Oud 03-07-2005, 15:52
Verwijderd
mmmm ik twijfel sterk. Kijk eens nbaar het gras achter de "kat". Bovendien zijn de stroken in het gras veroorzaakt door een machine maaier. Die dingen zijn niet zo heel breed. FF in perspectief denken.... ik denk niet dat die "kat" echt groter is dat een verwilderde huiskat.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2005, 19:56
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
heliosuperjos schreef op 03-07-2005 @ 16:52 :
mmmm ik twijfel sterk. Kijk eens nbaar het gras achter de "kat". Bovendien zijn de stroken in het gras veroorzaakt door een machine maaier. Die dingen zijn niet zo heel breed. FF in perspectief denken.... ik denk niet dat die "kat" echt groter is dat een verwilderde huiskat.
Zo'n maaier kan toch echt 2 tot 3 meter breed zijn.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 23:59
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 02-07-2005 @ 16:03 :
Tuurlijk, er lopen huiskatten rond die een schofthoogte hebben van meer dan 60 cm.

wel van 50, dus zou ik niet te hard roepen...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 12:45
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 04-07-2005 @ 00:59 :
wel van 50, dus zou ik niet te hard roepen...
50? daar wil ik dan wel een foto van zien
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 12:49
Verwijderd
Zo'n kat hebben wij wel gehad, het was een enorm beest. In z'n jeugd was er iets fout gegaan; hij was als kitten sterk ondervoed doordat hij om de één of andere reden zwaar aan de diarree was. De enige manier om z'n leven te redden was hem volspuiten met hormonen. En zo is het beest ontzettend gegroeid, hij was ook heel sterk. Helaas had hij wel wat hartproblemen door zijn enorme bloedsomloop. Hij overleed op zeventienjarige leeftijd aan een hartaanval.

Schitterend dier.

Hoe dan ook, ik denk dat de medewerkers van Pantera wel weten waar ze over praten en dat dit niet zomaar een soort publiciteitsstunt is.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 13:02
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
perseus schreef op 05-07-2005 @ 13:49 :
Hoe dan ook, ik denk dat de medewerkers van Pantera wel weten waar ze over praten en dat dit niet zomaar een soort publiciteitsstunt is.
Vandaar dat ze niet zeker zijn wat voor beest het precies is
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 13:03
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
perseus schreef op 05-07-2005 @ 13:49 :


Hoe dan ook, ik denk dat de medewerkers van Pantera wel weten waar ze over praten en dat dit niet zomaar een soort publiciteitsstunt is.
Ook Pantera is niet zeker over wat voor dier het is.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 05-07-2005, 15:00
Verwijderd
Oh, dan ben ik blijkbaar verkeerd geïnformeerd.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 22:53
Hiëronymus
Avatar van Hiëronymus
Hiëronymus is offline
Gewoon ff Steve Irwin dropafsturen, hebben ze m in no-time!!
Doen ze t beessie geen kwaad en kan iedereen weer rustig slapen.
__________________
my soul is painted like the wings of butterflies
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 18:16
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Dus ze hebben m nog steeds niet . Ik vind het echt steeds genialer worden en ik ga me nog helemaal rotlachen als ie straks nog iemand aanvalt. (Ja ik weet het dat mag ik niet zeggen enzo maar ik vind het gewoon grappig ).
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 19:13
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
Citaat:
wammus schreef op 14-07-2005 @ 19:16 :
Dus ze hebben m nog steeds niet . Ik vind het echt steeds genialer worden en ik ga me nog helemaal rotlachen als ie straks nog iemand aanvalt. (Ja ik weet het dat mag ik niet zeggen enzo maar ik vind het gewoon grappig ).
Ik heb liever niet dat hij iemand aanvalt, niet omdat ik dat zielig zou vinden voor die persoon, maar omdat ze hem dan wel gaan dood schieten omdat hij dan 'gevaarlijk' is.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 19:26
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
wizkid schreef op 14-07-2005 @ 20:13 :
Ik heb liever niet dat hij iemand aanvalt, niet omdat ik dat zielig zou vinden voor die persoon, maar omdat ze hem dan wel gaan dood schieten omdat hij dan 'gevaarlijk' is.
Tsja de heerlijke kortzigtigheid van Nederland. Dat beest is helemaal niet gevaarlijk alleen als ie bang word (gemaakt) dan schiet ie in de verdediging en ja dan gaat ie aanvallen. Maarja zie dat de Nederlandse overheid maar eens wijs te maken .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 19:30
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
Citaat:
wammus schreef op 14-07-2005 @ 20:26 :
Tsja de heerlijke kortzigtigheid van Nederland. Dat beest is helemaal niet gevaarlijk alleen als ie bang word (gemaakt) dan schiet ie in de verdediging en ja dan gaat ie aanvallen. Maarja zie dat de Nederlandse overheid maar eens wijs te maken .
Ik denk dat ze dat wel zullen geloven maar dat houdt ze dan niet tegen. Misschien is het nog wel een goed excuus, omdat hij bang is en je weet natuurlijk niet wanneer hij bang wordt en oh oh dat is echt gevaarlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:36.