Oud 26-03-2020, 18:56
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Oh, wow

Ik kan wel even zonder maar zolang is wel heel lang.
Daar mag jij ook wel vanuit gaan denk ik. Heel west Europa ligt tot minstens 1 juni op zn ga als nu.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Advertentie
Oud 26-03-2020, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Oh, wow

Ik kan wel even zonder maar zolang is wel heel lang.
Ik zal het dan nog even erger maken.

Wat iedereen schijnt te vergeten iedere keer is bij die bijpraatmomenten voor de Tweede Kamer van Jaap van Dissel, dat is die man grafieken toont waar gewoon data op staan.

In de meeste positieve voorspellingen kijken we nu naar september

Graag gedaan!
Oud 26-03-2020, 19:00
Verwijderd
(das niet lullig tegen jou, maar een fuck you aan de hele wereld, Daantje, ik kan d'r ook niets anders van maken, ik hoop maar gewoon op een technologisch wonder ergens)
Oud 26-03-2020, 19:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja, ik denk eigenlijk ook wel dat het (veel) langer gaat duren maar zolang kan je niet zo beperkt behandelen denk ik.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-03-2020, 19:04
Verwijderd
Ik denk dat er geen keus is.

Zie je nu waarom ik wil testen? Als dit een jaar gaat duren, wil je iedereen dan een jaar opgesloten laten in hun huis?
Oud 26-03-2020, 19:04
Verwijderd
Ik moest ook zo lachen toen ik allemaal mensen om me heen hoorde zeggen dat we "die paar weken" wel door zouden komen...
Oud 26-03-2020, 19:06
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Nou ja, dat gaan we beleven he!
Dat zijn de hoeren neveneffecten van dit alles. en het feit dat mensen gisteren nog steeds massaal op de haagse markt bips aan bips stonden bijvoorbeeld
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 26-03-2020, 19:06
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Er schijnen nu twee antistoftesten op de markt te zijn, wij gaan zo snel mogelijk valideren.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-03-2020, 19:08
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ik moest ook zo lachen toen ik allemaal mensen om me heen hoorde zeggen dat we "die paar weken" wel door zouden komen...
Ik moet zo ontzettend mn best doen om tegen teamleden die t nu al niet echt meer zien zitten mt thuiswerken en nog steeds denken dat pasen de eindstreep is, te reageren dat t best te doen is en niet te schreeuwen. JE DENKT PASEN. JUNI MET EEN BEETJE GELUK!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 26-03-2020, 19:09
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Volgend jaar met een beetje pech.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 26-03-2020, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Ik moet zo ontzettend mn best doen om tegen teamleden die t nu al niet echt meer zien zitten mt thuiswerken en nog steeds denken dat pasen de eindstreep is, te reageren dat t best te doen is en niet te schreeuwen. JE DENKT PASEN. JUNI MET EEN BEETJE GELUK!
Ik heb vanmiddag een beetje snauwerig gedaan tegen Kitty omdat ze met N. (vrouw) twee uur ging wandelen. En van de week was ze ook al drie keer d'r huis uitgeweest. Ze wil meer beweging en meer buiten maar minder kans om tegen anderen aan te stuiteren en de stoepen in Amsterdam zijn allemaal zo smal.

Ga dan fietsen en fiets een blokje om naar de supermarkt. Ga niet wandelen. Je bent verdorie vernoemd naar het dagboek van Anne Frank
Oud 26-03-2020, 19:24
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ja ik weet dat ze is gaan wandelen, maar kan daarvan niet zeggen dat ik t heel dom vind.
Ik vind dat je best af en toe naar buiten kan en de benen strekken. Ik doe t bewust niet en ben gewoon ietwat panisch om mezelf omdat H gewoon niet bewezen heeft het afweersysteem te hebben om dit aan te kunnen. Maar als ik alleen zou wonen en niet meer naar kantoor zou gaan, dan zou ik ook best 2 uur wandelen of een stuk gaan fietsen met iemand. Je moet wel bedenken dat ze verder ook echt HELEMAAL niemand heeft op dagelijkse basis, en dat dit soort dingen niet doen op een andere manier funest voor dr kan zijn.

