekbaar maken...ik ben er ook altijd heel open over, ook naar vrienden toe..nou ja naar de meeste...beter als dat je alles maar voor jezelf houd en geen ervaring wisselt...en het een verboden onderwerp is...want wat is er nou erg aan....iedereen doet het...of laat het doen..
Oud 09-09-2003, 20:56
Verwijderd
Citaat:
ellen1986 schreef op 09-09-2003 @ 19:48:
dat geeft toch ni, das juist goed vind ik, sex bespreekbaar maken...ik ben er ook altijd heel open over, ook naar vrienden toe..nou ja naar de meeste...beter als dat je alles maar voor jezelf houd en geen ervaring wisselt...en het een verboden onderwerp is...want wat is er nou erg aan....iedereen doet het...of laat het doen..
Ok, zullen we elkaar dan maar ff toevoegen op msn
Oud 09-09-2003, 21:34
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
hehe, tja, sex is en blijft een van de leukste dingen om over te praten
ontopic: zelf doe ik het niet, vind het onboeiend. Mijn vriend kan het echt supergoed, met 1 of 2 vingers de clit stimuleren en ik ben er binnen no time (dat is voor mij ong. 5 minuten, soms wat langer maar dan heeft ie daarna wel lamme arm denkik )
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 10-09-2003, 10:12
Francesco
Francesco is offline
Citaat:
ellen1986 schreef op 09-09-2003 @ 19:29:
maar ja, even ontopic....dat wat jongens doen kan toch ook best...ik hoorde van een jongen dat ie op z'n buik ging liggen, z'n lul in z'n hand had en dan heen en weer ging, komt eigenlijk op hetzelfde neer als aftrekken alleen beweeg je je lichaam ipv je hand....
Ook wel eens een tijdje gedaan als variatie op het bekende handwerk, alleen dan zonder m'n lul vast te houden. Gewoon op m'n buik op (bijvoorbeeld) een matras gaan liggen, en door met je heupen te bewegen schuur je met je penis langs het matras, erg lekker. Het vervelende is alleen dat je goed moet weten wanneer je moet stoppen wil je niet een enorme klerezooi achterlaten op het matras - want dat kan wel het gevolg zijn namelijk.

Citaat:
ellen1986 schreef op 09-09-2003 @ 19:29:

...en had niet gedacht dat zoveel meisjes hetzelfde deden als MIJ, dacht altijd dat het zo vreemd was wat ik deed, maar toch ni dus...
Wel nee, zoveel meiden doen het. En veel jongens schuren ook, of hebben het tenminste wel eens geprobeerd. Was je de enige die het zo zou doen dan maakt het nog niet uit, als jij het lekker vindt...

Citaat:
ellen1986 schreef op 09-09-2003 @ 19:29:

of als je eerst gevingerd hebt, en het ni helemaal afmaakt heel snel klaarkomen met schuren?en zit er verschil tussen het klaarkomen met schuren of vingeren?bij mij wel, bij schuren lijkt het intenser, dieper gaat ofzo...bij vingeren wel heviger, maar korter en anders.....
Ik denk dat voor iedereen anders is. Het lijkt me dat als je jezelf eerst 'een flink eind' gevingerd hebt, en je daarna overgaat naar schuren je heel snel klaarkomt omdat de wrijving bij schuren gewoon heftig is. Bij mij (jongen) zit er eenzelfde verschil in klaarkomen door schuren en aftrekken, bij schuren lijkt het wel of mijn penis onder stroom staat als ik een orgasme heb, net alsof er allerlei kleine vonkjes op de eikel overslaan, voelt een beetje plagerig. Bij 'gewoon' aftrekken duurt het orgasme korter, ik denk zo'n tien tot twaalf samentrekkingen tegen een stuk of twintig bij schuren.

Begin je ook wel eens met schuren? Dus niet eerst vingeren, maar gewoon schuren totdat je klaarkomt? Kun je op die manier ook snel een orgasme krijgen? En kun je meerdere keren achter elkaar klaarkomen van schuren of is dat een tikkie te heftig?
__________________
“I used to desire many, many things, but now I have just one desire, and that's to get rid of all my other desires” - John Cleese
Oud 10-09-2003, 10:31
Francesco
Francesco is offline
Citaat:
ellen1986 schreef op 09-09-2003 @ 19:48:
dat geeft toch ni, das juist goed vind ik, sex bespreekbaar maken...ik ben er ook altijd heel open over, ook naar vrienden toe..nou ja naar de meeste...beter als dat je alles maar voor jezelf houd en geen ervaring wisselt...en het een verboden onderwerp is...want wat is er nou erg aan....iedereen doet het...of laat het doen..

Ga vanavond ook maar weer eens een keertje 'schuren' denk ik... Is al weer een behoorlijke poos geleden, dus wordt het eens weer tijd

Tsja, en wat die bespreekbaarheid betreft... Ben er altijd heel open over geweest. Vrijwel al mijn vrienden/vriendinnen ook, sommigen wat meer dan anderen, sommige onderwerpen liggen wat gevoeliger dan andere, maar toch.

Toen ik voor het eerst een meisje vingerde was ik nogal onzeker; ik wist niet precies hoe ik het, om het zo maar eens uit te drukken, aan moest pakken. Het meisje in kwestie wou zelf niet vertellen hoe ik het moest doen, "dat moet je zelf maar proberen uit te vinden, zo lang het geen pijn doet vind ik het niet erg". Gelukkig kreeg ze gemakkelijk een orgasme en daarom dacht ik toen ze klaarkwam het trucje wel te kennen.

