Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2004, 09:38
MeLovesYou
MeLovesYou is offline
Nou....mijn probleem...waar ik me heel druk om kan maken is..!!
Ik doe een fitnessopleiding en dan zal je natuurlijk ook een x een Warming-Up (W-UP) moeten geven...nou morgen is dus die dag voor mij!! Nou daar kan ik dus heel erg tegenop zitten, echt dat ik gewoon alles eraan doe om gewoon maar die W-UP niet te hoeven doen, maar dit x zit die kans er niet in!! Dus hoe dan ook, ik zal die W-UP moeten geven!!
Het duurt ongeveer maar 5 tot 10 minuten, maar dat zijn voor mij 5 tot 10 minuten TE (!!) lang !!
Het is een groep 50+ers, dat is denk ik wel een voordeel, maar dan nog, op dit moment is er voor mijn zicht nix een voordeel!!

Nou is mijn vraag: Hebben jullie misschien tips of adviezen zodat ik wat minder zenuwachtig ben en dat ik gewoon die W-UP wel kan geven!?!?! Nou dan hoor ik het wel van jullie!!

Alvast heel erg bedankt!!

Liefs MeLovesYou!!
__________________
Loved By Few, Hated By Many & Respected By All
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2004, 09:40
Verwijderd
Echt nuttige tips heb ik niet, maar soms helpt het om je te bedenken wat er nou fout kan gaan... Ik denk weinig...en als het fout gaat, dan inproviseer je wat, die mensen zullen het toch niet merken. En al merken ze het wel, so what?

Van fouten maken leer je. Van niks doen niet.

Later zul je toch ook dit soort dingen moeten doen...? Hoe los je dat dan op...?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 09:41
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
Misschien heb je hier iets aan. Gaat over faalangst. Met name de stresstest is erg goed.
__________________
Dat internet heeft wel wat. twitter.com/scholieren of simon@scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 10:52
Verwijderd
Als je zo'n opleiding volgt en er verstand van hebt moet je toch makkelijk zo'n warming-up kunnen geven? Bedenk van tevoren even wat je precies wilt gaan doen, zet even een aantal trefwoorden onder elkaar op een blaadje en schrijf globale tijden erachter, dan kan er bijna niets meer fout gaan.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 12:13
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Misschien kun je het eerst oefenen met een groepje vriendinnen ofzo. Denk je in dat die mensen daar voor jou zijn en eigenlijk alleen maar respect voor je hebben omdat jij dat toch maar even doet.
Als het toch nog verkeert gaat, of je vergist je, probeer dan te improviseren. Ik neem aan dat je genoeg oefeningen die je op je opleiding hebt gehad hebt onthouden.
Succes!
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2004, 14:40
boer
Avatar van boer
boer is offline
Citaat:
Simon schreef op 12-01-2004 @ 13:11:
Misschien heb je hier iets aan. Gaat over faalangst. Met name de stresstest is erg goed.
die is inderdaad heel goed, het klopte precies, maar of ik nu iets aan die tips heb weet ik niet
Met citaat reageren
Oud 13-01-2004, 10:41
MeLovesYou
MeLovesYou is offline
Nou...bedankt in ieder geval allemaal!! Ik zal er vast wel wat aan hebben!!
De bewegingen (oefeningen) zijn al bekend.. dus das altijd wel een voordeel, maar dan nog...ik heb nu nog niet zoveel zenuwen dus ik ga het gewoon doen!! Idd wat kan er fout gaan, die mensen hebben idd ook respect dat ik het maar even doe...!!

Bedankt nogmaals!!

Liefs Ik!

p.s. Ik vetel jullie nog wel hoe het is gegaan!! Om kwart voor 2 ben ik aan de gang!!
__________________
Loved By Few, Hated By Many & Respected By All
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Hbo eerste jaar, tips?
Sandraatjuuh
9 28-07-2016 21:18
Studeren Auditietips!
Verwijderd
30 14-08-2015 21:15
Studeren Hotelschool 3
ChenT
257 07-01-2010 09:07
Algemene schoolzaken verkeerde profielkeuze, en nu?
Viickie
131 21-07-2009 16:34
Psychologie Waarom ben ik altijd zo zenuwachtig!!
ekain
21 06-06-2007 20:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52.