Maar goed ik heb 3 dagen binnen gezeten en begon t een beetje te verliezen zonder dat ik t zelf doorhad en kan dat echt niemand aanraden, dus daarom snap ik Kitty in dit ook wel.
Klein appartementje, full time werken vanuit daar, geen roomie/coronabuddie. Ik vind het echt niet perse onverstandig als dit nog zo lang gaat duren. Gewoon geen hallo knuffel en niet hand in hand lopen en misschien niet over de smalle stoepjes in de pijp.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 26-03-2020, 19:48
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ja, wandelen op zich vind ik ook niet raar, maar je moet wel meer oppassen in sommige gebieden. Een wandeling door een park kan geen kwaad, lijkt me.
Ik vind het wel apart om te zien dat mensen na een paar dagen al helemaal koekoe worden. Voor mij is een week in m'n uppie binnen zitten business as usual. Maar goed, ik ben dan ook mentaal niet helemaal lekker.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-03-2020, 19:52
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik zal het dan nog even erger maken.

Wat iedereen schijnt te vergeten iedere keer is bij die bijpraatmomenten voor de Tweede Kamer van Jaap van Dissel, dat is die man grafieken toont waar gewoon data op staan.

In de meeste positieve voorspellingen kijken we nu naar september

Graag gedaan!
Dat zei ik vandaag ook al tegen een paar mensen en die reacties Dan voeg ik nog even toe dat het dan ook absoluut niet klaar is.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 26-03-2020, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Ja ik weet dat ze is gaan wandelen, maar kan daarvan niet zeggen dat ik t heel dom vind.
Ik vind dat je best af en toe naar buiten kan en de benen strekken. Ik doe t bewust niet en ben gewoon ietwat panisch om mezelf omdat H gewoon niet bewezen heeft het afweersysteem te hebben om dit aan te kunnen. Maar als ik alleen zou wonen en niet meer naar kantoor zou gaan, dan zou ik ook best 2 uur wandelen of een stuk gaan fietsen met iemand. Je moet wel bedenken dat ze verder ook echt HELEMAAL niemand heeft op dagelijkse basis, en dat dit soort dingen niet doen op een andere manier funest voor dr kan zijn.
Ja maar het is niet nodig om richting het drukste gedeelte van Amsterdam te wandelen. Er zijn daar genoeg straten waar het rustiger is en helemaal als je 2 uur gaat. Onhandig gekozen gewoon.

Ik heb makkelijk praten nu want ik kan een kilometer lopen zonder iemand te zien, maar dan wel 's avonds.

Citaat:
Maar goed ik heb 3 dagen binnen gezeten en begon t een beetje te verliezen zonder dat ik t zelf doorhad en kan dat echt niemand aanraden, dus daarom snap ik Kitty in dit ook wel.
Klein appartementje, full time werken vanuit daar, geen roomie/coronabuddie. Ik vind het echt niet perse onverstandig als dit nog zo lang gaat duren. Gewoon geen hallo knuffel en niet hand in hand lopen en misschien niet over de smalle stoepjes in de pijp.
Ja, dat is ook zo, maar ze zei zelf dat het zo druk was op straat dat het gewoon onveilig was en soms onmogelijk om afstand te houden en dat ze het dus ook een andere invulling gaat geven.

In Amsterdam is dingen met meer dan één doen op het moment gewoon een gigantisch probleem. De stad is er niet op gebouwd.
Oud 26-03-2020, 20:02
Verwijderd
Het gaat echt heel slecht hier.

Meer wil ik er voorlopig niet over kwijt, maar ik vind quarantaine nu echt heel kut.
Oud 26-03-2020, 20:13
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Sterkte PD, hou je taai

Net bericht gekregen dat de onderhoudsmeneer van het complex waar ik woon is overleden
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 26-03-2020, 20:19
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Het gaat echt heel slecht hier.

Meer wil ik er voorlopig niet over kwijt, maar ik vind quarantaine nu echt heel kut.
*Stuurt digitale knuffel*

Het komt goed, ff doorbijten
Oud 26-03-2020, 20:23
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Het gaat echt heel slecht hier.

Meer wil ik er voorlopig niet over kwijt, maar ik vind quarantaine nu echt heel kut.
Kusje op jou. <3
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-03-2020, 20:24
Verwijderd
Thanks lieverds!

