Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2016, 22:08
Ombekend1997
Ombekend1997 is offline
Hallo.

Aller eerst ik heb geen idee of dit hier moet, maar zo niet mag een mod hem verplaatsen.

Maar nu ter zaken.
Op mijn school (ict mbo niveau 4 leerjaar) heb ik het vak Cisco. Nu snap ik er echt werkelijk niks van maar heb ik volgende week wel een toets van ccna 2 hoofstuk 1tm6.

Hoe kan ik dit leren? Ik kan geen Nederlands talige tutorials of filmpjes vinden.

Kunnen jullie me helpen?

Ps ja ik weet dat er antwoorden op internet staan maar hij maakt de toets zelf.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-11-2016, 04:23
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Heb je je leraar weleens om extra uitleg gevraagd?
Probeer ook te definiëren wat je precies niet snapt. Dan weet je meteen wat je al kunt, en je kunt gericht om hulp vragen. "Hoe werkt deze regel" is een fijnere vraag dan "ik snap het niet".
Met citaat reageren
Oud 02-11-2016, 16:14
Ombekend1997
Ombekend1997 is offline
De leraar wilt niet helpen, bovendien zie ik die niet meer voor de toets (komt omdat ik op een school zit met 3 vestigingen en die geven les op alle 3 de scholen)

Wat ik niet snap, nja eigenlijk een beetje alles... Ik weet wat een native is, maar wat het doet weet ik niet (kwam veel in de toets vandaar dit voorbeeld) ik weet half hoe je moet subnetten en ik zou een ipv6 niet eens kunnen opschrijven, Ik vergeet steeds de helft van de commands, en bij sommige weet ik niet wat ze doen. En ga zo maar door...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2016, 20:35
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Misschien kun je dan beter de les opnieuw doen in plaats van de toets halen en alles vergeten. Je wilt toch werken in dit vak?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2016, 21:50
Ombekend1997
Ombekend1997 is offline
Nja, het is een onderdeel van de opleiding. En ik vind de andere kant van de opleiding interessanter, dus technisch gezien niet.

De les opnieuw doen heeft vrij weinig zin, ik kan niet 100 uur in een week gaan doen. Ik wil ook niet blijven zitten alleen door dit ene vak... Aangezien ik de rest wel gehaald heb (en snap)
Met citaat reageren
Oud 03-11-2016, 12:11
Verwijderd
Ga het nou maar gewoon leren, door te doen ofzo, het laatste wat ik kan gebruiken is nog iemand die deze basale kennis mist en daardoor grote fouten maakt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren (Technische) Informatica: HHS of HVA?
aero
3 19-08-2011 23:26
Studeren ICT-beheer op MBO-4.
Severus
5 03-01-2010 10:23
Software & Hardware Patchkast
Verwijderd
2 27-08-2003 01:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09.