Niet dus, want toen het daarna uitging en ik het daarna bij een ander meisje deed - op dezelfde manier - vond ze er (understatement) niets aan. Dus het weer opnieuw moeten leren, van voren af aan. De inmiddels verworven kennis was ook onbruikbaar bij het volgende meisje, dus moest ik weer wat bijleren, etc.

En nog steeds vind ik het fijn om zoveel mogelijk ervaringen uit te wisselen - daarom zit ik hier ook.

Je kunt het voor jezelf, maar met name voor anderen (partner) alleen maar verbeteren als je weet waarmee je bezig bent en hoe de ander datgene wat je doet, ervaart.
__________________
“I used to desire many, many things, but now I have just one desire, and that's to get rid of all my other desires” - John Cleese
Oud 10-09-2003, 20:13
Soron
Avatar van Soron
Soron is offline
Citaat:
Francesco schreef op 10-09-2003 @ 10:12:
Ook wel eens een tijdje gedaan als variatie op het bekende handwerk, alleen dan zonder m'n lul vast te houden. Gewoon op m'n buik op (bijvoorbeeld) een matras gaan liggen, en door met je heupen te bewegen schuur je met je penis langs het matras, erg lekker. Het vervelende is alleen dat je goed moet weten wanneer je moet stoppen wil je niet een enorme klerezooi achterlaten op het matras - want dat kan wel het gevolg zijn namelijk.
Of je kan daar een handdoek of zakdoek voor gebruiken... maak je een soort van stoffen condoom ofzo...

Goh, wat ben ik weer creatief vandaag....
Oud 10-09-2003, 23:17
Verwijderd
Begin je ook wel eens met schuren? Dus niet eerst vingeren, maar gewoon schuren totdat je klaarkomt? Kun je op die manier ook snel een orgasme krijgen? En kun je meerdere keren achter elkaar klaarkomen van schuren of is dat een tikkie te heftig? [/B][/QUOTE]

ik begin juist vaker met schuren, of ik maak het daar ook mee af, of ik doe het om er even in te komen, of ik ga na het vingeren(niet afgemaakt)schuren...ik kan met schuren wel meerdere keren, niet meteen erna, maar met 5 min pauze ofzo...weet ni hoe het kan, sommige hoor je over meervoudige orgasmes enzo...maar heb ik nog nooit gehad...en je had het over samentrekken he, maar das wel erg veel wat jij hebt...tenminste als ik vingeren, dan trek ik ook wel samen, ja met m'n lichaam, hoe leg ik het anders uit, maar das maar 4 x ofzo...en met schuren is het gewoon een 5/7 sec(ofzo)durend orgasme, heel intens..en wat jij zegt een soort stroom, ja wel zoiets, heel erg sterk, word ook steeds sterker bij me geloof ik...
Oud 11-09-2003, 10:16
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
ellen1986 schreef op 08-09-2003 @ 18:23:
hoe doe je dat dan precies?het lukt me niet....ik snap echt niet hoe je dat fixt...
Nou gewoon.. wij hebben dan zon douche kop die je kan verstellen.. als je er aan draait dan krijg je verschillende stralen.. dan moet ej die gene nemen die 3 kleine HARDE starlen heeft.. en die richt je op je klit en eromheen.. je kan ook als ejd an niet hebt de douche kop eraf draaien en gewoon met een straal erop richten.. kom soms wel binnen 3 min
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Oud 11-09-2003, 11:51
Francesco
Francesco is offline
Citaat:
Soron schreef op 10-09-2003 @ 20:13:
Of je kan daar een handdoek of zakdoek voor gebruiken... maak je een soort van stoffen condoom ofzo...

Goh, wat ben ik weer creatief vandaag....
Handdoek is een goed idee... Ook wel eens gebruikt... Bijkomend voordeel daarvan is weer dat als je een beetje ruwe handdoek gebruikt, je nog wat extra stimulatie krijgt
__________________
“I used to desire many, many things, but now I have just one desire, and that's to get rid of all my other desires” - John Cleese
Oud 13-09-2003, 20:24
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik kan alleen klaarkomen van de douchestraal tot nu toe al vind ik sommige andere dingen wel lekker.
Overigens vind ik het wel heel apart dat ik in mijn dromen klaar kan komen en heftig ook en makkelijk ook en dat dat me dus in t echie niet zo ff lukt. Moet ik eens gaan onderzoeken. Misschien heeft mijn fantasie wel een grotere kracht dan ik dacht.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Oud 13-09-2003, 20:25
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 11-09-2003 @ 10:16:
Nou gewoon.. wij hebben dan zon douche kop die je kan verstellen.. als je er aan draait dan krijg je verschillende stralen.. dan moet ej die gene nemen die 3 kleine HARDE starlen heeft.. en die richt je op je klit en eromheen.. je kan ook als ejd an niet hebt de douche kop eraf draaien en gewoon met een straal erop richten.. kom soms wel binnen 3 min
Idd en ik ben de straalspecialist dus wil je advies over jouw douchestraal en welke t beste werken en hoe dan, vraag het aan de straalspecialist (ik dus) want ik heb er al veeeeelen uitgeprobeerd.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Oud 13-09-2003, 21:10
Pequeña
Avatar van Pequeña
Pequeña is offline
Gaat het niet schuren als je het met een kussen doet? En bewegen jullie je lichaam tegen het kussen, of het kussen tegen je lichaam?
En in godsnaam, hoe ruikt dat kussen dan wel niet achteraf? (niet dat het stinkt ofzo....)
Oud 13-10-2003, 14:10
jen-1
jen-1 is offline
Als ik klaarkom dan wil ik meestal niet meer..
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14.