Oud 21-02-2019, 00:36
106860
106860 is offline
Hey, heb tot de zomervakantie huisarrest (omdat ik te vaak school heb geskipt maar heb wel goede cijfers enz, te vaak met politie in aanraking ben gekomen en omdat ik volgens me ouder “verkeerde vrienden” heb) en vv me nu al 3 dagen dood. Weet iemand iets te doen tot de zomervacay?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2019, 00:59
Verwijderd
Zoveel mogelijk leren, je van je beste kant thuis laten zien (aanbieden om klusjes te doen), dat was bij mijn ouders altijd dé truc om lang huisarrest korter te maken. Werkte echt best goed. Van 6 naar 3 weken een keer.

En vooral niet in je oude patroon terugvallen.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2019, 02:03
106860
106860 is offline
Citaat:
Zoveel mogelijk leren, je van je beste kant thuis laten zien (aanbieden om klusjes te doen), dat was bij mijn ouders altijd dé truc om lang huisarrest korter te maken. Werkte echt best goed. Van 6 naar 3 weken een keer.

En vooral niet in je oude patroon terugvallen.
School cijfers zijn goed heb maar 2 onvs gehaald dif jaar. Thuis ga ik niks meer doen.. had tijdje geleden het hele huis school gemaakt en kreeg dit terug; “kon je niet beter opruimen”. Was daar dus best boos om en besloot 2 dagen bij een goede vriend te slapen. Kom ik daarna weer even thuis het hele huis weer overhoop. Dat doe ik dus ook nooit meer
Met citaat reageren
Oud 21-02-2019, 06:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
School cijfers zijn goed heb maar 2 onvs gehaald dif jaar. Thuis ga ik niks meer doen.. had tijdje geleden het hele huis school gemaakt en kreeg dit terug; “kon je niet beter opruimen”. Was daar dus best boos om en besloot 2 dagen bij een goede vriend te slapen. Kom ik daarna weer even thuis het hele huis weer overhoop. Dat doe ik dus ook nooit meer
Ik weet niet hoe oud je bent, maar zomaar weglopen en bij een vriend gaan slapen omdat je boos bent is geen normaal gedrag. Lost ook weinig op. Jij bent wel even weg, maar er verandert thuis niet structureel iets.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-02-2019, 12:44
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik kan best begrijpen dat je ouders boos zijn. Je hebt de verkeerde vrienden, bent vaker bij de politie gekomen. Dat is geen goed plan kan ik je vertellen. Weet je ook wie die foute vrienden zijn? Verbreek daar de vriendschap mee! Dan raak je ook niet later opnieuw in verleiding
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2019, 13:20
106860
106860 is offline
Citaat:
Ik weet niet hoe oud je bent, maar zomaar weglopen en bij een vriend gaan slapen omdat je boos bent is geen normaal gedrag. Lost ook weinig op. Jij bent wel even weg, maar er verandert thuis niet structureel iets.
Ben nu 14 en over maandje 15
Met citaat reageren
Oud 21-02-2019, 13:22
106860
106860 is offline
Maar weer iemand iets om te doen tegen vvling?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2019, 13:23
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Maar weer iemand iets om te doen tegen vvling?
Ga gamen! Helpt bij mij altijd.
Misschien kan je van klasgenoten horen wat je allemaal moet doen voor hw? Ga daarmee aan de slag.
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2019, 13:34
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ben nu 14 en over maandje 15
welke niveau doe je momenteel?
Met citaat reageren
Oud 21-02-2019, 13:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Maar weer iemand iets om te doen tegen vvling?
Gamen. Een nieuwe hobby uitproberen. Een nieuwe taal leren. Je kamer of de zolder opruimen en afscheid nemen van spullen die je niet meer gebruikt. Sporten (walk at home, 30 dat shred, yoga). Boeken lezen. Nieuwe dingen leren.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-02-2019, 14:52
Verwijderd
Verveling is niets meer dan te lui zijn om zelf iets nieuws uit te proberen. Het is echt niet zo dat andere mensen jou moeten vermaken, dat kan je prima zelf. Instrument leren bespelen, vogelspotten, sporten, de mogelijkheden zijn eindeloos.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2019, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Maar weer iemand iets om te doen tegen vvling?
Lezen. Pak eens een boek.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2019, 12:36
106860
106860 is offline
Citaat:
welke niveau doe je momenteel?
Mavo maar sta gemiddeld 8.2 dus kan makkelijk naar havo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Wegwijzen & Voorstellen Wat te doen bij huisarrest
Nec1235
6 21-10-2015 20:26
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 07:41
De Kantine Nog meer WTF-momenten?
snoopy
500 07-02-2012 01:45
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Donner wil straf thuis laten uitzitten.
Hydrogen
49 08-09-2005 18:45
Drugs & Alcohol wat te doen als je ouders erachter komen?
big_my
82 16-03-2005 20:10
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 23:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:49.