Ja het gaat dus om het huppeldepup waar ik al vaker over gehuppeldepupt hebt. Ik heb hier persoonlijke nazorg voor nodig, maar dat kan nu dus niet.

Voordeel van die 1.5 meter is wel dat niemand je ziet huilen tijdens het hardlopen.
Oud 26-03-2020, 21:33
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Het gaat echt heel slecht hier.

Meer wil ik er voorlopig niet over kwijt, maar ik vind quarantaine nu echt heel kut.
Oh nee

Sterkte! Hang in there!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-03-2020, 21:42
Verwijderd
Ben ik trouwens gek of is dit naast een oorlog hét moment waarop we juist dat ESM moeten aanspreken?
Oud 26-03-2020, 22:23
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
wat. een. kutidee.
https://www.facebook.com/groups/871409089996998/

in zoveel opzichten.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 26-03-2020, 22:26
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
en heel veel contactloze kusjes op jullie bekkies.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 26-03-2020, 22:27
Verwijderd
Wat is het?

En aaaaargh, zoveel Zuid-Amerikaanse en Zuid-Oost Aziatische en Russische Couchsurfers die denken nog wel even naar Europa te kunnen komen. STFA!!!
Oud 26-03-2020, 22:31
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
van nos.nl

Kinderen in het hele land op 'berenjacht'
Nu scholen al ruim 1,5 week gesloten zijn, beginnen kinderen zich te vervelen. En om die verveling tegen te gaan, struinen ze buurten af op zoek naar pluche knuffelberen achter het raam. De zogenoemde "berenjacht" is razend populair, door het hele land.

Op de openbare Facebookgroep Berenjacht in NL kunnen mensen aangeven waar de knuffelberen staan. Het idee is overgewaaid vanuit het buitenland en gebaseerd op een kinderboek.


Lekker allemaal naar buiten op pad door alle dorpen en steden heen met alle koters.
Als je de kaart ziet met waar die dingen staan dan staat er op elke straathoek 1.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 26-03-2020, 22:31
Verwijderd
Godverdomme.
Oud 26-03-2020, 22:37
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ga je mee op berenjacht? ��

Aangezien een wandeling met het gezin in open lucht nog mag, gaan vele gezinnen wandelen waar niet veel mensen zijn en uiteraard met netjes 1,5 afstand!!!

Laten we de wandeling voor kinderen leuk maken door op ��berenjacht ��te gaan!

De regels van die berenjacht zijn simpel: plaats een beer aan je eigen raam en zoek tijdens een wandeling in jouw buurt naar andere beren.

De berenjacht komt overgewaaid uit Australië en het Verenigd Koninkrijk. Het populaire prentenboek ‘We gaan op berenjacht’, geschreven in 1995 door Michael Rosen en Helen Oxenbury, diende als inspiratie. Doe mee en plaats een beer aan het raam voor de berenjagers!

Hier staat de beer klaar.. ��


gezellig midden in eindhoven
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 26-03-2020, 22:37
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
en een beetje beren kijken is natuurlijk prima, maar hier is binnen no time natuurlijk een sport van gemaakt om zoveel mogelijk beren te verzamalen of zoiets stoms.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 26-03-2020, 22:38
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
En het concept met knuffelberen kinderen langs huizen 'lokken' staat me ook gewoon niet aan #para #maarvastterecht
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 26-03-2020, 22:40
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
en godverdomme nu zit ik me weer op te fokken.
Had niet voor bed nog het nieuw moeten openen
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 26-03-2020, 22:47
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Hier ze komen jou in friesland ook nog wel halen op je avondloopjes
Citaat:
Randstedelingen ontlopen drukte en boeken vakantiehuisjes in Drenthe
Steeds meer mensen uit het westen van het land zoeken vanwege corona de rust van het platteland op. De beheerder van bungalowpark Het Drentse Wold zegt tegen RTV Drenthe: "We hebben zeker tien huisjes verhuurd aan de zogenaamde 'coronavluchtelingen'. Dat hadden we van tevoren niet gedacht."

Ook Jack en Gabrielle uit Nieuw-Vennep zijn naar Drenthe gevlucht. "Het is zo ontzettend druk in het westen. We zitten daar hutjemutje bij elkaar. Als we daar de deur uitgaan, staan we direct bij de buren. Hier stappen we het bos in."
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 26-03-2020, 22:51
Verwijderd
Ja, maar die zijn hier verder niet Alles is gereserveerd voor de oorspronkelijke eigenaren. Er zijn ook wel een aantal oudere stellen hoor. En aan de overkant brandt in een paar huizen licht.

Maar iedereen blijft ver van elkaar. Er wordt gezwaaid maar dichtbij genoeg om elkaar te kunnen verstaan gebeurt eigenlijk niet
Oud 26-03-2020, 22:54
Verwijderd
Oh en bijna alle oorspronkelijke eigenaren hebben bedrijven die door moeten draaien. Er staan hier zeldzaam dure grote nieuwe Mercedessen voor de deur en aan de overkant heeft iemand een Audi waar m'n broertje twintig erecties tegelijkertijd van kreeg zo nieuw en duur en sjiek.

Die lui praten 's avonds heel hard als ze roken en het is net De Lullo's
Oud 26-03-2020, 22:58
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
dat lijkt me ook uitemate kut.

die lulloäs komen vast als de naarste dikke sigaarokende zombies terug.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 26-03-2020, 22:58
Verwijderd
Jeroen, vind je hiervan? https://www.reddit.com/r/dataisbeaut...tm_name=iossmf
Oud 26-03-2020, 22:59
Verwijderd
Citaat:
dat lijkt me ook uitemate kut.

die lulloäs komen vast als de naarste dikke sigaarokende zombies terug.
Neenee, ze houden zich allemaal extreem goed aan de quarantaineregels. Verderop zit een huis in isolatie en daar doet de achterbuurman boodschappen voor.

Toen het vanavond windstil was hebben we over het water heen even gepraat.
Oud 27-03-2020, 11:22
Verwijderd
Boris Johnson besmet
Oud 27-03-2020, 11:37
Verwijderd
De zanger van de Duitse rockformatie Rammstein ligt op de IC van een ziekenhuis in Berlijn, meldt Bild. Hij zou een longontsteking hebben. Till Lindeman trad vorige week nog op in Rusland met een soloproject. Bij terugkomst had hij hoge koorts en werd het coronavirus bij hem vastgesteld. Hij zou buiten levensgevaar zijn.
Oud 27-03-2020, 12:19
Verwijderd
Er komt geen aangepast beleid. Alles is nu toch al besmet, dus shit aanpassen heeft geen zin. Eerder melden als je je niet goed voelt en cliënten goed in de gaten blijven houden. Meer kan op dit moment niet, aldus management. Tis bijna twee weken geleden dat zij op de groep is geweest dus als die tijdsindicatie klopt, zouden we binnnen nu en een dan paar dagen duidelijk moeten krijgen of er nog meer ziek zijn.
Oud 27-03-2020, 12:20
Verwijderd
Begrijpelijk wel maar ook frustrerend. Dat wachtenwachtenwachten ugh.
Oud 27-03-2020, 12:20
Verwijderd
Och, Rammstein's shows stellen toch niet zoveel voor. Missen we niks aan.
Oud 27-03-2020, 12:25
Verwijderd
Vet klinisch heb ik gehoord.
Oud 27-03-2020, 12:32
Verwijderd
Precies. Wel show maar weinig bijzonders.
Oud 27-03-2020, 15:31
Verwijderd
Twee bezoekers van de kunstbeurs Tefaf in Maastricht zijn daar besmet geraakt met corona, meldt de GGD Zuid-Limburg. Het kunsttijdschrift The Art Newspaper maakte ook een inventarisatie en schat dat tussen de 25 en de 35 mensen corona kregen nadat ze de Tefaf hadden bezocht. Of zij ook in Maastricht zijn besmet, is niet duidelijk.

Godverdomme
Oud 27-03-2020, 17:19
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dat is toch na één dag weer dicht gegaan?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 27-03-2020, 17:34
Verwijderd
Ja, zie ook vorige topic. De directeur zei nog dat er geen enkel risico was
Oud 27-03-2020, 21:05
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn vakantie gaat waarschijnlijk sowieso niet door, afgezien van het feit dat ik niet weet of ik weg mag op mijn werk maar in Zeeland gaan alle overnachtingsmogelijkheden dicht voor toeristen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15.